dat is waar, aan 2cm langere voeten heeft hij weinigquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hij precies groter zou willen hebben
Jebentzellufquote:
Dit is een beetje als of een puppy probeert te grommenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet als ik jou een kopje kleiner maak
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:42 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dit is een beetje als of een puppy probeert te grommen
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even de OP aangepast met wat liefs.
Wil ik ookquote:
dat klinkt echt heel goedquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:23 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geluncht met een vegan mexicaanse kapsalon![]()
was erg lekker.
Je hebt een vegan- obsessie?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:23 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geluncht met een vegan mexicaanse kapsalon![]()
was erg lekker.
Het was ook echt erg goedquote:
Ja ik heb inderdaad even een vegan obsessiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt een vegan- obsessie?![]()
Omdat je het goed vind voor de planeet dat met met z’n alles minder dieren / dieren producten eten?
Want je hebt last van de melk en vlees producten?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het was ook echt erg goedIk had ook een taro-chai-latte. Ik ga zeker terug
[..]
Ja ik heb inderdaad even een vegan obsessie![]()
Ik wil meer plantaardig eten omdat ik denk dat het beter is voor mijn gezondheid ipv alle melkproducten, vlees, en dingen met een lijst aan ingredienten waarvan ik niet snap waarom het erin zit.
Ik zal niet 100% hardcore vegan worden, maar wat meer 'eetwissels' (zoals het voedingcentrum dat zo mooi zegt) met vegetarische of vegan producten vind ik prima.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook een dutje maar ben op mijn werk
Klaar om hier in te trekken.quote:
quote:
Over een uur of twee?quote:
Ik ga wel vanavond de stad inquote:
Prima. Wil je uitslapen of ga je het zo laat maken dat je morgenvroeg in één keer door kan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga wel vanavond de stad in
Morgen doen?
Ik mag nog 1 keer sloeren dus ik denk het laatstequote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima. Wil je uitslapen of ga je het zo laat maken dat je morgenvroeg in één keer door kan?
Van mij mag je altijd soorten hoor. Al ga ik er vanuit dat je die behoefte niet meer hebt als je hier woont.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag nog 1 keer sloeren dus ik denk het laatste
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je spreid je kansen nu het duidelijk is dat CE geen foksters date?
CE neem ik er ook gewoon bij. Met al die vrouwen hier die helemaal wild van hem zijn, komt het zeker ten goede van de hoeveelheid tettenpics die deze kant op komt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je spreid je kansen nu het duidelijk is dat CE geen foksters date?
Dat zei hij tochquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk date ik niet met mensen van FOK!, maar er zijn altijd uitzonderingen.
Omdat ze het te druk heeft met de hoer uithangen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Allures weg is?
Je bent met Allures aan het daten?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest iets te hard lachenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ze het te druk heeft met de hoer uithangen?
Ja nu kan ik ook wel weggaanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ehmmm... okquote:
Als je geen Fokker bent maak je wel een kansquote:
Ik schat CE toch wel hoger in dan bijmannetje.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Je bent met Allures aan het daten?![]()
Oke. Duidelijk
[..]
Moest iets te hard lachen
Bedankt voor deze mooie woorden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik schat CE toch wel hoger in dan bijmannetje.
Geen idee....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik schat CE toch wel hoger in dan bijmannetje.
Of was Allures degene die maar niet op gaf?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mooie woorden.
Klinkt jaloersmakend.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pizza aan het eten in mn badjas. Dus wel goed ja
En je knie?
Anders loka laten rijden en haar mentaal bijstaanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt jaloersmakend.
Redelijk. Even naar de stad geweest vandaag, had toen was last. Snel weer gaan liggen terwijl Loka aan het schilderen was.
Moeten morgen naar de andere kant van het land, even kijken of ik kan rijden.
Ja, maar Loka wil niet in het donker rijden. Dus zal terug moeten rijden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Anders loka laten rijden en haar mentaal bijstaan
Links... Links!!!! LINKSSSSSS!!!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Anders loka laten rijden en haar mentaal bijstaan
Pffquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar Loka wil niet in het donker rijden. Dus zal terug moeten rijden.
Of ik met de trein terug en zij maandagochtend met de auto.
Wel een stapel spellen verkocht vandaag. Geeft wat meer ruimte.quote:
Ik vind het heerlijk, zeker in de regenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
In het donker rijden vind ik ook echt niets aan, zeker als het regent is dat zo vermoeiend.
Ik ben m'n transformershoekje aan het upgradenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel een stapel spellen verkocht vandaag. Geeft wat meer ruimte.
Volgende week eens kijken waar ik mijn dvd's kan dumpen.
Wat doe je er allemaal mee?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben m'n transformershoekje aan het upgraden
De 4 Detolfs gaan eruit, en die hele hoek gaat Billy wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doe je er allemaal mee?
Wanneer was je nou ook alweer jarig trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 19 april![]()
Dating life spelen op de hoogste moeilijkheidsgraadquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was het toch alquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dating life spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad
Zullen we 'Man bijt hond' bellen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zullen we 'Man bijt hond' bellen?
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
De 4 Detolfs gaan eruit, en die hele hoek gaat Billy worden
Hoeveel jaar verzamel je al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 19 april![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
De 4 Detolfs gaan eruit, en die hele hoek gaat Billy worden
Lekker scherp man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 19 april![]()
Heb je even op de kalender gezet zodat ik je niet vergeet
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Uh.....quote:
Ja was even een matige snelle, zo rol ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker scherp man.
Heb je even op de kalender gezet zodat ik je niet vergeet
Beste verzameling wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh.....
Ik denk 2005-6
Overigens is dit niet alles... heb nog een stuk of 20 in de doos zitten![]()
Mwaquote:
Moet nog steeds ooit eens al mijn cd's digitaliseren, maar heb daar geen zin in.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:37 schreef Faxie het volgende:
Ik ga zo mijn Shazam lijst eens uitpluizen
Heb ik wel eens gedaan. Luister ze zo goed als amper.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet nog steeds ooit eens al mijn cd's digitaliseren, maar heb daar geen zin in.
Valt op zich wel mee met de stof hierquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben blij dat ik niets spaar, je zou het maar allemaal moeten afstoffen steeds.
quote:
Je raadt het aan? Ik ga er mijn film niet voor uitzetten nu.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zojuist uitgezonden op NPO2, dus online terug te kijken
Gewoon een compilatie en als het goed is nog de hele week terug te kijken via uitzending gemist.nl oid, dus kan ook gewoon na de film.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je raadt het aan? Ik ga er mijn film niet voor uitzetten nu.
Die duurt nog bijna twee uur en daarna is het bedtijd voor deze oude man.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gewoon een compilatie en als het goed is nog de hele week terug te kijken via uitzending gemist.nl oid, dus kan ook gewoon na de film.
Vond het leuk om weer eens te zien
Daarom keek mijn oude man het livequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die duurt nog bijna twee uur en daarna is het bedtijd voor deze oude man.
Mission Impossible, precies het vermaak dat ik nu nog kan handelen.quote:
Kon je maar denken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 girls one dick of shaving Ryan's privates denk ik bij Air.
Ah Tom Cruise, ik zie 'm gelijk weer al springend op Oprah's bankquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mission Impossible, precies het vermaak dat ik nu nog kan handelen.
Dank voor deze mental imagequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah Tom Cruise, ik zie 'm gelijk weer al springend op Oprah's bank
Jaja, te mainstream voor jou.quote:
Ik weet een kakkerlak die zo heette.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:52 schreef aeque het volgende:
Mensen moeten echt betere namen voor hun kinderen gaan verzinnen. Wie de neuk noemt zijn kind 'Zaza'...
Diehardfans van de Fabeltjeskrant!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:52 schreef aeque het volgende:
Mensen moeten echt betere namen voor hun kinderen gaan verzinnen. Wie de neuk noemt zijn kind 'Zaza'...
Dan zou je verwachten dat het broertje Bor of Zoef zou heten, maar nee die heet Floyd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Diehardfans van de Fabeltjeskrant!
Keith of Pink, even culturele breedte laten zien!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat het broertje Bor of Zoef zou heten, maar nee die heet Floyd.
Vernoemd naar Brad Pitt in True Romance. Goede keus.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat het broertje Bor of Zoef zou heten, maar nee die heet Floyd.
Jij bent er vroeg bijquote:
ik kan de kerk zien liggen, telt dat ook?quote:
Goed genoeg.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan de kerk zien liggen, telt dat ook?
Jup.quote:
bedankt voor het delen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tijdje terug een discussie gehad met mijn zusje over de geldelijke waarde van mensen en dat niet iedereen evenveel waard is.
Zij vond dat maar stom en haar dochter moet net zoveel waard zijn als bv Willem Alexander.
Ik vind het niet meer dan logisch dat de ene persoon meer waard is dan de ander. Niet dat ik het nou perse léuk vind dat het zo is, maar logisch wel.
Ok. Dat wilde ik even met jullie delen.
ligt aan je kerk.quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Value_of_lifequote:Op zondag 8 maart 2020 10:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tijdje terug een discussie gehad met mijn zusje over de geldelijke waarde van mensen en dat niet iedereen evenveel waard is.
Zij vond dat maar stom en haar dochter moet net zoveel waard zijn als bv Willem Alexander.
Ik vind het niet meer dan logisch dat de ene persoon meer waard is dan de ander. Niet dat ik het nou perse léuk vind dat het zo is, maar logisch wel.
Ok. Dat wilde ik even met jullie delen.
Goede gedachte op internationale vrouwendag.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Na elke gangbang even biechten en 6 wees me groetjes en je bent weer rein.
Waar ga je heen?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Vakanties blijven altijd weer veel werk
Ik zal het haar doorsturenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Value_of_life
Naar Sarek, Zweden. Dinnetje wilde niet meequote:Op zondag 8 maart 2020 10:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Kakken in de sneeuw met je dinnetje?
O.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt aan je kerk.
als de klokken beginnen te luiden heb je nog een kwartier.
quote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Naar Sarek, Zweden. Dinnetje wilde niet mee
Vrouw meenemen naar de zon. Doe-vakanties met je maten.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ik hoor het niet meer. Ik heb er ongeveer naast gewoond. Opeens ben je er zo aan gewend dat je er gewoon doorheen kan slapen.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O.
Ik heb niks gehoord, dus ik kan nog ff blijven zitten
Dan doen jullie elkaar zeker, met je holmaten.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouw meenemen naar de zon. Doe-vakanties met je maten.
Zo werkt het hier.
Ja bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan doen jullie elkaar zeker, met je holmaten.
Omdat het op het moment van uitzoeken -24 was op de plek van bestemming. Dat vond ze net iets te voor een eerste wintertocht.quote:
Is dat vandaag?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede gedachte op internationale vrouwendag.
Meisjes die vragen worden overgeslagenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
Nu heb ik het idee dat ik vereerd moet worden vandaag
Ik hou mijn mond wel weer dichtquote:Op zondag 8 maart 2020 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meisjes die vragen worden overgeslagen.
Zo ben je sowieso op je bestquote:
Dat is wel frisjes jaquote:Op zondag 8 maart 2020 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat het op het moment van uitzoeken -24 was op de plek van bestemming. Dat vond ze net iets te voor een eerste wintertocht.
Cheersquote:
Ehmmmquote:
Stom!quote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah, snap ik ook wel weer.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat het op het moment van uitzoeken -24 was op de plek van bestemming. Dat vond ze net iets te voor een eerste wintertocht.
Ja nee. Het is duidelijkquote:
Ja? Mooi zo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Zal wel de datum zijn waarop die verpakt is. No worries.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Hm, zakje tonijn met houdbaarheid van 03-2018. Kan vast nog wel
Alleen vandaag?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
Nu heb ik het idee dat ik vereerd moet worden vandaag
Nee, dat was 01-2015.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel de datum zijn waarop die verpakt is. No worries.
Goed puntquote:
Jij durfalquote:Op zondag 8 maart 2020 11:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Hm, zakje tonijn met houdbaarheid van 03-2018. Kan vast nog wel
Living on the edgequote:
Wij vrouwen dienen altijd zo behandeld te worden tochquote:
Sommigen meer dan anderen. En het vraagt een zekere vorm van wederkerigheid.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:26 schreef Debsterr het volgende:
Wij vrouwen dienen altijd zo behandeld te worden toch
Zekerquote:Op zondag 8 maart 2020 11:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij vrouwen dienen altijd zo behandeld te worden toch
quote:
Meer dan genoeg om het randje onder je nagel schoon te maken van de vinger waarmee de de poep uit je bilnaad krabt.quote:
Wel efficient om de overgebleven nootjes er weer uit te vissen op die manier.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer dan genoeg om het randje onder je nagel schoon te maken van de vinger waarmee de de poep uit je bilnaad krabt.
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel efficient om de overgebleven nootjes er weer uit te vissen op die manier.
Kun je wellicht met winst verkopen aan je reisgezellen als delicatesse.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel efficient om de overgebleven nootjes er weer uit te vissen op die manier.
Soort kopi luwak, maar dan anders.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je wellicht met winst verkopen aan je reisgezellen als delicatesse.
Vraag of ze wat over zichzelf kan vertellen, dan gaat ze je vanzelf negeren.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag of ze wat over zichzelf kan vertellen, dan gaat ze je vanzelf negeren.
Gouden tipquote:Op zondag 8 maart 2020 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag of ze wat over zichzelf kan vertellen, dan gaat ze je vanzelf negeren.
Elleboog diep?quote:
Beetje karig, zeker in het licht van het feit dat het vandaag dierendag is voor vrouwen.quote:
Dierendag voor vrouwenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje karig, zeker in het licht van het feit dat het vandaag dierendag is voor vrouwen.
Ik ga dan ook chipjes voerenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje karig, zeker in het licht van het feit dat het vandaag dierendag is voor vrouwen.
Helaas het wordt niet jouw zak waar ze met ogen vol lust naar grijpt.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaasz het wordt niet jouw zak waar ze met ogen vol lust naar grijpt.
🤣quote:Op zondag 8 maart 2020 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas het wordt niet jouw zak waar ze met ogen vol lust naar grijpt.
Jij hebt de chips, zal ik de fles drank verzorgen?quote:
Ik drink geen alcohol. 😋quote:Op zondag 8 maart 2020 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt de chips, zal ik de fles drank verzorgen?
Dan neem ik drank zonder alcohol mee natuurlijk.quote:
Dank je, als je toch in de keuken staat maak gelijk even een boterham voor me klaar.quote:
Zal ik ook gelijk wat druiven voor je schillen?quote:Op zondag 8 maart 2020 13:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dank je, als je toch in de keuken staat maak gelijk even een boterham voor me klaar.
Doe maar een appeltje vandaag.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zal ik ook gelijk wat druiven voor je schillen?
Wat is er voor jou nu anders dan?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met die quarantaine shit, en het is pas dag 1
Minimaal verplicht 2 weken thuiswerken omdat een of andere ceo bobo in Londen loopt te panieken?quote:
Klinkt eerder als een kantoorverbod dan quarantaine. Dacht al dat je twee weken verplicht thuis moest blijven.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Minimaal verplicht 2 weken thuiswerken omdat een of andere ceo bobo in Londen loopt te panieken?
Ja, die wil gewoon dat z'n bedrijf door blijft draaien.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Minimaal verplicht 2 weken thuiswerken omdat een of andere ceo bobo in Londen loopt te panieken?
Iemand opperde het idee om op mooie dagen vanuit een strandtent te gaan werken, waarop management zei dat men dat kan zien via de werklaptop en dat dat niet is toegestaan. Mijn leven is zinloos en onthouden van enige betekenis nuquote:Op zondag 8 maart 2020 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een kantoorverbod dan quarantaine. Dacht al dat je twee weken verplicht thuis moest blijven.
Stom.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, die wil gewoon dat z'n bedrijf door blijft draaien.
Hoe kunnen ze dat zien dan?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iemand opperde het idee om op mooie dagen vanuit een strandtent te gaan werken, waarop management zei dat men dat kan zien via de werklaptop en dat dat niet is toegestaan. Mijn leven is zinloos en onthouden van enige betekenis nu
Nah. Netwerkverbinding. Een netwerk met de naam Cascatabeachlounge zegt wel voldoende denk ikquote:Op zondag 8 maart 2020 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat zien dan?Verplicht webcam aan tijdens werkuren?
Hotspot en vpn.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah. Netwerkverbinding. Een netwerk met de naam Cascatabeachlounge zegt wel voldoende denk ik
Daar heb ik nou een travel router voor. Maak je waar ook ter wereld je eigen veilig netwerk en ziet je werkgever dus niet dat je op het strand aan de cocktails zit.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah. Netwerkverbinding. Een netwerk met de naam Cascatabeachlounge zegt wel voldoende denk ik
Of dat iddquote:
Gewoon een dongle kopen.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar goed, anders zat je saai op kantoor. Nu ben je als je klaar bent wel meteen thuis en kun je alsnog naar de strandtent.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah, ga niet lopen klooien daarmee. Dikke kans dat ze dat ook zien.quote:
Stomquote:Op zondag 8 maart 2020 16:49 schreef AirwiN het volgende:
Zo zie je maar, je kan niet tegelijk een Casanova en een digi-nerd zijn. Barb
Het kantoor is wel echt tofquote:Op zondag 8 maart 2020 16:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar goed, anders zat je saai op kantoor. Nu ben je als je klaar bent wel meteen thuis en kun je alsnog naar de strandtent.
Heb je geen tof huis?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kantoor is wel echt tofOud warehouse/loft met massagestoelen etc.
Gewoon flatje. Leuk en knus, maar niet superspeciaal of zo.quote:
Geef!quote:Op zondag 8 maart 2020 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Bananenbrood staat in de oven. Met chocola.
We gaan eraan.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Wow 77 nieuwe gevallen. En twee minder gevallen zie ik
Ja, maar die begon te lachen toen ik haar vroeg om een massagequote:
Gemeenquote:Op zondag 8 maart 2020 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar die begon te lachen toen ik haar vroeg om een massage
Dat sowieso. Als je de periode maar lang genoeg kiest, zijn we allemaal terminaal.quote:
Ik ontken dat, ik ben nog niet 1 keer doodgegaan en ben niet van plan er mee te beginnenquote:Op zondag 8 maart 2020 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als je de periode maar lang genoeg kiest, zijn we allemaal terminaal.
Gelukkig woon je in de bible belt. Daar regelt God het hoogstpersoonlijk.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verkouden denk ik
Ontkenning is een van de stappen in de erkenning dat je terminaal bent.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ontken dat, ik ben nog niet 1 keer doodgegaan en ben niet van plan er mee te beginnen.
Bron?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontkenning is een van de stappen in de erkenning dat je terminaal bent.
Ja is vanmiddag nog op de koffie geweest. Alleen heb ik nooit koffie in huis dus dit is m'n straf.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig woon je in de bible belt. Daar regelt God het hoogstpersoonlijk.
Dit moet een grap zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:31 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
We verdienen Corona.
Ik zou er niet op rekenen in 2020quote:
Ik ga er toch om lachen. Try to stop me.quote:
I won't. Ik moet er ook wel om lachen, maar deze types bestaan echtquote:Op zondag 8 maart 2020 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga er toch om lachen. Try to stop me.
Grote groepen voorlopig vermijden lijkt me wel verstandig ja.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:43 schreef HeatWave het volgende:
Ook niet echt handig om met duizenden lekker de staat op te gaan met je vrouwenmars.
Ik ben echt geen corona-paniektype, maar een beetje voorzichtig doen lijkt me het minste.
Daarom,ik blijf ook niet thuis ofzo. Maar ik ga niet naar drukke plekken als het niet hoeft.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grote groepen voorlopig vermijden lijkt me wel verstandig ja.
Hoest je? Want dan blijf je maar thuisquote:Op zondag 8 maart 2020 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verkouden denk ik
Incubatietijd is 28 dagen hoorquote:Op zondag 8 maart 2020 17:33 schreef Faxie het volgende:
Ik ben vandaag officieel door de incubatietijd heen
@:Halimede
Gewoon een jaar of 5 wachten voor de zekerheid.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:09 schreef HeatWave het volgende:
Je krijgt het toch wel, liever door neuken dan een of ander oud lijk dat in je gezicht hoest.
Dat doet ze sowieso wel jaquote:Op zondag 8 maart 2020 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een jaar of 5 wachten voor de zekerheid.
Better safe than sorryquote:
Better safe than sorryFaxiestylequote:
Ik heb even met m'n kop uit het raam gehangen en wat pus uit m'n ogen gedrukt.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jaja, toevallig net als jij door Gouda kwam met de trein
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb even met m'n kop uit het raam gehangen en wat pus uit m'n ogen gedrukt.
Gewoon niet naar buiten gaan de komende tijd.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grote groepen voorlopig vermijden lijkt me wel verstandig ja.
M'n haarbal vind het wel gezellig in ieder gevalquote:Op zondag 8 maart 2020 20:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niet naar buiten gaan de komende tijd.
Die van mij ook.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
M'n haarbal vind het wel gezellig in ieder geval
Ja, straks ga ik dood aan corona, kan echt nietquote:Op zondag 8 maart 2020 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een jaar of 5 wachten voor de zekerheid.
Nu hoef ik m niet meerquote:Op zondag 8 maart 2020 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Bananenbrood per ongeluk op 200 graden in de oven gehad ipv 180
Is ie sneller klaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister een broodbakmachine op de kop getikt. Nog tot half 12 wachten om te zien wat het resultaat is van de eerste pogingquote:Op zondag 8 maart 2020 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Zonde. Heb je de volgende ochtend alsnog oud brood.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb gister een broodbakmachine op de kop getikt. Nog tot half 12 wachten om te zien wat het resultaat is van de eerste poging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |