SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
https://open.spotify.com/(...)n38OkXTrmwt7-JLRb13A
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Echt he, elleboogstotenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:36 schreef Hamlapjes het volgende:
RIVM: 'Geen handen schudden, maar ook ander lichamelijk contact vermijden'
Hoe lang nog tot we geen seks meer mogen hebben van de overheid?
Ja, die ellebogen heb je de hele dag vol geniest en dan daarmee gaan begroeten.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt he, elleboogstoten![]()
. Doe dan gewoon alleen hoi en doei zeggen...
Doe nog even een keertje, ik heb wel zin in mooi weer!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:44 schreef Arizona het volgende:
Jongens ik heb zojuist twee keer geniesd.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Doe nog even een keertje, ik heb wel zin in mooi weer!
Ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Doe nog even een keertje, ik heb wel zin in mooi weer!
Blijkbaar zijn elleboogstootjes en schoentjetikken het beste wat het innovatieve Nederlandse volk kon verzinnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt he, elleboogstoten![]()
. Doe dan gewoon alleen hoi en doei zeggen...
Hier ookquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:44 schreef Arizona het volgende:
Jongens ik heb zojuist twee keer geniesd.
Inderdaad, niet even in je vliegtuig met tekstdoek erachter springen om iemand goedemorgen te wensenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn elleboogstootjes en schoentjetikken het beste wat het innovatieve Nederlandse volk kon verzinnen.
OMGquote:
Ik kan mijn hoofd nog steeds niet naar links draaien maar dat is gelukkig geen symptoomquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:04 schreef Aoibhin het volgende:
Ik voel ook dat ik een beetje warm aanloop, maar kan de thermometer niet vinden
Je pakketje staat nu in quarantaine hoop ikquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:04 schreef Em31 het volgende:
Ik moest net iets aannemen wat even tijd kostte, zegt die kerel op het eind even heel nonchalant dat hij nu voor de derde keer griep heeft deze winter. Wtf
Alles in de vriezer en daarna goed m'n handen gewassen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan mijn hoofd nog steeds niet naar links draaien maar dat is gelukkig geen symptoom
Je moet even je borst en je bovenrug voelen, als het daar gloeit heb je grote kans op verhoging of koorts.
[..]
Je pakketje staat nu in quarantaine hoop ik
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Niet corona heerst maar God regeert, aldus het RD. Refo's
Tot zover het rationele gedeelte.quote:Op het eerste gezicht is het tegenstrijdig om op te roepen tot zo’n biddag om het coronavirus, want zulke massale bijeenkomsten zijn de plaatsen waar die ziekte zich snel kan verspreiden.
Maar echt, ik snap het nog als je roept dat je gelooft met God een extra bescherming te hebben, dat je daarop vertrouwt en daarom niet zo bang bent voor het virus. Maar dat wil niet zeggen dat je het op moet zoeken en het risico op verspreiding maar moet vergroten. Nergens in de bijbel staat 'Ga heen en verspreid ziekten'.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[..]
Tot zover het rationele gedeelte.
Hier wordt het pas echt leuk:quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[..]
Tot zover het rationele gedeelte.
Ik heb wel voor 2 weken eten in huis jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:26 schreef Boomboomkoffie het volgende:
En al iemand aan het hamsteren geslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |