SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:![]()
Verdedigers:![]()
Middenvelders:
Aanvallers:![]()
Openingspost is hier terug te vindenzie email 27 oktober
quote:Haris Vuckic heeft met Real Zaragoza een akkoord bereikt over een verbintenis, zo meldt Heraldo in Spanje.
De Sloveen stapt op 1 juli over naar de Spaanse club, mits de transfermarkt niet wordt opgeschoven.
Vuckic komt transfervrij over van FC Twente en is de tweede aanwinst voor Zaragoza na Pep Chavarria.
Dit. Ook niet erg chique van die Vuckic overigens.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:27 schreef DrMarten het volgende:
De grote leegloop is begonnen.
Jammer dat ze hem tussentijd niet hebben kunnen verlengen(wat gezien zijn blessures ook wel weer logisch is) en ie nu gratis de deur uit loopt.
Maar wel een van de spelers die er voor heeft gezorgd dat we niet stijf onderaan staan.
Hoezo niet chique? Contract loopt af en een Spaanse club komt langs waar ie het veelvoudige kan verdienen dan wat Twente hem ooit kan bieden. Logisch gevolg dat ie weg gaat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit. Ook niet erg chique van die Vuckic overigens.
Hij is gewoon einde contract, moet hij dan bijtekenen om zelf minder te vangen en Twente een plezier te doen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit. Ook niet erg chique van die Vuckic overigens.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is gewoon einde contract, moet hij dan bijtekenen om zelf minder te vangen en Twente een plezier te doen?
Nee, hij kan gewoon gaan. We moeten zelf verstandiger worden en geen spelers meer binnenhalen met een dergelijk blessureverleden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is gewoon einde contract, moet hij dan bijtekenen om zelf minder te vangen en Twente een plezier te doen?
Zonder geld kom je toch al snel uit bij spelers met wat krasjes.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:50 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Nee, hij kan gewoon gaan. We moeten zelf verstandiger worden en geen spelers meer binnenhalen met een dergelijk blessureverleden.
Zit nogal een verschil tussen een speler met een krasje en iemand die 90% van z'n verleden geblesseerd was.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder geld kom je toch al snel uit bij spelers met wat krasjes.
quote:El Ahmadi: ''Ik wil absoluut nog een seizoen voetballen''
Karim El Ahmadi is over een aantal maanden transfervrij. Het contract van de 35-jarige middenvelder loopt af bij Al-Ittihad en hoopt op een nieuw avontuur. Een punt zetten achter zijn carrière is geen optie voor El Ahmadi. ''Ik wil absoluut nog een seizoen voetballen.''
El Ahmadi hoopt zijn carrière af te sluiten bij een van zijn oude clubs. Vooral FC Twente is een goede optie. Feyenoord heeft de middenvelder al gepolst over wat hij na zijn voetballoopbaan wil gaan doen. ''Een terugkeer naar Nederland? Dat is zeker een optie. De mensen bij Feyenoord vroegen of ik iets bij de club wilde gaan doen als ik ben gestopt.''
''Zover is het nog niet. Ik heb er wel mooie jaren gehad,'' vervolgt de middenvelder in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Met de landstitel als hoogtepunt. Maar ook als mens. In Rotterdam heb ik geleerd om voor mezelf op te komen. Bij en rond Feyenoord zeggen de mensen gewoon waar het op staat.''
''Ik ben een liefhebber, wil ook later graag in de voetballerij blijven. FC Twente? Wie weet. Ik heb wel vaker gezegd dat ik mijn carrière graag wil afsluiten bij een van mijn oude clubs. Mijn jaren bij Twente waren enorm belangrijk voor mijn ontwikkeling. Mijn familie woont er en ik heb daar een huis. Ik blijf in elk geval nog een seizoen voetballen.''
Dit roept ie al jaren, ik geloof het pas als ie naast Tedje op de foto staat.quote:
Nu wel een goede kans toch? Denk dat hij voor zijn leeftijd ook nog wel aardig fit is.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit roept ie al jaren, ik geloof het pas als ie naast Tedje op de foto staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo ist.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
op naar volgend seizoen, in de Eredivisie
KWW met welke trainer en welke nieuwe / dezelfde spelers......
Heeft ook amper iets goeds gedaan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
komend seizoen geen Busquets waarschijnlijk, Barcelona wil hem een La Liga-club verhuren.
Nu de trainer nogquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ted van Leeuwen vertrekt bij FC Twente. De club maakt dinsdagavond via de officiële kanalen bekend dat de directie na evaluatie tot de conclusie is gekomen dat het beter is dat de wegen van de technisch directeur en Twente zich scheiden
Al liep GGG's contract af toch?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik lees het net ja: https://www.twentefans.nl(...)eizoen-bij-fc-twente
[..]
En dit, aub.
yup, dat moest bewust verlengd worden. als ze niks doen is er dus sowieso een vacature.quote:
Garcia z'n contract loopt af en wordt, voor zover we weten, niet verlengd, dusja. Laatste goede trainer was Preud'Homme.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:46 schreef Shivo het volgende:
Want de laatste 26 trainer wissels zijn ook allemaal zo goed afgelopendat opportunistische gezeur om nieuwe trainers is zo kortzichtig. Wie is dan eigenlijk de laatste goede trainer die wel goedkeuring kan wegdragen? Theo Snelders?
Adriaanse deed het op zich ook prima, maar die werd niet gepruimd door het technisch hart+Brama en Wisgerhof. Na de terugkomst van McClaren is de vrije val begonnen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Garcia z'n contract loopt af en wordt, voor zover we weten, niet verlengd, dusja. Laatste goede trainer was Preud'Homme.
Oja, was Adriaantje alweer vergeten.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:10 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Adriaanse deed het op zich ook prima, maar die werd niet gepruimd door het technisch hart+Brama en Wisgerhof. Na de terugkomst van McClaren is de vrije val begonnen.
Trainer, TD en AD lijken eruit gebonjourd te worden. Nou valt voor de eerste twee zeker wat te zeggen, maar waarom v.d. Kraan weer moet wieberen is me volledig onduidelijk. Begin echt doodmoe te worden van al die clowns die zich hier tegen het beleid van de club aan bemoeien en nooit iemand de kans geven wat neer te zetten.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:46 schreef Shivo het volgende:
Want de laatste 26 trainer wissels zijn ook allemaal zo goed afgelopendat opportunistische gezeur om nieuwe trainers is zo kortzichtig. Wie is dan eigenlijk de laatste goede trainer die wel goedkeuring kan wegdragen? Theo Snelders?
Hake was ook prima. Deed wat ie kon met het materiaal wat er was. Nadat hij weg moest werd het vsn kwaad tot erger.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:10 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Adriaanse deed het op zich ook prima, maar die werd niet gepruimd door het technisch hart+Brama en Wisgerhof. Na de terugkomst van McClaren is de vrije val begonnen.
FC Twente is mijn favoriete soapserie op dit moment.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:02 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Trainer, TD en AD lijken eruit gebonjourd te worden. Nou valt voor de eerste twee zeker wat te zeggen, maar waarom v.d. Kraan weer moet wieberen is me volledig onduidelijk. Begin echt doodmoe te worden van al die clowns die zich hier tegen het beleid van de club aan bemoeien en nooit iemand de kans geven wat neer te zetten.
Die Allach die het ook nergens lang volhoudt? Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 29 april 2020 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Streppel, Paus, Jans, Jonker, Van Bommel, Stam, Van Marwijk, E. Koeman, Groenendijk, Steijn; kan allemaal
Allach als TD is ook al genoemd, vanwege de connectie met Fredje
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:32 schreef Marcoss het volgende:
Gertjan Verbeek heeft ook tijd over hè!
De rest van de voetbalfans lacht zich juist kapot hierover. In Twente moet men zich nu eindelijk eens gaan beseffen dat de tijden van weleer voorbij zijn en twee te blij mag zijn als het weer een middenmoter word. Met dit beleid met continue wisselingen vraag je echter om degradatie of faillissement. En als dat gebeurd is dat nog terecht ook.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:02 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Trainer, TD en AD lijken eruit gebonjourd te worden. Nou valt voor de eerste twee zeker wat te zeggen, maar waarom v.d. Kraan weer moet wieberen is me volledig onduidelijk. Begin echt doodmoe te worden van al die clowns die zich hier tegen het beleid van de club aan bemoeien en nooit iemand de kans geven wat neer te zetten.
En dan zeggen ze in Twente niet hoogmoedig te zijn. Types als Jonker, Van Bommel, Van Marwijk en Koeman stappen echt niet in bij dit Twente. Jullie zullen het echt bij een andere categorie trainers moeten zoeken en van onderaf op moeten gaan bouwen. Maar ja, dat begrijpt een flink deel van de achterban natuurlijk niet. Die denken nog steeds dat Twente over twee jaar weer een subtopper is.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Streppel, Paus, Jans, Jonker, Van Bommel, Stam, Van Marwijk, E. Koeman, Groenendijk, Steijn; kan allemaal
En wat zou je er dan voor spelers bijhalen?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kiek'n of ze ergens een nuchtere vent als trainer kunnen vinden, eentje die wel ervaring heeft, maar geen gigantisch salaris eist. Ze kunnen niet wéér met een assistent (van een assistent) aan komen kakken.
quote:Op donderdag 30 april 2020 07:36 schreef Caland het volgende:
[..]
En wat zou je er dan voor spelers bijhalen?
eens, 1 keer gepiekt in 20 jaar en dat nog op twijfelachtige wijze en dat wordt meteen als norm gezien, tot nu toe is het alleen PSV gelukt om van een provincieclub een topclub te maken maar daar hadden ze wel de lange adem van Frits Philips voor nodig.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
De rest van de voetbalfans lacht zich juist kapot hierover. In Twente moet men zich nu eindelijk eens gaan beseffen dat de tijden van weleer voorbij zijn en twee te blij mag zijn als het weer een middenmoter word. Met dit beleid met continue wisselingen vraag je echter om degradatie of faillissement. En als dat gebeurd is dat nog terecht ook.
Hahahahaquote:Op woensdag 29 april 2020 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Ze zijn denk ik wel één van de weinige provincieclubs die de potentie hebben.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, 1 keer gepiekt in 20 jaar en dat nog op twijfelachtige wijze en dat wordt meteen als norm gezien, tot nu toe is het alleen PSV gelukt om van een provincieclub een topclub te maken maar daar hadden ze wel de lange adem van Frits Philips voor nodig.
Het twijfelachtige deel begon vanaf 2011, maar water naar de zee dragen dit.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, 1 keer gepiekt in 20 jaar en dat nog op twijfelachtige wijze en dat wordt meteen als norm gezien, tot nu toe is het alleen PSV gelukt om van een provincieclub een topclub te maken maar daar hadden ze wel de lange adem van Frits Philips voor nodig.
quote:Op donderdag 30 april 2020 07:36 schreef Caland het volgende:
[..]
En wat zou je er dan voor spelers bijhalen?
Absoluut, daarom ook jammer dat ze maar zo blijven aanklotenquote:Op donderdag 30 april 2020 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn denk ik wel één van de weinige provincieclubs die de potentie hebben.
Dat zeggen ze ook over Heerenveen, Groningen, Utrecht en ons, en toch komt het er bij geen van deze clubs echt uit.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn denk ik wel één van de weinige provincieclubs die de potentie hebben.
hebben niet de achterban die Twente wel heeft maar dan nog er is een hele lange adem nodig. AZ doet het wel aardig momenteel op een manier die minder kost, pikken alle (jeugd) afdankertjes van Ajax op en doen daar wel wat goeds mee, al is het vooralsnog te kort dag om te stellen of die blijvend bovenin mee gaan draaien.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over Heerenveen, Groningen, Utrecht en ons, en toch komt het er bij geen van deze clubs echt uit.
Mwah, Vitesse toch duidelijk niet in dat rijtje. Dat houdt wel aardig op bij de stadsgrenzen en wat omliggende dorpjes. Twente heeft wel een wat groter achterland wat dat aangaat.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over Heerenveen, Groningen, Utrecht en ons, en toch komt het er bij geen van deze clubs echt uit.
Als Twente nog een paar jaar onderin meespeelt of zelfs degradeert loopt het daar ook leeg en blijft er van die 'achterban' ook maar de 12000 a 13000 over die in het oude stadion al zaten.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
hebben niet de achterban die Twente wel heeft maar dan nog er is een hele lange adem nodig. AZ doet het wel aardig momenteel op een manier die minder kost, pikken alle (jeugd) afdankertjes van Ajax op en doen daar wel wat goeds mee, al is het vooralsnog te kort dag om te stellen of die blijvend bovenin mee gaan draaien.
Daar vergis je je in. Vitesse is in de regio Apeldoorn en in de regio Ede/Wageningen vrij populair. De potentie is er wel, alleen is het supportersbeleid dusdanig belabberd dat het mensen niet uitnodigd om naar het stadion te komen/te blijven komen. Het beste voorbeeld daarvan is nog wel iets waar jij zelf bij betrokken was, de hele manier hoe Vitesse de problemen rondom wedstrijden tegen Feyenoord aanpakte. Daar hebben ze volledig de plank misgeslagen en veel kwaad bloed gezet.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Vitesse toch duidelijk niet in dat rijtje. Dat houdt wel aardig op bij de stadsgrenzen en wat omliggende dorpjes. Twente heeft wel een wat groter achterland wat dat aangaat.
Kom zelf uit die regio en dat valt echt reuze mee. Heel veel verder dan Velp/Rheden aan de ene kant en Elst aan de andere komt het niet. Het ‘probleem’ waar jij het trouwens over hebt speelt al sinds ik naar Vitesse uit ga, ongeveer de jaren 90. Kan me niet voorstellen dat dat ooit anders is geweest.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Daar vergis je je in. Vitesse is in de regio Apeldoorn en in de regio Ede/Wageningen vrij populair. De potentie is er wel, alleen is het supportersbeleid dusdanig belabberd dat het mensen niet uitnodigd om naar het stadion te komen/te blijven komen. Het beste voorbeeld daarvan is nog wel iets waar jij zelf bij betrokken was, de hele manier hoe Vitesse de problemen rondom wedstrijden tegen Feyenoord aanpakte. Daar hebben ze volledig de plank misgeslagen en veel kwaad bloed gezet.
neequote:Op donderdag 30 april 2020 19:55 schreef yats het volgende:
Die potentie is er bij de 4 clubs die ik noemde wel.
is een beetje hetzelfde als bij Feyenoord, dat werd ook een soort van bedevaartsoort, grappig fenomeen wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:52 schreef Solstice1 het volgende:
Hoe lang wordt er nou al niet gezegd dat het stadion finaal leeg gaat lopen bij ons als dit en dat gebeurt. En de supporters blijven vervolgens maar komen. Heb zelf de schurft aan het beleid wat er zo ongeveer sinds 2011 gevoerd is, maar ik kom niet naar de club voor de leidinggevenden.
Fred kan het hele zooitje wel weer op poten zetten, en er werd al langer verwacht dat Brama een andere functie binnen de club zou krijgen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:02 schreef Solstice1 het volgende:
Ik las vanochtend trouwens dat TD/trainer een dubbelfunctie wordt die waarschijnlijk ingevuld gaat worden door Fred Rutten met Brama als understudy. Om doodmoe van te worden.
Genotquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Brama als assistent van Garcia Garcia en Gert-Jan Verbeek als TD, lijkt mij de beste optie.
Zolang ze maar in de streek geboren zijn bob. Dus Garcia valt af.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Brama als assistent van Garcia Garcia en Gert-Jan Verbeek als TD, lijkt mij de beste optie.
Twaalf slecht.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:29 schreef rubbereend het volgende:
is er inmiddels al bekend hoe slecht de financiën er voorstaan door de coronacrisis. Veel clubs moeten enorm terug in begroting en Twente kon financieel gezien eigenlijk geen tegenwind hebben
Rutte komt uit Wijchen bob.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:27 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Zolang ze maar in de streek geboren zijn bob. Dus Garcia valt af.
Uit Den Haag volgens mijquote:
Touchéquote:
Iddquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
10 jaar geleden alweer, toen regende het ookwel een fantastische dag, wat een gekte op de Oude Markt en tijdens de huldiging
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat dat sowieso wel gebeurd was omdat het 10 jaar geleden is, maar zeker in deze tijd hebben kranten ook niet zoveel anders om over te schrijven natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tubantia is trouwens wel echt gênant hard al het nieuws van het kampioensjaar aan het recyclen![]()
De hele wedstrijd tegen NAC is vanmiddag uitgezonden op tvoostquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat dat sowieso wel gebeurd was rond deze tijd omdat het 10 jaar geleden is, maar zeker in deze tijd hebben kranten ook niet zoveel anders om over te schrijven natuurlijk
Dat draaiden ze ook vlak na de wedstrijd, werd HEEL gauw gestopt toen mensen massaal begonnen te joelenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
en van de inhuldiging weet ik nog dat Beethoven(?) ineens "Bloed, zweet en tranen" begon te spelen. maar die werden zo snel en hard uitgejoeld dat ze met een paar seconden al stopten
heb voor vandaag en morgen diverse dingen opgenomen op Oost, mooi herbelevenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De hele wedstrijd tegen NAC is vanmiddag uitgezonden op tvoost
Ik ook niet, hopen dat die docu binnenkort op youtube ofzo staat.quote:
Rtv Oost had ook iets in drie delen gisteren. Weet niet of dat hetzelfde was.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook niet, hopen dat die docu binnenkort op youtube ofzo staat.
Correct.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weinig tiet is nooit goed.
@:drizzt_dourden is het hiermee eens.
Heb je hem weerquote:
De fraude begon na de titel pas. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De enige titel in de historie van twente is een fraudetitel...lijkt me best wel klote
Hahaha, nee.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De enige titel in de historie van twente is een fraudetitel...lijkt me best wel klote
quote:Op zondag 3 mei 2020 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De fraude begon na de titel pas. Maar dat weet je zelf ook wel.
Dat houden ze zichzelf in het Twentse maar al te graag voor inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
eigen toevoeging: pas na het kampioenschap in 2010 wilde men (definitief) aanhaken bij de top en zijn er onverantwoorde (financiële) risico's genomen, waardoor na het mislopen van het kampioenschap 2011 in de laatste wedstrijd het gezeik begon......quote:Ruiz was de eerste en enige grote aankoop, de rest van het elftal bestond uit regionale jongens, spelers die waren opgehaald bij middenmoters in Nederland, huurlingen, een Braziliaan die bij de club was opgeleid, en spelers die aan aan het eind van hun loopbaan zaten.
De fraude zat hem in de extra supplementen die toegevoegd waren aan het contract met Doyen terwijl dat niet mocht en het niet opvoeren van de makelaarskosten van Tadic. Beiden in 2014 gebeurd.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kortom Joop was een op en top betrouwbare en integere bestuurder, met die man aan het roer sinds 2004 heb je toch de schijn tegen bij iedereen behalve eigen aanhang.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
'uitleg' Brama, snijdt volgens mij wel hout:
[..]
eigen toevoeging: pas na het kampioenschap in 2010 wilde men (definitief) aanhaken bij de top en zijn er onverantwoorde (financiële) risico's genomen, waardoor na het mislopen van het kampioenschap 2011 in de laatste wedstrijd het gezeik begon......
Ik snap ook wel weer dat ze zichzelf maar al te graag voorhouden dat het pas na het kampioenschap begon.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kortom Joop was een op en top betrouwbare en integere bestuurder, met die man aan het roer sinds 2004 heb je toch de schijn tegen bij iedereen behalve eigen aanhang.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij heb ik nergens gelezen dat de boekhouding vóór 2011 niet klopte.
Nee je kan maar tot op een zekere hoogte creatief boekhouden natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
klopt, maar daarin waren / zijn we vast niet de enige BVO.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee je kan maar tot op een zekere hoogte creatief boekhouden natuurlijk.
Pyramidespellen gaan ook vaak jaren goed, tot de boel een keer in elkaar stort.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij heeft zijn best gedaan..maar soms is je best doen niet goed genoeg.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
het contract van Garcia (Garcia) wordt niet verlengd, dus we krijgen een nieuwe trainer.
Wie was zijn assistent?quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:39 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Hij heeft zijn best gedaan..maar soms is je best doen niet goed genoeg.
Hopelijk komt er nu iets waar we een paar jaar mee vooruit kunnen.
Een paar jaar nog wel, ambitieus! ;-)quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:39 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Hij heeft zijn best gedaan..maar soms is je best doen niet goed genoeg.
Hopelijk komt er nu iets waar we een paar jaar mee vooruit kunnen.
Brama niet in ieder gevalquote:
Zeker ambitieus. Maar moet mogelijk zijn!quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:44 schreef Stienn het volgende:
[..]
Een paar jaar nog wel, ambitieus! ;-)
Ben heel benieuwd, en wanneer de verlenging van de scc’s gaat komen. Hoe willen ze dat überhaupt gaan aanpakken?
Dat lijkt me een bijzondere samenvatting van zijn postquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kortom Joop was een op en top betrouwbare en integere bestuurder, met die man aan het roer sinds 2004 heb je toch de schijn tegen bij iedereen behalve eigen aanhang.
quote:Nieuwe saneringsronde bij FC Twente: ''Anders gaat het helemaal mis''
FC Twente zal waarschijnlijk lange tijd zonder publiek moet spelen. Dat komt de club uit Enschede, die financieel juist weer wat meer ruimte aan het creëren was, heel slecht uit.
"In de begroting voor dit seizoen hielden we rekening met een tekort van 3,2 miljoen euro, maar we verkochten meer kaarten en hadden een hogere omzet in de horeca", vertelt algemeen directeur Paul van der Kraan in de Volkskrant. "Zo hadden we het verlies bijna tot nul gereduceerd, tot de competitie vanwege het coronavirus werd gestopt. Nu komen we uit op een verlies van twee miljoen euro."
Donderdag werd bekend dat alle Nederlandse clubs een akkoord hebben bereikt over salarisreductie voor directie, spelers en het personeel. Volgens Van der Kraan is dat 'een stapje'. "En we moeten bekijken wat die 'staffel' in de salariskorting voor ons betekent", aldus de bestuurder, die vreest dat FC Twente dieper in de rode cijfers gaat komen als supporters lange tijd niet welkom zijn.
"Als dat doemscenario zich voltrekt, komen we uit op een verlies van 10- tot 12 miljoen euro", rekent Van der Kraan voor. "En het kan oplopen, zolang we niet weten wanneer we weer supporters kunnen toelaten", beseft hij.
Een nieuwe saneringsronde is voor Van der Kraan onvermijdelijk. "Ook nu kunnen we niet lijdzaam afwachten tot FC Twente gered wordt", geeft hij aan. "Het wordt een enorme uitdaging, iedereen moet de broekriem aantrekken. Als we niks doen, gaat het helemaal mis. Het spelersbudget wordt verlaagd, vele contracten lopen af. Alles wordt onder een vergrootglas gelegd, de kosten moeten omlaag."
Drommel schijnt ook 1 van de best betaalde spelers te zijn in de selectiequote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:04 schreef Frutsel het volgende:
Transfer Drommel lijkt ook kwestie van tijd nu
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371588
Ben wel benieuwd hoe het nu gaat met de transfermarkt. Als clubs geld nodig hebben om overeind te blijven, dan is het aan de andere kant raar om veel geld uit te geven aan een speler. Zal maar een beperkt aantal clubs zijn dat nog miljoenen neer kan leggen voor een speler. Maar zou mooi zijn als ze een mooi bedrag kunnen vangen voor Drommel om het begrotingstekort iets weg te werken.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:04 schreef Frutsel het volgende:
Transfer Drommel lijkt ook kwestie van tijd nu
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371588
https://www.tubantia.nl/e(...)-fc-twente~a3ef80e0/quote:Op maandag 11 mei 2020 13:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het nu gaat met de transfermarkt. Als clubs geld nodig hebben om overeind te blijven, dan is het aan de andere kant raar om veel geld uit te geven aan een speler. Zal maar een beperkt aantal clubs zijn dat nog miljoenen neer kan leggen voor een speler. Maar zou mooi zijn als ze een mooi bedrag kunnen vangen voor Drommel om het begrotingstekort iets weg te werken.
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/e(...)-fc-twente~a3ef80e0/
Frank en Ronald de Boer willen wel
Prima keuze toch. Goed dat hij vrij snel al tot zulke inzichten komt, als je er niet gelukkig van wordt moet je stoppen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:12 schreef ReMcOrE het volgende:
het is een trieste dag mensen, Jeroen van der Lely stopt als profvoetballer
https://www.voetbalprimeu(...)de-passie-niet-.html
klinkt als een verstandige jongenquote:Op donderdag 14 mei 2020 08:12 schreef ReMcOrE het volgende:
het is een trieste dag mensen, Jeroen van der Lely stopt als profvoetballer
https://www.voetbalprimeu(...)de-passie-niet-.html
Hij was in de jeugd eigenlijk al tot dat inzicht gekomen, maar na aandringen toch weer verder gegaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Prima keuze toch. Goed dat hij vrij snel al tot zulke inzichten komt, als je er niet gelukkig van wordt moet je stoppen.
twitter:fctwente twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 12:30:00🔴 Als de supporters niet naar de club mogen, dan komt de club naar de supporters toe.
🤤 Iedereen die morgen de kaart verlengt, krijgt het beroemde broodje Twenteham cadeau. Wij proberen zaterdag bij zoveel mogelijk verlengers te bezorgen.
▶️ https://t.co/P3hJ1fT05d
#fctwente https://t.co/H4J7xQF1Tf reageer retweet
In 3 uur tijd 5000 seizoenskaarten verlengdquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:49 schreef Frutsel het volgende:
twitter:fctwente twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 12:30:00🔴 Als de supporters niet naar de club mogen, dan komt de club naar de supporters toe.
🤤 Iedereen die morgen de kaart verlengt, krijgt het beroemde broodje Twenteham cadeau. Wij proberen zaterdag bij zoveel mogelijk verlengers te bezorgen.
▶️ https://t.co/P3hJ1fT05d
#fctwente https://t.co/H4J7xQF1Tf reageer retweet
Is Brama al aan de deur geweest inmiddels met je broodje?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:30 schreef Stefanovich het volgende:
Na 5 uur al 6037Ik wacht nog op m'n broodje beenham....
Geen speler of medewerker gezien en dus ook nog geen broodje helaas...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Is Brama al aan de deur geweest inmiddels met je broodje?
Geloof dat Kick in Borne was zelfs. hoe geweldig als zo iemand je een broodje komt brengen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:12 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Geen speler of medewerker gezien en dus ook nog geen broodje helaas...
Ik woon in Enschede...zie ook vooral foto's voorbij komen vanuit de dorpen in Twente.
Kick, Eddy Achterberg of Fred Rutten was wel echt cool geweest idd. Andy van der Meijde en Nicky Kuiper gingen ook rond zag ikquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Geloof dat Kick in Borne was zelfs. hoe geweldig als zo iemand je een broodje komt brengen.
Tofquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Geloof dat Kick in Borne was zelfs. hoe geweldig als zo iemand je een broodje komt brengen.
Volgens mij hebben ze iedereen die iets met Twente te maken heeft (gehad) gebeld om te helpenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:24 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Kick, Eddy Achterberg of Fred Rutten was wel echt cool geweest idd. Andy van der Meijde en Nicky Kuiper gingen ook rond zag ik
Broodje van Blaise.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze iedereen die iets met Twente te maken heeft (gehad) gebeld om te helpen
Ging bij Andy vd Meijde ook goed. Die ziet er ook alsof ie er zelf mee naar huis zou rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:12 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Broodje van Blaise.
Als Theo j. Het komt brengen moet je snel zijn voor hij het broodje zelf opeet![]()
Nicky kuiper en Jeffrey de Visser waren in Denekampquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:24 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Kick, Eddy Achterberg of Fred Rutten was wel echt cool geweest idd. Andy van der Meijde en Nicky Kuiper gingen ook rond zag ik
quote:Inmiddels heeft De Telegraaf vernomen dat 33% van de supporters heeft gekozen voor de optie om geen compensatie te ontvangen.
33% koos voor optie 2 en krijgen een tegoed van maximaal 100 euro op de Vestekaart. 34% koos voor een volledige vergoeding van de wedstrijden die ze komend seizoen gaan missen.
Stel FC Twente speelt negen wedstrijden zonder publiek, dan krijgen ze deze wedstrijden gecompenseerd in het seizoen 2021-2022.
of hij dan bedoeld geen tegemoetkoming in geld of zowel geen tegemoetkoming in geld als in tegoed Vestekaart is niet helemaal duidelijkquote:Heel belangrijk voor de club is daarnaast dat op dit moment 98% van de seizoenkaarthouders afziet van de tegemoetkoming voor de gemiste wedstrijden van dit seizoen. Dat is toch onvoorstelbaar.
Dat is belachelijk veel. Bij ons heeft iets meer dan 90% van de compensatie voor afgelopen seizoen afgezien en het cijfers bij de 'verlengers' (tot nu toe in minder dan een dag ongeveer 1000 man/vrouw) voor compensatie voor komend seizoen is vergelijkbaar.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
de stand om half 9 was 7.785
en snap wel dat (veel) mensen iets van een compensatie kiezen, zijn toch andere bedragen dan de 20% (?) korting die voor het seizoen KKD mogelijk was en waar heel veel mensen van af hebben gezien.
Toch mooi om te zien dat van de 10 supporters die bij Vitesse hun kaart hebben verlengd er maar 1 geen compensatie hoeft. Jullie zijn wel echten!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
En dan noemen jullie ons nepsupporters. Bij ons ziet 90% gewoon van alle compensatie af, zowel voor dit seizoen als voor komend seizoen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat van de 10 supporters die bij Vitesse hun kaart hebben verlengd er maar 1 geen compensatie hoeft. Jullie zijn wel echten!
Toch fijn om te lezen dat het onderwijs in Rotterdam inmiddels flink verbeterd is.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat van de 10 supporters die bij Vitesse hun kaart hebben verlengd er maar 1 geen compensatie hoeft. Jullie zijn wel echten!
Ga nou niet iets zeggen over onderwijs met een dikke taalfout in je postquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:27 schreef yats het volgende:
[..]
Toch fijn om te lezen dat het onderwijs in Rotterdam inmiddeks flink verbetert is.
Hint, lees nog eens wat je hierboven postte
Het gaat niet om een d/t foutquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ga nou niet iets zeggen over onderwijs met een dikke taalfout in je post
hahahaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:27 schreef yats het volgende:
[..]
Toch fijn om te lezen dat het onderwijs in Rotterdam inmiddels flink verbeterd is.
Hint, lees nog eens wat je hierboven postte
Zo denk ik er ook over. Het is elke keer wat en de fans maar weer lappen. Nee dank u.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch volkomen logisch dat je niet nog meer gaat betalen voor het salaris van een derderangs dravertje. Supporters worden nu al weer uit geknepen onder mom van echte supporters staan achter de club. Van de andere kant is het gewoon een goedkope manier om weer wat problemen naar de achtergrond te drukken. Het moet altijd van 1 kant komen.
Bedoel, ze hadden ook gratis shirtje kunnen doen voor alle seizoenskaarthouders. Maar zo iets gaat echt nooit gebeuren. Nu met dat broodje was wel een leuk idee, dat wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Het is elke keer wat en de fans maar weer lappen. Nee dank u.
Zorg nou eerst maar eens voor fatsoenlijke continuïteit in het bestuur.
Lekker belangrijk ook. Waar blijft die TD?quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
https://www.fctwente.nl/c(...)r-merk-van-fc-twente
Weer nieuwe..ik dacht dat kicks voor langere tijd was?
hoe zit het het met dat restant van 9 ton aan tv geld dat nog betaald moet worden aan de andere clubs? dat was opgeschort door de degradatiequote:Op dinsdag 2 juni 2020 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
komend seizoen ¤ 357.750 minder tv-gelden naar Enschede, nu het huidige seizoen volwaardig meetelt (en het kampioens-seizoen 2009-2010 vervalt)
Echt mooi kan ik ze niet noemen. Zeker niet wat men aankondigde.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://twitter.com/FD7_CONCEPTS/status/1268481367614140417
Het is ook een concept hequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:20 schreef yats het volgende:
[..]
Echt mooi kan ik ze niet noemen. Zeker niet wat men aankondigde.
kan ook niet als je eigenlijk als merk niks hebt, leuk probeersel meer nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:20 schreef yats het volgende:
[..]
Echt mooi kan ik ze niet noemen. Zeker niet wat men aankondigde.
Dat snap ik, maar kondig het dan niet aan alsof het de beste deal ooit is met de meest unieke shirts die 'over de toonbank gaan vliegen'.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan ook niet als je eigenlijk als merk niks hebt, leuk probeersel meer niet
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar kondig het dan niet aan alsof het de beste deal ooit is met de meest unieke shirts die 'over de toonbank gaan vliegen'.
Waarom opeens zoveel Duitse trainers in de Eredivisie?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
Alexander Zorniger moet de trainer worden volgens de geruchten.
DIE SCHAFFEN DAS!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom opeens zoveel Duitse trainers in de Eredivisie?
Omdat die in tegenstelling tot 90% van de Nederlandse trainers niet in de jaren 70 zijn blijven hangen en zich wel continu vernieuwd hebben?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom opeens zoveel Duitse trainers in de Eredivisie?
En daar zijn meerdere Nederlandse clubs (behalve Heracles) opeens dit jaar achtergekomen dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:59 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat die in tegenstelling tot 90% van de Nederlandse trainers niet in de jaren 70 zijn blijven hangen en zich wel continu vernieuwd hebben?
De beoogde kandidaten wilden of konden (nog) niet. Dan kun je beter iemand voor een jaar aanstellen dan een clown een contract voor 5 jaar geven. Nu een jaar de tijd om iemand te vinden. Streuer heeft ook nog eens een heel behoorlijk CV.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:37 schreef trein2000 het volgende:
We hebben een nieuwe TD: Adje Interim. Wanbeleid.
Een Dirk Kuyt scenario?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:56 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
De beoogde kandidaten wilden of konden (nog) niet. Dan kun je beter iemand voor een jaar aanstellen dan een clown een contract voor 5 jaar geven. Nu een jaar de tijd om iemand te vinden. Streuer heeft ook nog eens een heel behoorlijk CV.
?quote:
Een beetje hetzelfde alsquote:Op maandag 8 juni 2020 16:47 schreef Solstice1 het volgende:
Nieuwe technisch directeur FC Twente: ‘Ik ben niet de persoon voor de lange
Okquote:
lijkt me wat te duur voor Twentequote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
Schreuder per direct weg bij Hoffenheim, telefoontje gehad van Streuer?
quote:
Ik wil nu eigenlijk gewoon Zorniger. Zou voor ons een schot in de roos zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
Streppel onderweg naar Roda JC, zou ook prima bij ons passen toch?
Iedereen met eredivisie-ervaring (of vergelijkbaar niveau) zijnde niet Alfred Schreuder die bereid is een contract voor langer dan een jaar te tekenen is wat mij betreft welkom.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
Streppel onderweg naar Roda JC, zou ook prima bij ons passen toch?
Dit idd.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:43 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk gewoon Zorniger. Zou voor ons een schot in de roos zijn.
wel lastig als je als trainer langjarig tekent maar je baas en zijn visie kunnen zomaar weg zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iedereen met eredivisie-ervaring (of vergelijkbaar niveau) zijnde niet Alfred Schreuder die bereid is een contract voor langer dan een jaar te tekenen is wat mij betreft welkom.
#AnnounceMarioquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iedereen met eredivisie-ervaring (of vergelijkbaar niveau) zijnde niet Alfred Schreuder die bereid is een contract voor langer dan een jaar te tekenen is wat mij betreft welkom.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=372912quote:Uitspraken van Jan Streuer kosten FC Twente nieuwe trainer]
FC Twente kan de komst van Alexander Zorniger als zijn nieuwe trainer uit het hoofd zetten. De Duitse oefenmeester was serieus in beeld bij de Tukkers en had ook een officiële aanbieding op zak, maar ziet de functie na uitspraken van technisch directeur Jan Steuer niet meer zitten.
De clubloze Zorniger, die tussen 2012 en 2015 de hoofdtrainer was van RB Leipzig, kreeg vorige week donderdag een contractvoorstel van FC Twente. "En op maandag zegt de nieuwe technisch directeur Jan Streuer dat hij liever een Nederlander heeft", zegt zijn zaakwaarnemer Thomas Meggle met verbazing tegenover Voetbal International. "Hoe moet je dan in de toekomst met elkaar werken? Iedereen die in het voetbal actief is, weet toch hoe dat gaat. Na iedere nederlaag gaat men dan vragen aan die man of de trainer wel zíjn trainer is."
"Met die uitspraken heeft Herr Streuer de deur dicht gegooid. Waarom? Iedereen in het voetbal heeft zijn eigen doel. Ik denk dat hij als sportdirecteur spelers wil halen met mensen die hij kent en vertrouwt. Dat was bij Alex onmogelijk geweest." Aanvankelijk was Zorniger erg geïnteresseerd in een verblijf bij FC Twente. "We hebben een aantal goede gesprekken gevoerd met Paul van der Kraan, de directeur. FC Twente wilde de filosofie van Red Bull implementeren, een nieuwe start maken, een bepaald soort voetbal spelen. Alex past in dat profiel."
"Op zijn beurt werd hij enthousiast van de club, het stadion en de fans. Hij zag echt een vruchtbare bodem waarop iets moois kon worden gebouwd. FC Twente was de uitdaging waar hij naar zocht. Geloof mij, voor het geld kwam hij niet. Overal kon hij meer verdienen, maar zo’n mooie club helpen opbouwen is wat hem dreef. Dat dit nu niet doorgaat, doet pijn. Maar Alex is zo professioneel dat hij wist dat een samenwerking er niet meer in zat na de uitspraken van de technisch directeur. Paul van der Kraan heeft nog geprobeerd de boel te lijmen, hij zei dat Streuer het allemaal niet zo meende, maar dat is natuurlijk onzin. Hij meende en het wel en wist precies wat hij zei. Want Herr Streuer werkt al zo lang in het voetbal, hij is een professional."
Meggle denkt dat Zorniger uitstekend bij FC Twente had gepast. "Ik wens ze succes met een Nederlandse trainer", zegt de zaakwaarnemer. "Jullie filosofie over voetbal is gebaseerd op 4-3-3, de wijze waarop Alex speelt en traint is niet Nederlands. De Red Bull-methode zit in zijn DNA. Hij heeft in Leipzig mede bij de basis gestaan van die groei die deze club doormaakt. Alex heeft behalve in Stuttgart overal waar hij heeft gewerkt succes gehad, in Leipzig, bij FC Bröndby. Weet je, niet iedere trainer in Duitsland is goed, zoals ook niet iedere coach in Nederland dat is. Elke land heeft een paar coaches die verschil maken en Alex Zorniger is er zo een."
Absoluut idioot van Streuer. Was dit ook een van zijn kwaliteiten volgens Van der Kraan?quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=372912
Wat een puinhoop.
My God he. De lokale FC Bal op het Dak regelt dit nog beter. WTF.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat een puinhoop.
Eeuhhhquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Absoluut idioot van Streuer. Was dit ook een van zijn kwaliteiten volgens Van der Kraan?
Zuuucht.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat een puinhoop.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat een puinhoop.
Je mag hopen dat ze Steijn pakken en niet zo'n opportunist die mooi voetbal wil spelen. Twente is echt degradatiekandidaat. Ook al zo knullig met die trainingenquote:Op woensdag 10 juni 2020 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eeuhhh
Twente gaat er kansloos uit volgend jaar
Laat ze eerst maar eens een selectie op de been brengen die uberhaupt tegen bal kan trappenquote:Op woensdag 10 juni 2020 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je mag hopen dat ze Steijn pakken en niet zo'n opportunist die mooi voetbal wil spelen. Twente is echt degradatiekandidaat. Ook al zo knullig met die trainingen
quote:'ADO slaat transfervrije slag en plukt aanvoerder na 11 jaar weg bij Twente'
Peet Bijen vertrekt na veertien jaar bij FC Twente. Volgens De Telegraaf kiest de verdediger voor ADO Den Haag, waar hij donderdag een contract tekent.
Bijen speelt sinds zijn elfde bij Twente. Zijn contract bij de club uit Enschede loopt deze zomer af. Ondanks dat hij nog in gesprek moest met de nieuwe technisch directeur Jan Streuer, wist Bijen volgens De Telegraaf al dat hij 'flink' moest inleveren bij het aangaan van een nieuwe verbintenis. ADO ziet daardoor kans zich te versterken met de verdediger, die bij afwezigheid van Wout Brama de aanvoerdersband droeg.
Bijen speelde 132 competitiewedstrijden in het eerste elftal van Twente. De verdediger maakte op 24 april 2015 zijn debuut in het eerste bij de thuiswedstrijd tegen PSV (5-0) nederlaag. ADO stond vorig seizoen op de zeventiende plaats toen de competitie werd afgebroken vanwege de coronacrisis. De KNVB besloot echter dat er dit jaar geen clubs degraderen uit de Eredivisie. Aleksandar Rankovic is de nieuwe trainer in Den Haag.
Kijk, Twente wordt weer een topclub met regionale jongens en een Nederlandse trainerquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doei Peetke, veel succes gewenst bij ADO
zo'n stadion in 2e divisie is dat niet wat overdreven?quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kijk, Twente wordt weer een topclub met regionale jongens en een Nederlandse trainer
twitter:rtvoostsport twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 10:31:05'Ron Jans kandidaat voor trainerspositie bij FC Twente' https://t.co/HSHMbsFEFT #rtvoost https://t.co/ksCjBrqhBs reageer retweet
zowaar geen slechte keuze al vraag ik me af hoe goed hij is in degradatievoetbalquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:04 schreef Frutsel het volgende:
twitter:rtvoostsport twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 10:31:05'Ron Jans kandidaat voor trainerspositie bij FC Twente' https://t.co/HSHMbsFEFT #rtvoost https://t.co/ksCjBrqhBs reageer retweet
Mooi. Kww.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:04 schreef Frutsel het volgende:
quote:
Hebben ze überhaupt nog spelers?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:37 schreef Leonos het volgende:
Heeft Twente nu nog wel geld? Of heeft de gemeente wat geld weer gegeven?
Stuk of 6?quote:
Word je nou nooit moe van jezelf?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:37 schreef Leonos het volgende:
Heeft Twente nu nog wel geld? Of heeft de gemeente wat geld weer gegeven?
kwwquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:31 schreef Stienn het volgende:
En het is zo goed als definitief. Ron Jans nieuwe trainer.
https://www.ad.nl/nederla(...)-fc-twente~accb7beb/
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
kww
iig een ervaren man en geen broekie. Hopelijk dat ie zijn contacten kan gebruiken om wat redelijke spelers te halen.
Uitstekend. Ervaren man en nederlands sprekend.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:31 schreef Stienn het volgende:
de best mogelijke optie nog weten te pakken, dat is wel knap.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:31 schreef Stienn het volgende:
Zolang hij niet aan het horst wessellied begint is alles best wmb. Erg blij mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de best mogelijke optie nog weten te pakken, dat is wel knap.
hopen dat hij geen liedje gaat zingen
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zolang hij niet aan het horst wessellied begint is alles best wmb. Erg blij mee.
Ik hoop op iets van Niggas With Attitude.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de best mogelijke optie nog weten te pakken, dat is wel knap.
hopen dat hij geen liedje gaat zingen
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zolang hij niet aan het horst wessellied begint is alles best wmb. Erg blij mee.
Zorniger heeft wel lekkere tactieken en ideeën idd, maar je moet er ook de spelers voor hebben. Zal mij benieuwen hoe we het onder Jon Rans gaan doen, moet toch beter dan onder GGG gaan?quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:14 schreef Solstice1 het volgende:
Ouwe jongens krentenbrood. Kennis uit de noughties, nul vernieuwing, 13 in een dozijn. Gewoon het tegenovergestelde van bijv. Zorniger. Doodzonde, m'n zin in voetbal is wel weer even over.
Tactiek boeit niet. Moet gewoon degelijk zijn. Een people's manager heb je meer aan. Type Dicky.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zorniger heeft wel lekkere tactieken en ideeën idd, maar je moet er ook de spelers voor hebben. Zal mij benieuwen hoe we het onder Jon Rans gaan doen, moet toch beter dan onder GGG gaan?
twitter:fctwente twitterde op woensdag 17-06-2020 om 14:00:27𝐖𝐞𝐥𝐤𝐨𝐦!
🔗 https://t.co/ayA6y2EAyw
🔴 #fctwente https://t.co/KGvTTKsGxU reageer retweet
twitter:Lizzozette_ twitterde op woensdag 17-06-2020 om 14:05:40@fctwente Jullie nieuwe trainer is een racist btw reageer retweet
twitter:agrprog twitterde op woensdag 17-06-2020 om 14:11:41@fctwente Bizar dat een club als Twente een racist aan neemt als trainer. Dit is echt een geweldige middelvinger naar alle donkere supporters en spelers van FC Twente.#BlackLivesMattters reageer retweet
quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:28 schreef De_Kraam het volgende:
🔴 #fctwente https://t.co/KGvTTKsGxU reageer retweettwitter:Lizzozette_ twitterde op woensdag 17-06-2020 om 14:05:40@:fctwente Jullie nieuwe trainer is een racist btw reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:agrprog twitterde op woensdag 17-06-2020 om 14:11:41@:fctwente Bizar dat een club als Twente een racist aan neemt als trainer. Dit is echt een geweldige middelvinger naar alle donkere supporters en spelers van FC Twente.#BlackLivesMattters reageer retweet
Hoi Rik.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:20 schreef Solstice1 het volgende:
Oh Ronnie, zing een liedje voor mij alleen.
twitter:op1npo twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 17:32:00Voetbalclub @fctwente heeft het zwaar: géén geld, géén spelers en bij wedstrijden straks géén publiek. Maar de club heeft wél een nieuwe coach: Ron Jans. Vanavond schuift hij aan bij #Op1.
Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/d4TEnXvMYO reageer retweet
Niet gekeken, gr.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:op1npo twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 17:32:00Voetbalclub @:fctwente heeft het zwaar: géén geld, géén spelers en bij wedstrijden straks géén publiek. Maar de club heeft wél een nieuwe coach: Ron Jans. Vanavond schuift hij aan bij #Op1.
Voor het eerst in jaren een coach die überhaupt de intellectuele capaciteiten heeft om daar te gaan zitten.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:op1npo twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 17:32:00Voetbalclub @:fctwente heeft het zwaar: géén geld, géén spelers en bij wedstrijden straks géén publiek. Maar de club heeft wél een nieuwe coach: Ron Jans. Vanavond schuift hij aan bij #Op1.
Misschien kan ie iets roepen over #BlackLivesMatter?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
Voor het eerst in tijden een coach en niet iemand die toevallig het papiertje heeftquote:Op zondag 21 juni 2020 15:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor het eerst in jaren een coach die überhaupt de intellectuele capaciteiten heeft om daar te gaan zitten.
Nu hopen dat ze dit soort jongens een contract voor meer dan 2 jaar kunnen bieden zodat er mogelijk nog wat transfergeld aan te verdienen valt.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://www.twenteinsite.(...)tMYJzktdg5w4Mqjm-EYE
https://www.fctwente.nl/c(...)crmrSgJPIb2ioCcffBQ#quote:Op maandag 22 juni 2020 13:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nu hopen dat ze dit soort jongens een contract voor meer dan 2 jaar kunnen bieden zodat er mogelijk nog wat transfergeld aan te verdienen valt.
lijkt een beetje krom inderdaad, maar je blijft een BVO waarbij spelers je kapitaal zijn. de ontslagen mensen werkten voornamelijk bij andere afdelingen, die verband houden met het stadion e.d.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:47 schreef Fargo het volgende:
18 man ontslagen in een week. Je zou maar een van die personen zijn en dan horen dat FC Twente een grootverdiener als Huntelaar heeft benaderd. Wat een club.
Als dergelijke spelers benaderd worden dan weten ze heus wel dat ze echt dat topsalaris niet meer gaan krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:47 schreef Fargo het volgende:
18 man ontslagen in een week. Je zou maar een van die personen zijn en dan horen dat FC Twente een grootverdiener als Huntelaar heeft benaderd. Wat een club.
Wie is er nog meer gestopt dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook Oosterwijk gestopt als voetballer. Die man was een verschrikking om naar te kijken. Elke bal sprong van zijn voet. Al was het alsnog beter dan Fred Friday.
Van der Lely.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is er nog meer gestopt dan?
Klopt helemaal, al heeft hij wel een paar belangrijke goals gemaakt in de KKD. Aardige knul, maar helaas te slecht voor betaald voetbal. Wens hem alle geluk met z'n werkquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook Oosterwijk gestopt als voetballer. Die man was een verschrikking om naar te kijken. Elke bal sprong van zijn voet. Al was het alsnog beter dan Fred Friday.
We hebben geen scouts nodig, we hebben fansquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt helemaal, al heeft hij wel een paar belangrijke goals gemaakt in de KKD. Aardige knul, maar helaas te slecht voor betaald voetbal. Wens hem alle geluk met z'n werk
quote:Op zondag 28 juni 2020 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We hebben geen scouts nodig, we hebben fans
https://www.twentefans.nl(...)fan-echt-goede-namen
quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:28 schreef De_Kraam het volgende:
🔴 #fctwente https://t.co/KGvTTKsGxU reageer retweettwitter:Lizzozette_ twitterde op woensdag 17-06-2020 om 14:05:40@:fctwente Jullie nieuwe trainer is een racist btw reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:agrprog twitterde op woensdag 17-06-2020 om 14:11:41@:fctwente Bizar dat een club als Twente een racist aan neemt als trainer. Dit is echt een geweldige middelvinger naar alle donkere supporters en spelers van FC Twente.#BlackLivesMattters reageer retweet
Wat is daar nou zo bijzonder aan? Ik scout in mijn vrije tijd ook voor mijn club...Ik heb het idee dat Streuer zich een beetje in probeert te likken.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op zondag 28 juni 2020 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet mijn favoriete speler. Maar wel weer ervaring en Nederlands. Dat is wel positief.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:26 schreef Frutsel het volgende:
Van Rijn zou al medisch gekeurd zijn volgens de geruchtenmolen. Benieuwd of het klopt
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op .net zijn ze er niet blij mee, maar zelfs die naam is beter dan Zuiverloon, waar ook de nodige geruchten over gaan
Tuurlijk bestaat dat nogquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Heerlijk forum is dat. Als men ooit nog eens durft te beweren dat Tukkers zo lekker nuchter zijn zouden ze dat forumpje eens moeten naslaan rond die kampioensperiode. Amsterdammers zijn er niks bij
Wat een jaar was datquote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaat dat nog
En mag het dat Tukkers compleet leip werden en eventjes arrogant waren nadat Twente kampioen werd?Het was de eerste keer in de geschiedenis!
Die finale doet nog zeerquote:Op woensdag 1 juli 2020 08:09 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wat een jaar was datAlleen jammer van die WK finale.
Zijn de nieuwe shirts bekend?quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:43 schreef Frutsel het volgende:
Berggreen ontkent overigens zijn vertrek
Uitshirt ziet er wel mooi uit vind ik
Filmpje in linkquote:
twitter:fctwente twitterde op woensdag 01-07-2020 om 14:51:18🔴 🔵
⚽ #FCTwente #MEYBA https://t.co/dO7iTC5wuN reageer retweet
De club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:39 schreef ReMcOrE het volgende:
Ivar van Dinteren ook binnen, daarmee de staf compleet.
nu de selectie nog
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |