wacht maar tot de revamp van Benny Cristo die word helemaal top.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is dit joh![]()
Is het ESF eindelijk in Nederland, worden er zoveel keuzes gemaakt waar ik niks mee kan...
Yep.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:56 schreef joko97 het volgende:
Straks Denemarken iets anders dan Yes en het slechte avondje is compleet.
Ik vind ‘m heel leuk, maar gaat niet voor de winst.quote:
Kut jury van Nederlandquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:58 schreef BramVeen het volgende:
Blijkbaar was het verschil 1 punt..............
Mwah, allebei gospel, maar wel heel anders. Gaat denk ik niet in elkaars vijver zittenquote:
YOU GO GRAZZIEquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:58 schreef grazz het volgende:
Vocaal super sterk en een heerlijk feelgood nummer...whats not to like. Jongens OPEN UP for the mamas
Nee denk het ook niet. Dit van Zweden heeft totaal geen melancholie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah, allebei gospel, maar wel heel anders. Gaat denk ik niet in elkaars vijver zitten
Epiales swingt als een dolle door m'n hoofd nu.quote:
Nee, Nederland gaat dit in de finale misschien niet eens tegenkomen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah, allebei gospel, maar wel heel anders. Gaat denk ik niet in elkaars vijver zitten
quote:
Oh neequote:
Ik denk toch dat Dotter gewoon niet genoeg mensen aansprak.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef Em31 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd echt niet waarom ze dit kiezen na zo'n televote score ook vorig jaar
Omdat dit veel beter is dan die gast van vorig jaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef Em31 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd echt niet waarom ze dit kiezen na zo'n televote score ook vorig jaar
Mwa, het is wel gewoon Zweden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, Nederland gaat dit in de finale misschien niet eens tegenkomen.
Het MF was natuurlijk ook gewoon buitengewoon matig.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Dotter gewoon niet genoeg mensen aansprak.
Nouja ze had 1 punt minderquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Dotter gewoon niet genoeg mensen aansprak.
Daarom. Smak jurypunten enzo. En ze zingen goed.quote:
Ik heb ook weinig leuks gehoord inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het MF was natuurlijk ook gewoon buitengewoon matig.
Zweden is uitgezweed.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
Het was inderdaad wel een matig Melfest jaar. Maar de afgelopen 3 jaar ofzo, vond ik ook niet-zo
Snap ik. Welterusten!quote:
Gezellig met Finlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |