Meteen maar wat inplannen om te gaan doen. Lekker naar buitenquote:Op maandag 9 maart 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
VANAF ZONDAG IS HET LENTE OMG
Volgens de app dan. Onder voorbehoud.
Wat heerlijk om een nuchtere en eerlijke reactie te lezen tussen al.dat domme bange plebs.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:56 schreef Californium het volgende:
Wij hebben constant te maken met het RIVM![]()
Die weten wel wat hoor en die zijn erg streng
Maar we gaan toch niets stoppen en daar zijn zij zich ook van bewust. Het is zinloos om steden dicht te gooien, dat boeit het virus geen flikker
Mijn ouders zijn net terug. Die hadden het mooi rustig in alle musea vorige weekquote:
Ach, quarantaine hier, quarantaine daar....waarom niet? Corona op je pizza kan niet slechter zijn dan ananas.quote:
Wanneer is je vakantie?quote:Op maandag 9 maart 2020 23:50 schreef Ruse het volgende:
mijn vakantie staat nog geboekt naar Toscane. zal dan wel weer overgewaaid zijn, en anders heb ik het tegen die tijd wel gehad
Moet wel een beetje voorbij zijn dan lijkt mequote:
Je kan het ook gewoon 2x krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:50 schreef Ruse het volgende:
mijn vakantie staat nog geboekt naar Toscane. zal dan wel weer overgewaaid zijn, en anders heb ik het tegen die tijd wel gehad
Mag hopen dan sowieso minder heftig. Dan heb je toch al antistoffen enzo. Anders komen we er nooit afquote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon 2x krijgen.
Niet gelijk erna, pas jaren later. Las ik laatst en dan veel milder.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 06:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon 2x krijgen.
Het gaat over niets anders op de social media.quote:
De artsen die direct gevoelige patiënten (hematologische) behandelen die staan op red-alert om verspreiding te voorkomen. Maar meer dat niemand op vakantie mag / en ze moeten zich streng aan de richtlijn houden dat verplegend personeel uit Brabant met klachten thuis moeten blijven.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat over niets anders op de social media.
Maar jij werkt in deze wereld, hoe zijn je slimste collega's gestemd over de gebeurtenissen?
Of heeft niemand het erover (zoals de meeste bedrijven haha)
En deze is vrij. Italië had twee weken geleden net zoveel gevallen als wij nu. Maar hier komt het vast wel goed als we geen handjes meer geven.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:45 schreef Californium het volgende:
Ik werk dagelijks met gevaarlijkere virussen. Wel in containment, dat wel. Maar toch
Nee dat komt het nietquote:Op dinsdag 10 maart 2020 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
En deze is vrij. Italië had twee weken geleden net zoveel gevallen als wij nu. Maar hier komt het vast wel goed als we geen handjes meer geven.
Als niemand op zijn flexplek zit dan gaat het goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee dat komt het niet
Afhankelijk van je definitie van goed. Uiteindelijk komt het wel goed hoor![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als niemand op zijn flexplek zit dan gaat het goed.
ik hoop dat mijn cursus van volgende week hetzelfde lot ondergaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
training morgen in Den Bosch gaat niet door vanwege Covid-19
Business as usual. Gewoon geen handen schudden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn cursus van volgende week hetzelfde lot ondergaat.
tijdens een gedeelte van de cursus moeten toch alle pbm's gedrgen worden. dan kan een volgelaatscherm en ppf3 masker er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Business as usual. Gewoon geen handen schudden.
Lekker jaquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net mijn leidinggevende aan de lijn. Kantoor gaat de rest van de week op slot. Dus rest van de week thuiswerken.![]()
![]()
![]()
Zou fijn zijn hier. Heb geen laptop en kan dus niet thuiswerken. Maar nee, hier is de boodschap: iedereen die KAN thuiswerken, werkt thuis. De rest loopt maar risicoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net mijn leidinggevende aan de lijn. Kantoor gaat de rest van de week op slot. Dus rest van de week thuiswerken.![]()
![]()
![]()
Bij ons kan ongeveer 1/5e van het bedrijf thuiswerken. Meer kan het VPN niet aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou fijn zijn hier. Heb geen laptop en kan dus niet thuiswerken. Maar nee, hier is de boodschap: iedereen die KAN thuiswerken, werkt thuis. De rest loopt maar risico.
Geen idee eigenlijk hoe dat bij ons zit. Ik heb het idee dat wij sowieso allemaal al via een VPN werken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons kan ongeveer 1/5e van het bedrijf thuiswerken. Meer kan het VPN niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |