Gewoon mousse. Met bastognesmaak.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:55 schreef Dave het volgende:
Is dat mousse mousse, of mousse met kruimels zoals ik in recepten tegenkom?
Ik weet niet helemaal zeker of deze foto mij nou overtuigt.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon mousse. Met bastognesmaak.
Van de week maakte hij nog een gigatoet met soezen en moezen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal zeker of deze foto mij nou overtuigt.
twitter:EscDannyj twitterde op zondag 08-03-2020 om 10:57:26We have lost so many NF fan favourites this year:🇦🇱 Me Tana🇮🇹 Andromeda🇳🇴 Wild🇹🇩 Cherry Red🇸🇪 Bulletproof🇫🇮 Cicciolina🇵🇱 Lucy🇵🇹 Passe-Partout🇮🇸 Oculis Videre🇱🇹 Make Me Human🇲🇩 Die For You🇺🇦 Call For Love🇩🇰 Human🇸🇮 Verjamem Vase🇨🇿 All The Blood🇦🇺 Rabbit Hole reageer retweet
Hij maakt ten tijden van een wereldwijde virusuitbraak een sharing platter voor een groep mensen met iig een dame in de risicoleeftijd, gok ik op basis van die foto?quote:Op zondag 8 maart 2020 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:07 schreef Strani het volgende:
Edit: Laat maar, had post verkeerd gelezen.
OMG IK WIL DITquote:Op zondag 8 maart 2020 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon baanrecordquote:Op zondag 8 maart 2020 14:17 schreef Strani het volgende:
Wat een legendarische schaatster is Ireen Wust toch
- klopt niet -quote:Op zondag 8 maart 2020 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja
En Tagaki kan zeggen dat ze de tweede tijd ooit heeft in Thialf mét val
Ah derde! Dan had ik dat even verkeerd begrepen van de heren commentatorenquote:Op zondag 8 maart 2020 14:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Derde tijd! Baan record was 1:53:30, zat ze 2 honderste boven.
Nee, kennelijk toch tweede tijdquote:Op zondag 8 maart 2020 14:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah derde! Dan had ik dat even verkeerd begrepen van de heren commentatorenMaar toch!
Zolang je maar weet welke dag het is, toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 14:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee, kennelijk toch tweede tijd
Had de verkeerde tijd in m'n hoofd
Mooie woensdag is het ja!quote:Op zondag 8 maart 2020 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang je maar weet welke dag het is, toch?
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:32 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb het geprobeerd, de 'spinach fritters' en ik ben heel tevreden! Prima smaak, verrassend vullend en gezonde ingrediënten (spinazie, ei, beetje bloem, ui, komijn). Volgende keer doe ik er ook iets van een yoghurtsausje bij.
OrigineelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn versie (excuus voor de povere foto)Dat ziet er goed uit! Fijn dat het ook nog smaakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En héél snel klaar. Als iemand het recept nog wil hebben: https://www.food.com/reci(...)ode=Metric&scaleto=4![]()
Ik heb daar wel eens van gehoord!quote:Op zondag 8 maart 2020 14:17 schreef Strani het volgende:
Wat een legendarische schaatster is Ireen Wust toch
Dat maakt het wel echt compleet jaquote:Op zondag 8 maart 2020 14:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit! Fijn dat het ook nog smaakte
Man, straks ga je hier nog samen met ons rondetijden bijhouden en zoquote:Op zondag 8 maart 2020 14:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens van gehoord!![]()
Kijk mij ff expert in sport zijn ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |