abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191986015
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:43 schreef LeesFoknl het volgende:

Laatst in Azië, een (mooie en redelijk jonge) vrouw vertelt mij ze gaat naar Australië. (Via via kon ze aan een visum komen). Ik vraag, wat ga je daar doen, waar ga je van leven? Zegt ze, I can cook, clean and fuck. Don't worry, I will manage.
Kijk, met zo een durf je de oorlog in....
Ohja, want in Nederland zijn helemaal geen zelfstandige vrouwen die kunnen reizen, zonder zich daarbij als hoertje te willen aanbieden :'). Ga toch weg man.
pi_191986059
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik krijg tegenwoordig wel een heel raar beeld van de vrijgezelle man door dit soort topics. Het idee dat ze constant lopen te strijden, moedig op hun fiets/auto/motor rondrijden als ridders waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is, zoekend naar een vrouw in nood die zich als een emotioneel onstabiele vaatdoek zich voor hun voeten werpt.
Aan eind van de dag wanneer ze geen vrouw hebben gevonden achter de computer schuiven om hun krankzinnigheid te uiten waarom ze geen vrouw kunnen vinden.
Nou, als 'normale' vrijgezelle man voel ik echt totaal niet de behoefte om in dit topic te posten over waarom ik geen vrouw zou kunnen vinden dus ik denk dat het ook wel een klein beetje een automatisch vooroordeel is, door het type mensen dat hier wel gaat posten.
  donderdag 12 maart 2020 @ 17:53:44 #78
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191986185
quote:

[..]

Ja Femke, ik deel jouw bezorgdheid. Vooral dat met die motorrijders. Ik constateer al 30 jaren dat zijn de motorrijders van vroeger niet meer. DE oude motorrijder (de oude mentaliteit motorrijder) is eenzaam geworden. Het zijn allemaal softies die 's winters niet rijden ipv gewoon een zijspan aan hun motor hangen.
En die zich voor een rondwarend virusje bijna in hun broek doen!
Vroeger, echt waar, zo gauw als het niet meer vriezen deed, reden wij motor in ons t-shirt. Dan wapperden ons de borstharen voor ons gezicht.

En dat is helaas ook gaande bij de vrouwen. Echte vrouwen, met pit, die weten wat ze willen, kom je nog maar zo weinig tegen in West Europa, nog maar te zwijgen over Nederland, Duitsland en België.

Laatst in Azië, een (mooie en redelijk jonge) vrouw vertelt mij ze gaat naar Australië. (Via via kon ze aan een visum komen). Ik vraag, wat ga je daar doen, waar ga je van leven? Zegt ze, I can cook, clean and fuck. Don't worry, I will manage.
En dat is dus ook een belangrijk deel van mijn advies aan zowel vrijgezelle mannen en vrouwen. Is het moeilijk jouw gewenste type partner te vinden, kijk dan over de rand van je soepbord (Het soepbord bedoel ik West Europa mee). Naar daar waar, raar maar waar je zowaar, werkelijk waar bij de 5% meest geliefde en gewenste potentiële partners (M/V) behoort.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 12 maart 2020 @ 17:55:13 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_191986226
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:41 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Op dit forum zie je ook van die topics voorbij komen van mannen die alles voor elkaar hebben en dan vragen ze zich af waarom ze geen vrouw hebben. Dat is toch zielig?
Misschien zijn ze verder dodelijk saai? Mijn man is ook een bijzonder lieve man. En daarnaast absoluut niet rijk en geen standaard knappe man.
Maar hij is wel erg grappig, intelligent, zorgzaam, gezellig, we hebben een vergelijkbare kijk op de wereld en, niet onbelangrijk, hij houdt van mij als persoon ipv dat hij me als een object ziet. En is lief omdat hij dat wil zijn, niet omdat hij daarna seks verwacht.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 12 maart 2020 @ 17:55:48 #80
450228 LeesFoknl
pi_191986240
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:48 schreef erikkll het volgende:

[..]

Nou, als 'normale' vrijgezelle man voel ik echt totaal niet de behoefte om in dit topic te posten over waarom ik geen vrouw zou kunnen vinden dus ik denk dat het ook wel een klein beetje een automatisch vooroordeel is, door het type mensen dat hier wel gaat posten.
Ja, ben al 20 jaar in een vaste relatie. IK geef advies aan vrijgezelle mannen en vrouwen, hoop hen te kunnen helpen te vinden wat ze zoeken.
  donderdag 12 maart 2020 @ 18:00:08 #81
450228 LeesFoknl
pi_191986344
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien zijn ze verder dodelijk saai? Mijn man is ook een bijzonder lieve man. En daarnaast absoluut niet rijk en geen standaard knappe man.
Maar hij is wel erg grappig, intelligent, zorgzaam, gezellig, we hebben een vergelijkbare kijk op de wereld en, niet onbelangrijk, hij houdt van mij als persoon ipv dat hij me als een object ziet. En is lief omdat hij dat wil zijn, niet omdat hij daarna seks verwacht.

Goed zo Tinkepink! Het gaat erom dat jullie bij elkaar passen. Die persoon moet je vinden, Je hoeft je niet te veranderen, niet in iets dat je niet bent. Hooguit in de beste versie van jezelf.
En alleen dan kun je je gelukkig voelen in een relatie.

:'( :'( Sorry, moet een beetje huilen, ben ontroerd, zo mooi vind ik dit. Zal wel mijn hoge leeftijd zijn.
  donderdag 12 maart 2020 @ 18:06:40 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_191986490
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:00 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Goed zo Tinkepink! Het gaat erom dat jullie bij elkaar passen. Die persoon moet je vinden, Je hoeft je niet te veranderen, niet in iets dat je niet bent. Hooguit in de beste versie van jezelf.
En alleen dan kun je je gelukkig voelen in een relatie.

:'( :'( Sorry, moet een beetje huilen, ben ontroerd, zo mooi vind ik dit. Zal wel mijn hoge leeftijd zijn.
Exact. Ik ben trouwens ook oud. En viel vroeger (heel lang geleden gelukkig) ook op eikels. Toen ik een jaar of 19 was zag ik gelukkig het licht en ging alleen nog voor relaties waarin we elkaar echt gelukkig maken. Zonder “the Drama” die je in veel andere relaties ziet.
  donderdag 12 maart 2020 @ 18:07:06 #83
450228 LeesFoknl
pi_191986501
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:46 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ohja, want in Nederland zijn helemaal geen zelfstandige vrouwen die kunnen reizen, zonder zich daarbij als hoertje te willen aanbieden :'). Ga toch weg man.
Erik, deze vrouw sprong in het diepe. Ik heb haar 50 euro gegeven, dat is alles wat ze heeft als ze daar aankomt. Ik bedoel, die gaat niet reizen, op vakantie. Die is op zoek naar een leven. een leefbaar leven. Iemand met zoveel pit, daar kun je op bouwen, als die je partner is. Als een rots !! Niet zo een als in een andere discussie hier in Fok.nl over metoo,
  donderdag 12 maart 2020 @ 18:14:21 #84
450228 LeesFoknl
pi_191986654
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Exact. Ik ben trouwens ook oud. En viel vroeger (heel lang geleden gelukkig) ook op eikels. Toen ik een jaar of 19 was zag ik gelukkig het licht en ging alleen nog voor relaties waarin we elkaar echt gelukkig maken. Zonder “the Drama” die je in veel andere relaties ziet.
Heel fijn, en ook dat je ook al oud bent. Als je maar niet ouder bent dan ik, dat zou ik vervelend vinden. Verder wens ik jou alle goeds toe. Een relatie zonder drama, fantastisch.Tja, dat is helaas niet mogelijk met een Aziatische vrouw (tenminste die paar honderd die ik ken _O- _O- )
Ik moet nu helaas met de vrouw drama's en soaps gaan kijken tot 23.30 voor haar dagelijkse portie drama. en romantiek (ik moet haar hand vasthouden en papieren zakdoekjes aanreiken als ze een traantje weg moet pinken).

Dus tot volgende keer allen :W :W :W
ps. heb net even gekeken naar je profiel. Je bent van 1973 haha. Dat is toch niet oud, jij bent nog een jong ding !! Het is dat ik geen West Europese vrouw wil anders zou ik wel eens met je willen afspreken. No hard feelings please!
pi_191986732
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 08:08 schreef 01100101 het volgende:

[..]

:D

Sowieso is wat iemand aantrekkelijk vindt smaakgebonden, maar dat wil niemand hier horen blijkbaar. :o
Nou, er zijn zeker wel kenmerken die vanuit de biologie en de media enzo geprogrammeerd zijn, maar het is net als al die statistieken niet zo alles zeggend als bepaalde mensen het graag stellen.
pi_191986760
quote:

[..]

Dat is wel logisch idd
pi_191987268
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:55 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, ben al 20 jaar in een vaste relatie. IK geef advies aan vrijgezelle mannen en vrouwen, hoop hen te kunnen helpen te vinden wat ze zoeken.
Misschien dan toch nog eens die link naar Aziatische bruidjes uit derde wereldlanden posten..
pi_191987331
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik krijg tegenwoordig wel een heel raar beeld van de vrijgezelle man door dit soort topics. Het idee dat ze constant lopen te strijden, moedig op hun fiets/auto/motor rondrijden als ridders waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is, zoekend naar een vrouw in nood die zich als een emotioneel onstabiele vaatdoek zich voor hun voeten werpt.
Aan eind van de dag wanneer ze geen vrouw hebben gevonden achter de computer schuiven om hun krankzinnigheid te uiten waarom ze geen vrouw kunnen vinden.
Nee, ze zitten gewoon de hele dag achter de computer, punt.
pi_191987662
quote:

[..]

wees maar blij dat je niet als brave nette “cis male” niet uitgescholden wordt voor incel en belachelijk wordt gemaakt door deze extreme feministen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Benzyl op 12-03-2020 19:07:27 ]
pi_191987858
quote:

[..]

Dat kan ook heel goed. Dat heb je goed geregeld. Ik had het meer in grote lijnen. Ik spreek uit eigen ervaring die de meeste mensen delen. En dat is dat je met aardig zijn niet ver komt. Uit mijn vrienden kring zijn de meest egoïstische en niet aardige mannen het succesvolst met daten. Dat is helaas zo. Ooit van de term fuckboy gehoord?
  donderdag 12 maart 2020 @ 19:21:09 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_191988213
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:07 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Dat kan ook heel goed. Dat heb je goed geregeld. Ik had het meer in grote lijnen. Ik spreek uit eigen ervaring die de meeste mensen delen. En dat is dat je met aardig zijn niet ver komt. Uit mijn vrienden kring zijn de meest egoïstische en niet aardige mannen het succesvolst met daten. Dat is helaas zo. Ooit van de term fuckboy gehoord?
Zeker. Maar wil je met respect worden behandeld of worden gebruikt? De fuckboy is de mannelijke equivalent van de slet. Wil je een relatie of dienen als wandelend speeltje?
pi_191988313
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:18 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nou, er zijn zeker wel kenmerken die vanuit de biologie en de media enzo geprogrammeerd zijn, maar het is net als al die statistieken niet zo alles zeggend als bepaalde mensen het graag stellen.
Uiteraard, maar de statistiek kent niet voor niets outliers. :P Dus zelfs vanuit dat argument wat hier door sommigen wordt beweerd is dat grote flauwekul. Bovendien focussen dat soort onderzoeken zich eigenlijk alleen op het uiterlijk. Dat onderzoek van Okcupid bijvoorbeeld kijkt alleen, tenminste wat ik in posts op Fok gezien heb, naar correlaties. Voor een betrouwbare analyse zou men een regressie of in ieder geval een methode moeten toepassen die meerdere factoren, die invloed hebben op partnerkeuze, mee moeten nemen in de analyse. Correlatie betekent namelijk niet automatisch causatie.
pi_191988363
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:29 schreef Benzyl het volgende:
Laatste tijd denk ik hierover. Wat maakt nou een man succesvol in de wereld van (vrouwen) daten?
Humor

Slotje
pi_191988716
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zeker. Maar wil je met respect worden behandeld of worden gebruikt? De fuckboy is de mannelijke equivalent van de slet. Wil je een relatie of dienen als wandelend speeltje?
Ik ben geen vrouw. Dat zou je aan vrouwen moeten vragen. Ik zou zelf nooit met een slet gaan.
  donderdag 12 maart 2020 @ 19:54:09 #95
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_191988954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:43 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouw. Dat zou je aan vrouwen moeten vragen. Ik zou zelf nooit met een slet gaan.
En ik nooit met een fuckboy.
pi_191989374
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:25 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar de statistiek kent niet voor niets outliers. :P Dus zelfs vanuit dat argument wat hier door sommigen wordt beweerd is dat grote flauwekul. Bovendien focussen dat soort onderzoeken zich eigenlijk alleen op het uiterlijk. Dat onderzoek van Okcupid bijvoorbeeld kijkt alleen, tenminste wat ik in posts op Fok gezien heb, naar correlaties. Voor een betrouwbare analyse zou men een regressie of in ieder geval een methode moeten toepassen die meerdere factoren, die invloed hebben op partnerkeuze, mee moeten nemen in de analyse. Correlatie betekent namelijk niet automatisch causatie.
Jep eens, zeker dat laatste heb ik vaker geroepen, maar weinig tot geen response.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:07 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Sterke argumentatie en kwalitatief onderzoek dit. Heb jij ooit van confirmation bias en echo chamber gehoord?
pi_191990589
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:12 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Jep eens, zeker dat laatste heb ik vaker geroepen, maar weinig tot geen response.
[..]

Sterke argumentatie en kwalitatief onderzoek dit. Heb jij ooit van confirmation bias en echo chamber gehoord?
Dat sommige mannen systematisch succes hebben met vrouwen en sommige mannen systematisch geen succes hebben is dus allemaal toeval? In mijn omgeving zie ik aardige brave jongens niet van de ene vriendin maar de anderen gaan. Misschien dat jouw omgeving een uitzondering is. En het is niet zo dat nette brave jongens niet geil zijn of zo.
pi_191990641
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En ik nooit met een fuckboy.
Sletjes heb ik trouwens wel geneukt maar ik zou nooit een relatie aangaan bedoelde ik.
pi_191990726
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:53 schreef N.icka het volgende:
Klagende mannen, niets zo onaantrekkelijk...
Ach, je komt ze in het echt toch niet tegen, want ze spreken jou nooit aan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191990760
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:57 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Sletjes heb ik trouwens wel geneukt maar ik zou nooit een relatie aangaan bedoelde ik.
Bedoel je daarmee niet gewoon dat je zelf ook een sletje bent?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_191990791
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:56 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Dat sommige mannen systematisch succes hebben met vrouwen en sommige mannen systematisch geen succes hebben is dus allemaal toeval? In mijn omgeving zie ik aardige brave jongens niet van de ene vriendin maar de anderen gaan. Misschien dat jouw omgeving een uitzondering is. En het is niet zo dat nette brave jongens niet geil zijn of zo.
Want jouw omgeving kan geen uitzondering zijn? _O- echt ziek hoe diep sommige mensen in hun bubbel kunnen zitten.
pi_191990799
quote:
Misschien zijn ze verder dodelijk saai?
Je denkt te moeilijk.

Die mannen komen gewoon geen vrouw tegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191990840
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Want jouw omgeving kan geen uitzondering zijn? _O- echt ziek hoe diep sommige mensen in hun bubbel kunnen zitten.
Echt ziek hoe wereldvreemd sommige mensen zijn.
Kom nou.

Meneer x met 100 bedpartners en maagd y, zijn best verschillend.
pi_191990865
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:56 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Aparte conclusies weer. Wat maakt jouw omgeving zo representatief voor alles denk je?
pi_191991008
De wereldvreemdheid hier is inderdaad ziek. Hoe kun je nou werkelijk geloven dat je eigen biased waarnemingen een representatief uitgangspunt zijn en daar 0,0 vraagtekens bij plaatsen. Dan ben je echt een naïeve sneeuwvlok hoor. :')
pi_191991140
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:08 schreef Chia het volgende:
De wereldvreemdheid hier is inderdaad ziek. Hoe kun je nou werkelijk geloven dat je eigen biased waarnemingen een representatief uitgangspunt zijn en daar 0,0 vraagtekens bij plaatsen. Dan ben je echt een naïeve sneeuwvlok hoor. :')
Waar hebben we het nou over?

Iemand die structureel succes heeft en iemand die dat niet heeft, verschillen echt wel van elkaar, maar jij denkt dat je dat niet kunt concluderen vanuit waarnemingen van een individu?
pi_191991334
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Iemand die structureel succes heeft en iemand die dat niet heeft, verschillen echt wel van elkaar, maar jij denkt dat je dat niet kunt concluderen vanuit waarnemingen van een individu?
Zolang men het ook presenteert als zijnde waarnemingen vanuit een individu, no problemo. Maar als je je observaties wil poneren als algemeenheid en wil ondersteunen met een argument als de meeste mensen, daarmee de meeste mensen in je omgeving bedoelend, ben je gewoon niet de begenadigd onderzoeker die je denkt te zijn..
pi_191991401
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:22 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zolang men het ook presenteert als zijnde waarnemingen vanuit een individu, no problemo. Maar als je je observaties wil poneren als algemeenheid en wil ondersteunen met een argument als de meeste mensen, daarmee de meeste mensen in je omgeving bedoelend, ben je gewoon niet de begenadigd onderzoeker die je denkt te zijn..
De meeste mensen die structureel successen hebben vertonen heus wel ander gedrag dan de meeste mensen die structureel geen succes hebben. Is dat zo moeilijk te geloven?
pi_191991533
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

De meeste mensen die structureel successen hebben vertonen heus wel ander gedrag dan de meeste mensen die structureel geen succes hebben. Is dat zo moeilijk te geloven?
Misschien moet ik eerst mijn kritiek op de gebrekkige onderbouwing eerst even laten goedkeuren door mijn eigen omgeving, voor het hier kan landen..
pi_191991576
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:31 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Misschien moet ik eerst mijn kritiek op de gebrekkige onderbouwing eerst even laten goedkeuren door mijn eigen omgeving, voor het hier kan landen..
Volgens mij haal je nu júíst je eigen argument een beetje onderuit. Individuele observatie < Observatie van een groep < Statistieken + plausibiliteit.
pi_191991601
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:31 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

quote:

[..]

Maar?

Je vindt dit niet dermate evident / open deur, dat je serieus vindt dat je dit moet onderzoeken?
pi_191991613
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij haal je nu júíst je eigen argument een beetje onderuit. Individuele observatie < Observatie van een groep < Statistieken + plausibiliteit.
Dus vrouwen kunnen niet ironisch of sarcastisch doen? Tskk, nou lekker dan :{w
pi_191991615
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb het over die blindheid en de eigen ervaring 1 op 1 doortrekken naar waarheden. Wat ik in R&P tegenwoordig bijna dagelijks zie gebeuren. :') _!!

Maar jouw blik is blijkbaar al zo vertroebeld dat je dat al niet eens meer uit geschreven tekst kan halen. Helaas, jij bent reddeloos verloren.
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:36:03 #114
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191991641
Uiteraard hebben aantrekkelijke mannen die sociaal vaardig zijn meer succes bij het daten dan mannen die dat niet zijn.
pi_191991659
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:34 schreef Chia het volgende:
Ik heb het over die blindheid en de eigen ervaring 1 op 1 doortrekken naar waarheden. Wat ik in R&P tegenwoordig bijna dagelijks zie gebeuren. _!!
Ik doe mijn best om het zo neutraal mogelijk te verwoorden hoor:

Jij denkt dat je moet onderzoeken of er gedrag verschillen zijn tussen succesvolle daters en niet succesvolle daters die het verschil in succes kunnen verklaren?
pi_191991699
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

Maar?

Je vindt dit niet dermate evident / open deur, dat je serieus vindt dat je dit moet onderzoeken?
Wederom niet wat ik zeg. Wat ik al dan niet evident vind, hoeft het ook niet per se evident voor alles en iedereen te maken. Helaas ;(
pi_191991713
_O-
pi_191991715
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wederom niet wat ik zeg. Wat ik al dan niet evident vind, hoeft het ook niet per se evident voor alles en iedereen te maken. Helaas ;(
Oh ik dacht dat dat het onderwerp was......................................
pi_191991871
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat dat het onderwerp was......................................
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:29 schreef Benzyl het volgende:
Laatste tijd denk ik hierover. Wat maakt nou een man succesvol in de wereld van (vrouwen) daten? Wat vinden vrouwen nou - ECHT - belangrijk? Niet wat ze zeggen aantrekkelijk te vinden maar wat ze echt aantrekkelijk vinden.
Ok dan..
pi_191991898
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:47 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[..]

Ok dan..
quote:
Ik reageerde hier op.
pi_191993452
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:25 schreef 01100101 het volgende:

quote:

[..]

Volledig eens met deze posts. 90% of zo van de posts in r&p is eigenlijk gewoon bullshit in de zin van dat mensen dingen over andere mensen beweren die ze eigenlijk helemaal niet kunnen weten en ze hebben geen enkele onderbouwing behalve dat ze zelf vinden dat het zo is en er geen uitleg meer nodig is. Ik probeer hier voortaan zelf ook beter op te letten want het is gewoon waardeloos.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 13 maart 2020 @ 05:46:01 #122
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_191997236
Zou de zachte en empathische man dan inmiddels niet allang uitgestorven zijn als hij geen vrouw kan krijgen/achterblijft.. in het begin heb je wellicht nog de empathie van de moeder die bij een enkeling doorgegeven wordt maar uiteindelijk zou de natuur zijn werk toch wel moeten doen en de empathische man tot een minimum beperken.
Fuck the EBU
pi_191997367
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 22:44 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

[..]

Volledig eens met deze posts. 90% of zo van de posts in r&p is eigenlijk gewoon bullshit in de zin van dat mensen dingen over andere mensen beweren die ze eigenlijk helemaal niet kunnen weten en ze hebben geen enkele onderbouwing behalve dat ze zelf vinden dat het zo is en er geen uitleg meer nodig is. Ik probeer hier voortaan zelf ook beter op te letten want het is gewoon waardeloos.
Eens.
pi_191998394
quote:

[..]

Ja Femke, ik deel jouw bezorgdheid. Vooral dat met die motorrijders. Ik constateer al 30 jaren dat zijn de motorrijders van vroeger niet meer. DE oude motorrijder (de oude mentaliteit motorrijder) is eenzaam geworden. Het zijn allemaal softies die 's winters niet rijden ipv gewoon een zijspan aan hun motor hangen.
En die zich voor een rondwarend virusje bijna in hun broek doen!
Vroeger, echt waar, zo gauw als het niet meer vriezen deed, reden wij motor in ons t-shirt. Dan wapperden ons de borstharen voor ons gezicht.

En dat is helaas ook gaande bij de vrouwen. Echte vrouwen, met pit, die weten wat ze willen, kom je nog maar zo weinig tegen in West Europa, nog maar te zwijgen over Nederland, Duitsland en België.

Ohw heb ook wel een paar chronisch vrijgezelle vriendinnen en als ze dan weer jammeren van waarom kan ik geen man vinden, haal ik politiek correct mijn schouders op. Als ik zou zeggen, "Joh met al dat gejank, gezeik en gepiep jaag je zelfs het ongedierte nog weg!" denk ik niet dat ze mij nog zo aardig vinden.

Soms is het goed om voor de spiegel te gaan staan en te denken, zou ik met mezelf in 1 huis kunnen wonen? Ben ik wel een leuk persoon? Wat voor leuke dingen heb ik te bieden?
pi_192004772
quote:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nauwelijks meer in dat soort topics lees :@, puur vanwege onderstaande reden:

quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:34 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik heb het over die blindheid en de eigen ervaring 1 op 1 doortrekken naar waarheden. Wat ik in R&P tegenwoordig bijna dagelijks zie gebeuren. :') _!!

Maar jouw blik is blijkbaar al zo vertroebeld dat je dat al niet eens meer uit geschreven tekst kan halen. Helaas, jij bent reddeloos verloren.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 22:44 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

[..]

Het ligt er een beetje aan. Ik bekijk het per user hoe serieus ik de reactie neem of niet. Er worden ook wel goede bronnen gepost, ook door users die vaak kwalitatief minder posten. Het probleem is alleen, wat overigens niet alleen aan Fok voorbehouden is, dat veel posters de data van een rapport niet correct interpreteren, omdat ze al dan niet bewust te veel bezig zijn de data naar hun ideologische straatje te vertalen. Nu is dit ook wel een probleem met journalisten en beleidsmakers in mijn ervaring, dus het is wel een menselijk trekje. :+
pi_192006304
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ohw heb ook wel een paar chronisch vrijgezelle vriendinnen en als ze dan weer jammeren van waarom kan ik geen man vinden, haal ik politiek correct mijn schouders op. Als ik zou zeggen, "Joh met al dat gejank, gezeik en gepiep jaag je zelfs het ongedierte nog weg!" denk ik niet dat ze mij nog zo aardig vinden.

Soms is het goed om voor de spiegel te gaan staan en te denken, zou ik met mezelf in 1 huis kunnen wonen? Ben ik wel een leuk persoon? Wat voor leuke dingen heb ik te bieden?
Je kan het ook indirect zeggen. Ik zou de keiharde waarheid ook niet in de gezichten van vrouwen kunnen zeggen. Als je maar iets niet-feministisch zegt dat zie je hun gezicht al een beetje zuur worden.
pi_192006330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 15:34 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Je kan het ook indirect zeggen. Ik zou de keiharde waarheid ook niet in de gezichten van vrouwen kunnen zeggen. Als je maar iets niet-feministisch zegt dat zie je hun gezicht al een beetje zuur worden.
:')
Als er al iemand zuur is, dan ben jij het.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2020 15:35:56 ]
pi_192006376
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 05:46 schreef Yesse het volgende:
Zou de zachte en empathische man dan inmiddels niet allang uitgestorven zijn als hij geen vrouw kan krijgen/achterblijft.. in het begin heb je wellicht nog de empathie van de moeder die bij een enkeling doorgegeven wordt maar uiteindelijk zou de natuur zijn werk toch wel moeten doen en de empathische man tot een minimum beperken.
Zelf ben ik niet zo van de tweedeling van je moet een egoïstische fuckboy zijn of je moet een empathische softe aardige man zijn. Mannen die geen vriendin hebben zijn in mij mening veel te braaf. Je kunt eerder hondsbrutaal zijn maar als je eenmaal in een relatie bent moet je ook de sympathie aardige man kunnen zijn.
pi_192006399
Vreemd, mijn lieve aardige man (die niet soft is trouwens) is nooit een egoïstische fuckboy geweest, maar ondertussen hebben we toch een gezonde langdurige relatie.
pi_192006491
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 15:39 schreef Chia het volgende:
Vreemd, mijn lieve aardige man (die niet soft is trouwens) is nooit een egoïstische fuckboy geweest, maar ondertussen hebben we toch een gezonde langdurige relatie.
Als man hoef je niet het ene of het andere te zijn. Er is ook iets tussen in. Grijze tinten bestaan.
pi_192006504
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 15:44 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Als man hoef je niet het ene of het andere te zijn. Er is ook iets tussen in. Grijze tinten bestaan.
Voor je edit van #128 stelde je iets anders ;)
pi_192007294
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 15:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Voor je edit van #128 stelde je iets anders ;)
Wij mannen moet voorzichtig zijn met wat wij zeggen. Wist je dat niet? :*)
pi_192010220
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:07 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Erik, deze vrouw sprong in het diepe. Ik heb haar 50 euro gegeven, dat is alles wat ze heeft als ze daar aankomt. Ik bedoel, die gaat niet reizen, op vakantie. Die is op zoek naar een leven. een leefbaar leven. Iemand met zoveel pit, daar kun je op bouwen, als die je partner is. Als een rots !! Niet zo een als in een andere discussie hier in Fok.nl over metoo,
Ja jongen, iemand zonder privileges die wij hier in het westen hebben wat moet maken van het leven, dat kom je hier niet tegen want wij beschikken wel over die privileges.

Er zijn ook genoeg mensen in dat aziatische land die wel bij de pakken neerzetten. Er is in dit opzicht echt bijzonder weinig verschil tussen westerse vrouwen (en mensen in het algemeen) en mensen in azie.
pi_192026345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:01 schreef SugeLucky het volgende:
Het draait om balans.

Te onafhankelijk of te aanhankelijk is allebei niet aantrekkelijk voor velen.
Waarom zijn vrouwen dan zo moeilijk althans zo lijkt het. Ik denk dat de reden is dat mannen allemaal zelf redenen proberen te zoeken in de verkeerde richting. En er zo natuurlijk niet uitkomen.
Time for new flavor in ya ear!
pi_192026446
quote:
Vrouwen doen vaak soortgelijke uitspraken. Vrouwen houden niet van machos maarja mijn vriend is er toevallig wel een maar dit betekent niet dat alle vrouwen.. Of Uiterlijk en lengte maken niet uit ja mijn vriend is toevallig 2 meter en model maar dit betekent niet dat uiterlijk allesbepalend is, of wat jij zegt. Hij is geen egoistische fuckboy maar hij is niet 'soft'. Komt allemaal zo tegenstrijdig over.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 16:51:26 #136
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_192028806
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 14:38 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Waarom zijn vrouwen dan zo moeilijk althans zo lijkt het. Ik denk dat de reden is dat mannen allemaal zelf redenen proberen te zoeken in de verkeerde richting. En er zo natuurlijk niet uitkomen.
Ik snap niet wat je bedoelt.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 20:15:33 #137
450228 LeesFoknl
pi_192033224
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

IK denk dat het de meeste mannen tot een jaar of 30 - 35 niet veel uitmaakt. De natuur en de evolutie heeft het zo gewild, denk ik.
Functie van de man is bezwangeren! Basta> Functie van de vrouw is kinderen baren. Ook basta! De rest is allemaal luxe. Nu we met tig miljarden zijn kunnen we ons dat permitteren, maar vroeger niet hoor!
  zaterdag 14 maart 2020 @ 20:21:42 #138
450228 LeesFoknl
pi_192033369
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Humor

Slotje
Slotje ben ik niet met jou eens, maar dat "humor" wel. Super belangrijk.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 20:27:56 #139
450228 LeesFoknl
pi_192033518
quote:

[..]

Heb je beslist gelijk in.
En op andere gebieden gebruikt men dat ook,nieuwe baan, loop maar een tijd met die mee, die is goed, kijk maar hoe hij / zij het doet en probeer het maar ook zo te doen.
In Duitsland is daar een heel Lehrsysteem op gebaseerd.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 20:38:29 #140
450228 LeesFoknl
pi_192033804
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 18:29 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ja jongen, iemand zonder privileges die wij hier in het westen hebben wat moet maken van het leven, dat kom je hier niet tegen want wij beschikken wel over die privileges.

Er zijn ook genoeg mensen in dat aziatische land die wel bij de pakken neerzetten. Er is in dit opzicht echt bijzonder weinig verschil tussen westerse vrouwen (en mensen in het algemeen) en mensen in azie.
Ja, maar als je dan de mogelijkheden erbij betrekt die vrouwen hier en vrouwen daar hebben ........
En een ander verschil vind ik het grote verschil in levenslust en vrolijk zijn. En ook dat zie ik als een keuze. In Azië vind ik dat de vrouwen veel meer kiezen voor positiviteit,
Kan natuurlijk ook aan mij liggen. Wie zou bij mij NIET vrolijk zijn en het leven positief bekijken.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 21:00:06 #141
450228 LeesFoknl
pi_192034421
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 14:43 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Vrouwen doen vaak soortgelijke uitspraken. Vrouwen houden niet van machos maarja mijn vriend is er toevallig wel een maar dit betekent niet dat alle vrouwen.. Of Uiterlijk en lengte maken niet uit ja mijn vriend is toevallig 2 meter en model maar dit betekent niet dat uiterlijk allesbepalend is, of wat jij zegt. Hij is geen egoistische fuckboy maar hij is niet 'soft'. Komt allemaal zo tegenstrijdig over.
IK denk heel eerljk en serieus dat jullie vrouwen en wat ze zeggen vëël en vëél teveel serieus nemen. Jullie denken richting vrouwen, hoe is zij, wat wil zij, dus wat moet ik doen. Mijn idee is net andersom, ja schat, neen schat, fijn schat. Aardig zijn,hen, haar opbouwen. Hen over hun onzekerheid / onzekerheden heen helpen, hun "het niet weten", Niet op hun denken en hun "problemen" ingaan. Twee tips, lees vrouwenbladen! Totaal niet te volgen. Tip twee, lees over hoe om te gaan met kinderen, dus kinderpsychologie. Een goede schooljuf discussieeert en bespreekt ook niet. Zij gaat er gewoon van uit. Het is zo. Geen ruimte voor praten. Wij gaan nu mooi in een rij naar xx. Die discussiëren niet waarom in een rij. Die nemen de leiding/ heel vanzelfsprekend.
En als haar dat niet bevalt zoek je een ander. Niet discussiëren.

Verder ben ik heel humoristisch, aardig en empathisch, soms huil ik een beetje, met de wolven in het bos mee. Maar toch ben ik tegelijk heel mannelijk. NIET zorgzaam. Dat is iets voor de vrouw. Dat moet je haar niet afnemen. Pas daarmee op mannen. Dat is een groot en algemeen misverstand. OP een bewust niveau wil de vrouw dat. Logisch. Lui. Maar inwendig, instinctief, evolutionair bepaald is zij, de vrouw de zorgzame. En wij de jager, visser of later de kostwinnaar in de fabriek of een zakenman. Dus op dat onbewuste niveau wreekt zich dat. Ze worden ongelukkig maar ze kunnen er niet de vinger op leggen waarom ze nou ongelukkig zijn.
En dit speelt al onbewust zelfs al bij de eerste date !!

Succes ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 16-03-2020 09:06:23 ]
  zaterdag 14 maart 2020 @ 21:03:47 #142
450228 LeesFoknl
pi_192034516
Sorry, dubbel, misverstand.
pi_192035194
Zelfvertrouwen en je moet de vrouw kunnen vermaken.

Je moet geloven dat jij de vrouw waard bent waarmee je date.

Er is wel een verschil tussen zelfvertrouwen en arrogantie. Die lijn is soms heel dun.
pi_192035900
quote:
:')

Je moest erbij vertellen dat ie niet soft is?

Natuurlijk zegt ie dat ie nooit een egoïstische fuckboy is geweest.
pi_192050446
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 21:31 schreef Redbullkid het volgende:
Zelfvertrouwen en je moet de vrouw kunnen vermaken.

Je moet geloven dat jij de vrouw waard bent waarmee je date.

Er is wel een verschil tussen zelfvertrouwen en arrogantie. Die lijn is soms heel dun.
Stel een man wordt altijd afgewezen wat doet dit met zijn zelfvertrouwen. Knappe mannen heben daarentegen natuurlijk zat zelfvertrouwen want aandacht trekken ze genoeg. Snap je hoe vrouwen in discussies dit spelletje spelen?
'Je moet maar zelfvertrouwen hebben dude daar draait het allemaal om1' :')

Die gaslighting kan ik zo kwaad om worden he.
pi_192051367
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:54 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Stel een man wordt altijd afgewezen wat doet dit met zijn zelfvertrouwen. Knappe mannen heben daarentegen natuurlijk zat zelfvertrouwen want aandacht trekken ze genoeg. Snap je hoe vrouwen in discussies dit spelletje spelen?
'Je moet maar zelfvertrouwen hebben dude daar draait het allemaal om1' :')

Die gaslighting kan ik zo kwaad om worden he.
Dat je voor bepaalde dames geen match bent dat kan.

Belangrijk is oefenen en zelfvertrouwen op doen. Met humor kom je meestal al heel ver. Net als met vrijwel al het nieuwe dat je doet ben je nooit in 1x goed. Nee heb je, ja kan je krijgen :)

Maar als je zelf denk dat je nooit een vrouw kan krijgen. Hoe wil je dat een vrouw je dan leuk gaat vinden. Je straalt dat gewoon uit.

Ga desnoods naar de sportschool om zelfvertrouwen te kweken. Maar zelfvertrouwen is echt belangrijk.
pi_192052154
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:36 schreef Redbullkid het volgende:

Dat je voor bepaalde dames geen match bent dat kan.

Belangrijk is oefenen en zelfvertrouwen op doen. Met humor kom je meestal al heel ver. Net als met vrijwel al het nieuwe dat je doet ben je nooit in 1x goed. Nee heb je, ja kan je krijgen :)

Maar als je zelf denk dat je nooit een vrouw kan krijgen. Hoe wil je dat een vrouw je dan leuk gaat vinden. Je straalt dat gewoon uit.

Ga desnoods naar de sportschool om zelfvertrouwen te kweken. Maar zelfvertrouwen is echt belangrijk.
Precies
NaAst het feit dat hij een niet serieus te nemen troll is, is de vraagstelling van dit topic ook nog eens te algemeen en helemaal niet SMART genoeg.
Wat maakt 'een man' succesvol bij 'vrouwen'?
Dat is net zo'n briljante onderzoeksvraag als: Wat maakt een werknemer succesvol bij werkgevers?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192052862
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 20:38 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, maar als je dan de mogelijkheden erbij betrekt die vrouwen hier en vrouwen daar hebben ........
En een ander verschil vind ik het grote verschil in levenslust en vrolijk zijn. En ook dat zie ik als een keuze. In Azië vind ik dat de vrouwen veel meer kiezen voor positiviteit,
Kan natuurlijk ook aan mij liggen. Wie zou bij mij NIET vrolijk zijn en het leven positief bekijken.
Ondanks de armoede in veel Aziatische landen, zijn die vrouwen daar idd veel positiever in het leven en vrolijker. Maar ze kunnen in een relatie tegelijk ook ongelofelijk gemeen zijn als ze hun zin niet krijgen. :P
  zondag 15 maart 2020 @ 18:38:26 #149
451005 Grems
Clown World
pi_192054520
Hoge tot zeer hoge genetische kwaliteit of in ieder geval de schijn geven hiervan.
  zondag 15 maart 2020 @ 21:47:31 #150
450228 LeesFoknl
pi_192058838
IK denk alweer toch anders. De vrouw wil zelfvertrouwen. Want qua evolutie is de man de redder, de kostwinnaar, de beschermer, de besluiter (decision maker) enz enz.

Maar ER IS GEEN MAN ZONDER ZELFVERTROUWEN, en trouwens ook geen vrouw. Zelfvertrouwen is een glijdende schaal, van bv 0 tot 1000. En dan komt er ook nog bij kijken dat je op veel gebieden (zowel man als vrouw) wel of niet, en veel of weinig zelfvertrouwen kunt hebben.

Iemand met op alle gebied veel zelfvertrouwen bestaat niet, ik denk dat je dan met een gek te maken hebt. Idem iemand die helemaal absoluut geen zelfvertrouwen heeft. En door je denken doe je je dat dan zelf aan, die pijn en de daaruit voortvloeiende wanhoop.

Daarom mijn tips, voor zowel mannen als vrouwen die niet het geluk hebben nagenoeg met alles bij de upper 10-20 % te zitten.

Het gaat bij relaties erom om een van diegenen te treffen (en er zijn beslist meer dan slechts een "ware Jacob/in") waar beiden mee kunnen en willen samen leven.
Hoe kun je je kansen vergroten?
Doe leuke dingen, leer, neem hobby's, oefen enz. zodat je op die gebieden meer zelfvertrouwen krijgt en mensen leert kennen die die dingen ook leuk vinden.
Ten tweede, zorg voor zoveel mogelijk contacten via zoveel mogelijk manieren, van internet tot verjaardagen of uitgaan of cursus of vereniging. Leef, ga niet vegeteren, dat kan je straks als 80 plusser ook doen.
Leer jezelf goed kennen. En wees ook jezelf. Het heeft geen zin om jezelf en ook niet om anderen voor de gek te houden. Al je een zachtaardig persoon bent hang niet de stoere uit bv.
En als je jezelf kent, zie dan jezelf als iemand met eigenschappen, die vaker in de ene situatie goed van pas komen, en in de andere tegen je werken.
Iemand die geen prater is, is misschien een heel betrouwbare medewerker, altijd op tijd, geen smoesjes met ziek vieren enz.
En WEES AARDIG. Tegen mensen, tegen dieren, maar zeker ook tegen jezelf. Oordeel jezelf niet zo zwaar, zo negatief. Geloof mij gerust, iedereen zal in zijn leven dingen doen waar hij niet trots op is. je bent niet prefect, niemand. Accepteer dat en probeer er wijzer uit te komen.

Ken je jezelf al (een beetje) dan kun je het "toeval"een handje helpen. Door al die hier boven genoemde dingen maar het kan verder gaan. Ik viel best op Aziatische vrouwen, en ging daar uit waar de kansen groter waren die te treffen. En heb dáár dus ook mijn vrouw leren kennen. Gewoon hier dus. Maar als je mogelijkheden hebt, doe wat jij goeddunkt. Internet was er toen niet, dating sites dus ook niet. Forums ook niet. Vliegen was echt niet zo ingeburgerd als nu. Er zijn dus veel meer mogelijkheden dan vroeger. Ik ga er geen noemen want ik zou maar een fractie ervan kunnen noemen.

Dus samengevat, de enige echte fout die je kunt maken is bij de pakken neer gaan zitten, passief zijn en blijven, en je langzaam meer en meer isoleren, want dat gebeurt als je en er niet voor oppast!

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 16-03-2020 09:56:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')