quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestigieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet![]()
![]()
Maar even serieus, vanmorgen was ik in het ziekenhuis en toen wilde de zuster al mijn hand schudden, toen trok ik mijn hand weg en zij ook en was het even hihaho want het mag niet meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ook geen alternatief en dus gewoon alleen iets als 'hallo'? Dat lijkt mij de meest reële optie
Vervolgens heeft ze wel overal met d'r handen aan mijn lichaam gezeten, maar dat terzijde
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Vriendschappelijk in hun oog wrijven wordt iig niet gewaardeerd![]()
![]()
Wat fucking irritant dat die topics telkens weer dicht gaan, je moet bijna gaan opletten wanneer je post dat je niet in de oude terecht komt.![]()
Hoe gaat het met de Zusterquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar even serieus, vanmorgen was ik in het ziekenhuis en toen wilde de zuster al mijn hand schudden, toen trok ik mijn hand weg en zij ook en was het even hihaho want het mag niet meer.
Vervolgens heeft ze wel overal met d'r handen aan mijn lichaam gezeten, maar dat terzijde![]()
Bohquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar even serieus, vanmorgen was ik in het ziekenhuis en toen wilde de zuster al mijn hand schudden, toen trok ik mijn hand weg en zij ook en was het even hihaho want het mag niet meer.
Vervolgens heeft ze wel overal met d'r handen aan mijn lichaam gezeten, maar dat terzijde![]()
Dankjewel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:10 schreef Kyran het volgende:
@:Greys Hierbij de beloofde samenvatting in combinatie met mijn mening
Tijdens het eten even meegekeken/geluisterd. Zo'n briefing is toch echt wel fijn en geeft wel een veel beter beeld waar ze mee bezig zijn. Vandaar dat het mij handig lijkt als ze een samenvatting hieruit zouden posten op de site van het RIVM en bijvoorbeeld op liveblogs. Uiteindelijk valt of staat alles met de burgers die goed geïnformeerd zijn.
Goed om te horen dat UMCU in ieder geval heel goed voorbereid is. Ik neem aan dat de andere UMC's dit ook op een soortgelijke manier aanpakken en hoop ook dat de regionale ziekenhuizen genoeg resources hebben om hetzelfde te doen. Zij hebben alle mogelijke fases voor zowel het gehele ziekenhuis als de ICU's al in kaart gebracht. Ze kunnen bijvoorbeeld voor meer beademingsapparatuur zorgen door de operaties uit te stellen. Ook liggen er plannen klaar om gehele vleugels van het ziekenhuis te gebruiken voor besmette patiënten, Omdat dan iedereen bijelkaar in de buurt ligt kan je met minder personeel meer patiënten behandelen. Er is in ieder geval al goed nagedacht over de mogelijkheden. Geruststellend om te horen.
Wat ik verder interessant vond was dat de cijfers van ETZ waarschijnlijk nog niet bij de cijfers van vandaag zitten. Van Dissel gaf aan niet precies te weten welke er wel of niet bij zaten. Aangezien de cijfers van Tilburg niet echt omhoog zijn geschoten vandaag neem ik aan dat die er in ieder geval niet bijzaten. Vandaag steeg het aantal besmette personen in Tilburg namelijk van 26 naar 28 en het lijkt mij sterk dat er maar twee van de 28 besmette medewerkers in Tilburg wonen.
Verder heeft vooral van Dissel heel duidelijk, rustig, open en eerlijk informatie gegeven over van alles. Hij zegt dat de getallen per dag heel weinig zeggen en dat je ze niet te snel moet interpreteren. Vandaag kan het wat minder zijn, morgen kan het wat meer zijn. Uiteindelijk gaat het om de trend over een langere periode. Zij werken er aan om de berichtgeving omtrent het aantal besmettingen aan te passen. Het liefst zouden zij ook willen melden hoeveel waarschijnlijk besmette patiënten er zijn (dus bijvoorbeeld huisgenoten/familieleden met klachten). Ook het melden van patiënten die waren hersteld stond nog op hun lijstje.
Hoop blijft dat het warme weer straks mee gaat helpen volgens van Dissel.
Dat van het UMCU klinkt inderdaad 'goed'.
Is er ook iets gezegd over of er nog tekorten zijn in ziekenhuizen en bij huisartsen qua materialen? Zoals er bij jou in het ziekenhuis voorlopig geen *insert moeilijke naam* meer is en komt? (En zo nee, waarom vraagt steeds niemand dat tijdens de mogelijkheid om vragen te stellen).IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik lig hier te beven en te zwetenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vervolgens heeft ze wel overal met d'r handen aan mijn lichaam gezeten, maar dat terzijde
Visioenen, koorts en kippenvel
Zuster zeg me, blijf ik wel in leven
Hou me even vast dan lukt dat welYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Ieder geval lockdown ready. Genoeg voor de komende maand, zelfs om plezier te hebben."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:12 schreef smeerpijp. het volgende:
Hoe zit het nou met de cijfers van Italie die niet bleken te kloppen dan, was dat een positief of negatief bericht?
Als ze alleen de doden en zware gevallen registeren lijkt het natuurlijk erger dan het is?![]()
Tissues?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:15 schreef Pumpalov het volgende:
Ieder geval lockdown ready. Genoeg voor de komende maand, zelfs om plezier te hebben.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Nee, paar kinderen naar huis geloktquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Had ik gisteren ook bij de huisarts. Hij stak zn hand uit toen ik binnen kwam, ik schudde hem niet. En bij het weg gaan deed hij het weer, dus ik vroeg "eehm dat moeten we toch niet meer doen?" En toen haalde ie zn schouders op en wees hij naar zn flesje desinfectantquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Nou, ze was wel ter vervanging omdat mijn normale wondverpleegkundige ziek was (ETZ).quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Alle studenten oprotten uit Havard...twitter:thecrimson twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 13:52:36Harvard College students will be required to move out of their dorms no later than March 15 at 5 p.m. reageer retweet
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Volgens mij ging een heel kort stukje daarover, maar was toen net in de keuken, dus kreeg het niet helemaal mee. Ik DENK (en dit is echt een aanname n.a.v. een intern e-mail) dat ze heel stiekem al bepaalde materialen aan het "hamsteren" zijn voor de afdelingen waar het straks het hardst nodig kan zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel.
Dat van het UMCU klinkt inderdaad 'goed'.
Is er ook iets gezegd over of er nog tekorten zijn in ziekenhuizen en bij huisartsen qua materialen? Zoals er bij jou in het ziekenhuis voorlopig geen *insert moeilijke naam* meer is en komt? (En zo nee, waarom vraagt steeds niemand dat tijdens de mogelijkheid om vragen te stellen).![]()
Oké ik hoop het. En ook voor de huisartsen dan ajb.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij ging een heel kort stukje daarover, maar was toen net in de keuken, dus kreeg het niet helemaal mee. Ik DENK (en dit is echt een aanname n.a.v. een intern e-mail) dat ze heel stiekem al bepaalde materialen aan het "hamsteren" zijn voor de afdelingen waar het straks het hardst nodig kan zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik werk dus in de Moeder Aller Kantoortuinen van een landelijke organisatie. Overal hangen posters, staat er desinfecterende geld en de hele dag door krijgen we mails met wat wel en niet te doen en instructies om #$%& thuis te blijven als je iets scheelt, hoe mild ook. In één regio van ons is er al het gebod uitgevaardigd om thuis te werken voor iedereen.
Moest er vandaag toch een vrouw uitgezet worden die aan het hoesten was niet normaal. Eerst kon het nog zijn dat ze zich verslikt had of zo maar ze kwam zo binnen en bleef aan de gang. Iedereen keek ook echt of ze het niet konden geloven. Haar verklaring toen ze verzocht werd om op te zouten: "Ja maar ik hoest alleen maar en moest hier zijn!" Nee, ze had geen afspraak maar haar rooster zei dat ze op dinsdagen op kantoor werkte en dus.
Saillant detail: het landelijke Corona-projectteam zit bij ons op de afdeling, inclusief affiches ter grootte van een deur. Er is werkelijk geen enkele reden hoe ze dit gemist kon worden.
Over waarom er rigoreuze maatregelen nodig zijn: er zijn genoeg mensen die ofwel te dom zijn om te poepen of te arrogant om te accepteren dat de regels/maatregelen ook voor hen gelden.![]()
Bij op het kantoor ook overal posters en instructie dat je je handen goed moet wassen en geen handen mag schudden.![]()
Evenstar
![]()
Wat mij wel opviel tijdens de briefing was dat ze nu bij een mogelijke besmetting met 2 man van de GGD naar een woning gaan. Zij gaan dan compleet beschermd naar binnen om even wat materiaal af te nemen. Ik denk dan meteen "heb je serieus twee man nodig om met één wattenstaafje wat materiaal af te nemen"?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké ik hoop het. En ook voor de huisartsen dan ajb.
Als het allemaal zo krap is met materiaal dan kan je hier nog wel wat winst boeken volgens mij![]()
![]()
Evenstar
![]()
Verdomme zegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:21 schreef Qarrad het volgende:
Ik werk dus in de Moeder Aller Kantoortuinen van een landelijke organisatie. Overal hangen posters, staat er desinfecterende geld en de hele dag door krijgen we mails met wat wel en niet te doen en instructies om #$%& thuis te blijven als je iets scheelt, hoe mild ook. In één regio van ons is er al het gebod uitgevaardigd om thuis te werken voor iedereen.
Moest er vandaag toch een vrouw uitgezet worden die aan het hoesten was niet normaal. Eerst kon het nog zijn dat ze zich verslikt had of zo maar ze kwam zo binnen en bleef aan de gang. Iedereen keek ook echt of ze het niet konden geloven. Haar verklaring toen ze verzocht werd om op te zouten: "Ja maar ik hoest alleen maar en moest hier zijn!" Nee, ze had geen afspraak maar haar rooster zei dat ze op dinsdagen op kantoor werkte en dus.
Saillant detail: het landelijke Corona-projectteam zit bij ons op de afdeling, inclusief affiches ter grootte van een deur. Er is werkelijk geen enkele reden hoe ze dit gemist kon worden.
Over waarom er rigoreuze maatregelen nodig zijn: er zijn genoeg mensen die ofwel te dom zijn om te poepen of te arrogant om te accepteren dat de regels/maatregelen ook voor hen gelden.
Ik lach, maar het is toch wel om te janken eigenlijk.![]()
Maar dan wel zo'n handdoekrol die rond 12 uur lafjes en volledig zompig erbij hangtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:23 schreef Momo het volgende:
Bij op het kantoor ook overal posters en instructie dat je je handen goed moet wassen en geen handen mag schudden.![]()
En een klink die je met de hand open moet maken op uit de WC te gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:25 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar dan wel zo'n handdoekrol die rond 12 uur lafjes en volledig zompig erbij hangt![]()
Bij mijn mevrouw vandaag kwam er een collega van de thuiszorg binnen, en zij overhandigde een handenwaskaartje aan mijn mevrouw.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:23 schreef Momo het volgende:
Bij op het kantoor ook overal posters en instructie dat je je handen goed moet wassen en geen handen mag schudden.
Maar niet zelf handen wassen .... ook niet toen ze wegging, na steunkousen en oogdruppels .....![]()
![]()
Ik zie echt overal vies tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
En een klink die je met de hand open moet maken op uit de WC te gaan
Smetvrees gaat dit jaar uit DSM-5... ik zei het al eerder![]()
Het Italiaanse gezondheidsinstituut zal op dinsdag en vrijdag telkens een update brengen met allerlei statistieken:
%Deceduti duidt op het aandeel van de leeftijdscategorie in het totaal aantal doden. %Letalita op het aantal doden tov het aantal zieken in de leeftijdscategorie.
https://www.epicentro.iss.it/coronavirus/aggiornamenti
Zoals duidelijk blijkt zijn het hoogbejaarden die zijn gestorven. Korea had een jongere populatie (de sekte bevatte minder hoogbejaarden). Dit verklaart deels het verschil in sterftecijfers:![]()
![]()
er komt waarschijnlijk nog strengere regels zoals een avondklok in lombarije. (italie)
bron: https://milano.repubblica(...)_10_marzo-250823009/![]()
Was die hoestende mevrouw een inwoner van Brabant toevallig? Anders vind ik het wel een beetje gek om dit soort maatregelen te nemen. Er is niks doms aan noch arrogant als je conform het RIVM advies buiten Brabant met milde klachten wél gaat werken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:21 schreef Qarrad het volgende:
Over waarom er rigoreuze maatregelen nodig zijn: er zijn genoeg mensen die ofwel te dom zijn om te poepen of te arrogant om te accepteren dat de regels/maatregelen ook voor hen gelden.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik lig hier te beven en te zweten
Visioenen, koorts en kippenvel
Zuster zeg me, blijf ik wel in leven
Hou me even vast dan lukt dat wel
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Verschrikkelijk zulke mensen. Bij ons ook zo eentje. Vorige week heel de week hoesten, zweten, paracetamol, rode glimkop en gewoon naar kantoor komen hoor. Meerdere collega's spreken hem er op aan en toch blijven he. Uiteindelijk gewoon door de directeur weggestuurd moeten worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:21 schreef Qarrad het volgende:
Over waarom er rigoreuze maatregelen nodig zijn: er zijn genoeg mensen die ofwel te dom zijn om te poepen of te arrogant om te accepteren dat de regels/maatregelen ook voor hen gelden.
Wat kom je in hemelsnaam op kantoor doen met koorts?Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
Ik vind het niet gek.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Was die hoestende mevrouw een inwoner van Brabant toevallig? Anders vind ik het wel een beetje gek om dit soort maatregelen te nemen. Er is niks doms aan noch arrogant als je conform het RIVM advies buiten Brabant met milde klachten wél gaat werken.
Wat zou jij doen als die mevrouw bij jou op kantoor kwam?![]()
Nog wat aanvullende info m.b.t. de steekproef.
Van 6-8 maart werden 1097 medewerkers in de ziekenhuizen getest. 3,9% bleek inderdaad het coronavirus te hebben. De percentages verschillen per ziekenhuis en liggen tussen de 0 en 10%. Ook werden 200 patiënten getest. Van deze patiënten bleek gemiddeld 9% het virus te hebben. Ook daar zijn er verschillen tussen ziekenhuizen. De mensen die getest zijn, hadden al klachten.
Het feit dat zorgmedewerkers besmet zijn met het coronavirus kan meerdere dingen betekenen. Het kan zijn dat het percentage besmettingen in de ziekenhuizen een weergave is van het aantal besmettingen onder de Brabantse bevolking. Maar het zou ook kunnen betekenen dat het percentage besmettingen onder ziekenhuismedewerkers hoger is, omdat zij door hun werkzaamheden eerder in contact kunnen komen met het virus. Het RIVM gaat dit nog verder uitzoeken.
Bron: RIVM![]()
Bij veel banen is de directie niet blij, als je ook maar 1 dag per jaar ziek thuis blijft.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zulke mensen. Bij ons ook zo eentje. Vorige week heel de week hoesten, zweten, paracetamol, rode glimkop en gewoon naar kantoor komen hoor. Meerdere collega's spreken hem er op aan en toch blijven he. Uiteindelijk gewoon door de directeur weggestuurd moeten worden.
Wat kom je in hemelsnaam op kantoor doen met koorts?![]()
Dat zijn best forse percentages eigenlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:31 schreef Stupidisco het volgende:
Nog wat aanvullende info m.b.t. de steekproef.
Van 6-8 maart werden 1097 medewerkers in de ziekenhuizen getest. 3,9% bleek inderdaad het coronavirus te hebben. De percentages verschillen per ziekenhuis en liggen tussen de 0 en 10%. Ook werden 200 patiënten getest. Van deze patiënten bleek gemiddeld 9% het virus te hebben. Ook daar zijn er verschillen tussen ziekenhuizen. De mensen die getest zijn, hadden al klachten.
Het feit dat zorgmedewerkers besmet zijn met het coronavirus kan meerdere dingen betekenen. Het kan zijn dat het percentage besmettingen in de ziekenhuizen een weergave is van het aantal besmettingen onder de Brabantse bevolking. Maar het zou ook kunnen betekenen dat het percentage besmettingen onder ziekenhuismedewerkers hoger is, omdat zij door hun werkzaamheden eerder in contact kunnen komen met het virus. Het RIVM gaat dit nog verder uitzoeken.
Bron: RIVM
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Misschien haat ie zijn collega's.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zulke mensen. Bij ons ook zo eentje. Vorige week heel de week hoesten, zweten, paracetamol, rode glimkop en gewoon naar kantoor komen hoor. Meerdere collega's spreken hem er op aan en toch blijven he. Uiteindelijk gewoon door de directeur weggestuurd moeten worden.
Wat kom je in hemelsnaam op kantoor doen met koorts?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Normaal doen. Ook als werkgever.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek.
Wat zou jij doen als die mevrouw bij jou op kantoor kwam?
Tenzij het een Brabantse betreft.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)![]()
Had Italië nu al de cijfers uit Lombardije online gezet? Of was dat bericht niet echtEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Misschien, veel vage griepjes kunnen het inmiddels ook zijn. En mensen met vage griepjes ken ik genoeg.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:34 schreef VersKers het volgende:
Ken jij iemand die ziek is aan dit virus?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Yep. Ik denk dat als je nu door een magische truc zou kunnen zien hoeveel mensen in Nederland het hebben (gehad), je je helemaal wezenloos schrikt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien, veel vage griepjes kunnen het inmiddels ook zijn. En mensen met vage griepjes ken ik genoeg.![]()
Niemand onder de 40 dus ??quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:28 schreef zipcon het volgende:
Het Italiaanse gezondheidsinstituut zal op dinsdag en vrijdag telkens een update brengen met allerlei statistieken:
[ afbeelding ]
%Deceduti duidt op het aandeel van de leeftijdscategorie in het totaal aantal doden. %Letalita op het aantal doden tov het aantal zieken in de leeftijdscategorie.
https://www.epicentro.iss.it/coronavirus/aggiornamenti
Zoals duidelijk blijkt zijn het hoogbejaarden die zijn gestorven. Korea had een jongere populatie (de sekte bevatte minder hoogbejaarden). Dit verklaart deels het verschil in sterftecijfers:
[ afbeelding ]![]()
Echt nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Bij veel banen is de directie niet blij, als je ook maar 1 dag per jaar ziek thuis blijft.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
https://www.irishtimes.co(...)rus-spread-1.4199027quote:How Dutch false sense of security helped coronavirus spread
Flawed advice that only those with symptoms can spread virus contributes to slow response
The position of Dutch authorities was that only people with symptoms could transmit coronavirus. It was repeated by the government, national and local health authorities, justifying a cascade of decisions that allowed the Netherlands to keep up a “business as usual” attitude even as the virus exponentially spread.
The problem was, it was wrong. As early as February 21st, Chinese doctors published a case of apparent asymptomatic transmission; German doctors wrote to the New England Journal of Medicine on March 5th to warn of a case near Munich. The World Health Organisation advises transmission without symptoms is possible.
Despite this the Dutch government and health authorities stuck to looser quarantine advice than other European countries up to the time of publishing, telling people who had travelled from China, outbreak spots in Italy, and Iran, that they need only self-quarantine if experiencing symptoms.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Moderne slavendrijvers zijn dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Bij veel banen is de directie niet blij, als je ook maar 1 dag per jaar ziek thuis blijft.![]()
Volgens die cijfers niet, onder de 60 maak je enorme kans om te overleven maar er zitten nog mensen uit te zieken dus zekerheid is er pas over 2-3 weken. Er kunnen er nog altijd de pijp uit gaan. De kans lijkt onder 40 toch klein is de opsteker voor de Italianen (anders hopen op 85% overlevingskans voor de oude besjes).quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: