abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191947177
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Hoe stellen jullie je nu voor aan nieuwe mensen? Dat met een elleboogstoot doen als een stel 6-jarigen doen is niet echt handig/netjes/professioneel natuurlijk, handen schudden is even niet handig. Gewoon een knik met het hoofd lijkt me het meest reëel? Uitgerekend morgen namelijk een vrij belangrijk kennismakingsgesprek waar ik al zenuwachtig genoeg voor ben :@
Een beschaafde Hitlergroet. Behalve bij ITers, dan doe ik de Vulcan salute.

Serieus: bijv. je hand even op je hart leggen ?
pi_191947182
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee, dat is geen coronavirus toch?
Zeg ik dat?
  dinsdag 10 maart 2020 @ 20:06:01 #278
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_191947186
quote:
Hoe stellen jullie je nu voor aan nieuwe mensen? Dat met een elleboogstoot doen als een stel 6-jarigen doen is niet echt handig/netjes/professioneel natuurlijk, handen schudden is even niet handig. Gewoon een knik met het hoofd lijkt me het meest reëel? Uitgerekend morgen namelijk een vrij belangrijk kennismakingsgesprek waar ik al zenuwachtig genoeg voor ben :@
Vandaag op mijn werk elleboogstoten gegeven aan diverse collega's :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_191947189
quote:
Dan gewoon volgen wat zij doen en er eventueel een grapje bij maken. Reflex dit dat.

En succes!
  dinsdag 10 maart 2020 @ 20:06:34 #280
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_191947196
quote:
Doe alsof je geen handen hebt. Hoe zou je dan iemand begroeten?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_191947198
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 19:50 schreef MCH het volgende:

[..]

Het is in Madrid of Australië al wel boven de 15 graden
Cruise schepen varen doorgaans ook in gebieden die warmer zijn dan 15 graden.
pi_191947205
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
^O^
Die kaart was het dus, maar ik heb geen flauw idee wat hiervan klopt.
Ondertussen al ingehaald door de 1700 gevallen in Spanje. Als je genoeg kaarten neemt vind je ergens wel een toevallige link (zoals bvb landen zoeken die een (voormalige) vulkaan hebben op hun territorium, daar komt het ook niet van).
pi_191947207
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ah oke. De betere verkoper dus, mooi.
Ik zie mijzelf meer als iemand om advies te geven wanneer mensen dat nodig hebben, niet om ze spullen aan te smeren.

En nog een voordeel, als ik achter de kassa wacht zit ik door de toonbank die er tussen zit mooi op anderhalve meter afstand van eventueel besmette mensen. Als je ze benadert kom je toch een stuk dichterbij.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 maart 2020 @ 20:07:07 #284
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191947208
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:06 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja, bij bekenden doe ik het nog wel, dan is de onderlinge sfeer in principe al vrij soepel :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191947217
Je zal maar een aantal sollicitatiegesprekken hebben komende weken. *ELLENBOOGJE*
  Redactie Frontpage dinsdag 10 maart 2020 @ 20:07:59 #286
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_191947228
quote:
Gewoon even 20 seconden voetje vrijen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Spellchecker dinsdag 10 maart 2020 @ 20:08:39 #287
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191947245
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:01 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Ik gebruik louter mijn neus nog
Om een broodje te eten? :o
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 maart 2020 @ 20:08:55 #288
284411 crew  heywoodu
pi_191947253
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Gewoon even 20 seconden voetje vrijen.
Mijn eerste optie was om een schoen uit te trekken, voet op tafel te gooien en aangeven dat deze gekust mag worden, want dat zei Rutte, maar ik weet niet hoe goed de eerste indruk dan is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_191947258
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:07 schreef theNull het volgende:
Je zal maar een aantal sollicitatiegesprekken hebben komende weken. *ELLENBOOGJE*
Had vandaag een afspraak met een 2 account managers die dus geen hand meer gaven, vond het wel netjes. (ook ter bescherming van zichzelf waarschijnlijk).... Maar vond het totaal niet raar als "klant" zijnde.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 maart 2020 @ 20:09:23 #290
284411 crew  heywoodu
pi_191947261
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:08 schreef maily het volgende:

[..]

Om een broodje te eten? :o
Járen training.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 maart 2020 @ 20:10:03 #291
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191947276
@Greys Hierbij de beloofde samenvatting in combinatie met mijn mening :P

Tijdens het eten even meegekeken/geluisterd. Zo'n briefing is toch echt wel fijn en geeft wel een veel beter beeld waar ze mee bezig zijn. Vandaar dat het mij handig lijkt als ze een samenvatting hieruit zouden posten op de site van het RIVM en bijvoorbeeld op liveblogs. Uiteindelijk valt of staat alles met de burgers die goed geïnformeerd zijn.

Goed om te horen dat UMCU in ieder geval heel goed voorbereid is. Ik neem aan dat de andere UMC's dit ook op een soortgelijke manier aanpakken en hoop ook dat de regionale ziekenhuizen genoeg resources hebben om hetzelfde te doen. Zij hebben alle mogelijke fases voor zowel het gehele ziekenhuis als de ICU's al in kaart gebracht. Ze kunnen bijvoorbeeld voor meer beademingsapparatuur zorgen door de operaties uit te stellen. Ook liggen er plannen klaar om gehele vleugels van het ziekenhuis te gebruiken voor besmette patiënten, Omdat dan iedereen bijelkaar in de buurt ligt kan je met minder personeel meer patiënten behandelen. Er is in ieder geval al goed nagedacht over de mogelijkheden. Geruststellend om te horen.

Wat ik verder interessant vond was dat de cijfers van ETZ waarschijnlijk nog niet bij de cijfers van vandaag zitten. Van Dissel gaf aan niet precies te weten welke er wel of niet bij zaten. Aangezien de cijfers van Tilburg niet echt omhoog zijn geschoten vandaag neem ik aan dat die er in ieder geval niet bijzaten. Vandaag steeg het aantal besmette personen in Tilburg namelijk van 26 naar 28 en het lijkt mij sterk dat er maar twee van de 28 besmette medewerkers in Tilburg wonen.

Verder heeft vooral van Dissel heel duidelijk, rustig, open en eerlijk informatie gegeven over van alles. Hij zegt dat de getallen per dag heel weinig zeggen en dat je ze niet te snel moet interpreteren. Vandaag kan het wat minder zijn, morgen kan het wat meer zijn. Uiteindelijk gaat het om de trend over een langere periode. Zij werken er aan om de berichtgeving omtrent het aantal besmettingen aan te passen. Het liefst zouden zij ook willen melden hoeveel waarschijnlijk besmette patiënten er zijn (dus bijvoorbeeld huisgenoten/familieleden met klachten). Ook het melden van patiënten die waren hersteld stond nog op hun lijstje.

Hoop blijft dat het warme weer straks mee gaat helpen volgens van Dissel.
pi_191947278
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:06 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Terwijl je ook nog moet niezen in je elleboog, dat is helemaal krom
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 maart 2020 @ 20:10:07 #293
284411 crew  heywoodu
pi_191947281
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:09 schreef smeerpijp. het volgende:

[..]

Had vandaag een afspraak met een 2 account managers die dus geen hand meer gaven, vond het wel netjes. (ook ter bescherming van zichzelf waarschijnlijk).... Maar vond het totaal niet raar als "klant" zijnde.
Maar ook geen alternatief en dus gewoon alleen iets als 'hallo'? Dat lijkt mij de meest reële optie :P
  Redactie Frontpage dinsdag 10 maart 2020 @ 20:10:11 #294
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_191947283
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Mijn eerste optie was om een schoen uit te trekken, voet op tafel te gooien en aangeven dat deze gekust mag worden, want dat zei Rutte, maar ik weet niet hoe goed de eerste indruk dan is.
Mja, ligt er denk ik een beetje aan of je je sokken aanhoudt, en zo ja of het wel een beetje nette sokken zijn.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 10 maart 2020 @ 20:11:03 #295
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191947308
2 nieuwe patiënten in Sofia. Landelijk van 4 naar 6 gegaan.

We gaan hier ook beginnen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_191947312
quote:
Vriendschappelijk in hun oog wrijven wordt iig niet gewaardeerd :(
pi_191947314
quote:
Goedemiddag! Normaal gesproken zou ik u nu een hand geven, maar dat mag helaas niet meer van meneer Rutte, dus daar zullen we dan maar naar luisteren he?! Volgt u mij? Of: Gaat u zitten.
pi_191947340
Hoe zit het nou met de cijfers van Italie die niet bleken te kloppen dan, was dat een positief of negatief bericht?

Als ze alleen de doden en zware gevallen registeren lijkt het natuurlijk erger dan het is?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 maart 2020 @ 20:12:05 #299
284411 crew  heywoodu
pi_191947341
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:11 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Goedemiddag! Normaal gesproken zou ik u nu een hand geven, maar dat mag helaas niet meer van meneer Rutte, dus daar zullen we dan maar naar luisteren he?! Volgt u mij? Of: Gaat u zitten.
De rollen zullen omgedraaid zijn, want ik bezoek hen, maar dit klinkt prima ^O^
  Spellchecker dinsdag 10 maart 2020 @ 20:12:07 #300
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191947343
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:10 schreef smeerpijp. het volgende:

[..]

Terwijl je ook nog moet niezen in je elleboog, dat is helemaal krom
Er is een verschil tussen binnen- en buitenkant van je elleboog ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')