quote:
Op woensdag 11 maart 2020 15:38 schreef Monolith het volgende:[..]
Ja een stuk uit 2015 waarin wordt vermeld dat Trump allemaal hele progressieve dingen roept in z'n campagne. Hij riep echter net zo makkelijk allerlei volstrekt tegenstrijdige conservatieve zaken in die campagne. Dat doet Trump namelijk, gewoon roepen wat er in dat moment in hem opkomt en waar hij denkt (electoraal) mee te kunnen scoren. Dat betekent natuurlijk helemaal niet dat hij allerlei progressieve plannen had die nu in de ijskast zijn gegaan omdat McConnell de poppenspeler is die Trump bedient.
Je zag achteraf dat veel kiezers ook niet door de ilusie heen hebben kunnen prikken dat Trump gewoon een pathologische leugenaar is die maar roept wat hem op dat moment uitkomt, niet een kandidaat met een serieus gematigd politiek platform, want het beeld bij veel kiezers was dat Trump best een gematigde kandidaat was.
Klopt dat beeld had ik ook van hem, buiten dat ik hem het voordeel van de twijfel gunde omdat hij daadwerkelijk anders was(of iig leek achteraf) dan altijd maar ongeveer dezelfde meuk.
Inmiddels ben ik daar wel behoorlijk op terug gekomen.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.