En mocht ik eerder doodgaan, dan svp het Te Deum draaien als mijn kist binnen wordt gedragen. Dát zal ze lerenquote:
Doen we deze versie!quote:Op maandag 9 maart 2020 16:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
En mocht ik eerder doodgaan, dan svp het Te Deum draaien als mijn kist binnen wordt gedragen. Dát zal ze leren.
*kijk, nu hou ik het gewoon bij mezelf*
Dan schud je ze daarna wakker met Sieneke, om de straf compleet te makenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan slaapt iedereen voordat de mis goed en wel begonnen is
Ook dat is beschamendquote:Op maandag 9 maart 2020 16:40 schreef Arizona het volgende:
Maar nu naar leuke dingenIn ieder geval dingen die leuker zijn dan na te denken over mogelijke muziek die gedraaid moet worden bij mijn eventueel voortijdig overlijden
.
Jeangu 23e startplek
Strani had net als ik gemist dat dat vanmiddag bekend gemaakt werd
quote:Op maandag 9 maart 2020 16:40 schreef Arizona het volgende:
Jeangu 23e startplek
Nee jôh!quote:
Ja ik had geen idee, geen idee!!quote:Op maandag 9 maart 2020 16:40 schreef Arizona het volgende:
Maar nu naar leuke dingenIn ieder geval dingen die leuker zijn dan na te denken over mogelijke muziek die gedraaid moet worden bij mijn eventueel voortijdig overlijden
.
Jeangu 23e startplek
Juist donkere tijden vragen om humor en wat past beter bij donkere tijden dan donkere humor.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
En mocht ik eerder doodgaan, dan svp het Te Deum draaien als mijn kist binnen wordt gedragen. Dát zal ze leren.
*kijk, nu hou ik het gewoon bij mezelf*
Eensquote:Op maandag 9 maart 2020 17:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Juist donkere tijden vragen om humor en wat past beter bij donkere tijden dan donkere humor.
quote:
Klopt, maar vond het achteraf niet zo gepast om dat over mijn ouders te doen. Beter over mezelfquote:Op maandag 9 maart 2020 17:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Juist donkere tijden vragen om humor en wat past beter bij donkere tijden dan donkere humor.
Nee helaas die waren niet thuis toen ik belde.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:25 schreef Momo het volgende:
Hallo nog niks van Rusland, Azerbaijan en Malta gehoord?
Zo maar nog een keer proberen dan, zaten ze alweer samen in de kroeg.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee helaas die waren niet thuis toen ik belde.
Ja ik blijf proberen, ze moeten langzaam aan toch wel eens thuiskomen.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo maar nog een keer proberen dan, zaten ze alweer samen in de kroeg.
Die zijn te druk met de besprekingen over hoe ze dit jaar weer gaan proberen ongestraft hun hoogste punten aan elkaar te gevenquote:Op maandag 9 maart 2020 17:25 schreef Momo het volgende:
Hallo nog niks van Rusland, Azerbaijan en Malta gehoord?
Is de deadline middennacht of al eerder vanavond eigenlijk?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zijn te druk met de besprekingen over hoe ze dit jaar weer gaan proberen ongestraft hun hoogste punten aan elkaar te geven
Alvast een dealtje maken voor de jury stemmen of sim kaartjes.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo maar nog een keer proberen dan, zaten ze alweer samen in de kroeg.
Misschien is het filmpje geblokkeerd in Nederland?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:29 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Heeft iemand een idee waarom sommige filmpjes op YouTube bij mij alleen zwart beeld hebben???
Heb je een voorbeeld van zo'n filmpje?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:29 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Heeft iemand een idee waarom sommige filmpjes op YouTube bij mij alleen zwart beeld hebben???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |