Als je nu in Brabant zit zou ik maar vast in een camper in Zuid-Holland gaan zitten!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:28 schreef BramVeen het volgende:
Als Brabant op slot gaat mag ik hopen dat die in de week van het songfestival gewoon weer open is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik mag hopen dat we niet dusdanig melaats zijn dat we tegen die tijd nog afgesloten zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:28 schreef BramVeen het volgende:
Als Brabant op slot gaat mag ik hopen dat die in de week van het songfestival gewoon weer open is
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de huidige groeicijfers aan blijven houden, neem ik aan dat ze steeds proactiever vergaande maatregelen gaan nemen. Dan ga je steeds meer afgesloten clusters krijgen waarbinnen de besmettingen plaatsvinden, dus moet de groei dalen en het allemaal beter in te dammen zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voorlopig verwacht ik nog een verdubbeling van het aantal officiële gevallen iedere 4 dagen (misschien blijft dat beperkt tot 5 of 6 dagen) maar dan zit je toch donderdag of vrijdag al op 600 gevallen, volgende week op 1200, etc... verdubbelen gaat hard...
Vanaf 10.000 gevallen kom je echt in de problemen met intensive care bedden, als ze alleen in 1 provincie zijn dan al véél eerder. En dat kan al over 4 of 5 weken zijn...
Dus maar hopen dat deze maatregelen voldoende zijn om het wat in te dammen.
Klinkt als een grap die ik ook zou kunnen hebben gemaakt.quote:
Ja, klopt, er valt bijna niet tegenaan te rekenen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als de huidige groeicijfers aan blijven houden, neem ik aan dat ze steeds proactiever vergaande maatregelen gaan nemen. Dan ga je steeds meer afgesloten clusters krijgen waarbinnen de besmettingen plaatsvinden, dus moet de groei dalen en het allemaal beter in te dammen zijn.
En in het kader van exponentiële groei niet vergeten: een kleine verandering van de groeifactor heeft een grote impact op de uitkomst over een x aantal dagen!
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 14:52:34BREAKING: Spain has reported 415 new cases of coronavirus and 5 new deaths so far today, raising total to 1,646 cases and 35 dead reageer retweet
quote:
400 nieuwe gevallen dan zit je in 4 dagen op een verdubbeling idd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:42 schreef ijs_beer het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 14:52:34BREAKING: Spain has reported 415 new cases of coronavirus and 5 new deaths so far today, raising total to 1,646 cases and 35 dead reageer retweet
Ik zag het ja. Wel minder nieuwe gevallen dan gisteren dus die trend zet niet direct door.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:42 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, maar gisteren gingen we van iets van 600 naar ruim 1200. Vooral in Madrid.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
400 nieuwe gevallen dan zit je in 4 dagen op een verdubbeling idd.
Ja, ze testen ook 2 keer voordat het zeker is geloof ik. Dus dan ben je ook 2 dagen verder.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Wel minder nieuwe gevallen dan gisteren dus die trend zet niet direct door.
Ik denk echt dat gisteren een verzameling was van de nieuwe gevallen van het weekend.
Ah... naja, het is ook meer een gemiddelde, kan ook zomaar 5 of 6 dagen tussen zitten, andere keer 2 of 3 dagen... maar als je de trendlijnen wat volgt is 4 dagen redelijk gemiddeldquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren gingen we van iets van 600 naar ruim 1200. Vooral in Madrid.
Klopt, hoewel dat op zich geen invloed zou moeten hebben want dat geldt voor de dagen daarvoor ook. Maar ze zullen wel tot maandag hebben gewacht in bepaalde klinieken om resultaten te delen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, ze testen ook 2 keer voordat het zeker is geloof ik. Dus dan ben je ook 2 dagen verder.
Ja dat klopt. Helaas gaan we in Spanje wel vrij snel. Ik hoop dat de komende dagen goed nieuws geven. Vandaag kon erger in elk geval.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah... naja, het is ook meer een gemiddelde, kan ook zomaar 5 of 6 dagen tussen zitten, andere keer 2 of 3 dagen... maar als je de trendlijnen wat volgt is 4 dagen redelijk gemiddeld
Een paar landen waar ze extreme maatregelen nemen weten die lijn veel vlakker te houden, overigens.
Hooguit zijn de postcards dan met Maltese voetbalverenigingen of Zweedse cafésquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je nu in Brabant zit zou ik maar vast in een camper in Zuid-Holland gaan zitten!
Maar nee hoor, ik geloof echt niet dat we in mei nog steeds met gesloten provincies zullen zitten. Tegen die tijd is het of allemaal weer normaal, of het hele land is gesloten.
Haha preciesquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:50 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Hooguit zijn de postcards dan met Maltese voetbalverenigingen of Zweedse cafés
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |