Hadden ze maar dit topic gelezenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:36 schreef HeatWave het volgende:
https://www.irishtimes.co(...)rus-spread-1.4199027
[..]
Dom asovolk is het. Er zijn bedrijven met de regel dat als je geen ziektedagen opneemt je extra vakantiedagen krijgt. Dan krijg je dit soort toestanden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zulke mensen. Bij ons ook zo eentje. Vorige week heel de week hoesten, zweten, paracetamol, rode glimkop en gewoon naar kantoor komen hoor. Meerdere collega's spreken hem er op aan en toch blijven he. Uiteindelijk gewoon door de directeur weggestuurd moeten worden.
Wat kom je in hemelsnaam op kantoor doen met koorts?
Daar betaal je dan 70.000 dollar voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:19 schreef Momo het volgende:
Alle studenten oprotten uit Havard...twitter:thecrimson twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 13:52:36Harvard College students will be required to move out of their dorms no later than March 15 at 5 p.m. reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon een groot experimentje dus.quote:It also makes for a grand experiment in what happens when a country takes a relaxed approach to the virus, placing the maintenance of normality, personal responsibility and individual freedoms first.
geloof er geen reet van dat wij de enige waren, frankrijk, duitsland en belgie waren volgens mij ook vrij laconiekquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
grappig dat mensen de overheid blijven geloven.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hadden ze maar dit topic gelezenEigenwijze lui daar bij de overheid.
Misschien dat het goed uitpakt...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn gewoon een groot experimentje dus.
Hoe doen ze dat nu in DUitsland dan b.v.? Die hebben al aardig wat cases maar pas een paar doden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn gewoon een groot experimentje dus.
Ook mooi bij dat soort types ....quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zulke mensen. Bij ons ook zo eentje. Vorige week heel de week hoesten, zweten, paracetamol, rode glimkop en gewoon naar kantoor komen hoor. Meerdere collega's spreken hem er op aan en toch blijven he. Uiteindelijk gewoon door de directeur weggestuurd moeten worden.
hart voor de zaak, nix mis mee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat als je KOORTS hebt gewoon thuis moet blijven. Niemand heeft wat aan je en de kans is groot dat je meer mensen besmet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Was die hoestende mevrouw een inwoner van Brabant toevallig? Anders vind ik het wel een beetje gek om dit soort maatregelen te nemen. Er is niks doms aan noch arrogant als je conform het RIVM advies buiten Brabant met milde klachten wél gaat werken.
Als je hart voor de zaak hebt, besmet je niet meer werknemers. Enorm schadelijk voor het bedrijf.quote:
In deze tijden zijn alle hoestende mensen verdacht.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat als je KOORTS hebt gewoon thuis moet blijven. Niemand heeft wat aan je en de kans is groot dat je meer mensen besmet.
Zoals we allemaal al wisten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elk kuchje in het OV krijgt nu boze blikkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
In deze tijden zijn alle hoestende mensen verdacht.
En terecht ....
Heb al een paar keer een omweg genomen in de supermarkt als iemand verderop in het gangpad stond te hoesten. Of extra lang m'n adem inhouden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
En terecht ....
Dat vind ik al bij een verkoudheidje. Niets irritanter dan een collega die de hele dag door loopt te hoesten, rochelen en te snotteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat als je KOORTS hebt gewoon thuis moet blijven. Niemand heeft wat aan je en de kans is groot dat je meer mensen besmet.
Ik ben van mening dat wanneer je iets hebt dat ook maar een klein beetje anders lijkt dan effe een paar keer je neus ophalen is sowieso al reden is om thuis te blijven maar dat gaat er bij veel mensen niet in.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment op vakantie, maar echt enorm veel mensen lopen te hoesten en proesten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb al een paar keer een omweg genomen in de supermarkt als iemand verderop in het gangpad stond te hoesten. Of extra lang m'n adem inhouden.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
En terecht ....
We wisten het al natuurlijk, maar toch ontnuchterend om het zo te lezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan had ik afgelopen twee jaar bijna geen dag kunnen werkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:46 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat vind ik al bij een verkoudheidje. Niets irritanter dan een collega die de hele dag door loopt te hoesten, rochelen en te snotteren.
Ja. KOORTS is ook geen milde klacht. Hoest is niet gelijk aan koorts. Bij koorts zweet je, voel je je ziek en blijf je dus thuis. Dat staat dus niet ter discussie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |