Ajax speelt zondag in de Arena.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maare, coronazooi. Geen voetbal dus.
Iemand een leuk event boven de rivieren?
Het zou wel het meest eerlijk zijn denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze kunnen het voetbal in de rest van het land er ook nog uitgooien
Alle bruggen over de Rijn bombarderen en niemand meer over laten zwemmen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:31 schreef THEFXR het volgende:
Brabant is net NL Wuhan. Brabant is verloren
Hopelijk gaan mensen zelf ook wat meer nadenken wat ze anderen daarmee aan kunnen doen. Maar als je hier en daar een beetje reacties leest kon dat nog weleens te veel gehoopt zijn. "Want ach ik ben jong en het treft toch alleen ouderen, lang leve de lol".quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:29 schreef RipCity het volgende:
"Brabanders kunnen nog wel gewoon naar wedstrijd en van Ajax en Feyenoord reizen en corona zo verder verspreiden .
Paniek maatregel dus als je het mij vraagt"
idd.
Gelukkig is het brabant maarquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:31 schreef THEFXR het volgende:
Brabant is net NL Wuhan. Brabant is verloren
Eind maart bestaat het Gelredome niet meerquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Zou Snollebollekes is het Gelredome nog doorgaan eind maart?
jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja hij is leuk, meer uni's dan de andere provincies.
Ik lees nog steeds reacties over 61.000 griepdoden per jaar en zoveel duizend kanker doden. Niets aan de hand.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hopelijk gaan mensen zelf ook wat meer nadenken wat ze anderen daarmee aan kunnen doen. Maar als je hier en daar een beetje reacties leest kon dat nog weleens te veel gehoopt zijn. "Want ach ik ben jong en het treft toch alleen ouderen, lang leve de lol".
Sterft het Gelredome aan een SARS-CoV-2 besmetting?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Eind maart bestaat het Gelredome niet meer
Er schijnt wel veel uit de TT te gebeuren in Afrika. Tt is aangepast. Maar goed ookquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds reacties over 61.000 griepdoden per jaar en zoveel duizend kanker doden. Niets aan de hand.
Mensen in Afrika hebben nog steeds honger.
Zoals al veel vaker vastgesteld in dit forum is het aantal asocialen op FOK! veel hoger dan gemiddeld in Nederland.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hopelijk gaan mensen zelf ook wat meer nadenken wat ze anderen daarmee aan kunnen doen. Maar als je hier en daar een beetje reacties leest kon dat nog weleens te veel gehoopt zijn. "Want ach ik ben jong en het treft toch alleen ouderen, lang leve de lol".
Denk dat het Gelredome je beste gok is nu, je weet in ieder geval zeker dat je alleen bentquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Sterft het Gelredome aan een SARS-CoV-2 besmetting?
In zo'n zweterig hutjequote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Er schijnt wel veel uit de TT te gebeuren in Afrika.
Idd, meer daadkracht in de provincie dan in Den Haagquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:34 schreef Greys het volgende:
Zou willen dat meer provincies dit soort dingen ging roepen. Die meneer die hier zat te praten komt op mij trouwens veel doortastender en duidelijker over dan de minister en de meneer van RIVM. Beroep doen op de jongeren ook enzo.
We zouden juist nu carnaval moeten gaan vieren. Eindelijk zonder de mensen 'van buiten'quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:34 schreef gniffie het volgende:
Mooi zo. Blijven de friet goden en het patat () tuig eindelijk eens gescheiden. Zoals God het voor ogen had.
We kunnen in deze donkere dagen niks uitsluitenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Sterft het Gelredome aan een SARS-CoV-2 besmetting?
Niet alleen hier hoor. Als je een willekeurig nieuwsbericht op Twitter aanklikt schreeuwen ze ook dat ze lekker in de trein en kroeg gaan hoesten enzo want hihaho en "het is hier geen Noord Korea dus mij verbieden ze niets" enzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zoals al veel vaker vastgesteld in dit forum is het aantal asocialen op FOK! veel hoger dan gemiddeld in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |