Zal niet anders zijn in andere Europeese landen nuquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:04 schreef Greys het volgende:
Ze leggen het nog wel even goed uit op NOS journaal nu. Dat bij deze cijfers dus NIET alle gezinsleden zitten van degenen die besmet zijn. Want die testen ze niet want gaan toch al in quarantaine. Dus dat drukt het aantal wel behoorlijk. (En dan nog zo hoog)
Alle landen publiceren al cijfers van genezen mensen maar NL kakt er weer achteraanquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef riazop het volgende:
[..]
te veel werk volgens het rivm
#truestory
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:02 schreef einzeinz het volgende:
Het is inmiddels duidelijk dat de genezen patiënten niet in de officiële lijsten verschijnen. Mijn collega is genezen van Corona, ik zie dat niet terug!
Al heeft het RIVM gister aangegeven er wel aan te werken om deze cijfers binnenkort ook te gaan vermelden.twitter:rivm twitterde op maandag 09-03-2020 om 12:31:52@HetJachthuis Het is in Nederland niet verplicht om genezen patiënten te melden. Daarom kunnen we hier ook geen precieze aantallen over communiceren. Uiteindelijk komt het erop neer dat alle patiënten die niet overlijden, genezen. ^ms reageer retweet
Meestal rond deze tijd, maarja het blijft Italie dus niet preciesquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:05 schreef Grishenko_ het volgende:
hoe laat komen de cijfers uit Italië?
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik hoor jou wel janken als je vanaf deze zomer drie jaar lang werkeloos bent om dat de economie wereld volledig in elkaar gestort is
#handenwassenquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alle landen publiceren al cijfers van genezen mensen maar NL kakt er weer achteraan
Heb toch wel het idee dat ze in sommige landen veel meer tests hebben. Zie Duitsland met de drive ins. (En buiten Europa Zuid Korea met 2 miljoen tests.)quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal niet anders zijn in andere Europeese landen nu
Nuchter is een eufemisme voor laconiek, arrogant en naïef. Wij worden het hardst van alle landen getroffen in dit tempo door aan aantak redenen:quote:
of nagelak removerquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:56 schreef KingRadler het volgende:
Kan Je ook deo gebruiken voor je handen?
Wie zei dat!? Een arts of official!? Leuk, maar ontsla zo een persoon graag. Volgende maand heeft de helft van de treinreizigers het.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Is dat dezelfde man die gortdroog voor de radio eergisteren beweerde dat het uitgesloten is dat je iemand met corona op een trein aan zult treffen?
Er is genezen en genezen. Als 90% overleeft met totaal verneukte longen zou ik dat eigenlijk ook wel willen weten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:05 schreef Stupidisco het volgende:
[..]Al heeft het RIVM gister aangegeven er wel aan te werken om deze cijfers binnenkort ook te gaan vermelden.twitter:rivm twitterde op maandag 09-03-2020 om 12:31:52@:HetJachthuis Het is in Nederland niet verplicht om genezen patiënten te melden. Daarom kunnen we hier ook geen precieze aantallen over communiceren. Uiteindelijk komt het erop neer dat alle patiënten die niet overlijden, genezen. ^ms reageer retweet
Ik denk weer klimaatcrisis, of terrorismecrisis of immigrantencrisis, of een financiële crisis.quote:
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken. Op zich snap ik wel dat ze die mensen niet testen ivm capaciteit etc. Maar zo krijg je wel een vertekend beeld en blijven mensen denken dat het allemaal wel meevalt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:04 schreef Greys het volgende:
Ze leggen het nog wel even goed uit op NOS journaal nu. Dat bij deze cijfers dus NIET alle gezinsleden zitten van degenen die besmet zijn. Want die testen ze niet want gaan toch al in quarantaine. Dus dat drukt het aantal wel behoorlijk. (En dan nog zo hoog)
en 90% van de mensen zag het niet aankomen, want feesboekquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:58 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nog LANG niet. Serieus. Wacht nog even een paar weken. Dan zijn er geen beademingsmachines meer en mag 90% van de ernstig zieken hopen dat ze het thuis in hun eigen bed overleven. DAN gaan mensen pas echt gillen.
martial law, avondklok, militairen in de straatquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:59 schreef Syd het volgende:
Wat gebeurd er precies bij een pandemie? Wereld lockdown?
Dat is wel het idee; 24 uur geen klachten dan ben je genezen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:07 schreef Greys het volgende:
Is het voor genezen mensen ook nog niet te vroeg? Ik bedoel, je zal niet na een dagje niet hoesten kunnen zeggen 'genezen' denk ik?
Precies dit!quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken. Op zich snap ik wel dat ze die mensen niet testen ivm capaciteit etc. Maar zo krijg je wel een vertekend beeld en blijven mensen denken dat het allemaal wel meevalt.
Is ook zo, gebrek aan vooruitzicht, anticipatie met een ongezonde dosis zelfoverschatting dat dit ons bespaard zou blijven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb toch wel het idee dat ze in sommige landen veel meer tests hebben. Zie Duitsland met de drive ins. (En buiten Europa Zuid Korea met 2 miljoen tests.)
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
martial law, avondklok, militairen in de straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |