Meteen maar wat inplannen om te gaan doen. Lekker naar buitenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
VANAF ZONDAG IS HET LENTE OMG
Volgens de app dan. Onder voorbehoud.
Wat heerlijk om een nuchtere en eerlijke reactie te lezen tussen al.dat domme bange plebs.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:56 schreef Californium het volgende:
Wij hebben constant te maken met het RIVM![]()
Die weten wel wat hoor en die zijn erg streng
Maar we gaan toch niets stoppen en daar zijn zij zich ook van bewust. Het is zinloos om steden dicht te gooien, dat boeit het virus geen flikker
Mijn ouders zijn net terug. Die hadden het mooi rustig in alle musea vorige weekquote:
Ach, quarantaine hier, quarantaine daar....waarom niet? Corona op je pizza kan niet slechter zijn dan ananas.quote:
Wanneer is je vakantie?quote:Op maandag 9 maart 2020 23:50 schreef Ruse het volgende:
mijn vakantie staat nog geboekt naar Toscane. zal dan wel weer overgewaaid zijn, en anders heb ik het tegen die tijd wel gehad
Moet wel een beetje voorbij zijn dan lijkt mequote:
Je kan het ook gewoon 2x krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:50 schreef Ruse het volgende:
mijn vakantie staat nog geboekt naar Toscane. zal dan wel weer overgewaaid zijn, en anders heb ik het tegen die tijd wel gehad
Mag hopen dan sowieso minder heftig. Dan heb je toch al antistoffen enzo. Anders komen we er nooit afquote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon 2x krijgen.
Niet gelijk erna, pas jaren later. Las ik laatst en dan veel milder.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon 2x krijgen.
Het gaat over niets anders op de social media.quote:
De artsen die direct gevoelige patiënten (hematologische) behandelen die staan op red-alert om verspreiding te voorkomen. Maar meer dat niemand op vakantie mag / en ze moeten zich streng aan de richtlijn houden dat verplegend personeel uit Brabant met klachten thuis moeten blijven.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat over niets anders op de social media.
Maar jij werkt in deze wereld, hoe zijn je slimste collega's gestemd over de gebeurtenissen?
Of heeft niemand het erover (zoals de meeste bedrijven haha)
En deze is vrij. Italië had twee weken geleden net zoveel gevallen als wij nu. Maar hier komt het vast wel goed als we geen handjes meer geven.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:45 schreef Californium het volgende:
Ik werk dagelijks met gevaarlijkere virussen. Wel in containment, dat wel. Maar toch
Nee dat komt het nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
En deze is vrij. Italië had twee weken geleden net zoveel gevallen als wij nu. Maar hier komt het vast wel goed als we geen handjes meer geven.
Als niemand op zijn flexplek zit dan gaat het goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee dat komt het niet
Afhankelijk van je definitie van goed. Uiteindelijk komt het wel goed hoor![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als niemand op zijn flexplek zit dan gaat het goed.
ik hoop dat mijn cursus van volgende week hetzelfde lot ondergaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
training morgen in Den Bosch gaat niet door vanwege Covid-19
Business as usual. Gewoon geen handen schudden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn cursus van volgende week hetzelfde lot ondergaat.
tijdens een gedeelte van de cursus moeten toch alle pbm's gedrgen worden. dan kan een volgelaatscherm en ppf3 masker er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Business as usual. Gewoon geen handen schudden.
Lekker jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net mijn leidinggevende aan de lijn. Kantoor gaat de rest van de week op slot. Dus rest van de week thuiswerken.![]()
![]()
![]()
Zou fijn zijn hier. Heb geen laptop en kan dus niet thuiswerken. Maar nee, hier is de boodschap: iedereen die KAN thuiswerken, werkt thuis. De rest loopt maar risicoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net mijn leidinggevende aan de lijn. Kantoor gaat de rest van de week op slot. Dus rest van de week thuiswerken.![]()
![]()
![]()
Bij ons kan ongeveer 1/5e van het bedrijf thuiswerken. Meer kan het VPN niet aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou fijn zijn hier. Heb geen laptop en kan dus niet thuiswerken. Maar nee, hier is de boodschap: iedereen die KAN thuiswerken, werkt thuis. De rest loopt maar risico.
Geen idee eigenlijk hoe dat bij ons zit. Ik heb het idee dat wij sowieso allemaal al via een VPN werken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons kan ongeveer 1/5e van het bedrijf thuiswerken. Meer kan het VPN niet aan.
Wij ook, mja kan toch niet (veel) thuiswerkenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk hoe dat bij ons zit. Ik heb het idee dat wij sowieso allemaal al via een VPN werken.
Ook handigquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons kan ongeveer 1/5e van het bedrijf thuiswerken. Meer kan het VPN niet aan.
Hier gaan er als het goed is op korte termijn upgrades plaatsvinden, maar ben benieuwd hoe het gaat performenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dus vooral thuiswerken. Maar ook vooral niet teveel want dan valt alles om.quote:
In ploegen gaan werken dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Dus vooral thuiswerken. Maar ook vooral niet teveel want dan valt alles om.
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:37 schreef gcjoel het volgende:
Heb wel een laptop geregeld om thuis te kunnen werken. Maar meer zodat het in de toekomst dan ook vaker kan
Dat is positiever. Dan hebben we nog een heel verhaal te gaan.quote:
Operation Let's Get it over with?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:12 schreef Ang3l het volgende:
Hier hebben we bijna allemaal een laptop, komen we bijna allemaal uit Brabant .... en zitten we bijna allemaal op kantoor.
Operatie Nederlands koppig denk ik.quote:
Nederlandse onverschilligheid/"nuchterheid"quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Operatie Nederlands koppig denk ik.
En thuiswerken niet echt enorm uitgedragen door management.
ja, leuk die collega's die al die regels maar flauwekul vinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:21 schreef STING het volgende:
[..]
Nederlandse onverschilligheid/"nuchterheid"
Hier vind iedereen het virus maar flauwekul maar houden we ons heel strak aan de richtlijnen en worden mensen naar huis gestuurdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, leuk die collega's die al die regels maar flauwekul vinden.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:21 schreef STING het volgende:
[..]
Nederlandse onverschilligheid/"nuchterheid"
Ik zweef ergens in t midden. T is niet zo dat ik nou denk paniek-paniek we gaan allemaal dood en we moeten onszelf opsluiten, maar ik vind aan de andere kant dat sommigen er ook wel ECHT heel licht over denken. Ik bedoel, t is (voor de meesten) niet dodelijk inderdaad, maar er is toch wel degelijk gedoe aan de handquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, leuk die collega's die al die regels maar flauwekul vinden.
Vanwaar vinden ze het eigenlijk flauwekul?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Hier vind iedereen het virus maar flauwekul maar houden we ons heel strak aan de richtlijnen en worden mensen naar huis gestuurd
ik ben er ook niet bang voor, maar als we met zn allen richtlijnen afspreken en mensen gaan zich daar dan bewust en opzettelijk niet aan houden, dan stoort mij dat wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik zweef ergens in t midden. T is niet zo dat ik nou denk paniek-paniek we gaan allemaal dood en we moeten onszelf opsluiten, maar ik vind aan de andere kant dat sommigen er ook wel ECHT heel licht over denken. Ik bedoel, t is (voor de meesten) niet dodelijk inderdaad, maar er is toch wel degelijk gedoe aan de handEn Nederland staat (procentueel) best wel hoog op de lijst met besmettingen.
De baas komt net zeggen dat we over 5 min Corona overleg hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben er ook niet bang voor, maar als we met zn allen richtlijnen afspreken en mensen gaan zich daar dan bewust en opzettelijk niet aan houden, dan stoort mij dat wel.
Al ben ik natuurlijk wel een autist die houdt van regeltjes
Thuisblijven, deur op slot!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:41 schreef Ang3l het volgende:
We zitten niet a la Noord Italie officieel op slot toch?
Vanaf morgen untill further notice, inderdaad.quote:
Het is een aanbeveling om thuis te werken als dat kan in Noord-Brabant, voor de andere provincies geldt dit advies niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De baas komt net zeggen dat we over 5 min Corona overleg hebben.
Denk dat er toch wat regels aangescherpt worden.
Maar is t thuiswerken officieel een richtlijn of een aanbeveling van RIVM?
We zitten niet a la Noord Italie officieel op slot toch?
Ja we hebben zometeen grote meeting (wel in 3 groepen).quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is een aanbeveling om thuis te werken als dat kan in Noord-Brabant, voor de andere provincies geldt dit advies niet.
laten we dit uitbreiden. ik pak mn laptop alvast inquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is een aanbeveling om thuis te werken als dat kan in Noord-Brabant, voor de andere provincies geldt dit advies niet.
Niemand is bang voor het virus maar we willen ons wel beperken in de verspreidingquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Vanwaar vinden ze het eigenlijk flauwekul?
Nog even wachten tot ie nog verder daalt.quote:
Zo zit ik er ook een beetje in.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Niemand is bang voor het virus maar we willen ons wel beperken in de verspreiding
over een paar jaar in de kringloopwinkelquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even wachten tot ie nog verder daalt.
Kleine kans.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even wachten tot ie nog verder daalt.
Dat ja. Kan er wel wat lenen van vrienden maar ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut dat die games zo duur zijn.
waarom geen puppy?quote:
Neem geen puppy, met het geld dat je daarmee bespaart, kan je een switch met bijhorende games kopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kleine kans.
[..]
Dat ja. Kan er wel wat lenen van vrienden maar ja.
En net een Fitbit gekocht + misschien puppy in juli + nog wat andere zaken op de planning staan... Meh.
Nu al zin inquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik een honden-date met Debsterr plannen
dacht dat jij moest daten met caliquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Awwquote:
Ach ja, dat hoort erbij he. Scheelt dat KM een stuk flexibeler is qua werktijden.quote:
al iets op het oog? welk ras en zo?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:42 schreef Debsterr het volgende:
Eerst maar eens kennismaken bij de fokker, kijken of wij worden goedgekeurd en of wij het wat vinden.
Yep, een Welsh Corgi Cardigan, i.v.m. het karakter en formaat en OMDAT ZE FUCKING CUTE ZIJN.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al iets op het oog? welk ras en zo?
Wacht? Wat?quote:
nicequote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yep, een Welsh Corgi Cardigan, i.v.m. het karakter en formaat en OMDAT ZE FUCKING CUTE ZIJN.
niet?quote:
quote:
Vacature?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice
[..]
niet?
in dat geval: is er vacature beschikbaar?
Ben je een vrouw? Waarom zou hij dan niet willen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Maar wie zegt dat CE met mij wil daten?
[..]
Vacature?sollicitaties kunnen bij Air gedaan worden.
Heb de foto's al naar Air gestuurd. Pittige ballotagecommissie wel, heb het idee dat ik helemaal doorgelicht ga worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Maar wie zegt dat CE met mij wil daten?
[..]
Vacature?sollicitaties kunnen bij Air gedaan worden.
Je hebt een pooier?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:49 schreef Californium het volgende:
sollicitaties kunnen bij Air gedaan worden.
ik moet Air elke week 100 euro over maken, alleen al om hier met cali te mogen praten.quote:
Slide dan in haar DM, niemand die et zietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet Air elke week 100 euro over maken, alleen al om hier met cali te mogen praten.
Ik mag dat gewoon gratis. Maar ja, ik mag dan ook reisafstand aftrekken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet Air elke week 100 euro over maken, alleen al om hier met cali te mogen praten.
Ik ben een ingewikkeld persoon.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben je een vrouw? Waarom zou hij dan niet willen?
Als het daar maar bij blijft.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mag dat gewoon gratis. Maar ja, ik mag dan ook reisafstand aftrekken.
Blijkbaar. Gekke Limburger.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een ingewikkeld persoon.
Met een hartslag zelfsquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben je een vrouw? Waarom zou hij dan niet willen?
quote:
hartslagquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Met een hartslag zelfs
Maar of dat een goede criteria is
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]Braba,...... o wacht, da;s op dit moment niet om te juichen
![]()
Waarom hebben wij geen honden date?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens is t wel een goede "test" hoe wij omgaan met paperless office en thuiswerken. Anno 2020 liggen we dara best wel mee achter (bij ons bedrijf). Nu moeten we wel.quote:
Lekker aan elkaars achterwerk snuffelen!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grindr. Hoezo?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:07 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie de beste dating app eigenlijk? 😎
FOK! Hoi, daten?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:07 schreef Amarantha het volgende:
Zeker wel als je het Fax vraagt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Met een hartslag zelfs
Fok.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:07 schreef Amarantha het volgende:
Ah joh dat is dan alweer wegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dan moet ik zeker naar corona gebied afreizen
Heb je ook een persoonlijkheid? Eigen mening?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Met een hartslag zelfs
Dat hoor je verrassend vaak bij mensen die wanhopig willen daten. Beggars can't be choosers.quote:
Zo zo. Wat een eisenlijst zeg.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een persoonlijkheid? Eigen mening?
Internationale vrouwendag is voorbij hoor. Je mag vrouwen nu gewoon weer behandelen als lustobject.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Ik merk het ook aan collega's die alles nog uitprinten enzo. Ik print echt zelden iets. En het meeste dat ik op papier ontvang, scan ik in en bewaar ik digitaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ergens is t wel een goede "test" hoe wij omgaan met paperless office en thuiswerken. Anno 2020 liggen we dara best wel mee achter (bij ons bedrijf). Nu moeten we wel.
dating? Dat is toch dat je afspreekt met iemand. En dan straks besmet zijn met covid-19 zeker.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:07 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer is Internationale mannendag dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Internationale vrouwendag is voorbij hoor. Je mag vrouwen nu gewoon weer behandelen als lustobject.
19 november dacht ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer is Internationale mannendag dan?
Of is dat iedere twee jaar met EK en WK voetbal.
Ja bij ons sowieso facturen via de post, al is dat echt veel minder.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Ik merk het ook aan collega's die alles nog uitprinten enzo. Ik print echt zelden iets. En het meeste dat ik op papier ontvang, scan ik in en bewaar ik digitaal.
Ik verwacht tot aan eind April, begin Mei.quote:
Dat eis ik niet van je hoor Barb. Kom maar gewoon in smoking en we hebben t nergens meer over. Letterlijk.quote:
Niet. Dus we worden gediscrimineerd. En als dat het geval is dan heb je een streepje voor. Alle mannen naar het Malieveld en protesteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer is Internationale mannendag dan?
Of is dat iedere twee jaar met EK en WK voetbal.
Het is lang geleden dat ik een smoking droegquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eis ik niet van je hoor Barb. Kom maar gewoon in smoking en we hebben t nergens meer over. Letterlijk.
Nu is je kans!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik een smoking droeg
Mails printenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bij ons sowieso facturen via de post, al is dat echt veel minder.
En wij hebben een systeem uit 1996, dus met authoriseren etc is dat niet echt te doen, volledig elektronisch. En qua dossiers voor audits etc, met 36 dingen verzameld. Is af en toe een fysiek archief ook wel handig, maar dat wordt ook allemaal steeds meer online in portals.
Ik ken ook mensne die echt mails gaan printen, dat is dan weer t andere uiterste
dat is vrij standaard hierquote:
Al die eisenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Internationale vrouwendag is voorbij hoor. Je mag vrouwen nu gewoon weer behandelen als lustobject.
Hey lekker dingquote:
Hi! Ik had begrepen dat je al wat sollicitaties binnen had?quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu is je kans!
O nee, kom mar ff niet naar Brabant
Ja, nog niet heel veel soeps.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Hi! Ik had begrepen dat je al wat sollicitaties binnen had?
Net te vroeg.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:43 schreef Debsterr het volgende:
Sinds een maandje of 2 begonnen met beleggen. Goed moment gekozen.
Ik heb de mijne nog niet verstuurd inderdaad.quote:
Dit schept verwachtingen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog niet verstuurd inderdaad.
Geld maakt toch niet gelukkig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:43 schreef Debsterr het volgende:
Beleggingsgeld is niet Switch geld, dat is een ander potjequote:
potjesquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Beleggingsgeld is niet Switch geld, dat is een ander potje.
Sterven van de honger onder een brug ook nietquote:
Ik heb het ingewikkelde gedeelte van de dag al achter de rug.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laat ik eens beginnen met mijn eigen werk.
Poepen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het ingewikkelde gedeelte van de dag al achter de rug.
Heb je het geprobeerd?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sterven van de honger onder een brug ook niet
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:43 schreef Debsterr het volgende:
Neinquote:
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:43 schreef Debsterr het volgende:
Lief van je.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgen dat je vanavond nog steeds tv kan kijken.
Meesman.nl; sumper simpel. maar niet snel bang worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen.
Komt wel weer een keer.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:17 schreef Debsterr het volgende:
Jammer @:Cherrylips die Switch is alweer pleite.
En nu maar drie euroquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn Amazon Prime Video abonnement ook maar even vernieuwd. Als ik dan toch thuis moet werken kan ik dan weer een paar series gaan kijken. En Amazon kan allerlei spul gratis bezorgen.
Gewoon beginnen met een tientje, toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meesman.nl; sumper simpel. maar niet snel bang worden.
Als 10k voor jou een tientje is dan wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met een tientje, toch?
Voor jou wel toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als 10k voor jou een tientje is dan wel.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als 10k voor jou een tientje is dan wel.
Haha, ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met een tientje, toch?
Ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:24 schreef Debsterr het volgende:
Ik leg 100 per maand in, vind ik wel genoeg.
Ga even voorzichtig naar mijn bankrekening kijken.quote:
Ik ben best wel duurquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ga even voorzichtig naar mijn bankrekening kijken.
mijn telefoon ookquote:
dat scheelt want de werkweek zit er ook al voor ongeveer 33% op..quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:13 schreef gianni61 het volgende:
hoera, door de corona gekkies kunnen we op het werk al nergens meer Ppf3 maskers bestellen.
Peaks.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen.
Voor kwaliteit moet je nu eenmaal betalen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben best wel duur#golddigger
maak je je al ongerust?quote:
Ik laat me schoonrimmen als t zover komt!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoef de komende 3 jaar iig geen wc-papier meer te halen.
is ook beter voor het milieuquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik laat me schoonrimmen als t zover komt!
Nee, Hij zat al op 17% vandaag, en ligt nu aan de oplader.quote:
Hoe weet je dat ik KPN heb?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgen dat je vanavond nog steeds tv kan kijken.
Vergaderen is sowieso zinloos. Stuur maar een mail met hoe we het gaan doen ipv een vergadering te houden met daarin te vertellen hoe we het gaan doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:14 schreef Barbusse het volgende:
Vergaderen via video conference call is zinloos. We zetten 'm in het hokje 'dit kan ook in een email'.
Ik las The Night Of - goeie serie was datquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil The Night Manager graag nog eens terugkijken
Ligt eraan waar je werkt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vergaderen is sowieso zinloos. Stuur maar een mail met hoe we het gaan doen ipv een vergadering te houden met daarin te vertellen hoe we het gaan doen.
Jezus jij met je doemscenario's.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:20 schreef Q. het volgende:
Ben flink series aan het downloaden, als iedereen zometeen thuis zit ligt Netflix ook plat.
Netflix heeft het wel aardig geregeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:20 schreef Q. het volgende:
Ben flink series aan het downloaden, als iedereen zometeen thuis zit ligt Netflix ook plat.
stel voor, straks moet ik nog een boek gaan lezenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stel voor, straks moet ik nog een boek gaan lezen
zou nog eerder ergens met een hamer op een steen gaan slaan.quote:
Ik ben met m'n achtste boek van dit jaar bezigquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou nog eerder ergens met een hamer op een steen gaan slaan.
Stiekem is dit best liefquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor kwaliteit moet je nu eenmaal betalen.
voor ranzigheid hoef ik mijn ogen maar te sluitenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben met m'n achtste boek van dit jaar bezig
https://www.goodreads.com(...)st-friend-s-exorcism
Geen hoogstaande literaire werken hoor, gewoon spanning en ranzigheid en wat populaire ranzige nonfictie.
Dit is met iets van 40 mensen. Praten door elkaar heen dit dat alles. Er valt geen touw aan vast te knopenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vergaderen is sowieso zinloos. Stuur maar een mail met hoe we het gaan doen ipv een vergadering te houden met daarin te vertellen hoe we het gaan doen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor ranzigheid hoef ik mijn ogen maar te sluiten
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor ranzigheid hoef ik mijn ogen maar te sluiten
dirty mind, joy for life en alles.quote:
Ik Ben echt zo’n nette dame, dit kan ik mij niet voorstellenquote:
En kennelijk PremiumTM, hebben we zojuist van CE geleerdquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik Ben echt zo’n nette dame, dit kan ik mij niet voorstellen
Schijnbaarquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
En kennelijk PremiumTM, hebben we zojuist van CE geleerd
jeetje. ik vind dit oprecht erg rot voor je.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:32 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:32 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje. ik vind dit oprecht erg rot voor je.
quote:
vandaag mag het van mij de hele dag regenen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedenmiddag, pfffff wat een rotweertje is het
NEEEEEquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag mag het van mij de hele dag regenen.
Ik wil zo'n Japans toiletquote:
toch lijkt me een tong prettiger.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil zo'n Japans toilet
Incl muziekjes, verwarming, bidetje, alles!
Ik had 'm op vakantie wel per ongeluk op de verkeerde stand staan. Vrouwtje ipv mannetje. Dan schiet ie dus ook voor een straal water. Hoppa, recht tegen de zak aan!
En dan noemen ze mij tochtigquote:
jij was toch zo'n preutse dame zonder ranzige gedachtes?quote:
Ja maar ik heb wel door wanneer anderen vuige gedachten hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij was toch zo'n preutse dame zonder ranzige gedachtes?
Lekker rustig op het strandquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Zondag 15 graden![]()
Wat moeten dan al die 24/7 corona fantasten met hun leven?
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil zo'n Japans toilet
Incl muziekjes, verwarming, bidetje, alles!
Ik had 'm op vakantie wel per ongeluk op de verkeerde stand staan. Vrouwtje ipv mannetje. Dan schiet ie dus ook voor een straal water. Hoppa, recht tegen de zak aan!
dirty is niet per se ranzig trouwensquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij was toch zo'n preutse dame zonder ranzige gedachtes?
Ja ho, dat mag zomaar niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:01 schreef CherryLips het volgende:
O gister gaf de app aan dat het vanaf zondag zonnig en droog was, maar nu is dat alweer bijgesteld naar dinsdag
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:01 schreef CherryLips het volgende:
O gister gaf de app aan dat het vanaf zondag zonnig en droog was, maar nu is dat alweer bijgesteld naar dinsdag
Oh succesquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
NEEEEE
Ik moet zo nog naar de tandarts (ja, nu wel echt.)
Nou nee, heb liever ook wel eens een moment dat het droog isquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag mag het van mij de hele dag regenen.
Dankjewel. Hopelijk heeft mijn tandarts nog geen covid-19.quote:
En minder storm.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou nee, heb liever ook wel eens een moment dat het droog is
wordt spannend dan straks bij de supermarktquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:06 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ng-bij-rabobank.html
Armageddon is echt aangebroken he.
Mondkapjes op. Kan ie lekker in je open mond ademen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewel. Hopelijk heeft mijn tandarts nog geen covid-19.
Bij mij tandarts hingen allemaal bordjes, geen handen geven in verband met hygiëne, zit je in die stoel, nou zeg eens aaaaaaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewel. Hopelijk heeft mijn tandarts nog geen covid-19.
Ik heb in april een afspraak staan maar ben al tien jaar niet geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Bij mij tandarts hingen allemaal bordjes, geen handen geven in verband met hygiëne, zit je in die stoel, nou zeg eens aaaaaaHoorde net van vriendin dat veel mensen uit angst voor ziekte hun tandarts bezoek afzegden
Oh jee, zou echt met lood in de schoenen heen gaanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb in april een afspraak staan maar ben al tien jaar niet geweest
Ik lig er nu al wakker van.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh jee, zou echt met lood in de schoenen heen gaan
Denk dat ik eerst een flinke preek zou krijgen van mijn tandarts, zo een waarbij jij jezelf steeds meer als een kind van 5 gaat voelen en alleen nog maar bij kan snotteren.quote:
Nee, nergens last van. Ben twee jaar geleden wel bij de orthodontist geweest, dat vond ik dan weer geen probleemquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Denk dat ik eerst een flinke preek zou krijgen van mijn tandarts, zo een waarbij jij jezelf steeds meer als een kind van 5 gaat voelen en alleen nog maar bij kan snotteren.
Heb je ook ergens last van, of valt dat mee?
Zo'n actie had ik ook. Iets van 5 jaar niet geweest, toen er maar eens heen gegaan, 1 klein gaatje. Alleen de jaren erna ging het bergafwaartsquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb in april een afspraak staan maar ben al tien jaar niet geweest
Ik heb al tig vullingenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo'n actie had ik ook. Iets van 5 jaar niet geweest, toen er maar eens heen gegaan, 1 klein gaatje. Alleen de jaren erna ging het bergafwaarts
Oke, maar die doen eigenlijk ook geen enge dingen dacht ik zoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, nergens last van. Ben twee jaar geleden wel bij de orthodontist geweest, dat vond ik dan weer geen probleem
In dat geval gewoon alles laten trekken en een kunstgebit nemenquote:
Zo eentje waar je dan tegen hem zegt. joh, ga gewoon eens even aan het werk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Denk dat ik eerst een flinke preek zou krijgen van mijn tandarts, zo een waarbij jij jezelf steeds meer als een kind van 5 gaat voelen en alleen nog maar bij kan snotteren.
Heb je ook ergens last van, of valt dat mee?
Nee daarom. Dat was gewoon even de spalkjes losbikken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oke, maar die doen eigenlijk ook geen enge dingen dacht ik zo
Hou even op.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Die zullen wel vervangen moeten worden na zo'n lange tijd.
Oh dat doet hij wel, moet wel zeggen heb een hele goede tandarts. Laatst had mijn dochter een stuk van haar tand af en dan kan je per direct terecht om alles te laten maken. Die man is heel erg op nette gebitten en dit ook zo houden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Zo eentje waar je dan tegen hem zegt. joh, ga gewoon eens even aan het werk.
Voor de zekerheid even overal een wortelkanaalbehandelingquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
M'n oude tandarts is met pensioen gegaan en iemand anders heeft de toko overgenomen. Volgens m'n zus en ouders is die ook prima, maar ik heb toch zoiets van AAAARHJquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh dat doet hij wel, moet wel zeggen heb een hele goede tandarts. Laatst had mijn dochter een stuk van haar tand af en dan kan je per direct terecht om alles te laten maken. Die man is heel erg op nette gebitten en dit ook zo houden.
Ik moet hier nog een nieuwe en ben bang dat ik straks ook ineens 5 jaar verder benquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n oude tandarts is met pensioen gegaan en iemand anders heeft de toko overgenomen. Volgens m'n zus en ouders is die ook prima, maar ik heb toch zoiets van AAAARHJ
Ja dat was ff een soort jodel geluidquote:
Ik ga juist met een veel beter gevoel naar de tandarts sibds ik bij een nieuwe zit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik moet hier nog een nieuwe en ben bang dat ik straks ook ineens 5 jaar verder ben
RIP aan je nabestaanden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Nou, corona meeting gehad.
Minimaal tot eind van volgende week thuiswerken.
En misschien tot einde van de maand.
Leuk experiment.
Die heb ik geen, ben je zo klaarquote:
Moeten ze ook dieper boren meestal. Dat ze al zo nasty je zenuwen raken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
jij weet de stemming er goed in te houdenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeten ze ook dieper boren meestal. Dat ze al zo nasty je zenuwen raken.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeten ze ook dieper boren meestal. Dat ze al zo nasty je zenuwen raken.
Zie je er geen gat meer in?quote:
Nah wie weet valt het wel enorm mee, beetje tandsteen verwijderen en klaar, je hebt immers nergens last vanquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Waarom haten jullie mij?
Retorische vraag.
Als ik je zou haten, zou ik je negeren.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Waarom haten jullie mij?
Retorische vraag.
Jij.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Waarom haten jullie mij?
Retorische vraag.
De ortho heeft de achterkant destijds al flink schoongemaakt huehue, dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nah wie weet valt het wel enorm mee, beetje tandsteen verwijderen en klaar, je hebt immers nergens last van
Laat je niet bang maken
Hier stond eerst iets anders of ik heb een beroerte gehad.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik je zou haten, zou ik je negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |