abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191990791
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:56 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Dat sommige mannen systematisch succes hebben met vrouwen en sommige mannen systematisch geen succes hebben is dus allemaal toeval? In mijn omgeving zie ik aardige brave jongens niet van de ene vriendin maar de anderen gaan. Misschien dat jouw omgeving een uitzondering is. En het is niet zo dat nette brave jongens niet geil zijn of zo.
Want jouw omgeving kan geen uitzondering zijn? _O- echt ziek hoe diep sommige mensen in hun bubbel kunnen zitten.
pi_191990799
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:55 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien zijn ze verder dodelijk saai?
Je denkt te moeilijk.

Die mannen komen gewoon geen vrouw tegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191990840
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:01 schreef Chia het volgende:

[..]

Want jouw omgeving kan geen uitzondering zijn? _O- echt ziek hoe diep sommige mensen in hun bubbel kunnen zitten.
Echt ziek hoe wereldvreemd sommige mensen zijn.
Kom nou.

Meneer x met 100 bedpartners en maagd y, zijn best verschillend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191990865
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:56 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Dat sommige mannen systematisch succes hebben met vrouwen en sommige mannen systematisch geen succes hebben is dus allemaal toeval? In mijn omgeving zie ik aardige brave jongens niet van de ene vriendin maar de anderen gaan. Misschien dat jouw omgeving een uitzondering is. En het is niet zo dat nette brave jongens niet geil zijn of zo.
Aparte conclusies weer. Wat maakt jouw omgeving zo representatief voor alles denk je?
pi_191991008
De wereldvreemdheid hier is inderdaad ziek. Hoe kun je nou werkelijk geloven dat je eigen biased waarnemingen een representatief uitgangspunt zijn en daar 0,0 vraagtekens bij plaatsen. Dan ben je echt een naïeve sneeuwvlok hoor. :')
pi_191991140
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:08 schreef Chia het volgende:
De wereldvreemdheid hier is inderdaad ziek. Hoe kun je nou werkelijk geloven dat je eigen biased waarnemingen een representatief uitgangspunt zijn en daar 0,0 vraagtekens bij plaatsen. Dan ben je echt een naïeve sneeuwvlok hoor. :')
Waar hebben we het nou over?

Iemand die structureel succes heeft en iemand die dat niet heeft, verschillen echt wel van elkaar, maar jij denkt dat je dat niet kunt concluderen vanuit waarnemingen van een individu?
pi_191991334
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Iemand die structureel succes heeft en iemand die dat niet heeft, verschillen echt wel van elkaar, maar jij denkt dat je dat niet kunt concluderen vanuit waarnemingen van een individu?
Zolang men het ook presenteert als zijnde waarnemingen vanuit een individu, no problemo. Maar als je je observaties wil poneren als algemeenheid en wil ondersteunen met een argument als de meeste mensen, daarmee de meeste mensen in je omgeving bedoelend, ben je gewoon niet de begenadigd onderzoeker die je denkt te zijn..
pi_191991401
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:22 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zolang men het ook presenteert als zijnde waarnemingen vanuit een individu, no problemo. Maar als je je observaties wil poneren als algemeenheid en wil ondersteunen met een argument als de meeste mensen, daarmee de meeste mensen in je omgeving bedoelend, ben je gewoon niet de begenadigd onderzoeker die je denkt te zijn..
De meeste mensen die structureel successen hebben vertonen heus wel ander gedrag dan de meeste mensen die structureel geen succes hebben. Is dat zo moeilijk te geloven?
pi_191991533
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

De meeste mensen die structureel successen hebben vertonen heus wel ander gedrag dan de meeste mensen die structureel geen succes hebben. Is dat zo moeilijk te geloven?
Misschien moet ik eerst mijn kritiek op de gebrekkige onderbouwing eerst even laten goedkeuren door mijn eigen omgeving, voor het hier kan landen..
pi_191991576
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:31 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Misschien moet ik eerst mijn kritiek op de gebrekkige onderbouwing eerst even laten goedkeuren door mijn eigen omgeving, voor het hier kan landen..
Volgens mij haal je nu júíst je eigen argument een beetje onderuit. Individuele observatie < Observatie van een groep < Statistieken + plausibiliteit.
pi_191991601
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:31 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar?

Je vindt dit niet dermate evident / open deur, dat je serieus vindt dat je dit moet onderzoeken?
pi_191991613
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij haal je nu júíst je eigen argument een beetje onderuit. Individuele observatie < Observatie van een groep < Statistieken + plausibiliteit.
Dus vrouwen kunnen niet ironisch of sarcastisch doen? Tskk, nou lekker dan :{w
pi_191991615
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb het over die blindheid en de eigen ervaring 1 op 1 doortrekken naar waarheden. Wat ik in R&P tegenwoordig bijna dagelijks zie gebeuren. :') _!!

Maar jouw blik is blijkbaar al zo vertroebeld dat je dat al niet eens meer uit geschreven tekst kan halen. Helaas, jij bent reddeloos verloren.
  donderdag 12 maart 2020 @ 21:36:03 #114
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191991641
Uiteraard hebben aantrekkelijke mannen die sociaal vaardig zijn meer succes bij het daten dan mannen die dat niet zijn.
pi_191991659
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:34 schreef Chia het volgende:
Ik heb het over die blindheid en de eigen ervaring 1 op 1 doortrekken naar waarheden. Wat ik in R&P tegenwoordig bijna dagelijks zie gebeuren. _!!
Ik doe mijn best om het zo neutraal mogelijk te verwoorden hoor:

Jij denkt dat je moet onderzoeken of er gedrag verschillen zijn tussen succesvolle daters en niet succesvolle daters die het verschil in succes kunnen verklaren?
pi_191991699
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

Maar?

Je vindt dit niet dermate evident / open deur, dat je serieus vindt dat je dit moet onderzoeken?
Wederom niet wat ik zeg. Wat ik al dan niet evident vind, hoeft het ook niet per se evident voor alles en iedereen te maken. Helaas ;(
pi_191991713
_O-
pi_191991715
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wederom niet wat ik zeg. Wat ik al dan niet evident vind, hoeft het ook niet per se evident voor alles en iedereen te maken. Helaas ;(
Oh ik dacht dat dat het onderwerp was......................................
pi_191991871
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat dat het onderwerp was......................................
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:29 schreef Benzyl het volgende:
Laatste tijd denk ik hierover. Wat maakt nou een man succesvol in de wereld van (vrouwen) daten? Wat vinden vrouwen nou - ECHT - belangrijk? Niet wat ze zeggen aantrekkelijk te vinden maar wat ze echt aantrekkelijk vinden.
Ok dan..
pi_191991898
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:47 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[..]

Ok dan..
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:12 schreef Scary_Mary het volgende:
Sterke argumentatie en kwalitatief onderzoek dit. Heb jij ooit van confirmation bias en echo chamber gehoord?
Ik reageerde hier op.
pi_191993452
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:25 schreef 01100101 het volgende:

Uiteraard, maar de statistiek kent niet voor niets outliers. :P Dus zelfs vanuit dat argument wat hier door sommigen wordt beweerd is dat grote flauwekul. Bovendien focussen dat soort onderzoeken zich eigenlijk alleen op het uiterlijk. Dat onderzoek van Okcupid bijvoorbeeld kijkt alleen, tenminste wat ik in posts op Fok gezien heb, naar correlaties. Voor een betrouwbare analyse zou men een regressie of in ieder geval een methode moeten toepassen die meerdere factoren, die invloed hebben op partnerkeuze, mee moeten nemen in de analyse. Correlatie betekent namelijk niet automatisch causatie.
quote:

Jep eens, zeker dat laatste heb ik vaker geroepen, maar weinig tot geen response.
[..]

Sterke argumentatie en kwalitatief onderzoek dit. Heb jij ooit van confirmation bias en echo chamber gehoord?
Volledig eens met deze posts. 90% of zo van de posts in r&p is eigenlijk gewoon bullshit in de zin van dat mensen dingen over andere mensen beweren die ze eigenlijk helemaal niet kunnen weten en ze hebben geen enkele onderbouwing behalve dat ze zelf vinden dat het zo is en er geen uitleg meer nodig is. Ik probeer hier voortaan zelf ook beter op te letten want het is gewoon waardeloos.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 13 maart 2020 @ 05:46:01 #122
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_191997236
Zou de zachte en empathische man dan inmiddels niet allang uitgestorven zijn als hij geen vrouw kan krijgen/achterblijft.. in het begin heb je wellicht nog de empathie van de moeder die bij een enkeling doorgegeven wordt maar uiteindelijk zou de natuur zijn werk toch wel moeten doen en de empathische man tot een minimum beperken.
Fuck the EBU
pi_191997367
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 22:44 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

[..]

Volledig eens met deze posts. 90% of zo van de posts in r&p is eigenlijk gewoon bullshit in de zin van dat mensen dingen over andere mensen beweren die ze eigenlijk helemaal niet kunnen weten en ze hebben geen enkele onderbouwing behalve dat ze zelf vinden dat het zo is en er geen uitleg meer nodig is. Ik probeer hier voortaan zelf ook beter op te letten want het is gewoon waardeloos.
Eens.
pi_191998394
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:43 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja Femke, ik deel jouw bezorgdheid. Vooral dat met die motorrijders. Ik constateer al 30 jaren dat zijn de motorrijders van vroeger niet meer. DE oude motorrijder (de oude mentaliteit motorrijder) is eenzaam geworden. Het zijn allemaal softies die 's winters niet rijden ipv gewoon een zijspan aan hun motor hangen.
En die zich voor een rondwarend virusje bijna in hun broek doen!
Vroeger, echt waar, zo gauw als het niet meer vriezen deed, reden wij motor in ons t-shirt. Dan wapperden ons de borstharen voor ons gezicht.

En dat is helaas ook gaande bij de vrouwen. Echte vrouwen, met pit, die weten wat ze willen, kom je nog maar zo weinig tegen in West Europa, nog maar te zwijgen over Nederland, Duitsland en België.

Laatst in Azië, een (mooie en redelijk jonge) vrouw vertelt mij ze gaat naar Australië. (Via via kon ze aan een visum komen). Ik vraag, wat ga je daar doen, waar ga je van leven? Zegt ze, I can cook, clean and fuck. Don't worry, I will manage.
Kijk, met zo een durf je de oorlog in....
Ohw heb ook wel een paar chronisch vrijgezelle vriendinnen en als ze dan weer jammeren van waarom kan ik geen man vinden, haal ik politiek correct mijn schouders op. Als ik zou zeggen, "Joh met al dat gejank, gezeik en gepiep jaag je zelfs het ongedierte nog weg!" denk ik niet dat ze mij nog zo aardig vinden.

Soms is het goed om voor de spiegel te gaan staan en te denken, zou ik met mezelf in 1 huis kunnen wonen? Ben ik wel een leuk persoon? Wat voor leuke dingen heb ik te bieden?
pi_192004772
quote:

[..]

Jep eens, zeker dat laatste heb ik vaker geroepen, maar weinig tot geen response.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nauwelijks meer in dat soort topics lees :@, puur vanwege onderstaande reden:

quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2020 21:34 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik heb het over die blindheid en de eigen ervaring 1 op 1 doortrekken naar waarheden. Wat ik in R&P tegenwoordig bijna dagelijks zie gebeuren. :') _!!

Maar jouw blik is blijkbaar al zo vertroebeld dat je dat al niet eens meer uit geschreven tekst kan halen. Helaas, jij bent reddeloos verloren.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 22:44 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

[..]

Het ligt er een beetje aan. Ik bekijk het per user hoe serieus ik de reactie neem of niet. Er worden ook wel goede bronnen gepost, ook door users die vaak kwalitatief minder posten. Het probleem is alleen, wat overigens niet alleen aan Fok voorbehouden is, dat veel posters de data van een rapport niet correct interpreteren, omdat ze al dan niet bewust te veel bezig zijn de data naar hun ideologische straatje te vertalen. Nu is dit ook wel een probleem met journalisten en beleidsmakers in mijn ervaring, dus het is wel een menselijk trekje. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')