Van harte welkom in het officiële
TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de
succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in
juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden

Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS 6 gehalte hoger dan gebruikelijk.

Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage en Bonje met de Buren. Ook kijken/doen we stiekem wel eens Spuiten en Slikken

praadje de lieveling van de TVSC'ers

Snowsquall

Ole

Jayhovah
Studiotje, WcPot, Toto69, Maraca, Pizzalucht, Stickertje tralalala, Tassendief, AF_, MrBanaan1, Fylax, Oscar, DKUp, Van_Poppel, sinterklaaskapoentje, Dagoduck, potjecreme, Rodgrod, monkyyy, praadje, Snowsquall, Ole, Jayhovah,
Wij heten u van harte welkom in deze Slowchat • Behandel elkaar met respect

Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten:
Topicreeks: FMT Slowchat.• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Heb je de LAPO
(Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan!
• Bovenstaande regels gelden niet voor: Maraca, Studiotje, Oscar, DKUp en Rodgrod.
En een keurmerk van Rob!
![AnFLtQM.jpg]()
![yfjGjMO.gif]()
Man man man!
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochterStoute Slowchatters zijn stout!
![79c0437ca4fedfb4e14241ec4fb1ca26.jpg]()
Game on vriendjes

VANAF 01/03/2020 TOT 30/03/2020 BEGINT DE CHALLENGE. WIE LUKT HET OM HET VAAKST OM 18.00.00 TE POSTEN. DE WINNAAR MAG ZICH TV SLOWCHATTER VAN HET JAAR 2020 NOEMEN EN KRIJGT DE EER.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
hier weer verder
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 19:14 schreef praadje het volgende:Ik had wel verwacht dat het topic RIP Praadje zou gaan heten

(maar dan zouden er mensen zijn die denken dat het echt zo is

)
Was ook nog een optie geweest
quote:
Schiet alweer mooi op
quote:
Zullen wij wel afspreken dat wij na maart gaan stoppen. Straks komen wij nog in het televisie programma verslaafd
quote:
mijn ouders kijken steenrijk/straatarm
ikzelf momenteel, met mijn series

genoeg te kijken eigenlijk voor mij
Strike Back dat nieuwste seizoen gaat trouwens ook over een soort dodelijk virus
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Snowsquall
Noord Brabant

volgende week gaan ik en mijn ouders kamers boven schilderen, van lichtgroen naar wit
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
quote:
Dat is een mooi klusje
quote:
Goedemiddag hoe is het?
quote:
Wel ok hoor, ik kan nog steeds werkers hoewel niet helemaal full-time per week en het kost wel heel veel tijd met ov. Maar al met al is het nog te doen. Collega’s/wg zijn er ook nog steeds blij mee. Dus al met al draait dat allemaal wel door.
Merk wel trouwens dat nu toch die rechtszaak dichterbij komt dat ik me wel een beetje gestressed ga voelen erover. Nu zal dat trouwens allemaal wel weer gaan.
Maar maak me meer druk over het CBR. Ik zou echt heel blij zijn als ik dat allemaal kon ontwijken. Echter daar lijkt het niet op als ik vergelijkbare dingen zoek (in hoeverre die te vinden zijn trouwens, het is toch allemaal iets anders)
Maar ok geen bericht is goed bericht zullen we maar denken. Trouwens wat moet ik anders doen als maar doorgaan zo best als mogelijk...
Do what you love, love what you do!
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 17:06 schreef kree het volgende:[..]
Wel ok hoor, ik kan nog steeds werkers hoewel niet helemaal full-time per week en het kost wel heel veel tijd met ov. Maar al met al is het nog te doen. Collega’s/wg zijn er ook nog steeds blij mee. Dus al met al draait dat allemaal wel door.
Merk wel trouwens dat nu toch die rechtszaak dichterbij komt dat ik me wel een beetje gestressed ga voelen erover. Nu zal dat trouwens allemaal wel weer gaan.
Maar maak me meer druk over het CBR. Ik zou echt heel blij zijn als ik dat allemaal kon ontwijken. Echter daar lijkt het niet op als ik vergelijkbare dingen zoek (in hoeverre die te vinden zijn trouwens, het is toch allemaal iets anders)
Maar ok geen bericht is goed bericht zullen we maar denken. Trouwens wat moet ik anders doen als maar doorgaan zo best als mogelijk...

Je moet je werkgever echt super dankbaar zijn dat hij je nog wil houden. Daar heb jij echt ontzettend veel geluk mee
Nog 33 minuten
quote:
Tassendief je bent er ook weer
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 17:09 schreef WcPot het volgende:[..]
Je moet je werkgever echt super dankbaar zijn dat hij je nog wil houden. Daar heb jij echt ontzettend veel geluk mee

Owh dat ben ik zeker, kan tegenslagen en dingen altijd al niet zo goed handelen. En ok qua inkomen is het nu niet heel veel beter als bijstand hoor. Maar juist dat door kunnen gaan met werken zorgt ervoor dat ik de moed er nog inhoud. Die eerste week daarna was hell namelijk, zag mezelf al helemaal afzinken weer in een “not care” mentaliteit.
Maar gelukkig deed m’n werk blijkbaar ook wel goed en willen ze me niet kwijt.
Dus al met al is dat het gelukje erin.
Nu hopen dat het gevolg meevalt en ik iig mijn rijbewijs snel terug krijg. Boete enzo maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
Maarja we zullen zien... begin mei politierechter in Den Haag
quote:
Die wacht tot 18:00