Turkije nog steeds op 0quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:06 schreef Momo het volgende:
Aantal cases overal in VS schieten ook wel omhoog, bij Steve is het nu elke keer nieuwe locaties of meer dan verdubbelingen in bestaande plekken.
Ondertussen zijn derdewereldlanden iedereen aan het testen die ook maar een kuchje geven én de populatie voorzien van maskers.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er zijn ook veel ziekenhuizen die afspraken nu liever telefonisch doen als het kan i.p.v. op de poli in het ziekenhuis.
Verstandig.
Ben benieuwd hoeveel Erdoturken geloven dat dat komt door hun almachtige leider dat er geen besmettingen zijnquote:
Doe jij daar een paar maanden mee?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee, paar kinderen naar huis gelokt
quote:
Turkije heeft wel degelijk getest maar inderdaad, niet genoeg. Daarentegen sturen ze wel voorraden aan maskers naar buurlanden die wel al positieve gevallen hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je niet test, heb je ook geen gevallen.
technisch gezien kan ik thuis werken; logistiek gezien is het onmogelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:06 schreef the_actraiser het volgende:
Al die bedrijven waar plots thuis gewerkt kan worden...
Laat het dan zo vanaf nu. Minder files en meer tijd.
Wat is dan nog het nut om naar je bedrijf toe te gaan als het blijkbaar zo makkelijk anders kan.
Zelf heb ik een baan waarbij thuis werken geen optie is (UMC).
Los van mijn jaloezieiedereen die meewerkt aan het indammen van dit virus, bedankt!
Op de Turkse staatstelevisie zeggen ze dat het hele land immuun is voor COVID-19. Misschien is dat wel de reden.quote:
Hangt er vanaf hoeveel kinderen je in gedachte hebtquote:
Post eventjes gerapporteerd want grapjes maken is prima maar dit soort gelul is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:12 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Op de Turkse staatstelevisie zeggen ze dat het hele land immuun is voor COVID-19. Misschien is dat wel de reden.
Döner kebab eten maakt je immuunsysteem sterk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:12 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Op de Turkse staatstelevisie zeggen ze dat het hele land immuun is voor COVID-19. Misschien is dat wel de reden.
Ja okequote:According to Borisov, it is best to find a medicine or a vaccine in the coming months.
En dan krijg je hier in Europa van die Erdo fanboys die alleen maar schotel-tv kijken, erin trappen en intussen de hele familie lekker besmetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:12 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Hier loop ik ook altijd tegenaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
En een klink die je met de hand open moet maken op uit de WC te gaan
Elleboogje gebruiken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier loop ik ook altijd tegenaan.
Dan moet je wc papier gebruiken en dat snel in de wc gooien als je doorspoelt.
Maar als er dan nog een deur is waar je doorheen moet ben je fucked/coroned.
Bij een voormalige werkgever van mij werden brieven gestuurd waarin iets dergelijks stond. Volgens mij was het dat ziek melden een keuze is. Deze brieven werden ook gestuurd naar bijv mensen met kankerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs losstaand van corona. Maar zolang leidinggevenden cursussen krijgen waarin wordt gezegd "ziek zijn is een keuze" (serieus gehoord) blijft die mentaliteit wel erin gepropt.
Ik denk dat bijna iedereen wel zo'n collega heeft met die mentaliteit...
Rapporteer je een eind weg, maar dat hebben ze daadwerkelijk op de staatstelevisie gezegd. Die link is in dit topic nog gepost.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Post eventjes gerapporteerd want grapjes maken is prima maar dit soort gelul is nergens voor nodig.
Doe eens een bron dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:12 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:30 schreef zipcon het volgende:
Mannen, we hebben een belangrijke counter voor het coronavirus gevonden![ afbeelding ]twitter:FarukFirat1987 twitterde op maandag 09-03-2020 om 23:59:05Since #Turkey is the only large country that does not yet have a #Corona case, these experts claim that the #coronavirus is immune to Turkish genes and therefore cannot infect them!
#COVID2019 #COVID19 #COVID #Coronavid19 #CoronaVirusUpdate #COVID19italia #coronavirusdeutschland https://t.co/IHm2tWaMPU reageer retweet
Bronnetje dan maar, want een halve dag geleden hebben ze al gezegd dat het in het land is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:17 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Rapporteer je een eind weg, maar dat hebben ze daadwerkelijk op de staatstelevisie gezegd. Die link is in dit topic nog gepost.
De minister van volksgezondheid zei vandaag dat er waarschijnlijk wel corona in het land is maar dat het nog niet geconstateerd is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:12 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Bronnetje dan maar, want een halve dag geleden hebben ze al gezegd dat het in het land is.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:30 schreef zipcon het volgende:
Mannen, we hebben een belangrijke counter voor het coronavirus gevonden![ afbeelding ]twitter:FarukFirat1987 twitterde op maandag 09-03-2020 om 23:59:05Since #Turkey is the only large country that does not yet have a #Corona case, these experts claim that the #coronavirus is immune to Turkish genes and therefore cannot infect them!
#COVID2019 #COVID19 #COVID #Coronavid19 #CoronaVirusUpdate #COVID19italia #coronavirusdeutschland https://t.co/IHm2tWaMPU reageer retweet
Wat een eikels...Je als een totale eikel opstellen is pas een keuze.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:16 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Bij een voormalige werkgever van mij werden brieven gestuurd waarin iets dergelijks stond. Volgens mij was het dat ziek [b]melden een keuze is. Deze brieven werden ook gestuurd naar bijv mensen met kanker
[/b]
Mijn huidige werkgever zit er ook bovenop als je ziek bent en probeert erg te pushen om toch (terug) te komen. Bij 3x ziek moet je op gesprek komen. Ik meld me alleen ziek als het echt absoluut niet gaat, geen zin in al dat gezeik. Scheelt qua besmetten nog wel dat ik buiten werk in mijn eentje.
Ah, we hebben beide een andere mening over staatstelevisie.quote:
Is er iets anders daar dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ah, we hebben beide een andere mening over staatstelevisie.
Dit is gewoon een claim van een random twitteraar zonder bron.quote:
Dan heb ik je bij deze gerapporteerdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ah, we hebben beide een andere mening over staatstelevisie.
Dat is geen staatstelevisie (nou ja, eigenlijk is alles staatstelevisie tegenwoording in Turkijequote:
Behoorlijk, ja.quote:
twitter:alexandreafonso twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 21:05:56In Italian trains, booking system changed to allow a free seat next to everyone to respect safety distance. https://t.co/fGSAyjspfB reageer retweet
In New York City alleen al moet het aantal gevallen al in de duizenden lopen, kan bijna niet anders.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:21 schreef Felixa het volgende:
Gov. Andrew Cuomo van New York, op CNN, zeer geschikte vent. Ellende daar in New York in een gebied vlak boven Manhattan. Neemt goede maatregelen. Is boos dat er pas 5.000 tests zijn gedaan in de US. "Dat doen ze in China op een dag."![]()
Cijfers daar zullen nog de hoogte in schieten.
Prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:22 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dan heb ik je bij deze gerapporteerd
Nee, niet echt.quote:
En in de VS zijn er van die televangelisten die uit hun strot krijgen dat Corona een straf is voor LGBTI-rechten. Dat er in Turkije ook idioten zijn die pseudowetenschap met een al dan niet religieus superioriteits-sausje overgieten is al langer bekend.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:30 schreef zipcon het volgende:
Haha sorry, ik was van mening dat het staatstelevisie was. Maar ik ben dan ook geen expert in de publieke omroep van Turkije.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is geen staatstelevisie (nou ja, eigenlijk is alles staatstelevisie tegenwoording in Turkije). Echte staatstelevisie is TRT, HaberTürk staat nou niet echt bekend om kwaliteit.
Daarnaast geen idee wat context was natuurlijk. Er staat in ieder geval "beschermen de Turkse genen tegen het coronavirus". Geen idee wat inhoud verder was.
De vraag alleen al is lachwekkend natuurlijk
De leftards hadden het ook al over Trumpvirus, want hij deed er niet genoeg aan. Toen de vorige epidemie er was nam Obama na 1000 dode Amerikanen eens maatregelen, Trump na 1!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En in de VS zijn er van die televangelisten die uit hun strot krijgen dat Corona een straf is voor LGBTI-rechten. Dat er in Turkije ook idioten zijn die pseudowetenschap met een al dan niet religieus superioriteits-sausje overgieten is al langer bekend.
Ik werd een half jaar geleden min of meer gedwongen om thuis te gaan werken. Nooit op ingegaan omdat ik praktisch naast het kantoor woon en ik het daar doorgaans ook wel gezelliger (lees: minder stil) dan thuis vind.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat een eikels...Je als een totale eikel opstellen is pas een keuze.
Binnen mijn werkgever verschilt het per hoofd. Wat dat betreft scheppen sommige idioten echt koninkrijkjes. Mijn vorige afdelingshoofd belde je persoonlijk op op de tweede dag, echt heel dwingend. Dat was hetzelfde hoofd dat besloot dat thuiswerken niet meer mocht, gewoon omdat ze het zei. Op die afdeling weet ik dus dat mensen zich ook nu verplicht voelen te komen en moeten ze sinds vandaag ineens een paar honderd eerder opgeheven thuiswerkaccounts moeten zien te regelen.![]()
Op mijn huidige afdeling wordt thuiswerken gestimuleerd, word je met zachte hand richting huis gedirigeerd bij ziekte of iets wat erop lijkt en hoeven we nu alleen wat te finetunen zodat het een en ander opgevangen en gecommuniceerd wordt.
Bang voor hun baanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:24 schreef THEFXR het volgende:
wat zijn Nederlanders toch aso, blijf gewoon thuis als je je ziek voelt, ipv iedereen te besmetten!
echt dat feesboek volk: "het is maar een griepje,haha"
Beetje zoals PowNed de Nederlandse staatstelevisie noemen zeg maarquote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:24 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Haha sorry, ik was van mening dat het staatstelevisie was. Maar ik ben dan ook geen expert in de publieke omroep van Turkije.
Dat het lachwekkend is, staat buiten kijf uiteraard.
Hier al kunnen stoppen.quote:
Ik kan nog steeds posten, en dit soort mensen zijn leftards, niet alle lefties zijn tards nee, deze types wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:28 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hier al kunnen stoppen.
Goed dat jij je rechten op FOK! verloren bent.
Ach, paar dagen terug op Twitter een Zuid-Afrikaanse man (donker) die beweerde dat, omdat er in Afrika nog amper besmettingen zijn en omdat de besmettingen die er zijn veelal blanke toeristen zijn, er sprake was van immuniteit onder de zwarte bevolking, wat volgens hem bewijs was voor de superioriteit van het zwarte ras.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En in de VS zijn er van die televangelisten die uit hun strot krijgen dat Corona een straf is voor LGBTI-rechten. Dat er in Turkije ook idioten zijn die pseudowetenschap met een al dan niet religieus superioriteits-sausje overgieten is al langer bekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie je maar.![]()
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |