En dan allemaal je pincode intoetsen op de pinautomaat? Waar iedereen aan heeft gezeten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
NOS
Supermarkten: betaal met plastic
In de strijd tegen het coronavirus roepen de supermarkten hun klanten op om met de pinpas te betalen. "Als u alleen over contant geld beschikt, wissel dan het geld uit zonder handcontact", stelt branchevereniging Centraal Bureau Levensmiddelenhandel. "Het verzoek is om het geld op de kassa te leggen en het eventuele wisselgeld ook weer van de kassa af te pakken."
Gelukkig pinnen we al superveel hier
Denk je dat Nederland zoals Lombardije wordt, of wat bedoel je nuquote:
Zomer komt er aanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
een week winst op de ramp die zich gaat voltrekken.
Uitstellen tot er medicijnen zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
elke week winst is een week winst... wow...
daar zit een diepe duisternis in die zin..
Turkije heeft ook geen homo'squote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:45 schreef Minimunt het volgende:
Ik geloof er niks van dat turkije nog niks heeft.
ja proberen contactloos en anders moet je idd zelf daarna je vingers ontsmetten. Ze bescherm je wel het personeel in de super die ook al de producten moet vastpakken om te scannenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En dan allemaal je pincode intoetsen op de pinautomaat? Waar iedereen aan heeft gezeten.
MIsschien beschermt incest tegen Corona. Zou serieus kunnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:45 schreef Minimunt het volgende:
Ik geloof er niks van dat turkije nog niks heeft.
Verbieden om boodschappen boven de 25 euro te doen zodat je contactloos kan pinnenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En dan allemaal je pincode intoetsen op de pinautomaat? Waar iedereen aan heeft gezeten.
Dat valt niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:46 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Denk je dat Nederland zoals Lombardije wordt, of wat bedoel je nu
Dat is geen kwestie van wekenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Uitstellen tot er medicijnen zijn.
Als je regelmatig je handen wast is dat echt geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja proberen contactloos en anders moet je idd zelf daarna je vingers ontsmetten. Ze bescherm je wel het personeel in de super die ook al de producten moet vastpakken om te scannen
Goede maatregel. Gaat ook het hamsteren inperken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verbieden om boodschappen boven de 25 euro te doen zodat je contactloos kan pinnen
Sowieso wel handig om hamsteren te voorkomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verbieden om boodschappen boven de 25 euro te doen zodat je contactloos kan pinnen
ja weet niet hoe lang het personeel achter zon kassa moet zittenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:48 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Als je regelmatig je handen wast is dat echt geen probleem hoor.
En de klant na je die dat vieze briefje van 5 krijgt wat jij net hebt uitgegeven. Op zich wel oké voor tijdelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja proberen contactloos en anders moet je idd zelf daarna je vingers ontsmetten. Ze bescherm je wel het personeel in de super die ook al de producten moet vastpakken om te scannen
Ik begreep dat het boven de 15 graden niet meer wordt overgedragen, klopt dit?quote:
Gewoon met een tissue Om Je vinger Je pincode intoetsen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
A) Het zijn voornamelijk de klanten die pinnen. Als zij regelmatig hun handen wassen is dat echt geen probleem.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet hoe lang het personeel achter zon kassa moet zitten
Waar is de globale opwarming als je hem nodig hebtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begreep dat het boven de 15 graden niet meer wordt overgedragen, klopt dit?
Het is in Madrid of Australië al wel boven de 15 gradenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in een Lidl iemand alle pinapparaten even afnemen met een doekjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het baseren op andere coronavirussen. Maar een bron heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, maar enkel als je Fahrenheit als graadmeter pakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:50 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
A) Het zijn voornamelijk de klanten die pinnen. Als zij regelmatig hun handen wassen is dat echt geen probleem.
B) Ik ben nog nooit in een supermarkt geweest, waar het personeel voor de klanten ging pinnen.
Laat de lente maar komenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geef jij wel eens vaker je pincode aan mensen die je niet goed kent? Zou ik die misschien mogen hebben?quote:
Waarvan begreep je dit? Facebook? Twitter? YouTube?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In mijn tijd aan de kassa diverse virussen meegemaakt. Wij kregen dan zo'n flesje ontsmettingsgel aan de kassa. Wat handen wassen betreft. Iedereen kan wel even overgenomen worden door een collega. Dat zou het probleem niet mogen zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik typte dat een aantal pag terug.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarvan begreep je dit? Facebook? Twitter? YouTube?
Ik las het gisteren of een paar dagen terug ergens, maar ik weet niet meer waar. Er zijn zoveel artikelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het baseren op andere coronavirussen. Maar een bron heb ik nog niet gezien.
Waarom jij dit nu pas hier aangeeft is mij een raadselquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:56 schreef glashalfvol het volgende:
https://www.internetbode.(...)met-met-coronavirus-
Van deze 2 gevallen wist ik vorige week vrijdag al af. Waarom het nu pas bekend gemaakt wordt is mij een raadsel.
Glazen bol is vergelijkbaar met social media als bron, nietwaar?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik typte dat een aantal pag terug.
Maar dat was nergens op gebaseerd behalve mijn glazen bol.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarvan begreep je dit? Facebook? Twitter? YouTube?
Je weet toch wel dat de enige waarheid hier te vinden is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las het gisteren of een paar dagen terug ergens, maar ik weet niet meer waar. Er zijn zoveel artikelen.
Nee mijne is accurater.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Glazen bol is vergelijkbaar met social media als bron, nietwaar?
In China is het reeds volledig onder controle. +26 vandaag.quote:
Maar dan komt het in oktober weer keihard terugquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las het gisteren of een paar dagen terug ergens, maar ik weet niet meer waar. Er zijn zoveel artikelen.
Graden Celsius?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
In China is het reeds volledig onder controle. +26 vandaag.
Werk zelf in retail en doe dagen van 9 uur. Probleem is wel als ik dan alleen sta en even een broodje wil eten, ik eerst de handen moet ontsmetten. En dan staat er soms halverwege weer iemand in de winkel, kan ik dan opnieuw mijn handen weer wassen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2-1quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:00 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Oke, graag uitslag Liverpool Athletico, bvd
sinds wanneer zijn de cijfers uit china betrouwbaar?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
In China is het reeds volledig onder controle. +26 vandaag.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de enige waarheid hier te vinden is.
Zo blij met mijn Apple Watch, vanaf nu raak ik helemaal niks meer aan!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iran dan? Daar is het dacht toch ietsjes warmer dan die 15 graden..quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begreep dat het boven de 15 graden niet meer wordt overgedragen, klopt
Handschoenen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik naar winkels ga is niets zo irritant als verkopers die meteen op je afkomen. Dus misschien doe je ze een plezier door juist niet op de klant af te stormen en gewoon je broodje te pakkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Werk zelf in retail en doe dagen van 9 uur. Probleem is wel als ik dan alleen sta en even een broodje wil eten, ik eerst de handen moet ontsmetten. En dan staat er soms halverwege weer iemand in de winkel, kan ik dan opnieuw mijn handen weer wassen.
Houd daardoor geen handen meer over, omdat ik een stuk of 20x op een dag was nu
Dan zal het wel beneden de -10 graden Celsius zijn dat het virus ophoudt te verspreiden. Maar om nu weken in een diepvrieskist in isolatie te gaan lijkt me nogal drastisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:51 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ja, maar enkel als je Fahrenheit als graadmeter pakt.
Ja je bedoelt dus net als bij de griep?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, wetenschappers op basis van andere corona virussen.
Klopt, ik deel die mening en benader klanten ook niet op die manier. Eet vaak rustig even door, tenzij er iemand komt die weet wat hij moet hebben en 20 seconden later bij de kassa staat. Dat gebeurt regelmatig. En dan moet ik toch elke keer weer geld of de kassa aanraken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:01 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Als ik naar winkels ga is niets zo irritant als verkopers die meteen op je afkomen. Dus misschien doe je ze een plezier door juist niet op de klant af te stormen en gewoon je broodje te pakken
Nee, het was iets met een wereldtemperatuurkaart met een zone waarbinnen geen coronagevallen werden overgedragen.quote:
Nee, dat is geen coronavirus toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja je bedoelt dus net als bij de griep?
Dat is normaal met griepsoorten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze zag ik voorbij komen... maar ja
Dan zou ik meer verwachten dat je álles aan evenementen cancelt en de horeca op slot gooit. Dit komt op mij over als "kijk ons eens maatregelen nemen!" maar eigenlijk niet door durven pakken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:04 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Ja maar waar wil je de grens leggen dan...
Heb wel melding gedaan op fok (op 8 maart) over een Goese supermarkt medewerker en maar die uit Heinkenszand niet omdat het nog een gerucht was. Volgens mij zijn die 2 samen naar Italië geweest in de voorjaars vakantie. GGD houdt informatie achter.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarom jij dit nu pas hier aangeeft is mij een raadsel
Daar gaan wellicht 1000en ondernemers aan kapotquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zou ik meer verwachten dat je álles aan evenementen cancelt en de horeca op slot gooit. Dit komt op mij over als "kijk ons eens maatregelen nemen!" maar eigenlijk niet door durven pakken.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, het was iets met een wereldtemperatuurkaart met een zone waarbinnen geen coronagevallen werden overgedragen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze zag ik voorbij komen... maar ja
Dat zou kunnen. Maar waarom dan het onderscheid tussen de ene ondernemer (groot festival) en niet de tent waar 400 man in kunnen en die het hele weekend optredens heeft?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:03 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Daar gaan wellicht 1000en ondernemers aan kapot
Ah oke. De betere verkoper dus, mooi.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, ik deel die mening en benader klanten ook niet op die manier. Eet vaak rustig even door, tenzij er iemand komt die weet wat hij moet hebben en 20 seconden later bij de kassa staat. Dat gebeurt regelmatig. En dan moet ik toch elke keer weer geld of de kassa aanraken.
Rechter schoen tegen elkaar tikken een idee? Doe de 'Calcio'!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Hoe stellen jullie je nu voor aan nieuwe mensen? Dat met een elleboogstoot doen als een stel 6-jarigen doen is niet echt handig/netjes/professioneel natuurlijk, handen schudden is even niet handig. Gewoon een knik met het hoofd lijkt me het meest reëel? Uitgerekend morgen namelijk een vrij belangrijk kennismakingsgesprek waar ik al zenuwachtig genoeg voor ben
Een beschaafde Hitlergroet. Behalve bij ITers, dan doe ik de Vulcan salute.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Hoe stellen jullie je nu voor aan nieuwe mensen? Dat met een elleboogstoot doen als een stel 6-jarigen doen is niet echt handig/netjes/professioneel natuurlijk, handen schudden is even niet handig. Gewoon een knik met het hoofd lijkt me het meest reëel? Uitgerekend morgen namelijk een vrij belangrijk kennismakingsgesprek waar ik al zenuwachtig genoeg voor ben
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat is geen coronavirus toch?
Vandaag op mijn werk elleboogstoten gegeven aan diverse collega'squote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Dan gewoon volgen wat zij doen en er eventueel een grapje bij maken. Reflex dit dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Doe alsof je geen handen hebt. Hoe zou je dan iemand begroeten?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Cruise schepen varen doorgaans ook in gebieden die warmer zijn dan 15 graden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is in Madrid of Australië al wel boven de 15 graden
Ondertussen al ingehaald door de 1700 gevallen in Spanje. Als je genoeg kaarten neemt vind je ergens wel een toevallige link (zoals bvb landen zoeken die een (voormalige) vulkaan hebben op hun territorium, daar komt het ook niet van).quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
Die kaart was het dus, maar ik heb geen flauw idee wat hiervan klopt.
Ik zie mijzelf meer als iemand om advies te geven wanneer mensen dat nodig hebben, niet om ze spullen aan te smeren.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ah oke. De betere verkoper dus, mooi.
Ja, bij bekenden doe ik het nog wel, dan is de onderlinge sfeer in principe al vrij soepelquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vandaag op mijn werk elleboogstoten gegeven aan diverse collega's
Gewoon even 20 seconden voetje vrijen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Om een broodje te eten?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:01 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik gebruik louter mijn neus nog
Mijn eerste optie was om een schoen uit te trekken, voet op tafel te gooien en aangeven dat deze gekust mag worden, want dat zei Rutte, maar ik weet niet hoe goed de eerste indruk dan is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even 20 seconden voetje vrijen.
Had vandaag een afspraak met een 2 account managers die dus geen hand meer gaven, vond het wel netjes. (ook ter bescherming van zichzelf waarschijnlijk).... Maar vond het totaal niet raar als "klant" zijnde.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:07 schreef theNull het volgende:
Je zal maar een aantal sollicitatiegesprekken hebben komende weken. *ELLENBOOGJE*
Járen training.quote:
Terwijl je ook nog moet niezen in je elleboog, dat is helemaal kromquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vandaag op mijn werk elleboogstoten gegeven aan diverse collega's
Maar ook geen alternatief en dus gewoon alleen iets als 'hallo'? Dat lijkt mij de meest reële optiequote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:09 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Had vandaag een afspraak met een 2 account managers die dus geen hand meer gaven, vond het wel netjes. (ook ter bescherming van zichzelf waarschijnlijk).... Maar vond het totaal niet raar als "klant" zijnde.
Mja, ligt er denk ik een beetje aan of je je sokken aanhoudt, en zo ja of het wel een beetje nette sokken zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn eerste optie was om een schoen uit te trekken, voet op tafel te gooien en aangeven dat deze gekust mag worden, want dat zei Rutte, maar ik weet niet hoe goed de eerste indruk dan is.
Vriendschappelijk in hun oog wrijven wordt iig niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Goedemiddag! Normaal gesproken zou ik u nu een hand geven, maar dat mag helaas niet meer van meneer Rutte, dus daar zullen we dan maar naar luisteren he?! Volgt u mij? Of: Gaat u zitten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef heywoodu het volgende:
De rollen zullen omgedraaid zijn, want ik bezoek hen, maar dit klinkt primaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Goedemiddag! Normaal gesproken zou ik u nu een hand geven, maar dat mag helaas niet meer van meneer Rutte, dus daar zullen we dan maar naar luisteren he?! Volgt u mij? Of: Gaat u zitten.
Er is een verschil tussen binnen- en buitenkant van je elleboog ....quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:10 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Terwijl je ook nog moet niezen in je elleboog, dat is helemaal krom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |