Een beschaafde Hitlergroet. Behalve bij ITers, dan doe ik de Vulcan salute.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Hoe stellen jullie je nu voor aan nieuwe mensen? Dat met een elleboogstoot doen als een stel 6-jarigen doen is niet echt handig/netjes/professioneel natuurlijk, handen schudden is even niet handig. Gewoon een knik met het hoofd lijkt me het meest reëel? Uitgerekend morgen namelijk een vrij belangrijk kennismakingsgesprek waar ik al zenuwachtig genoeg voor ben
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat is geen coronavirus toch?
Vandaag op mijn werk elleboogstoten gegeven aan diverse collega'squote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Hoe stellen jullie je nu voor aan nieuwe mensen? Dat met een elleboogstoot doen als een stel 6-jarigen doen is niet echt handig/netjes/professioneel natuurlijk, handen schudden is even niet handig. Gewoon een knik met het hoofd lijkt me het meest reëel? Uitgerekend morgen namelijk een vrij belangrijk kennismakingsgesprek waar ik al zenuwachtig genoeg voor ben
Dan gewoon volgen wat zij doen en er eventueel een grapje bij maken. Reflex dit dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Doe alsof je geen handen hebt. Hoe zou je dan iemand begroeten?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Cruise schepen varen doorgaans ook in gebieden die warmer zijn dan 15 graden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is in Madrid of Australië al wel boven de 15 graden
Ondertussen al ingehaald door de 1700 gevallen in Spanje. Als je genoeg kaarten neemt vind je ergens wel een toevallige link (zoals bvb landen zoeken die een (voormalige) vulkaan hebben op hun territorium, daar komt het ook niet van).quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
Die kaart was het dus, maar ik heb geen flauw idee wat hiervan klopt.
Ik zie mijzelf meer als iemand om advies te geven wanneer mensen dat nodig hebben, niet om ze spullen aan te smeren.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ah oke. De betere verkoper dus, mooi.
Ja, bij bekenden doe ik het nog wel, dan is de onderlinge sfeer in principe al vrij soepelquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vandaag op mijn werk elleboogstoten gegeven aan diverse collega's
Gewoon even 20 seconden voetje vrijen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Om een broodje te eten?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:01 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik gebruik louter mijn neus nog
Mijn eerste optie was om een schoen uit te trekken, voet op tafel te gooien en aangeven dat deze gekust mag worden, want dat zei Rutte, maar ik weet niet hoe goed de eerste indruk dan is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even 20 seconden voetje vrijen.
Had vandaag een afspraak met een 2 account managers die dus geen hand meer gaven, vond het wel netjes. (ook ter bescherming van zichzelf waarschijnlijk).... Maar vond het totaal niet raar als "klant" zijnde.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:07 schreef theNull het volgende:
Je zal maar een aantal sollicitatiegesprekken hebben komende weken. *ELLENBOOGJE*
Járen training.quote:
Terwijl je ook nog moet niezen in je elleboog, dat is helemaal kromquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vandaag op mijn werk elleboogstoten gegeven aan diverse collega's
Maar ook geen alternatief en dus gewoon alleen iets als 'hallo'? Dat lijkt mij de meest reële optiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:09 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Had vandaag een afspraak met een 2 account managers die dus geen hand meer gaven, vond het wel netjes. (ook ter bescherming van zichzelf waarschijnlijk).... Maar vond het totaal niet raar als "klant" zijnde.
Mja, ligt er denk ik een beetje aan of je je sokken aanhoudt, en zo ja of het wel een beetje nette sokken zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn eerste optie was om een schoen uit te trekken, voet op tafel te gooien en aangeven dat deze gekust mag worden, want dat zei Rutte, maar ik weet niet hoe goed de eerste indruk dan is.
Vriendschappelijk in hun oog wrijven wordt iig niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Goedemiddag! Normaal gesproken zou ik u nu een hand geven, maar dat mag helaas niet meer van meneer Rutte, dus daar zullen we dan maar naar luisteren he?! Volgt u mij? Of: Gaat u zitten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
De rollen zullen omgedraaid zijn, want ik bezoek hen, maar dit klinkt primaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Goedemiddag! Normaal gesproken zou ik u nu een hand geven, maar dat mag helaas niet meer van meneer Rutte, dus daar zullen we dan maar naar luisteren he?! Volgt u mij? Of: Gaat u zitten.
Er is een verschil tussen binnen- en buitenkant van je elleboog ....quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:10 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Terwijl je ook nog moet niezen in je elleboog, dat is helemaal krom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |