Duidelijk ook wel meer types burgervader dan Rutte en Bruins ja. Zitten ze iig in een goede functie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:34 schreef Greys het volgende:
Zou willen dat meer provincies dit soort dingen ging roepen. Die meneer die hier zat te praten komt op mij trouwens veel doortastender en duidelijker over dan de minister en de meneer van RIVM. Beroep doen op de jongeren ook enzo.
beste zou idd aan heel Nederland opdragen om zoveel mogelijk contacten te vermijden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:34 schreef Greys het volgende:
Zou willen dat meer provincies dit soort dingen ging roepen. Die meneer die hier zat te praten komt op mij trouwens veel doortastender en duidelijker over dan de minister en de meneer van RIVM. Beroep doen op de jongeren ook enzo.
Minder community besmettingen ?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:36 schreef butz0rs het volgende:
Waarom doet Utrecht nog niks. Als ik het kaartje bekijk is dat net zo een brandhaard.
Ja, maar twitter staat er ook nou niet bepaald om bekend een dwarsdoorsnede te zijn van de Nederlandsche samenleving.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alleen hier hoor. Als je een willekeurig nieuwsbericht op Twitter aanklikt schreeuwen ze ook dat ze lekker in de trein en kroeg gaan hoesten enzo want hihaho en "het is hier geen Noord Korea dus mij verbieden ze niets" enzo.
Veel plekken al verloren volgens jouquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:31 schreef THEFXR het volgende:
Brabant is net NL Wuhan. Brabant is verloren
Mss zijn alle patiënten daar herleidbaar?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:36 schreef butz0rs het volgende:
Waarom doet Utrecht nog niks. Als ik het kaartje bekijk is dat net zo een brandhaard.
Oh ja, dan kun je elkaar niet besmetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:37 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Mss zijn alle patiënten daar herleidbaar?
Alsof jij fikt met je waterhoofquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:37 schreef -river- het volgende:
Niemand mag Brabant meer in of uit is beterWij willen geen niet-Brabanders die ons aansteken.
Ik opteerde jaren geleden al voor een hek om Brabantquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:37 schreef -river- het volgende:
Niemand mag Brabant meer in of uit is beterWij willen geen niet-Brabanders die ons aansteken.
Kan wel, maar mss zitten die in quarantaine of worden ze strikt gemonitord?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ja, dan kun je elkaar niet besmetten.
In Rotterdam zijn er nu 14 maar wel allen herleidbaar, noord italie meukquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:37 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Mss zijn alle patiënten daar herleidbaar?
Hey!! ik heb wel een hele mooie waterkop hequote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Alsof jij fikt met je waterhoof
Dat moet wel corona zijn dat kun je zo zienquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Just a flutwitter:smeneer6411 twitterde op zondag 08-03-2020 om 12:37:36Is iemand dit ook opgevallen (op de achtergrond) tijdens interview NOS journaal #cornoravirus #coronavirus #Coronavirusnl #coronavirusNederland https://t.co/cZRnNlUSmw reageer retweet
@:onlogisch
@:derest
Dat loopt niet zo lekker, zo te zien.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Just a flutwitter:smeneer6411 twitterde op zondag 08-03-2020 om 12:37:36Is iemand dit ook opgevallen (op de achtergrond) tijdens interview NOS journaal #cornoravirus #coronavirus #Coronavirusnl #coronavirusNederland https://t.co/cZRnNlUSmw reageer retweet
@:onlogisch
@:derest
water = waterquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Hey!! ik heb wel een hele mooie waterkop he
Daar bestaan, hoe is het mogelijk, nieuwssites voorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:39 schreef crystal_meth het volgende:
Een apart topic voor uitsluitend nieuwsberichten, zonder commentaren, zou handig zijn.
Ben één uur weggeweest, als ik wil weten of er nog iets interessants gemeld is moet ik door 370 posts scrollen...
Spanje 33% erbij.twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 14:52:34BREAKING: Spain has reported 415 new cases of coronavirus and 5 new deaths so far today, raising total to 1,646 cases and 35 dead reageer retweet
Niet zo maar 370 posts, maar 370 posts van pure kwaliteit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:39 schreef crystal_meth het volgende:
Een apart topic voor uitsluitend nieuwsberichten, zonder commentaren, zou handig zijn.
Ben één uur weggeweest, als ik wil weten of er nog iets interessants gemeld is moet ik door 370 posts scrollen...
Ad.nlquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:39 schreef Redster123 het volgende:
Misschien is dit wel ter sprake gekomen, maar de topics gaan vrij hard. Hoe actueel is de informatie van het RIVM? Ziekenhuis Harderwijk heeft gister bekend gemaakt dat er een corona besmetting is, maar deze staat niet op het kaartje van het RIVM. En zijn de besmettingen van het ziekenhuispersoneel in Brabant al meegenomen in de laatste cijfers?
Spanje is verloren.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:41 schreef _I het volgende:
Spanje 33% erbij.twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 14:52:34BREAKING: Spain has reported 415 new cases of coronavirus and 5 new deaths so far today, raising total to 1,646 cases and 35 dead reageer retweet
Dit zou goed zijn iddquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:39 schreef crystal_meth het volgende:
Frankrijk, UK en Duitsland laten hetzelfde beeld zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.nu.nl/coronav(...)edirect=1&redirect=1quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:39 schreef crystal_meth het volgende:
Gelukkig heb ik geen twitter maar men vertelt elkaar dus om niet te luisteren naar de burgeneesters?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:44 schreef Jaeger85 het volgende:
De reacties op Twitter en voetbalsites zijn echt tenenkrommend. Geeft maar weer eens in dat een echte lockdown in Nederland niet haalbaar is. Teveel debielen die zij er toch niet aan zullen houden.
Met name de regio Madrid.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Bekend welke regio's, ivm mijn hoop dat het als het mooi weer wordt weg is?
Madridquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Bekend welke regio's, ivm mijn hoop dat het als het mooi weer wordt weg is?
Of gewoon de sc en hihaho in de SC.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:39 schreef crystal_meth het volgende:
Wilde gewoon iets vervelends zeggenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die maatregelen moeten voor iedereen in NL gelden, wil je het virus nog een beetje indammen.
Precies en dat allemaal maar onzin is en nergens op slaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen twitter maar men vertelt elkaar dus om niet te luisteren naar de burgeneesters?
Tja, en op Fok en preppers zitten de mensen al twee weken in isolatie. Je hebt altijd uitersten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:44 schreef Jaeger85 het volgende:
De reacties op Twitter en voetbalsites zijn echt tenenkrommend. Geeft maar weer eens in dat een echte lockdown in Nederland niet haalbaar is. Teveel debielen die zij er toch niet aan zullen houden.
Hier wil ik de hand op schudden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Klinkt 'bemoedigend'. FB zal dan ook wel in die trant zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Precies en dat allemaal maar onzin is en nergens op slaat.
Ellebooog!quote:
twitter:jenniferatntd twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 16:35:20To ensure everything is “real” this time, each family has two cops sitting in their homes while #CCP leader #XiJinping is in that area to inspect #WuhanVirus #COVID2019 situation. Even children are controlled so that nobody shouts “Everything is faked “ anymore. #coronavirus https://t.co/oHSRTmBl4j reageer retweet
Zouden ze zo veel agenten hebben denk jequote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:46 schreef mazaru het volgende:
twitter:jenniferatntd twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 16:35:20To ensure everything is “real” this time, each family has two cops sitting in their homes while #CCP leader #XiJinping is in that area to inspect #WuhanVirus #COVID2019 situation. Even children are controlled so that nobody shouts “Everything is faked “ anymore. #coronavirus https://t.co/oHSRTmBl4j reageer retweet
Ik vind het ook raar hoe ze het verwoorden. "Elkaar begroeten met een elleboogstoot." Het klinkt namelijk niet al te vriendelijk. Iedereen op straat met blauwe ogen is ook geen gezicht. Gelukkig is het wel een goed middel om iedereen binnen te houden.quote:
Fantastisch land!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:46 schreef mazaru het volgende:
Ze hebben er wel heel veelquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zouden ze zo veel agenten hebben denk je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |