Duidelijk ook wel meer types burgervader dan Rutte en Bruins ja. Zitten ze iig in een goede functie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:34 schreef Greys het volgende:
Zou willen dat meer provincies dit soort dingen ging roepen. Die meneer die hier zat te praten komt op mij trouwens veel doortastender en duidelijker over dan de minister en de meneer van RIVM. Beroep doen op de jongeren ook enzo.
beste zou idd aan heel Nederland opdragen om zoveel mogelijk contacten te vermijden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:34 schreef Greys het volgende:
Zou willen dat meer provincies dit soort dingen ging roepen. Die meneer die hier zat te praten komt op mij trouwens veel doortastender en duidelijker over dan de minister en de meneer van RIVM. Beroep doen op de jongeren ook enzo.
Minder community besmettingen ?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:36 schreef butz0rs het volgende:
Waarom doet Utrecht nog niks. Als ik het kaartje bekijk is dat net zo een brandhaard.
Ja, maar twitter staat er ook nou niet bepaald om bekend een dwarsdoorsnede te zijn van de Nederlandsche samenleving.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alleen hier hoor. Als je een willekeurig nieuwsbericht op Twitter aanklikt schreeuwen ze ook dat ze lekker in de trein en kroeg gaan hoesten enzo want hihaho en "het is hier geen Noord Korea dus mij verbieden ze niets" enzo.
Veel plekken al verloren volgens jouquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:31 schreef THEFXR het volgende:
Brabant is net NL Wuhan. Brabant is verloren
Mss zijn alle patiënten daar herleidbaar?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:36 schreef butz0rs het volgende:
Waarom doet Utrecht nog niks. Als ik het kaartje bekijk is dat net zo een brandhaard.
Oh ja, dan kun je elkaar niet besmetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:37 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Mss zijn alle patiënten daar herleidbaar?
Alsof jij fikt met je waterhoofquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:37 schreef -river- het volgende:
Niemand mag Brabant meer in of uit is beterWij willen geen niet-Brabanders die ons aansteken.
Ik opteerde jaren geleden al voor een hek om Brabantquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:37 schreef -river- het volgende:
Niemand mag Brabant meer in of uit is beterWij willen geen niet-Brabanders die ons aansteken.
Kan wel, maar mss zitten die in quarantaine of worden ze strikt gemonitord?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ja, dan kun je elkaar niet besmetten.
In Rotterdam zijn er nu 14 maar wel allen herleidbaar, noord italie meukquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:37 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Mss zijn alle patiënten daar herleidbaar?
Hey!! ik heb wel een hele mooie waterkop hequote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Alsof jij fikt met je waterhoof
Dat moet wel corona zijn dat kun je zo zienquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Just a flutwitter:smeneer6411 twitterde op zondag 08-03-2020 om 12:37:36Is iemand dit ook opgevallen (op de achtergrond) tijdens interview NOS journaal #cornoravirus #coronavirus #Coronavirusnl #coronavirusNederland https://t.co/cZRnNlUSmw reageer retweet
@:onlogisch
@:derest
Dat loopt niet zo lekker, zo te zien.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Just a flutwitter:smeneer6411 twitterde op zondag 08-03-2020 om 12:37:36Is iemand dit ook opgevallen (op de achtergrond) tijdens interview NOS journaal #cornoravirus #coronavirus #Coronavirusnl #coronavirusNederland https://t.co/cZRnNlUSmw reageer retweet
@:onlogisch
@:derest
water = waterquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Hey!! ik heb wel een hele mooie waterkop he
Daar bestaan, hoe is het mogelijk, nieuwssites voorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:39 schreef crystal_meth het volgende:
Een apart topic voor uitsluitend nieuwsberichten, zonder commentaren, zou handig zijn.
Ben één uur weggeweest, als ik wil weten of er nog iets interessants gemeld is moet ik door 370 posts scrollen...
Spanje 33% erbij.twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 14:52:34BREAKING: Spain has reported 415 new cases of coronavirus and 5 new deaths so far today, raising total to 1,646 cases and 35 dead reageer retweet
Niet zo maar 370 posts, maar 370 posts van pure kwaliteit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:39 schreef crystal_meth het volgende:
Een apart topic voor uitsluitend nieuwsberichten, zonder commentaren, zou handig zijn.
Ben één uur weggeweest, als ik wil weten of er nog iets interessants gemeld is moet ik door 370 posts scrollen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |