Waar heb je het over ? In Brabant is vrijwel alles afgelast.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:40 schreef Tengano het volgende:
Eigenlijk krankzinnig dat je geen handen meer mag schudden, maar evenementen afblazen durft niemand zich aan te wagen.
Heb econometrie gedaan, vond het fantastisch!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik hoor juist van vrienden dat modelleren een kut vak is
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
"In het jaar van twee maal de twintig
zullen vier russen uit China
wereldwijd voor dood en verderf zorgen."
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:41 schreef pussycatdoll het volgende:
Denemarken gaat ook hard, zondag nog 35 gevallen nu al 262.
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 19:40:48BREAKING: Denmark reports sharp increase in cases of coronavirus, adding 174 cases in the past 24 hours, taking total to 264 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Dat wist ik niet, maar handen niet schudden is landelijk. Maar een groot evenement, dance party in rotterdam mag gewoon doorgaan. Dat is gewoon niet slim.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:40 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waar heb je het over ? In Brabant is vrijwel alles afgelast.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
elke week winst is een week winst... wow...
daar zit een diepe duisternis in die zin..
Daar ga ik iedereen de hand schudden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar handen niet schudden is landelijk. Maar een groot evenement, dance party in rotterdam mag gewoon doorgaan. Dat is gewoon niet slim.
een week winst op de ramp die zich gaat voltrekken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Doemdenkerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
een week winst op de ramp die zich gaat voltrekken.
En dan allemaal je pincode intoetsen op de pinautomaat? Waar iedereen aan heeft gezeten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
NOS
Supermarkten: betaal met plastic
In de strijd tegen het coronavirus roepen de supermarkten hun klanten op om met de pinpas te betalen. "Als u alleen over contant geld beschikt, wissel dan het geld uit zonder handcontact", stelt branchevereniging Centraal Bureau Levensmiddelenhandel. "Het verzoek is om het geld op de kassa te leggen en het eventuele wisselgeld ook weer van de kassa af te pakken."
Gelukkig pinnen we al superveel hier
Denk je dat Nederland zoals Lombardije wordt, of wat bedoel je nuquote:
Zomer komt er aanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
een week winst op de ramp die zich gaat voltrekken.
Uitstellen tot er medicijnen zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Turkije heeft ook geen homo'squote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:45 schreef Minimunt het volgende:
Ik geloof er niks van dat turkije nog niks heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |