hartstikke mee eensquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:30 schreef GGMM het volgende:
En weer Blind in de fout.
Daar moet hij eens mee ophouden vind ik.
Ik ben sneller dan het licht!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:34 schreef fetX het volgende:
3 seconden te laat. Godverdomme @:coco. dat was mokersnel
https://www.trouw.nl/wete(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Voorspeelt
Dit kan echt niet.
@:ggmm @:onlogisch @:lenny_leonard
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:40 schreef Paul het volgende:
WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:41 schreef Harlekien het volgende:
Die seconde stilte voor het publiek ging klappen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Dan moet Ajax in negen wedstrijden meer dan 6 punten verspelen en dat alleen als Feyenoord alles zou winnen. AZ heeft met PSV, Feyenoord, Groningen, Vitesse, Utrecht en de uitwedstrijd tegen Emmen ook nog wel wat lastige wedstrijdjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, Feyenoord zit er nog vlak achter. AZ sowieso al op gelijke hoogte.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:40 schreef Paul het volgende:
WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!WZAWZDB!!!!!!!!
Denk het ook dat de achterstand te groot is.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan moet Ajax in negen wedstrijden meer dan 6 punten verspelen en dat alleen als Feyenoord alles zou winnen. AZ heeft met PSV, Feyenoord, Groningen, Vitesse, Utrecht en de uitwedstrijd tegen Emmen ook nog wel wat lastige wedstrijdjes.
Mooi man elkaar beetje scherp houdenquote:
Misschien vindt hij je stinken.quote:Op zondag 8 maart 2020 02:49 schreef Tjacka het volgende:
Hahaha net Ajax geweest
Denk je naast @:rensajacied te zitten zet hij een maat van hem naast mij@:smoofie @:johannes_vermeer @:caland
Yats gonna Yatsquote:Op zondag 8 maart 2020 00:45 schreef yats het volgende:
3 punten in de pocket. Dit twente verdiend degradatie.
Oh ja, en wat doet die VAR de hele tijd? Vandaag weer twee 100% rode kaarten gemist en met veel afgedaan.
Zelfs de altijd onpartijdige NOS gaf het aan.quote:
Niemand geeft een neuk om die corona club van jequote:Op zondag 8 maart 2020 08:33 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfs de altijd onpartijdige NOS gaf het aan.
Dat was Willem 2 toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om die corona club van je
Wie is anoniemquote:Op zondag 8 maart 2020 10:34 schreef Zipportal het volgende:
Hup Utrecht.
@:Paul
@:lenny_leonard
@#ANONIEM
Wat is deze.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:39 schreef Paul het volgende:
Hup Utrecht!
@:Zipportal
@:yats
@:zatoichi
@:KansloosForEver - Vak K
@:Tha_Duck - Vak P
@:PBateman1978 - Vak U
@:_Vulcanus_ - Vak T
@:Dribbel79 - Vak X
@:Eilanden - Vak X
@:Druppel - Vak L
@:Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
@:zatoichi - Vak Q
@:DiMacho - Vak P
@:ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
@:Rave_NL - Vak P
@:Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
@:Reanimation - Vak K
@:Jojohopjes - Vak L
@:RoodWitBlauw - Vak L
@:wortel1981 - Vak M
@:WD.40 - Vak Y
@:StringsOfLife - Vak M
@:Oidipous - Vak O
@:Absurditeit - Vak M
@:Zandman030 - Vak H
@:Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)
@:Wickedmen - Vak R (in du midden)
@:mokkiemok
Dank voor de mention. Hierbij bevestigd. Tjackaquote:Op zondag 8 maart 2020 10:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard is geen vriend meer van jou.
Wat is dit? Wie zijn die mensen?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:39 schreef Paul het volgende:
Hup Utrecht!
@:Zipportal
@:yats
@:zatoichi
@:KansloosForEver - Vak K
@:Tha_Duck - Vak P
@:PBateman1978 - Vak U
@:_Vulcanus_ - Vak T
@:Dribbel79 - Vak X
@:Eilanden - Vak X
@:Druppel - Vak L
@:Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
@:zatoichi - Vak Q
@:DiMacho - Vak P
@:ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
@:Rave_NL - Vak P
@:Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
@:Reanimation - Vak K
@:Jojohopjes - Vak L
@:RoodWitBlauw - Vak L
@:wortel1981 - Vak M
@:WD.40 - Vak Y
@:StringsOfLife - Vak M
@:Oidipous - Vak O
@:Absurditeit - Vak M
@:Zandman030 - Vak H
@:Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)
@:Wickedmen - Vak R (in du midden)
@:mokkiemok
FOK!kers voor FC Utrechtquote:Op zondag 8 maart 2020 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dit? Wie zijn die mensen?
Ik doelde op het corona deel Lenny. Je weet dat ik jullie verder alles gun, om te beginnen een overwinning in de kuip.quote:
Exact dit! Hup Sparta!quote:Op zondag 8 maart 2020 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik erken alleen yats en zipportal. Dat zijn geen Utrecht supporters.
Kut Utrecht.
Geen wonder dat het stadion altijd zo leeg oogt.quote:
is toch geen stadion, wat een gedrochtquote:Op zondag 8 maart 2020 11:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen wonder dat het stadion altijd zo leeg oogt.
twitter:fcutrecht twitterde op zondag 08-03-2020 om 12:14:53De bal is van de barbecue gepakt, de spelers staan er klaar voor: #utrspa kan beginnen!#fcutrecht #eredivisie reageer retweet
Bedankt. Staat genoteerd.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:16 schreef _UserName_ het volgende:
Nuteloos feitje: RKC, ADO, Fortuna, PEC, Twente en VVV kunnen geen kampioen meer worden. Ander nutteloos feitje: Ajax, AZ, Feyenoord, PSV, en Willem II kunnen niet meer direct degraderen.
Sparta gaat nog voor Europees voetbal, ik zeg 0-3quote:Op zondag 8 maart 2020 12:24 schreef Paul het volgende:
Ik zie het al de wedstrijd vh jaar is geweest, dus een 0-0tje
Ik zie liever Utrecht, Vitesse, PSV en Groningen/Heerenveen voor Europees voetbal. Maar denk dat Willem II het wel gaat redden.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Sparta gaat nog voor Europees voetbal, ik zeg 0-3
Het boeit helemaal geen fuck wie er Europa in gaat, alle clubs behalve Ajax of AZ leveren ons toch nooit punten op.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zie liever Utrecht, Vitesse, PSV en Groningen/Heerenveen voor Europees voetbal. Maar denk dat Willem II het wel gaat redden.
Dan het liefst de minst "slechte".quote:Op zondag 8 maart 2020 12:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Het boeit helemaal geen fuck wie er Europa in gaat, alle clubs behalve Ajax of AZ leveren ons toch nooit punten op.
Hmm, daar kan je zomaar gelijk in hebben gezien hun historie. Hopen dat Feyenoord de beker pakt zodat nr 4 dat ticket krijgt, dat Groningen nog punten gaat pakken en Willem II op 9 eindigd.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Als Sparta hoger eindigt zijn zij de minst slechte.
Eindigdquote:Op zondag 8 maart 2020 12:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hmm, daar kan je zomaar gelijk in hebben gezien hun historie. Hopen dat Feyenoord de beker pakt zodat nr 4 dat ticket krijgt, dat Groningen nog punten gaat pakken en Willem II op 9 eindigd.
Veel waarheid in deze postquote:Op zondag 8 maart 2020 12:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Het boeit helemaal geen fuck wie er Europa in gaat, alle clubs behalve Ajax of AZ leveren ons toch nooit punten op.
Historiequote:Op zondag 8 maart 2020 12:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hmm, daar kan je zomaar gelijk in hebben gezien hun historie. Hopen dat Feyenoord de beker pakt zodat nr 4 dat ticket krijgt, dat Groningen nog punten gaat pakken en Willem II op 9 eindigd.
Tsja, resultaten uit het verleden.. Ajax haalde vorig jaar halve finale CL en moet nu vrezen voor het kampioenschap.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Historie
Willem II Goden hebben dit seizoen gewonnen van Ajax, PSV en AZ. Dat zegt meer dan je historie.
Beter haalt Willem II het gewoon.
Bedankt!quote:Op zondag 8 maart 2020 12:16 schreef _UserName_ het volgende:
Nuteloos feitje: RKC, ADO, Fortuna, PEC, Twente en VVV kunnen geen kampioen meer worden. Ander nutteloos feitje: Ajax, AZ, Feyenoord, PSV en Willem II kunnen niet meer direct degraderen.
Of wij Europa in gaan boeit me eigenlijk niet echt. Ik wil gewoon die play-offs in om dan PSV te treffen en ze nu wel te verslaan. Al zullen we ook dan vermoedelijk weer tegen 13 man spelen...quote:Op zondag 8 maart 2020 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Historie
Willem II Goden hebben dit seizoen gewonnen van Ajax, PSV en AZ. Dat zegt meer dan je historie.
Mocht Feyenoord de beker winnen en PSV op 4 eindigen zal dat niet gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:07 schreef yats het volgende:
[..]
Of wij Europa in gaan boeit me eigenlijk niet echt. Ik wil gewoon die play-offs in om dan PSV te treffen en ze nu wel te verslaan. Al zullen we ook dan vermoedelijk weer tegen 13 man spelen...
Dit PSV word 5equote:Op zondag 8 maart 2020 13:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mocht Feyenoord de beker winnen en PSV op 4 eindigen zal dat niet gebeuren.
Willem 2quote:
Vandaag kan het zomaar misgaan, maar hierna krijg je 4 potjes waarin je 12 punten pakt.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV wordt nu wel 4e, is stabiel genoeg.
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:07 schreef yats het volgende:
[..]
Of wij Europa in gaan boeit me eigenlijk niet echt. Ik wil gewoon die play-offs in om dan PSV te treffen en ze nu wel te verslaan. Al zullen we ook dan vermoedelijk weer tegen 13 man spelen...
Hoe deden ze t in Emmen eigenlijk ?quote:Op zondag 8 maart 2020 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Historie
Ajax wordt gewoon kampioen.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:23 schreef _UserName_ het volgende:
Willem II zie ik geen 4e worden, hebben een goed seizoen maar denk dat het nog wel instort. 1 AZ, 2 Ajax, 3 Feyenoord, 4 PSV, 5 Utrecht, 6 Vitesse, 7 Willem II, 8 Groningen, 9 Heerenveen. Linkerrijtje na 34 wedstrijden
Stop hier aub mee, je zet jezelf voor lul.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:07 schreef yats het volgende:
[..]
Niet mijn probleemquote:Op zondag 8 maart 2020 13:37 schreef Zwansen het volgende:
Fuck en ik had (bijna gratis) kaarten voor de wedstrijd alleen waren we iets te laat en konden we nergens meer een parkeerplek vinden.
Genot. Volgend jaar weer genieten van EmmenGoden.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:31 schreef Zipportal het volgende:
Gunstig voor EmmenGoden dit.
@:lenny_leonard
@:fetx
@:coco.
Hij zat er in eerste instantie al naast omdat hij niet goed keek wie de bal ontving.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
De commentator snapt de buitenspelregel niet.
Ze moeten ook altijd jou hebben!quote:Op zondag 8 maart 2020 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ja ik had hem immers net gekocht in de manager
dat zou mijn vijfde blessuregeval in 3 speelronden zijn
Zeker.quote:
Jaloezie.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor. Blij dat hij niet naar PSV kwam
Dat gaat toch wel gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou heel erg mooi zijn.
Zeker als dit betekent dat ADO rechtstreeks degradeert.
Volledig terechtquote:
en Ado nu 7, die clubs kunnen we gewoon alvast schrappen voor volgend seizoen.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
uh nee
nog 8 punten achterstand als ze vandaag winnen
Aan de andere kant als ze straks 5 van de 8 potten winnen staat er echt nog wel een VVV of PEC onder. Niet onmogelijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en Ado nu 7, die clubs kunnen we gewoon alvast schrappen voor volgend seizoen.
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de andere kant als ze straks 5 van de 8 potten winnen staat er echt nog wel een VVV of PEC onder. Niet onmogelijk.
En OPEL is niet eens meer jullie hoofdsponsor.quote:
Soms wel als het er echt op aan komt en ze tegen ploegen spelen die niks meer te winnen hebben.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
want dat is wel een gemiddelde score voor een degradatiekandidaat?
@klaasweetallesquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aan de andere kant als ze straks 5 van de 8 potten winnen staat er echt nog wel een VVV of PEC onder. Niet onmogelijk.
Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 8 maart 2020 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
RKC gaat direct degraderen.
Markeer mijn woorden.
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
RKC gaat direct degraderen.
Markeer mijn woorden.
De eerste keer boeide het ook al niemandquote:Op zondag 8 maart 2020 15:27 schreef PSVCL het volgende:
Pol van Boekel is Feyenoord-fanaat in hart en nieren. De 20-jarige Vierlingsbeker, die vijf jaar geleden uit de B-jeugd van Volharding door VVV werd weggeplukt, koestert, met een knipoog, de ambitie om eens in het rood-wit in de Rotterdamse Kuip te voetballen.
Voor de stille lezersquote:Op zondag 8 maart 2020 15:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De eerste keer boeide het ook al niemand.
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:27 schreef PSVCL het volgende:
Pol van Boekel is Feyenoord-fanaat in hart en nieren. De 20-jarige Vierlingsbeker, die vijf jaar geleden uit de B-jeugd van Volharding door VVV werd weggeplukt, koestert, met een knipoog, de ambitie om eens in het rood-wit in de Rotterdamse Kuip te voetballen.
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De eerste keer boeide het ook al niemand.
lekker manquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@:JanCees
Ja, wat een debielquote:Op zondag 8 maart 2020 15:41 schreef Keyos het volgende:
Die assistent-coach is echt moeilijk irritant.
Prima clubs voor in de Eredivisiequote:Op zondag 8 maart 2020 15:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgend jaar weer veel strijd en passie met Cambuur en De Graafschap
Emmenquote:Op zondag 8 maart 2020 15:49 schreef De_Kraam het volgende:
AZ en Ajax moeten nog naar Emmen uit. EmmenGoden gaan Feyenoord kampioen maken.
Je bent nu niet serieus toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit Feyenoord wint ook wel zonder hulp van de scheids
KNJB zoals altijd. AZ 10 penalties, Feyenoord 9 penalties en Ajax 3 penalties.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent nu niet serieus toch?
Die penalty
Kut scheids
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent nu niet serieus toch?
Die penalty
Kut scheids
quote:Op zondag 8 maart 2020 15:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
KNJB zoals altijd. AZ 10 penalties, Feyenoord 9 penalties en Ajax 3 penalties.
Denk je dit nog steeds?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeg het niet te hard, anders gaan onze Rotterdamse vrienden hier jou net zo behandelen als ze mij behandelen.quote:
YATSEDquote:Op zondag 8 maart 2020 16:20 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg het niet te hard, anders gaan onze Rotterdamse vrienden hier jou net zo behandelen als ze mij behandelen.
Maat je hebt gelijk, dit was geen penalty. Maar ja, het is feyenoord he?
Ik snap het hier gewoon niet. De bal raakt zijn hand gewoon niet. Hoe kun je dan hier met de VAR erbij toch een penalty tegen krijgen?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:20 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg het niet te hard, anders gaan onze Rotterdamse vrienden hier jou net zo behandelen als ze mij behandelen.
Maat je hebt gelijk, dit was geen penalty. Maar ja, het is feyenoord he?
Omdat VARquote:Op zondag 8 maart 2020 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap het hier gewoon niet. De bal raakt zijn hand gewoon niet. Hoe kun je dan hier met de VAR erbij toch een penalty tegen krijgen?
Echt ongelofelijk.
Voor lenny vang ik alle commentaar met liefde opquote:
Ja, inderdaad makkelijker dan verwacht. VARREDquote:Op zondag 8 maart 2020 16:28 schreef fetX het volgende:
Dit ging makkelijker dan verwacht @:lenny_leonard
Hoop dat jullie 4e worden
En wie 5e?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:28 schreef fetX het volgende:
Dit ging makkelijker dan verwacht @:lenny_leonard
Hoop dat jullie 4e worden
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, inderdaad makkelijker dan verwacht. VARRED
Ja. Zat in het stadion, dus geen details.quote:
Sparta is DE club van Rotterdamquote:Op zondag 8 maart 2020 16:38 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord = Elitaire club van Rotterdam
Sparta = Volksclub van Rotterdam
en Excelsior?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:38 schreef KingRoland het volgende:
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:38 schreef KingRoland het volgende:
Idioot.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:38 schreef KingRoland het volgende:
Ja, eerste helft matig. Maar 2-0 is dan toch heel anders dan 1-0 om de rust in te gaan. Daarom ben ik ziedend.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. Zat in het stadion, dus geen details.
Maar Feyenoord was toch sowieso veel beter vandaag? Vond Willem II niet best.
Ah zo. Ik heb nog niks teruggezien. Maar vond de overwinning wel verdiend. NarsinghGod mist nog even tweemaal 1op1. Parodie op een voetballer, maar kan niet nog een parodietopic openen natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, eerste helft matig. Maar 2-0 is dan toch heel anders dan 1-0 om de rust in te gaan. Daarom ben ik ziedend.
Zeker terechte overwinning. Gefeliciteerd daarmee.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah zo. Ik heb nog niks teruggezien. Maar vond de overwinning wel verdiend. NarsinghGod mist nog even tweemaal 1op1. Parodie op een voetballer, maar kan niet nog een parodietopic openen natuurlijk.
Op wie precies? De veroorzaker van de strafschop neem ik aan?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, eerste helft matig. Maar 2-0 is dan toch heel anders dan 1-0 om de rust in te gaan. Daarom ben ik ziedend.
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:43 schreef Shreyas het volgende:
Deze speelronde nog geen verrassingen dus, laten we hopen dat Groningen kan stunten
Leek mij een vrij terechte strafschop. Wel wat makkelijk natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. Zat in het stadion, dus geen details.
Maar Feyenoord was toch sowieso veel beter vandaag? Vond Willem II niet best.
Excelsior zoals jij weet ligt in de buurt van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Ik zou dat meer zien als de club voor de juppen.quote:
Vanavond tijdens Studio Sport even goed naar kijkenquote:Op zondag 8 maart 2020 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leek mij een vrij terechte strafschop. Wel wat makkelijk natuurlijk.
@onlogisch woont in Papendrecht.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:46 schreef KingRoland het volgende:
Leuk feitje tussendoor: De Erasmus Universiteit is de beste universiteit van Nederland op het gebied van economie![]()
voor meer leuke feitjes kun je @:ggmm altijd een DM sturen voor meer leuke feitjes over Rotterdam kun je @:onlogisch een DM sturen.
Hij raakte zijn hand niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Op wie precies? De veroorzaker van de strafschop neem ik aan?
V Boekel floot verder zwaar in het voordeel van Willem II.
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij raakte zijn hand niet.
Dus op wie denk je?
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Die bal werd door de wind van richting veranderd zeker.
Beetje last van Corona-oogjes jij.
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Die bal werd door de wind van richting veranderd zeker.
Beetje last van Corona-oogjes jij.
Welke hand raakt precies de bal?twitter:VarStop twitterde op zondag 08-03-2020 om 15:38:02Wie ziet er hier hands dan? Of missen we iets met z'n allen? Als dit klopt hoe kan het dan dat de VAR penalty zegt! #feywil video:🎥@pwklaassen #Feyenoord #WillemII @WillemII @Feyenoord #VAR https://t.co/ZpjQUcO8rl reageer retweet
Lekker duidelijke beeldenquote:Op zondag 8 maart 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]Welke hand raakt precies de bal?twitter:VarStop twitterde op zondag 08-03-2020 om 15:38:02Wie ziet er hier hands dan? Of missen we iets met z'n allen? Als dit klopt hoe kan het dan dat de VAR penalty zegt! #feywil video:🎥@:pwklaassen #Feyenoord #WillemII @:WillemII @:Feyenoord #VAR https://t.co/ZpjQUcO8rl reageer retweet
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]Welke hand raakt precies de bal?twitter:VarStop twitterde op zondag 08-03-2020 om 15:38:02Wie ziet er hier hands dan? Of missen we iets met z'n allen? Als dit klopt hoe kan het dan dat de VAR penalty zegt! #feywil video:🎥@:pwklaassen #Feyenoord #WillemII @:WillemII @:Feyenoord #VAR https://t.co/ZpjQUcO8rl reageer retweet
De rechterhandquote:Op zondag 8 maart 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De hand van Dries Saddiki, bazennaam trouwensquote:Op zondag 8 maart 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2020 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Op wie precies? De veroorzaker van de strafschop neem ik aan?
V Boekel floot verder zwaar in het voordeel van Willem II.
Zal wel zo'n 40-45 keer langskomenquote:Op zondag 8 maart 2020 16:59 schreef fetX het volgende:
Hmm. Is niet echt duidelijk te zien op die beelden. Hopelijk bij SS betere beelden.
Moet ik daar voor op kamp dan?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je je goed concentreert zie je het wel
xD
Gek hè, die zitten ook niet echt in een flow. En net te weinig drama om het vermakelijk te maken.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stop hier maar mee jongens.
Ik heb het idee dat weinig mensen klaarzitten voor de voetbalshow van PSV.
Altijd geloofd in hem. Zelfs toen ie iets minder goed was bij SP AR TAquote:
Rodriguez sowieso proberen vast te leggenquote:Op zondag 8 maart 2020 17:04 schreef PSVCL het volgende:
Zeefuik als vervanger voor dumfries halen mocht ie vertrekken
wtfquote:Op zondag 8 maart 2020 16:48 schreef KingRoland het volgende:
Papendrecht is eigenlijk de shithole van Rijnmond
Wie is Malen?quote:
Denk ik onmogelijk mocht ie een sterke EK spelen..zou wel een stunt zijnquote:Op zondag 8 maart 2020 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rodriguez sowieso proberen vast te leggen
Bevalt me prima op LBquote:Op zondag 8 maart 2020 17:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk ik onmogelijk mocht ie een sterke EK spelen..zou wel een stunt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |