SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Game on vriendjes
VANAF 01/03/2020 TOT 30/03/2020 BEGINT DE CHALLENGE. WIE LUKT HET OM HET VAAKST OM 18.00.00 TE POSTEN. DE WINNAAR MAG ZICH TV SLOWCHATTER VAN HET JAAR 2020 NOEMEN EN KRIJGT DE EER.![]()
![]()
![]()
![]()
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Was ook nog een optie geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:14 schreef praadje het volgende:
Ik had wel verwacht dat het topic RIP Praadje zou gaan heten
(maar dan zouden er mensen zijn die denken dat het echt zo is)
Ik hou wel van die zwarte humor maar ik verwacht niet dat iedereen het op prijs zou stellen. Het is meer een ding van, ' je had er bij geweest moeten zijn' om te weten dat het cynisch is.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:24 schreef praadje het volgende:
Ik moet morgen een half uur eerder gaan koken om te zorgen dat ik om 18.00.00 uur klaar ben met eten en afwassen.
En dan zijn we zo verslaafd dat we niet meer kunnen stoppenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Het beheerst ons leven. Nog 21 dagen
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:30 schreef Tassendief het volgende:
[..]
En dan zijn we zo verslaafd dat we niet meer kunnen stoppen
Zullen wij wel afspreken dat wij na maart gaan stoppen. Straks komen wij nog in het televisie programma verslaafdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:30 schreef Tassendief het volgende:
[..]
En dan zijn we zo verslaafd dat we niet meer kunnen stoppen
Lijkt me een goed idee. Misschien in november weer een keertje of anders volgend jaar maart weer. Ik trek dit echt niet maanden achter elkaar haha, alles is er op afgestemd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zullen wij wel afspreken dat wij na maart gaan stoppen. Straks komen wij nog in het televisie programma verslaafd
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:36 schreef praadje het volgende:
Ik ga even een klein dutje doen, ben moe.
Lijkt mij een goed planquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zullen wij wel afspreken dat wij na maart gaan stoppen. Straks komen wij nog in het televisie programma verslaafd
Blomke fan Romkequote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:20 schreef monkyyy het volgende:
Van Rossems in Leeuwarden zo
@:van_poppel
Uiteraard waren de vast ingredienten, roken, meerdere huisdieren, bier drinken, allerlei redenen om niet te werken weer aanwezig. Maar vind wel dat ze mooi de verschillende manieren van omgaan met armoede in beeld brengen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:03 schreef praadje het volgende:
Ben er weerNog vergeten te vermelden. Om 21.25 op RTL5 De andere kant van Nederland.
Inderdaad, een diepe buigingquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:12 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Uiteraard waren de vast ingredienten, roken, meerdere huisdieren, bier drinken, allerlei redenen om niet te werken weer aanwezig. Maar vind wel dat ze mooi de verschillende manieren van omgaan met armoede in beeld brengen.
De man met 5 kinderen (waarvan die van zijn ex met psychische problemen) die alles doet voor de kinderen mocht van mij zo door voor een verwenweek in steenrijk/straatarm of veel beter nog hulp om uit de problemen te komen die hij heeft doordat kinderen niet Nederlandse nationaliteit hebben.
bij deelname aan een huis vol had hij vast een dikke crowdfunding voor elkaar gekregen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Inderdaad, een diepe buigingvoor die man met de 5 kinderen waarvan er 3 niet eens van hemzelf zijn.
Dat is een mooi klusjequote:Op woensdag 11 maart 2020 12:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
volgende week gaan ik en mijn ouders kamers boven schilderen, van lichtgroen naar wit
Wel ok hoor, ik kan nog steeds werkers hoewel niet helemaal full-time per week en het kost wel heel veel tijd met ov. Maar al met al is het nog te doen. Collega’s/wg zijn er ook nog steeds blij mee. Dus al met al draait dat allemaal wel door.quote:
Je moet je werkgever echt super dankbaar zijn dat hij je nog wil houden. Daar heb jij echt ontzettend veel geluk meequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
Wel ok hoor, ik kan nog steeds werkers hoewel niet helemaal full-time per week en het kost wel heel veel tijd met ov. Maar al met al is het nog te doen. Collega’s/wg zijn er ook nog steeds blij mee. Dus al met al draait dat allemaal wel door.
Merk wel trouwens dat nu toch die rechtszaak dichterbij komt dat ik me wel een beetje gestressed ga voelen erover. Nu zal dat trouwens allemaal wel weer gaan.
Maar maak me meer druk over het CBR. Ik zou echt heel blij zijn als ik dat allemaal kon ontwijken. Echter daar lijkt het niet op als ik vergelijkbare dingen zoek (in hoeverre die te vinden zijn trouwens, het is toch allemaal iets anders)
Maar ok geen bericht is goed bericht zullen we maar denken. Trouwens wat moet ik anders doen als maar doorgaan zo best als mogelijk...
Owh dat ben ik zeker, kan tegenslagen en dingen altijd al niet zo goed handelen. En ok qua inkomen is het nu niet heel veel beter als bijstand hoor. Maar juist dat door kunnen gaan met werken zorgt ervoor dat ik de moed er nog inhoud. Die eerste week daarna was hell namelijk, zag mezelf al helemaal afzinken weer in een “not care” mentaliteit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je moet je werkgever echt super dankbaar zijn dat hij je nog wil houden. Daar heb jij echt ontzettend veel geluk mee
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:43 schreef kree het volgende:
Zal ook nog maar eens een poging wagen dan om 18:00 uur
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:43 schreef kree het volgende:
Zal ook nog maar eens een poging wagen dan om 18:00 uur
Ik heb dat ook. Het programma is leuk maar ik kijk het niet meer vanwege haar. 13 minutenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:45 schreef kree het volgende:
Ik zit btw Elli nog even terug te kijken. Maar ligt het nu aan mij of heeft ze een soort van onwijs arrogante en betweterige instelling?
Hoe brrrrr ze is vast heel aardig, maar dat is precies het type waar ik al de kriebels van krijg bij voorbaat.
Ja dat jah, ze werkt een soort op m’n zenuwen. Het is ook meer beetje ik en de politie bij haar ipv de politie en ik om het zo maar te zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Het programma is leuk maar ik kijk het niet meer vanwege haar. 13 minuten
Kan nog wel even snel een bakje koffie maken en naar de wcquote:
En vandaag niet 5 seconden te vroeg dat kan echt nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik moet weer een seconde later klikkenNog 11 minuten
Dat is alleen maar goed dat is net het doelquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:53 schreef kree het volgende:
Wat nou als iedereen op 18:00:00 gaat eindigen?
Ja, zij zal het wel even uitleggen aan die mensen hoe het heurt. Nog 5 minutenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat jah, ze werkt een soort op m’n zenuwen. Het is ook meer beetje ik en de politie bij haar ipv de politie en ik om het zo maar te zeggen
aha okquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed dat is net het doel
Dan krijgt iedereen een streepje. Nog 4 minutenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:53 schreef kree het volgende:
Wat nou als iedereen op 18:00:00 gaat eindigen?
Nee, zie de onderste twee regels van de OP. Daar staat de challenge in uitgelegd. Nog 3 minutenquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:55 schreef kree het volgende:
5
[..]
aha okdacht wie er het dichtst bij zat
Nog 5 (test)
quote:
quote:
quote:
Wat goeeeed. 4 streepjes maar liefstquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:00 schreef monkyyy het volgende:
Als iets één keer gebeurt is dat een incident. Als het in korte tijd twee keer plaatsvindt is dat heel toevallig. Als het drie keer gebeurd is er sprake van een patroon en als een vierde geval vrijwel identiek is dan is dat ronduit verdacht
Goenavund
Goenavund
Goenavond
Goenavund
Goede scorequote:Op woensdag 11 maart 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat goeeeed. 4 streepjes maar liefst![]()
![]()
![]()
Morgen weer hoewel verwacht dat ik dan nog ergens in de trein zit LOLquote:
Jij doet het ook goedquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef Tassendief het volgende:
[..]
WcGod staat nog een straatlengte voor
Ik kan je alleen nog maar inhalen als je avonddiensten hebtquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Jij doet het ook goedJij bent mijn concurrent
Ja, slim van Potje om even te testen of je klok gelijk klopt met de Fok! klok. Daar ben ik al 2x de mist mee ingegaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:06 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik kan je alleen nog maar inhalen als je avonddiensten hebt
Ik 1xquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, slim van Potje om even te testen of je klok gelijk klopt met de Fok! klok. Daar ben ik al 2x de mist mee ingegaan.
Die eerste ga ik denk ook kijken, dan daarna rijdende rechter en dan maar slapenquote:Op woensdag 11 maart 2020 18:08 schreef praadje het volgende:
https://www.tvgids.nl/inf(...)-drugsspoor-colombia
https://www.tvgids.nl/tv/prison-girls-life-inside/83629831
Beiden op NPO3. Denk dat ik de Rijdende rechter morgen terugkijk.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:15 schreef kree het volgende:
[..]
Die eerste ga ik denk ook kijken, dan daarna rijdende rechter en dan maar slapen
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Oostblokkert het volgende:
Middag!
Geen hond op straat vandaag. :\
Goedemiddag lieve Oost en Potjequote:
Ik ook, ons kan niets gebeuren Monkquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik zit al ruim 48 uur in zelf quarantaine, ik blijf gezond
Kon ik maar in quarantainequote:Op donderdag 12 maart 2020 17:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik zit al ruim 48 uur in zelf quarantaine, ik blijf gezond
Al mijn tennispotjes afgezegd, ik ga niet meer naar de sportschool, voorraadkast gevuld. Ik had nog een zakelijke afspraak vanochtend, maar dat hebben we via skype afgehandeld, in 30 minuten, lekker snelquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ook, ons kan niets gebeuren Monk
Goed gedaan mopquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al mijn tennispotjes afgezegd, ik ga niet meer naar de sportschool, voorraadkast gevuld. Ik had nog een zakelijke afspraak vanochtend, maar dat hebben we via skype afgehandeld, in 30 minuten, lekker snelnormaal kostte me dat de hele ochtend, heenrijden, slap ouwehoeren, ter zaken terugrijden etc
Bel Albertoquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt hoor, mijn klok wordt gesaboteerd
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt hoor, mijn klok wordt gesaboteerd
Ik pas als die van 59 naar 00 springtquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:33 schreef praadje het volgende:
Ik moet blijkbaar 2 seconden eerder drukken
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:45 schreef praadje het volgende:
Nog 15 minutenKan ik nog net mijn mandarijntjes eten
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:45 schreef praadje het volgende:
Nog 15 minutenKan ik nog net mijn mandarijntjes eten
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]![]()
Het begint op te vallen. Jij saboteert de boel
Daar zijn we het in ieder geval over eensquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Daar zijn we het in ieder geval over eens
Ik hoop op vertraging met de trein.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:08 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zijn teen stoot![]()
Als er niemand ziek is ben ik morgen de hele dag vrijquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoop op vertraging met de trein.
Ik moet morgen weer naar Noord Brabant #prayforpraadjequote:Op donderdag 12 maart 2020 18:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als er niemand ziek is ben ik morgen de hele dag vrij
Rip praadjequote:Op donderdag 12 maart 2020 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer naar Noord Brabant #prayforpraadje
Daar kom je niet ver meer rijdt alleen maar kleine stukjesquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Daarna mogen jullie op mijn kosten de kroeg in. Kreetje brengt jullie thuis. (grapje Kree)
Oh ja, nou ja. Neem dan de trein maar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daar kom je niet ver meer rijdt alleen maar kleine stukjes![]()
Kan WcPot niet rijden in de Zweedse tankquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, nou ja. Neem dan de trein maar.
Jullie vechten het zelf maar uitquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:29 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Kan WcPot niet rijden in de Zweedse tank
Rip plaaggeestquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:31 schreef praadje het volgende:
Ach, Jaab Stobbe is overleden https://www.tvgids.nl/nie(...)-baantjer-overleden/
Tank van mijn Zweedse tank zit net weer vol. Kan mooiquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:29 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Kan WcPot niet rijden in de Zweedse tank
Misschien komen we hoogma wel tegenquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Tank van mijn Zweedse tank zit net weer vol. Kan mooi
Dat zou een prachtig uiteinde zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:45 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Misschien komen we hoogma wel tegen
En dan Nielsssss Nielsssssssss mag ik op de foto. Komt straks Koos ook nog. Hoor je Andre een mooi bruggetje maken en dan hebben wij hier Koos.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat zou een prachtig uiteinde zijn
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan Nielsssss Nielsssssssss mag ik op de foto. Komt straks Koos ook nog. Hoor je Andre een mooi bruggetje maken en dan hebben wij hier Koos.
Het valt opzich onwijs mee met de vertragingen moet ik zeggen. Nu ben ik er nu natuurlijk stuk vroeger en later bij als dat ik nog student was.quote:
Dat doej ik wel voor jou hoorquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:16 schreef praadje het volgende:
Ik moet morgen weer naar Noord Brabant #prayforpraadje
Dat is lief van je. Goedenavond liefstequote:Op donderdag 12 maart 2020 20:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat doej ik wel voor jou hoor![]()
![]()
Klinkt serieusmoeten we de DELA bellen?
![]()
Avond allemaal
Zo, is Fok! bij jullie ook zo traag. Bericht bleef 3x hangen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Goedenavond liefsteHoe weet jij trouwens dat ik bij Dela zit?
Ja het is kut de laatste dagenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Zo, is Fok! bij jullie ook zo traag. Bericht bleef 3x hangen.
Ik weet toch alles van jequote:Op donderdag 12 maart 2020 20:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Goedenavond liefsteHoe weet jij trouwens dat ik bij Dela zit?
Ja vooral vervelend rond 18:00:00 uurquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Zo, is Fok! bij jullie ook zo traag. Bericht bleef 3x hangen.
Nee hoor gekkie, de Dela noem ik altijd als voorbeeldquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja vooral vervelend rond 18:00:00 uur
Haha, weet ik toch.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:57 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee hoor gekkie, de Dela noem ik altijd als voorbeeld
Da hedde gej goe gehoordquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:02 schreef praadje het volgende:
Volgens mij komen die dames uit Noord Brabant. Komt wel heel dichtbij
Dan kom jij ook op de lijst van de maart challengequote:
Doe ik heul nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:44 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hoop niet dat WcPot je gaat saboteren
Een 18.00 post als Lapo zou wel geweldig zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:50 schreef WcPot het volgende:
Als straks om 18:00:00uur het topic maar niet vol zit
Even snel topic vol makenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:50 schreef WcPot het volgende:
Als straks om 18:00:00uur het topic maar niet vol zit
Ik doe aan sociale onthoudingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |