quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Het is Blof niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:00 schreef superniger het volgende:
Sanne Hans moet excuses aanbieden voor haar muziek.
Ik niet, maar ik mag d'r wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:04 schreef svann het volgende:
Wie had er al eens van Sanne Hans gehoord?
Zekerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:08 schreef svann het volgende:
Dapper om dit gesprek te doen met zo'n spraakgebrek.
Ze blijft er ook echt bescheiden onder, benoemd het slechts dertien keer in een uitzending.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
Heb 'r wel eens horen zingen, het leek Donald Duck wel.
quote:
Crunchyrollquote:
Grondkluisquote:
Ik moet je teleurstellenquote:
Ik ben al 29 uur binnen, dit kan ik best volhoudenquote:
Wij lopen 1 week achter op Italië.quote:
Daar lijkt het wel op. Zieke gezinsleden van coronalijders worden niet eens meegeteld. We zitten hier dus ook al dik over de 1000.quote:
De maatregelen die we nu nemen zijn veel te laks. Ik ben volledig ingesteld op armageddon.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Zieke gezinsleden van coronalijders worden niet eens meegeteld. We zitten hier dus ook al dik over de 1000.
Eigenlijk is het een nieuwe griep! Alleen de mens is er nog niet resistent tegen!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De maatregelen die we nu nemen zijn veel te laks. Ik ben volledig ingesteld op armageddon.
Behalve dan dat landen niet volledig op slot zijn gegaan door de griep.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een nieuwe griep! Alleen de mens is er nog niet resistent tegen!
Tja, inmiddels legt half Lombardije van 75+ het loodje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een nieuwe griep! Alleen de mens is er nog niet resistent tegen!
Bovendien een merkwaardige griep die bij sommige mensen wel erg heftig uitpakt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend voor de 75 plussers in Lombardije.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, inmiddels legt half Lombardije van 75+ het loodje.
Het zal je vader, moeder, opa of oma zijn...quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend voor de 75 plussers in Lombardije.
Aan de 'normale' griep gaan ook veel mensen dood op jaarbasis!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:31 schreef svann het volgende:
[..]
Bovendien een merkwaardige griep die bij sommige mensen wel erg heftig uitpakt.
https://www.dominos.nl/covid-19quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Doe maar laks, niemand krijgt mijn voedsel als de toevoerlijnen op slot gaan
quote:Hoe werkt contactloos bezorgen?
Bestelt u op dominos.nl, kies voor de optie: ‘contactloos bezorgen’. Tijdens het bestelproces is er vanaf heden de mogelijkheid om bij de 'bezorginstructies' de optie contactloos bezorgen te kiezen. Zodra u kiest voor een contactloze bezorging, vervalt de mogelijkheid om contant aan de deur af te rekenen. U kunt op dominos.nl zonder transactiekosten betalen met iDEAL, creditcard, PayPal of een Domino’s giftcard.
De bezorger belt bij u aan en legt uw bestelling voor de voordeur in de warmhoud tas.
De bezorger neemt vervolgens twee meter afstand en wacht tot u de bestelling uit de tas heeft gehaald.
Zodra de deur dicht is, wordt de tas meegenomen.
En dat terwijl die meestal de griepprik hebben gehad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:33 schreef Bocaj het volgende:
Aan de 'normale' griep gaan ook veel mensen dood op jaarbasis!
En hoe krijgt Domino's zijn ingrediënten als die niet worden aangeleverd?quote:
Contactloos aanleveren!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En hoe krijgt Domino's zijn ingrediënten als die niet worden aangeleverd?
https://www.nu.nl/coronav(...)ren-bezighouden.htmlquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:37 schreef BlackNero het volgende:
Ik mis een beetje het verhaal van mensen die daadwerkelijk ziek zijn en thuis zitten.
Nee snap ikquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)ren-bezighouden.html
Uitnodigen aan tafel gaat hem niet worden
Het blijft een chanterende handtastelijke zak natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:41 schreef Bocaj het volgende:
Het is ook nooit goed!
Eerst barbertje moet hangen en nu hij 23 jaar krijgt is het ook niet goed!
Zonder publiek in een ijzig stille studio wordt het helemaal cringequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:56 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb ooit een show van die cabaretier op TV gezien en ik vroeg me toen tot de laatste minuten af wanneer het zou beginnen en grappig zou worden. Wat een ontzettend flauwe gast is dat zeg.
Het lijkt meer deels met (lucht) vervuiling te maken te hebben!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:58 schreef derLudolf het volgende:
Wat een sukkel met zijn biologische landbouw.
Er zitten enorm weinig residuen op levensmiddelen. De HI (hazard index) van gewasbeschermingsmiddelen staat gelijk aan eens per zeven jaar een glas wijn.
Eens per maand een glas wijn is dus vele malen schadelijker.
Jackie is nogal intimiderend voor sommige mannen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Niet dus, het blijft stil.
Terwijl ze dit toch een heel acceptabele chick/dame moeten vinden.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Herman van Veen is stiekem toch ook wel een eindbaas
Maar op veilige afstand op een podium. Zit wat in.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Bejaarden moeten nu niet onnodig aan dit soort tafels gaan zitten.
Trusten, blijf gezond!quote:
Ieeeeeeeeeeewwwquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Slaap lekker en morgen niet te veel rochelen in het gezicht van je collega's
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:13 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon Welmoed en Sander in een lege studio die kibbelen?
Albert Verlinde gaat de wereldeconomie duiden jongenstwitter:op1npo twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:00:00De economische gevolgen van de nieuwe #corona-maatregelen liegen er niet om: de #AEX beleeft de op één na slechtste dag met een daling van 10,8% bij sluiting. Bij #Op1 vanavond Albert Verlinde, @voorzittermkbnl Jacco Vonhof en @martinvisser.
Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/8ef22TOiQa reageer retweet
Lekker parafraseren van kranten en een sappige mening erbij voegen: Alberts optreden vanavond.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:39 schreef Szura het volgende:
Albert Verlinde gaat de wereldeconomie duiden jongenstwitter:op1npo twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:00:00De economische gevolgen van de nieuwe #corona-maatregelen liegen er niet om: de #AEX beleeft de op één na slechtste dag met een daling van 10,8% bij sluiting. Bij #Op1 vanavond Albert Verlinde, @:voorzittermkbnl Jacco Vonhof en @:martinvisser.
Zoals we van hem gewend zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:40 schreef Oostblokkert het volgende:
Lekker parafraseren van kranten en een sappige mening erbij voegen: Alberts optreden vanavond.
rebusje....quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:39 schreef Szura het volgende:
Albert Verlinde gaat de wereldeconomie duiden jongenstwitter:op1npo twitterde op donderdag 12-03-2020 om 19:00:00De economische gevolgen van de nieuwe #corona-maatregelen liegen er niet om: de #AEX beleeft de op één na slechtste dag met een daling van 10,8% bij sluiting. Bij #Op1 vanavond Albert Verlinde, @:voorzittermkbnl Jacco Vonhof en @:martinvisser.
Ook allemaal fysiek aanwezigquote:
Afstandsbedieninggenotquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook allemaal fysiek aanwezig...waarom dit niet gewoon via Skype doen...of zoals ze het tijdens de legendarische VI-sneeuw uitzending deden.
Sander is altijd interessant!quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Jij hebt Laat op Vrijdag gekeken.
Het is toch altijd betaald publiek, win-win.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:31 schreef dvdfreak het volgende:
waarom zonder publiek als er minder dan 100 personen ik kan
Ons Kwalbert gaat dat straks duiden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Niets over de beurs? Veel geld verdampt vandaag. Bitcoin ook ingestort.
Stock-picks van Albertquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ons Kwalbert gaat dat straks duiden.
Permanente orgaanschadequote:This coronavirus is unknown to our species. Once it breaks into one of our cells, the extent of its spread through the body seems to vary significantly. The experience can slowly progress from the familiar—cough, congestion, fever—to a life-threatening inflammatory response as the virus spreads down into the lungs, filling the airways with fluid. Survivors can have permanent scarring in the lungs. The virus can also spread into other organs, causing liver damage or gastrointestinal disease. These effects can play out over longer periods than in the flu, sometimes waxing and waning.
Trump schijnt ook exposed te zijn.quote:
Beetje hygiënisch zijn: niet zoenen, wat afstand houden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Wil as zondag naar mijn 66-jarige moeder gaan. Ze heef diabetes en is veel te zwaar. Twijfel echt of het verstandig is om te gaan...maargoed, over 2 weken zal de situatie wel hetzelfde zijn.
Hij geeft wel zelf les op een vmbo school...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef BlackNero het volgende:
Wel handig een premier die zelf geen kinderen heeft.
Dat compenseert het wel een beetjequote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij geeft wel zelf les op een vmbo school...
Misschien heeft hij de centen wel nodigquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:45 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat compenseert het wel een beetje
Thx...als FOK!ker deed ik dat sowieso al.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:43 schreef svann het volgende:
[..]
Beetje hygiënisch zijn: niet zoenen, wat afstand houden.
Handen wassen bij aankomst.
Hij schijnt niet eens miljonair te zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij de centen wel nodig
Ben jij een feeder?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Wil as zondag naar mijn 66-jarige moeder gaan. Ze heeft diabetes en is veel te zwaar. Twijfel echt of het verstandig is om te gaan...maargoed, over 2 weken zal de situatie wel hetzelfde zijn.
quote:
Wilders heeft gelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Wilders probeert goedkoop te scoren.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Wilders probeert goedkoop te scoren.
Misschien.quote:
Wij moeten op werk in april de eindtoets van de basisscholen digitaliseren. Die klus gaat misschien ook niet door.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:01 schreef svann het volgende:
[..]
Misschien.
Dat moet 'het volk' ook als nodig accepteren.
Komt misschien nog. En voor hoe lang moet dat dan? Weken, langer?
Neen, toen was het "een gewoon griepje"quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:03 schreef monkyyy het volgende:
2 weken geleden was het eerste geval in NL. Zou het volk de maatregelen van nu dan geaccepteerd hebben?
Die vond het gevaar wel meevallen, begrijp ik uit dat stukje, itt Wilders.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef superniger het volgende:
Ik luister alleen naar Jort.
https://www.mediacourant.(...)onadeskundige-jinek/
Wie goed doet, goed welmoedquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:05 schreef PzKpfw het volgende:
Als ik in quarantaine moet dan graag met Welmoed
It will disappear magically!quote:
Wie goed doet, doet Welmoedquote:
Hij is wel in contact geweest met een corona patientquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ons Donald tgv Corona het loodje gaat leggen.
Dat wordt inderdaad een sociaal slagveld.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:09 schreef svann het volgende:
Niet werken betekent in de VS nog al eens geen geld.
Dat zal lekker gaan daar.
Moeten we dat hopen of vrezen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou me niks verbazen als ons Donald tgv Corona het loodje gaat leggen.
Exclusief bij Jinekquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:06 schreef superniger het volgende:
Geen Michiel Vos als Amerika deskundige.
Dat wel, maar bij calamiteiten zou enige tegemoetkoming wel goed zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is ook het ondernemingsrisico lijkt me.
Dat begint langzaam weer op gang te komen, dacht ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zit het met MKB'er die spul uit china halen en dat spul gewoon niet geleverd wordt?
Bij de lokale Action ligt er nog genoeg Chinese rommel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zit het met MKB'er die spul uit china halen en dat spul gewoon niet geleverd wordt?
Het gaat hier om hardhouten vloeren waar al voor betaald is, maar dus niet gelegd kunnen wordenquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de lokale Action ligt er nog genoeg Chinese rommel.
Dit wordt cumulatief inderdaad een recessie en vooral voor de (schijn)-ZZP'ers zware tijden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het gaat hier om hardhouten vloeren waar al voor betaald is, maar dus niet gelegd kunnen wordenIk heb het echt te doen met ze, heb al een rekening-courant krediet aanvraag klaarliggen die ik direct naar hun huisbank kan sturen, mochten ze daarom om vragen, want de huur, verzekeringen, lonen, loonbelasting, lease bussen etc moet wel gewoon betaald worden iedere maand, maar hun omzet kiepert mede hierom omlaag, 10 gezinnen moet van dat bedrijf eten! Moet echt koste wat koste gered worden
Gewoon tijdelijk goedkoop tapijt neerleggen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het gaat hier om hardhouten vloeren waar al voor betaald is, maar dus niet gelegd kunnen wordenIk heb het echt te doen met ze, heb al een rekening-courant krediet aanvraag klaarliggen die ik direct naar hun huisbank kan sturen, mochten ze daarom om vragen, want de huur, verzekeringen, lonen, loonbelasting, lease bussen etc moet wel gewoon betaald worden iedere maand, maar hun omzet kiepert mede hierom omlaag, 10 gezinnen moet van dat bedrijf eten! Moet echt koste wat koste gered worden
Niet genoemdquote:
Misschien de gelegenheid die schijnconstructies sneller aan te pakken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt cumulatief inderdaad een recessie en vooral voor de (schijn)-ZZP'ers zware tijden.
Je (handen) wassen? Heel a-typisch voor een FOK!kerquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thx...als FOK!ker deed ik dat sowieso al.
Erg zat voor die man😕.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:46 schreef Szura het volgende:
Osterhaus heeft z’n strippenkaart inmiddels wel vol
twitter:op1npo twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 18:51:46Vanavond zit er een ander duo aan het hoofd van de #Op1-tafel. Sophie zit met een verkoudheid thuis. @fidanekiz zal vanavond de lege plek naast @hugologtenberg vullen! Succes, Fidan! 🤩 | 📸: Geert Broertjes https://t.co/S2P9OyDvxg reageer retweet
Ik was eigenlijk ook op zoek naar een hatsjoe icon....quote:
Brandt ook lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die 5 pakken plee papier kopen moeten de oven in
Ik hoop dat hij een corona karretje heeft gepakt en lekker aan zijn gezicht heeft zitten pulken. Onbeschofte manquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |