Ik ben al 29 uur binnen, dit kan ik best volhoudenquote:
Wij lopen 1 week achter op Italië.quote:
Daar lijkt het wel op. Zieke gezinsleden van coronalijders worden niet eens meegeteld. We zitten hier dus ook al dik over de 1000.quote:
De maatregelen die we nu nemen zijn veel te laks. Ik ben volledig ingesteld op armageddon.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Zieke gezinsleden van coronalijders worden niet eens meegeteld. We zitten hier dus ook al dik over de 1000.
Eigenlijk is het een nieuwe griep! Alleen de mens is er nog niet resistent tegen!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De maatregelen die we nu nemen zijn veel te laks. Ik ben volledig ingesteld op armageddon.
Behalve dan dat landen niet volledig op slot zijn gegaan door de griep.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een nieuwe griep! Alleen de mens is er nog niet resistent tegen!
Tja, inmiddels legt half Lombardije van 75+ het loodje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een nieuwe griep! Alleen de mens is er nog niet resistent tegen!
Bovendien een merkwaardige griep die bij sommige mensen wel erg heftig uitpakt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend voor de 75 plussers in Lombardije.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, inmiddels legt half Lombardije van 75+ het loodje.
Het zal je vader, moeder, opa of oma zijn...quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend voor de 75 plussers in Lombardije.
Aan de 'normale' griep gaan ook veel mensen dood op jaarbasis!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:31 schreef svann het volgende:
[..]
Bovendien een merkwaardige griep die bij sommige mensen wel erg heftig uitpakt.
https://www.dominos.nl/covid-19quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Doe maar laks, niemand krijgt mijn voedsel als de toevoerlijnen op slot gaan
quote:Hoe werkt contactloos bezorgen?
Bestelt u op dominos.nl, kies voor de optie: ‘contactloos bezorgen’. Tijdens het bestelproces is er vanaf heden de mogelijkheid om bij de 'bezorginstructies' de optie contactloos bezorgen te kiezen. Zodra u kiest voor een contactloze bezorging, vervalt de mogelijkheid om contant aan de deur af te rekenen. U kunt op dominos.nl zonder transactiekosten betalen met iDEAL, creditcard, PayPal of een Domino’s giftcard.
De bezorger belt bij u aan en legt uw bestelling voor de voordeur in de warmhoud tas.
De bezorger neemt vervolgens twee meter afstand en wacht tot u de bestelling uit de tas heeft gehaald.
Zodra de deur dicht is, wordt de tas meegenomen.
En dat terwijl die meestal de griepprik hebben gehad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:33 schreef Bocaj het volgende:
Aan de 'normale' griep gaan ook veel mensen dood op jaarbasis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |