Kunnen we jou niet gewoon minister maken anders, jij weet toch alles het bestquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:26 schreef Kyran het volgende:
Positief: Eindelijk bredere maatregelen.
Negatief: Alsof een groep vrienden uit Brabant niet naar Amsterdam kan gaan voor een groot evenement en daar de boel kan besmetten.
Gewoon dezelfde fouten als Italië maken
Waarom? Het RIVM beslist verder nie5s maar adviseert alleen. Die burgemeesters zijn 'de baas'quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:26 schreef butz0rs het volgende:
Raar trouwens dat het RIVM dit overlaat aan de veiligheidsregio
Heb hier kaarten voorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:26 schreef Toefjes het volgende:
Venlo ligt gelukkig net buiten Brabant. Wel VVV-AZ dus
En de KUT KUB toch?quote:
Katholieke Universiteit in Tilburg en de TU/e in Eindhovenquote:
Ik heb niets met dance maar beetje onaardige opmerking. Voor iedere festival is een publiek.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:24 schreef Zorro het volgende:
Dancefestivals schrappen is dan wel weer een prima idee. Zouden ze vaker moeten doen.
En Tilburg toch?quote:
Het RIVM is een adviesorgaan en gaat niet over de openbare orde. Dat is uitbesteed aan de burgermeesters en de veiliheidsregio's.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:26 schreef butz0rs het volgende:
Raar trouwens dat het RIVM dit overlaat aan de veiligheidsregio
En Tilburg University.quote:
ja hij is leuk, meer uni's dan de andere provincies.quote:
Grapje jongen, jeweettochzellufquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb niets met dance maar beetje onaardige opmerking. Voor iedere festival is een publiek.
En de militaire academie in Breda.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Katholieke Universiteit in Tilburg en de TU/e in Eindhoven
Ja iddquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat het redelijk klopt, blijven misschien toch meer mensen binnen dan gedacht. Wij hebben in ieder geval veel collega's die bij milde klachtjes lekker thuiswerken
Misschien een harde L test bij elk evenementquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:26 schreef Kyran het volgende:
Positief: Eindelijk bredere maatregelen.
Negatief: Alsof een groep vrienden uit Brabant niet naar Amsterdam kan gaan voor een groot evenement en daar de boel kan besmetten.
Gewoon dezelfde fouten als Italië maken
Ik zou verwachten dat het RIVM de maatregelen bepaalt/adviseert. Niet iedere veiligheidsregio op zich.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het RIVM is een adviesorgaan en gaat niet over de openbare orde. Dat is uitbesteed aan de burgermeesters en de veiliheidsregio's.
Denk ik althans.
ze kunnen het voetbal in de rest van het land er ook nog uitgooienquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maare, coronazooi. Geen voetbal dus.
Iemand een leuk event boven de rivieren?
Kievitseieren zoeken in Tjerkgaastquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maare, coronazooi. Geen voetbal dus.
Iemand een leuk event boven de rivieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |