Liever even nu testen dat ie de volgende keer gewoon 's nachts kan draaien (moet nog ff op zoek of er een uitgestelde start op zit) dan dat ik hem direct vannacht aanzet en mijn huis wegfikt. Het is er wel een van de kringloop tenslottequote:Op zondag 8 maart 2020 20:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zonde. Heb je de volgende ochtend alsnog oud brood.
Heb je nog ook al een leasekat. Hoe burgerlijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef HeatWave het volgende:
Zo'n kleur kat heb ik ook, als leasekat.
Deze stond er al in en ik ben te lui om gewoon het goede knuffelplaatje terug te zetten.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Tering. Die foto in de OP gecombineerd met alle reclames. omfg.
That's mequote:Op zondag 8 maart 2020 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nog ook al een leasekat. Hoe burgerlijk.
Uitgestelde start zit er altijd wel op. Dat is echt ideaal. Smorgens vers broodquote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Liever even nu testen dat ie de volgende keer gewoon 's nachts kan draaien (moet nog ff op zoek of er een uitgestelde start op zit) dan dat ik hem direct vannacht aanzet en mijn huis wegfikt. Het is er wel een van de kringloop tenslotte
Haarballenquote:
Ik zal me er eens in verdiepen. Voor ¤ 12,50 wilde ik wel eens een poging wagen. Ziet er als nieuw uit dat ding. Volgens mij ooit uit de doos gehaald en niet meer dan 1x gebruikt door de vorige eigenaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Uitgestelde start zit er altijd wel op. Dat is echt ideaal. Smorgens vers brood
Eigenlijk hebben ze er al eens een rat in gestopt om te kijken of hij zou ontploffen. Of is er een keer door een dronken student in gekotst.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zal me er eens in verdiepen. Voor ¤ 12,50 wilde ik wel eens een poging wagen. Ziet er als nieuw uit dat ding. Volgens mij ooit uit de doos gehaald en niet meer dan 1x gebruikt door de vorige eigenaar.
Zo gaat dat meestal met die dingen.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zal me er eens in verdiepen. Voor ¤ 12,50 wilde ik wel eens een poging wagen. Ziet er als nieuw uit dat ding. Volgens mij ooit uit de doos gehaald en niet meer dan 1x gebruikt door de vorige eigenaar.
Beetje Dettol, klaar. Smetvrees is idioterie, we zijn allemaal smerigquote:Op zondag 8 maart 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze er al eens een rat in gestopt om te kijken of hij zou ontploffen. Of is er een keer door een dronken student in gekotst.
Wij hebben er ook nog ergens een.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij als Amsterdammer sowieso.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje Dettol, klaar. Smetvrees is idioterie, we zijn allemaal smerig.
Het is een gavequote:
Hoezo dettol? Ding wordt loeiheetquote:Op zondag 8 maart 2020 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje Dettol, klaar. Smetvrees is idioterie, we zijn allemaal smerig.
Hoezo "als"?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Word wel lachen als duiven een keer een smerige ziekte overdragen.
True, maar de brokjes rat of vindicatkots zou ik er wel even uithalenquote:
Of zoenen met een FOK!ster, ben je voor je leven overal immuun voorquote:Op zondag 8 maart 2020 21:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Slokje uit de gracht en je kan er weer even tegenaan.
O echt.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of zoenen met een FOK!ster, ben je voor je leven overal immuun voor.
Dat heb je vaak genoeg gedaanquote:Op zondag 8 maart 2020 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn koortslip spreekt dit tegen.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sletje ben je toch he.quote:
O dan ga ik wel voor Cali.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja kom maar even.
Heb nu misschien wel corona dus zou even wachten.
Eeeehmmmm. Geen idee, ik gok dat het niet gender-discrimineert verderquote:Op zondag 8 maart 2020 21:16 schreef gcjoel het volgende:
Maar dit werkt dus alleen met een Fok!ster? Niet een Fok!er?
Valt best mee, opzich, de laatste tijd, relatief gezien, als je het op een bepaalde manier bekijkt.quote:
Kom proberen danquote:Op zondag 8 maart 2020 21:16 schreef gcjoel het volgende:
Maar dit werkt dus alleen met een Fok!ster? Niet een Fok!er?
Zo erg is COVID-19 nou ook weer nietquote:
Kom maarquote:
Das waar...laten we een objectief ijkpunt nemen. Op de schaal van Faxie van 0 tot 10, hoeveel slet ben jij?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmmm. Geen idee, ik gok dat het niet gender-discrimineert verder.
[..]
Valt best mee, opzich, de laatste tijd, relatief gezien, als je het op een bepaalde manier bekijkt.
Denk dit: 8 maar dan liggendquote:Op zondag 8 maart 2020 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar...laten we een objectief ijkpunt nemen. Op de schaal van Faxie van 0 tot 10, hoeveel slet ben jij?
quote:
Ja maar het klinkt leuker als ik zeg dat ik Kaneel's poesje wel eens wil aaienquote:Op zondag 8 maart 2020 21:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Loka heeft ook gewoon een naam hoor.
Mwah, zeg dezelfde zin maar eens buiten FOK!quote:Op zondag 8 maart 2020 21:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja maar het klinkt leuker als ik zeg dat ik Kaneel's poesje wel eens wil aaien
SOWquote:Op zondag 8 maart 2020 21:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Patricia?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Watch me!quote:Op zondag 8 maart 2020 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, zeg dezelfde zin maar eens buiten FOK!.
Neh, dan kan Faxmans niet meer slapenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ooit toen ik 15 was, vond ik op msn vragen of het goed ging met haar poes het hoogtepunt van flirten.
Nee, ze moest me niet. Was vrij duidelijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 22:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
En je daarna de hele tijd af- en aanmelden voor aandacht
Ik nu nog steedsquote:Op zondag 8 maart 2020 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ooit toen ik 15 was, vond ik op msn vragen of het goed ging met haar poes het hoogtepunt van flirten.
Je was okay. Relatief.quote:
Vandaag heb ik er geeeeen zin anquote:
Jup. Wel een goed weekend gehadquote:
Ik had ook nog wel even willen blijven liggen.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Vandaag heb ik er geeeeen zin an
[..]
Jup. Wel een goed weekend gehadmaar inderdaad. Deed pijn vanochtend
Ja, dat jaquote:Op maandag 9 maart 2020 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ook nog wel even willen blijven liggen.
Gewoon bom er op. Sowieso beste optie.quote:Op maandag 9 maart 2020 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer gaat het RIVM afkondigen dat Noord-Brabant op slot gaat?
zwaar leven.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag ook nog weekend
En donderdag/vrijdag ook weer
quote:Advies RIVM voor inwoners provincie Noord-Brabant
Het RIVM adviseert alle inwoners van de provincie Noord-Brabant om bij verkoudheid, hoesten of koorts thuis te blijven en sociale contacten te vermijden. Deze maatregel blijft in ieder geval tot het begin van deze week van kracht. Het instituut komt met dit advies, omdat het de bron van een aantal besmettingen in Brabant niet kan achterhalen. Wij volgen het advies van het RIVM en vragen iedereen om zoveel mogelijk vanuit gezond verstand en eigen verantwoordelijkheid te handelen.
Ben benieuwd wie de aangewezen persoon dan is om hoestende collega's naar huis te sturen. Van de leiding is er niemand aanwezig hier op kantoor.quote:Als je met bovenstaande klachten toch gaat werken, word je naar huis gestuurd.
Meteen door met volgende boekquote:Op maandag 9 maart 2020 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig
Tijd is relatief.
Fijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef Californium het volgende:
De heisa is toegeslagen hier
Artsen die thuis blijven en te kort aan artsen dus over niet al te lange tijd gaat het ziekenhuis op lockdown denk ik
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef Californium het volgende:
Artsen die thuis blijven en te kort aan artsen dus over niet al te lange tijd gaat het ziekenhuis op lockdown denk ik
Ja, daar wacht ik ook nog op.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:13 schreef STING het volgende:
[..]
Fijn.
Hier op kantoor ook benieuwd wanneer we overgaan op 'Code rood'
Lekker rustig op kantoorquote:Op maandag 9 maart 2020 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar wacht ik ook nog op.
Brabant gaat in Lockdown héquote:Op maandag 9 maart 2020 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier blijven aantal collega’s ook thuis sinds deze week.
Moeten sowieso zorgen dat we thuis kunnen werken mocht dat nodig zijn. Dus iedere dag iets meer spullen meeslepen.
Liefst die lockdown wel voor woensdag doen dan.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Brabant gaat in Lockdown hé. Duurt niet lang of je mag je huis niet meer uit
Laffe herders onnie?quote:Op maandag 9 maart 2020 10:11 schreef Californium het volgende:
Hier is de dame (wiens basischool vertelde dat de juf Corona had) weer terug op t werk. Want GGD gaf aan dat de school niet dicht hoeft, dus waarom zou zij dan wel thuisblijven?quote:Op maandag 9 maart 2020 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier blijven aantal collega’s ook thuis sinds deze week.
Moeten sowieso zorgen dat we thuis kunnen werken mocht dat nodig zijn. Dus iedere dag iets meer spullen meeslepen.
Nouquote:
Maar was op zich wel een lekker weekendquote:
Deden we toch alquote:Op maandag 9 maart 2020 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Hoi schatjes!
Brabander hier, met een verstopte neus.
Blijf uit m'n buurt!
Ja, waar in Brabant ben je nu?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Hoi schatjes!
Brabander hier, met een verstopte neus.
Blijf uit m'n buurt!
Moet wel lachen. Meeste mensen met corona angst kunnen wel het beste naar de ggz ja. Goede typoquote:Op maandag 9 maart 2020 10:25 schreef STING het volgende:
Hier wordt een van mijn team leden vandaag of morgen getest door het GGZ, is naar Noord-Italië geweest en heeft sinds gisteren koorts/benauwdheid, gelukkig is ze sinds haar vakantie thuisgebleven
Volgens doktervriend helpt het niks om scholen dicht te doen omdat kinderen het nauwelijks verspreiden. Beetje vreemd verhaal, je wordt eerder in je gezicht gehoest door een coronakleuter dan een volwassene. Maar goed. Niks te zien, het is maar een griepje natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier is de dame (wiens basischool vertelde dat de juf Corona had) weer terug op t werk. Want GGD gaf aan dat de school niet dicht hoeft, dus waarom zou zij dan wel thuisblijven?
De jongen die dit weekend naar Rome is gegaan (ondanks dat dat geel is, en niet rood) moet verplicht 2 weken thuis werken. Hij had t wel ff netjes vooraf gemeld en gevraagd.
De man met tussen stop vanuit Australie in SG, mag ook gewoon komen werken.
Maar HR krijgt wel her en der aanvragen voor thuiswerken, hier ook idd
De laatstequote:Op maandag 9 maart 2020 11:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Brabander hier zonder verstopte neus of koorts of whatever
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet wel lachen. Meeste mensen met corona angst kunnen wel het beste naar de ggz ja. Goede typo
Maar jij komt dan ook niet in contact met andere mensen.quote:
Kloptquote:Op maandag 9 maart 2020 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook niet in contact met andere mensen.
Ik geloof hem wel, verstandige jonguh!quote:Op maandag 9 maart 2020 11:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Volgens doktervriend helpt het niks om scholen dicht te doen omdat kinderen het nauwelijks verspreiden. Beetje vreemd verhaal, je wordt eerder in je gezicht gehoest door een coronakleuter dan een volwassene. Maar goed. Niks te zien, het is maar een griepje natuurlijk.
(Volgens hem moesten alle zieken en oude mensen maar in quarantaine voor 2 maanden, dan was het wel weer over gewaaid en zullen de ziekenhuizen ook niet vol liggen)
quote:Op maandag 9 maart 2020 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook niet in contact met andere mensen.
Tja, ik ken zijn praatjes welquote:Op maandag 9 maart 2020 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geloof hem wel, verstandige jonguh!
Hangt er van af of ze ook bronnen delenquote:Op maandag 9 maart 2020 12:44 schreef DrMarten het volgende:
Collega die op intranet iedereen oproept om toch vooral lid te worden van een of andere corona facebookgroep omdat in Nederland veel informatie wordt verzwegen.
Nee, facebook is dan de uitgelezen plek om je betrouwbare informatie vandaan te halen
Hier zijn ook al muiters die mailtjes sturen naar iedereen (to:all) in het bedrijf.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:44 schreef DrMarten het volgende:
Collega die op intranet iedereen oproept om toch vooral lid te worden van een of andere corona facebookgroep omdat in Nederland veel informatie wordt verzwegen.
Nee, facebook is dan de uitgelezen plek om je betrouwbare informatie vandaan te halen
Misbruik van bedrijfsmiddelen. Staande voet ontslagquote:Op maandag 9 maart 2020 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier zijn ook al muiters die mailtjes sturen naar iedereen (to:all) in het bedrijf.
Met werkelijk waar teksten als: Als.iemand onvoldoende middelen krijgt om te vechten tegen dit virus dan kun je contact opnemen met mijn advocaat, naam en nr alles erbij.
Sorryquote:Op maandag 9 maart 2020 12:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Heee waar heb jij dit plaatje van mij gevonden
Ik was okay.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:56 schreef STING het volgende:
Arme Q
https://nieuwspaal.nl/rab(...)kantoor-op-de-veluwe
Oprollen in dekens in bed en dood gaanquote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was okay.![]()
Jullie nog geen noodscenario's in werking gesteld?
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:26 schreef DrMarten het volgende:
Hier hangen handenwasinstructies bij de wc. Voor sommige collega's wel nodig
Zoals elke avond.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oprollen in dekens in bed en dood gaan
Het was droog. Ik ging wandelen. En toen ging het regenen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Hé, er is ook goed nieuws: het is droog en ik zie zonlicht.
hier ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:26 schreef DrMarten het volgende:
Jawel, sommige bedrijfskritische teams zijn verspreid over meerdere locaties. En zie dat de komende tijd nog wel toegepast worden op de iets minder kritische teams.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was okay.![]()
Jullie nog geen noodscenario's in werking gesteld?
Ja, bij ons ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Jawel, sommige bedrijfskritische teams zijn verspreid over meerdere locaties. En zie dat de komende tijd nog wel toegepast worden op de iets minder kritische teams.
Het is maar een griepje.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:31 schreef Barbusse het volgende:
In april zouden we naar NL komen. Nu weet ik niet hoe verstandig dit is aangezien m'n vader een beetje zwakke gezondheid heeft. En of het uberhaupt wel kan aangezien men her en der vluchten cancelled
Ja, dat had ik ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was droog. Ik ging wandelen. En toen ging het regenen.
*proesthoestquote:
Gewoon standaard na toiletbezoek. Maar ik heb ook collega's die een kwartier zitten te schijten met 3x doortrekken, tussendoir neus snuiten en weet ik wat meer, die vervolgens zonder handen wassen weer naar buiten lopen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben normaal al regelmatig mijn handen aan het wassen dus ik vind het wel goed
Echt hequote:Op maandag 9 maart 2020 13:26 schreef DrMarten het volgende:
Ja nu ga je dood. RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 9 maart 2020 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Echt he![]()
Oh wacht, hand niet in m'n gezicht doen. Rip
In een bericht over CV, waarom in godsnaam een uur"ke"?quote:Hier (Eindhoven) werden we na 1 uurke al gebeld
want Eindhoven.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In een bericht over CV, waarom in godsnaam een uur"ke"?.
Dat zijn ze ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat vind ik sollicitatiegesprekken toch altijd kut
Je weet toch wel waar je jezelf over 5 jaar ziet en wat je verbeterpunten zijn?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Dood want coronavirus.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar je jezelf over 5 jaar ziet en wat je verbeterpunten zijn?
Waar solliciteer je voor?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
En waarom ik een aanvulling ben voor het team.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben geen 25e jarige met minimaal 10 jaar relevante werkervaring. Als ik nu op zoek moet naar wat anders kom ik nergens meer aan de bakquote:Op maandag 9 maart 2020 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Eindhoven, share the vibe! En het virus!quote:Op maandag 9 maart 2020 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waar in Brabant ben je nu?
cool, ik duim voor je!quote:Op maandag 9 maart 2020 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Intern voor andere functie en vooral andere plaats om te werken.
quote:Op maandag 9 maart 2020 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Over 5 jaar zie ik mezelf in 2025 huehue
quote:
lijkt me vrij vies..quote:
quote:
Why?quote:
gedaan, ken hem alsnog niet.quote:
Minority Report.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Max von Sydow - IMDb
Kende z'n naam niet, maar herken hem wel vaagjes uit o.a. GoT
En Star Wars.quote:
Topfilmquote:Op maandag 9 maart 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond maar weer eens The Exorcist aanzetten.
quote:
Ja die van mij zijn echt giga aan t kelderenquote:Op maandag 9 maart 2020 15:22 schreef Q. het volgende:
Iemand nog wat aandelen kopen? 2 cent. Altijd van een oud vrouwtje geweest.
Extra bijkopen nu.quote:Op maandag 9 maart 2020 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die van mij zijn echt giga aan t kelderen
Happy black monday!quote:Op maandag 9 maart 2020 15:22 schreef Q. het volgende:
Iemand nog wat aandelen kopen? 2 cent. Altijd van een oud vrouwtje geweest.
Arme Samzzquote:Op maandag 9 maart 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In Zeeland alweer 50% minder besmettingen.
Typisch, typisch......quote:Op maandag 9 maart 2020 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net de verkeerde kant op gegaan.
Mien breur was d'r bie @Lospedrosaquote:Op maandag 9 maart 2020 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net de verkeerde kant op gegaan.
Een stoma en een rolstoel.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Over 5 jaar zie ik mezelf in 2025 huehue
De helft van de besmette mensen is overleden?quote:Op maandag 9 maart 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In Zeeland alweer 50% minder besmettingen.
Wie heeft hier nou een freggelgrot, hij of jij?!quote:
Dan had je wel iemand anders gequoot.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg ik dan wie van ons twee? Met je freggelgrot.
de RIVM doet het wel weer makkelijk met dat als je Corona hebt, maar je voelt je weer 24 uur prima dan mag je weer naar buiten om andere mensen te besmettenquote:Op maandag 9 maart 2020 16:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De helft van de besmette mensen is overleden?
Daarom 50% minder besmettingen dusquote:Op maandag 9 maart 2020 16:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wel opletten he?!
Die is verhuist ondertussen.
Watsgebeurd?quote:
Kroelenquote:
Ik woon te ver weg voor je Fax. Deze discussie hebben we al gehadquote:
Ik wil wel andersquote:Op maandag 9 maart 2020 17:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik woon te ver weg voor je Fax. Deze discussie hebben we al gehad
Jij wil met mij kroelen?quote:
Faxie heeft geen haar om doorheen te kroelen.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij wil met mij kroelen?pas maar op dat niemand jaloers wordt als je dat zegt
![]()
Maar DMen doe je niet![]()
Wie weet heeft hij haar op andere plekken?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Faxie heeft geen haar om doorheen te kroelen.
Jawel, moet je alleen eerst ff zijn broek naar beneden trekken.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga nog even een half uur doorwerken en dan eens richting huis als ik Brabant nog in mag.
Nee johquote:Op maandag 9 maart 2020 17:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik woon te ver weg voor je Fax. Deze discussie hebben we al gehad
Niet op mn hoofdquote:Op maandag 9 maart 2020 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Maar je bent welkom om naar Nijmegen te komen hoorquote:
Nope, we zijn dicht.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga nog even een half uur doorwerken en dan eens richting huis als ik Brabant nog in mag.
Nou Fax, concreter dan dit wordt het niet. Go get her.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Maar je bent welkom om naar Nijmegen te komen hoor
Ja maar ver weg huillachquote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou Fax, concreter dan dit wordt het niet. Go get her.
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou Fax, concreter dan dit wordt het niet. Go get her.
Sssssssshhhhhhhttttttttquote:
Reistijd verrekenen met tijd voor voorspel.quote:
Nee, de helft is niet meer aangemerkt als besmet.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De helft van de besmette mensen is overleden?
reistijd is aftrekbaar.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reistijd verrekenen met tijd voor voorspel.
Was dit het plan waarbij jij stiekem met je dildo Faxie van achter neemt?quote:
Er zijn optiesquote:Op maandag 9 maart 2020 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ga even kijken hoe ver ik nog kan komen in dat geval.
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Maar je bent welkom om naar Nijmegen te komen hoor
Kan ik op jullie oude matras liggen in het schuurtje?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haal even lekker dat corona onze stad in
Ja dat kan wel. Zal wat plaats maken in het schuurtjequote:Op maandag 9 maart 2020 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik op jullie oude matras liggen in het schuurtje?
Nijmegen heeft altijd leuke optredensquote:Op maandag 9 maart 2020 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Binnenkort eens kijken voor een leuk optreden daar ofzo
Oja shitquote:Op maandag 9 maart 2020 18:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haal even lekker dat corona onze stad in
Niet tussen jullie in?quote:Op maandag 9 maart 2020 18:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. Zal wat plaats maken in het schuurtje
69 met anaalquote:Op maandag 9 maart 2020 18:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Nijmegen heeft altijd leuke optredens
[..]
Oja shit
[..]
Niet tussen jullie in?
Morgenquote:
Not even closequote:Op maandag 9 maart 2020 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
69 met anaal
Oeps verkeerde account #airwin.
Ja doei. Niemand komt tussen ons in. *klefbek*quote:Op maandag 9 maart 2020 18:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Nijmegen heeft altijd leuke optredens
[..]
Oja shit
[..]
Niet tussen jullie in?
Negatieve klefbekquote:Op maandag 9 maart 2020 19:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja doei. Niemand komt tussen ons in. *klefbek*
Nu pers conferentie.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Benieuwd of Nederland over 2 weken ook bij de landen hoort waarbij je direct twee weken vanuit huis moet werken.
Straks mag ik niet meer naar NLquote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef gcjoel het volgende:
W
[..]
Nu pers conferentie.
We gaan geheel in lock down.
Meer ongerust over m'n vakantie natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2020 19:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dan moet je illegaal aan het hek afspreken met je dinnetje.
"Indien mogelijk thuiswerken"quote:Op maandag 9 maart 2020 19:28 schreef Q. het volgende:
OH NEE! WE MOGEN GEEN HANDEN MEER SCHUDDEN! DAT ZAL DAT VIRUS LEREN!
Probleem opgelost!
En FOK!meets?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:40 schreef gcjoel het volgende:
Kunnen we dat hele handen schudden en zoenen geven niet gewoon helemaal voot altijd afschaffen? Zou wel beter zijn bij verjaardagen
Zaterdag kinderfeestje. Ik was okay.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:40 schreef gcjoel het volgende:
Kunnen we dat hele handen schudden en zoenen geven niet gewoon helemaal voot altijd afschaffen? Zou wel beter zijn bij verjaardagen
Gvdquote:Een opmerkelijk moment aan het einde van de persconferentie. Rutte en Van Dam schudden elkaar de hand. Er wordt hard gelachen wanneer ze dat beseffen dat dit tegen het advies ingaat. "Dit moet je dus niet doen", aldus Rutte.
Wat een fucking amateurisme. Echt. Binnen twee weken hebben we Italië ingehaald hoor. Mark my words. Ze durven geen echte maatregelen te nemen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Indien mogelijk thuiswerken"
Lekker vrijblijvend weer.Chinezen lachen zich rot om dit halfzachte getreuzel.
Natuurlijk niet. Ik dacht aan die incels die FOK!meets aflopen omdat het hun enige kans is op enig fysiek contact met vrouwen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Jij geeft ze altijd een handje voordat je je 30cm er in schuift?
Ongeveer 1/5e van de werknemers van mijn bedrijf kan thuiswerken. Meer verbindingen kunnen de systemen niet aan. Dat wordt leuk.quote:
Allemaal 1 dag per week aan de beurt.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ongeveer 1/5e van de werknemers van mijn bedrijf kan thuiswerken. Meer verbindingen kunnen de systemen niet aan. Dat wordt leuk.
Ze weten ook goed dat de gemiddelde Nederlander zich daar pas aan gaat houden als het te laat is.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een fucking amateurisme. Echt. Binnen twee weken hebben we Italië ingehaald hoor. Mark my words. Ze durven geen echte maatregelen te nemen.
Goede reden voor mij om vanaf Woensdag thuis te werkenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Indien mogelijk thuiswerken"
Lekker vrijblijvend weer.Chinezen lachen zich rot om dit halfzachte getreuzel.
Sorry, ik wist niet dat er niets over gezegd mocht worden tenzij je epidemioloog bent. Mijn excuses.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:47 schreef Californium het volgende:
Ah! De experts zijn ook weer opgestaan
We gaan niet ontkomen aan een vlaag. Geen enkel land gaat eraan ontkomen. Laten we verspreiding verminderen zo dat niet de ziekenhuizen overvol raken
Doe wat je niet laten kan. Maar doe niet alsof de RIVM geen idee heeft wat ze doenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat er niets over gezegd mocht worden tenzij je epidemioloog bent. Mijn excuses.
Precies, zeiken als er geen maatregelen worden genomen. Nog meer zeiken als er wel maatregelen worden genomen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze weten ook goed dat de gemiddelde Nederlander zich daar pas aan gaat houden als het te laat is.
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze weten ook goed dat de gemiddelde Nederlander zich daar pas aan gaat houden als het te laat is.
[..]
Goede reden voor mij om vanaf Woensdag thuis te werken
Volgens mij is dit voor het RIVM ook de eerste keer dat ze met een dergelijke uitbraak te maken hebben. Dus ik ben benieuwd hoe goed ze hun zaken op orde hebben.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan. Maar doe niet alsof de RIVM geen idee heeft wat ze doen
Mexicaanse griep was indertijd ook een dingetje.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgens mij is dit voor het RIVM ook de eerste keer dat ze met een dergelijke uitbraak te maken hebben. Dus ik ben benieuwd hoe goed ze hun zaken op orde hebben.
Gewoon naar lowlands gaanquote:Op maandag 9 maart 2020 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mexicaanse griep was indertijd ook een dingetje.
Was dat in 2009? Echt helemaal niets van meegekregenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mexicaanse griep was indertijd ook een dingetje.
God ja, met die hoestende en proestende studenten onder de party tent bij dat noodweer.quote:
In China lijkt het wel redelijk te hebben geholpen.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:56 schreef Californium het volgende:
Wij hebben constant te maken met het RIVM![]()
Die weten wel wat hoor en die zijn erg streng
Maar we gaan toch niets stoppen en daar zijn zij zich ook van bewust. Het is zinloos om steden dicht te gooien, dat boeit het virus geen flikker
Dat zal ook wel hoor, maar handen schudden mag niet meer, meld je ziek als je klachten hebt, en ga daarna lekker naar een concert of voetbalwedstrijd, dat spreekt elkaar wel een beetje tegen natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2020 19:56 schreef Californium het volgende:
Wij hebben constant te maken met het RIVM![]()
Die weten wel wat hoor en die zijn erg streng
Maar we gaan toch niets stoppen en daar zijn zij zich ook van bewust. Het is zinloos om steden dicht te gooien, dat boeit het virus geen flikker
OMDAT HET RIVM HET TOEN OOK GOED IN DE KLAUWEN HAD.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Was dat in 2009? Echt helemaal niets van meegekregen
Ik vind de "Bloomberg had alle amerikanen 1 miljoen kunnen geven" meme nog het leukstequote:Op maandag 9 maart 2020 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geniet van alle Biden memes.
Misschien is dat de strategie van de Democraten wel, gewoon hem het Witte Huis in memen.
[ afbeelding ]
Clinton liet ook maar even blijken dat ze Sanders niet ziet zitten.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geniet van alle Biden memes.
Misschien is dat de strategie van de Democraten wel, gewoon hem het Witte Huis in memen.
[ afbeelding ]
Ja, zeg hem. Heerlijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind de "Bloomberg had alle amerikanen 1 miljoen kunnen geven" meme nog het leukste.
Clinton moet zich lekker weer gaan verstoppen.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Clinton liet ook maar even blijken dat ze Sanders niet ziet zitten.
Nou. De maatschappij stort nu direct in elkaar. Rip Nederland.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:28 schreef Q. het volgende:
OH NEE! WE MOGEN GEEN HANDEN MEER SCHUDDEN! DAT ZAL DAT VIRUS LEREN!
Probleem opgelost!
Goede voorbereiding op je vakantie in Noord Italiequote:Op maandag 9 maart 2020 20:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Eten voor vakantie ingepakt, misselijk van de pringles en kaasknabbels nu
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Eten voor vakantie ingepakt, misselijk van de pringles en kaasknabbels nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |