Waar is de globale opwarming als je hem nodig hebtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begreep dat het boven de 15 graden niet meer wordt overgedragen, klopt dit?
Het is in Madrid of Australië al wel boven de 15 gradenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in een Lidl iemand alle pinapparaten even afnemen met een doekjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En dan allemaal je pincode intoetsen op de pinautomaat? Waar iedereen aan heeft gezeten.
Ik denk dat ze het baseren op andere coronavirussen. Maar een bron heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, maar enkel als je Fahrenheit als graadmeter pakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:50 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
A) Het zijn voornamelijk de klanten die pinnen. Als zij regelmatig hun handen wassen is dat echt geen probleem.
B) Ik ben nog nooit in een supermarkt geweest, waar het personeel voor de klanten ging pinnen.
Laat de lente maar komenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geef jij wel eens vaker je pincode aan mensen die je niet goed kent? Zou ik die misschien mogen hebben?quote:
Waarvan begreep je dit? Facebook? Twitter? YouTube?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In mijn tijd aan de kassa diverse virussen meegemaakt. Wij kregen dan zo'n flesje ontsmettingsgel aan de kassa. Wat handen wassen betreft. Iedereen kan wel even overgenomen worden door een collega. Dat zou het probleem niet mogen zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet hoe lang het personeel achter zon kassa moet zitten
Ik typte dat een aantal pag terug.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarvan begreep je dit? Facebook? Twitter? YouTube?
Ik las het gisteren of een paar dagen terug ergens, maar ik weet niet meer waar. Er zijn zoveel artikelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het baseren op andere coronavirussen. Maar een bron heb ik nog niet gezien.
Waarom jij dit nu pas hier aangeeft is mij een raadselquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:56 schreef glashalfvol het volgende:
https://www.internetbode.(...)met-met-coronavirus-
Van deze 2 gevallen wist ik vorige week vrijdag al af. Waarom het nu pas bekend gemaakt wordt is mij een raadsel.
Glazen bol is vergelijkbaar met social media als bron, nietwaar?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik typte dat een aantal pag terug.
Maar dat was nergens op gebaseerd behalve mijn glazen bol.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarvan begreep je dit? Facebook? Twitter? YouTube?
Je weet toch wel dat de enige waarheid hier te vinden is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las het gisteren of een paar dagen terug ergens, maar ik weet niet meer waar. Er zijn zoveel artikelen.
Nee mijne is accurater.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Glazen bol is vergelijkbaar met social media als bron, nietwaar?
In China is het reeds volledig onder controle. +26 vandaag.quote:
Maar dan komt het in oktober weer keihard terugquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las het gisteren of een paar dagen terug ergens, maar ik weet niet meer waar. Er zijn zoveel artikelen.
Graden Celsius?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
In China is het reeds volledig onder controle. +26 vandaag.
Werk zelf in retail en doe dagen van 9 uur. Probleem is wel als ik dan alleen sta en even een broodje wil eten, ik eerst de handen moet ontsmetten. En dan staat er soms halverwege weer iemand in de winkel, kan ik dan opnieuw mijn handen weer wassen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet hoe lang het personeel achter zon kassa moet zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |