Ook in die buurt heb je de Maasduinen ook nog.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:32 schreef Meridiaan het volgende:
Of de tuinen in Arcen, die zijn ook erg mooi in Limburg
Ik denk het doolhof van Markelo, om ze in Ruurlo een hak te zettenquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Overijssel zit ook nog niks van bij.
Ik gok daar op dat Museum met die maffe bol er op in Zwolle.
[ afbeelding ]
Och verhip, ik dacht altijd dat dat in Drenthe lag.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk het doolhof van Markelo, om ze in Ruurlo een hak te zetten![]()
Maar Giethoorn is er natuurlijk al voor Overijssel.
Die zullen ze wel bij de postcard van Malta of Zwitserland doen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Och verhip, ik dacht altijd dat dat in Drenthe lag.
Nou dan denk ik dat we een shot krijgen te zien van @:Cyan9 's woning. Qua Drenthe.
Stoplichten in Almelo zal het wel wordenquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:40 schreef Momo het volgende:
Niks in Twente of de Achterhoek kan natuurlijk ook niet he
Veenhuizen?quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zullen ze wel bij de postcard van Malta of Zwitserland doen inderdaad.
Maar hunebedden of het Dwingelderveld zal het wel worden voor Drenthe. Of is daar iets nog specialers?
Dadi in de Python is wel een leuk idee.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:40 schreef Funhouse het volgende:
Ik weet niet of het mag qua reclame maken, maar ik zou de Efteling ook wel een leuke locatie vinden
Ruinerwoldquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zullen ze wel bij de postcard van Malta of Zwitserland doen inderdaad.
Maar hunebedden of het Dwingelderveld zal het wel worden voor Drenthe. Of is daar iets nog specialers?
Uit dat soort steden zullen ze toch moeten kiezen. Dordrecht, Den Bosch, Deventer, Gouda, Leiden, Haarlem, Kampen, Alkmaar, Hoorn en Arnhem (om maar wat te noemen) hebben ook genoeg fotogenieke plekken.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:45 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
En Roermond, nabij de Munsterkerk, is eigenlijk ook een prachtig plein. Ik bedoel dan de plek waar onlangs ook de opnamen plaatsvonden van 'The Passion'.
Ik zou verder Breda ook echt graag willen zien.
Er is immers altijd wat te doen daar.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stoplichten in Almelo zal het wel worden
In Limburg kan je sowieso moeiteloos 40 postcards opnemen. Maar goed, dat is voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:47 schreef Meridiaan het volgende:
Voor Limburg kan ook nog de grotten en de mijnen, die bijzondere boekhandel in Maastricht (Dominicanen). Maar de kasteeluinen van Arcen
Maar wel door het vriendje van de wethouder he.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Limburg kan je sowieso moeiteloos 40 postcards opnemen. Maar goed, dat is voor volgend jaar.
Als Amersfoorter ben ik hier natuurlijk ontzettend blij mee!quote:
Ik zag dat het bedrijf dat alle drone shots doet voor de postcards ook aan The Passion heeft gewerkt dit jaar, dus wie weetquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:45 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
En Roermond, nabij de Munsterkerk, is eigenlijk ook een prachtig plein. Ik bedoel dan de plek waar onlangs ook de opnamen plaatsvonden van 'The Passion'.
Ik zou verder Breda ook echt graag willen zien en wellicht nog een plek in zuid-Limburg, bijvoorbeeld Schin op Geul.
Wow ja die laatste is sowieso heel mooiquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:47 schreef Meridiaan het volgende:
Voor Limburg kan ook nog de grotten en de mijnen, die bijzondere boekhandel in Maastricht (Dominicanen). Maar de kasteeluinen van Arcen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |