Vooral in Iran schijnt het nogal een puinhoop te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:32 schreef aTypisch het volgende:
op 10 uurtjes rijden met de auto wordt alles langzaam aan afgesloten en is er spraken van uitstellen van de hele competitie
maar hier lekker een volle kuip, want niks aan de hand
Ja, het is wel redelijk onbegrijpelijk ja.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:32 schreef aTypisch het volgende:
op 10 uurtjes rijden met de auto wordt alles langzaam aan afgesloten en is er spraken van uitstellen van de hele competitie
maar hier lekker een volle kuip, want niks aan de hand
Virus kan niet overleven bij hoge temperaturen!quote:Op zondag 8 maart 2020 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vooral in Iran schijnt het nogal een puinhoop te zijn.
en mij maar uitlachenquote:Op zondag 8 maart 2020 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, het is wel redelijk onbegrijpelijk ja.
Zelfde als dat het aantal besmettingen soort van evenredig oploopt met de hoeveelheid testen, wat ergens ook wel suggereert dat het probleem al lang groter is dan de cijfers doen denken.
Ik lach je toch niet uit maat. Heb direct gevraagd of mijn samenvatting van de geschetste risico's klopte. Ik bereid mezelf gewoon voor in de mate dat het zin heeft, voor de rest zal het een rit zijn die we als samenleving moeten uitzitten indien het zo ver komt.quote:
quote:
Nou leuk ik wist het niet en heb ook geen kadootjes gekregenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:
Fijne internationale vrouwendag!
@:Jojoortje
@:karina
@:onlogisch
@:lavenderr
Gelukkig is het weekend en worden we niet doodgegooid ermee in talkshows
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou leuk ik wist het niet en heb ook geen kadootjes gekregen
@GGMM en ik wensen jou een fijne vrouwendag toequote:Op zondag 8 maart 2020 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou leuk ik wist het niet en heb ook geen kadootjes gekregen
jullie ook bedanktquote:Op zondag 8 maart 2020 16:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm en ik wensen jou een fijne vrouwendag toe
Geen dank. Als je iets nodig hebt wat dan ook kan je GGMM altijd een DM sturen. Ik ben wat druk met studie maar ook mijn dm staat open.quote:
Ik heb niks nodig hoor ga zo lekker eten. Chili con carne.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen dank. Als je iets nodig hebt wat dan ook kan je GGMM altijd een DM sturen. Ik ben wat druk met studie maar ook mijn dm staat open.
eetzequote:Op zondag 8 maart 2020 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niks nodig hoor ga zo lekker eten. Chili con carne.
Het is in Iran op dit moment (en de laatste weken) helemaal niet zo warm.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Virus kan niet overleven bij hoge temperaturen!
@Coco.twitter:veronicainside twitterde op zondag 08-03-2020 om 17:34:59Hélène: 'Wat voor geurtje heb je eigenlijk op?'https://t.co/8TkYNPnLMD#veronicainside https://t.co/P2OPfVnncs reageer retweet
Jij bent echt achterlijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Virus kan niet overleven bij hoge temperaturen!
PAS JE OP LENNY!!quote:
twitter:bdtilburg twitterde op zondag 08-03-2020 om 18:30:33Driehonderd ziekenhuismedewerkers met klachten hebben zich in Tilburg op corona laten testen https://t.co/3nMMYojXqP reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |