Liever even nu testen dat ie de volgende keer gewoon 's nachts kan draaien (moet nog ff op zoek of er een uitgestelde start op zit) dan dat ik hem direct vannacht aanzet en mijn huis wegfikt. Het is er wel een van de kringloop tenslottequote:Op zondag 8 maart 2020 20:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zonde. Heb je de volgende ochtend alsnog oud brood.
Heb je nog ook al een leasekat. Hoe burgerlijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef HeatWave het volgende:
Zo'n kleur kat heb ik ook, als leasekat.
Deze stond er al in en ik ben te lui om gewoon het goede knuffelplaatje terug te zetten.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Tering. Die foto in de OP gecombineerd met alle reclames. omfg.
That's mequote:Op zondag 8 maart 2020 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nog ook al een leasekat. Hoe burgerlijk.
Uitgestelde start zit er altijd wel op. Dat is echt ideaal. Smorgens vers broodquote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Liever even nu testen dat ie de volgende keer gewoon 's nachts kan draaien (moet nog ff op zoek of er een uitgestelde start op zit) dan dat ik hem direct vannacht aanzet en mijn huis wegfikt. Het is er wel een van de kringloop tenslotte
Haarballenquote:
Ik zal me er eens in verdiepen. Voor ¤ 12,50 wilde ik wel eens een poging wagen. Ziet er als nieuw uit dat ding. Volgens mij ooit uit de doos gehaald en niet meer dan 1x gebruikt door de vorige eigenaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Uitgestelde start zit er altijd wel op. Dat is echt ideaal. Smorgens vers brood
Eigenlijk hebben ze er al eens een rat in gestopt om te kijken of hij zou ontploffen. Of is er een keer door een dronken student in gekotst.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zal me er eens in verdiepen. Voor ¤ 12,50 wilde ik wel eens een poging wagen. Ziet er als nieuw uit dat ding. Volgens mij ooit uit de doos gehaald en niet meer dan 1x gebruikt door de vorige eigenaar.
Zo gaat dat meestal met die dingen.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zal me er eens in verdiepen. Voor ¤ 12,50 wilde ik wel eens een poging wagen. Ziet er als nieuw uit dat ding. Volgens mij ooit uit de doos gehaald en niet meer dan 1x gebruikt door de vorige eigenaar.
Beetje Dettol, klaar. Smetvrees is idioterie, we zijn allemaal smerigquote:Op zondag 8 maart 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze er al eens een rat in gestopt om te kijken of hij zou ontploffen. Of is er een keer door een dronken student in gekotst.
Wij hebben er ook nog ergens een.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij als Amsterdammer sowieso.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje Dettol, klaar. Smetvrees is idioterie, we zijn allemaal smerig.
Het is een gavequote:
Hoezo dettol? Ding wordt loeiheetquote:Op zondag 8 maart 2020 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje Dettol, klaar. Smetvrees is idioterie, we zijn allemaal smerig.
Hoezo "als"?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Word wel lachen als duiven een keer een smerige ziekte overdragen.
True, maar de brokjes rat of vindicatkots zou ik er wel even uithalenquote:
Of zoenen met een FOK!ster, ben je voor je leven overal immuun voorquote:Op zondag 8 maart 2020 21:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Slokje uit de gracht en je kan er weer even tegenaan.
O echt.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of zoenen met een FOK!ster, ben je voor je leven overal immuun voor.
Dat heb je vaak genoeg gedaanquote:Op zondag 8 maart 2020 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn koortslip spreekt dit tegen.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sletje ben je toch he.quote:
O dan ga ik wel voor Cali.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja kom maar even.
Heb nu misschien wel corona dus zou even wachten.
Eeeehmmmm. Geen idee, ik gok dat het niet gender-discrimineert verderquote:Op zondag 8 maart 2020 21:16 schreef gcjoel het volgende:
Maar dit werkt dus alleen met een Fok!ster? Niet een Fok!er?
Valt best mee, opzich, de laatste tijd, relatief gezien, als je het op een bepaalde manier bekijkt.quote:
Kom proberen danquote:Op zondag 8 maart 2020 21:16 schreef gcjoel het volgende:
Maar dit werkt dus alleen met een Fok!ster? Niet een Fok!er?
Zo erg is COVID-19 nou ook weer nietquote:
Kom maarquote:
Das waar...laten we een objectief ijkpunt nemen. Op de schaal van Faxie van 0 tot 10, hoeveel slet ben jij?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmmm. Geen idee, ik gok dat het niet gender-discrimineert verder.
[..]
Valt best mee, opzich, de laatste tijd, relatief gezien, als je het op een bepaalde manier bekijkt.
Denk dit: 8 maar dan liggendquote:Op zondag 8 maart 2020 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar...laten we een objectief ijkpunt nemen. Op de schaal van Faxie van 0 tot 10, hoeveel slet ben jij?
quote:
Ja maar het klinkt leuker als ik zeg dat ik Kaneel's poesje wel eens wil aaienquote:Op zondag 8 maart 2020 21:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Loka heeft ook gewoon een naam hoor.
Mwah, zeg dezelfde zin maar eens buiten FOK!quote:Op zondag 8 maart 2020 21:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja maar het klinkt leuker als ik zeg dat ik Kaneel's poesje wel eens wil aaien
SOWquote:Op zondag 8 maart 2020 21:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Patricia?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |