dat is waar, aan 2cm langere voeten heeft hij weinigquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hij precies groter zou willen hebben
Jebentzellufquote:
Dit is een beetje als of een puppy probeert te grommenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet als ik jou een kopje kleiner maak
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:42 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dit is een beetje als of een puppy probeert te grommen
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even de OP aangepast met wat liefs.
Wil ik ookquote:
dat klinkt echt heel goedquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:23 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geluncht met een vegan mexicaanse kapsalon![]()
was erg lekker.
Je hebt een vegan- obsessie?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:23 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geluncht met een vegan mexicaanse kapsalon![]()
was erg lekker.
Het was ook echt erg goedquote:
Ja ik heb inderdaad even een vegan obsessiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt een vegan- obsessie?![]()
Omdat je het goed vind voor de planeet dat met met z’n alles minder dieren / dieren producten eten?
Want je hebt last van de melk en vlees producten?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het was ook echt erg goedIk had ook een taro-chai-latte. Ik ga zeker terug
[..]
Ja ik heb inderdaad even een vegan obsessie![]()
Ik wil meer plantaardig eten omdat ik denk dat het beter is voor mijn gezondheid ipv alle melkproducten, vlees, en dingen met een lijst aan ingredienten waarvan ik niet snap waarom het erin zit.
Ik zal niet 100% hardcore vegan worden, maar wat meer 'eetwissels' (zoals het voedingcentrum dat zo mooi zegt) met vegetarische of vegan producten vind ik prima.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook een dutje maar ben op mijn werk
Klaar om hier in te trekken.quote:
quote:
Over een uur of twee?quote:
Ik ga wel vanavond de stad inquote:
Prima. Wil je uitslapen of ga je het zo laat maken dat je morgenvroeg in één keer door kan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga wel vanavond de stad in
Morgen doen?
Ik mag nog 1 keer sloeren dus ik denk het laatstequote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima. Wil je uitslapen of ga je het zo laat maken dat je morgenvroeg in één keer door kan?
Van mij mag je altijd soorten hoor. Al ga ik er vanuit dat je die behoefte niet meer hebt als je hier woont.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag nog 1 keer sloeren dus ik denk het laatste
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je spreid je kansen nu het duidelijk is dat CE geen foksters date?
CE neem ik er ook gewoon bij. Met al die vrouwen hier die helemaal wild van hem zijn, komt het zeker ten goede van de hoeveelheid tettenpics die deze kant op komt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je spreid je kansen nu het duidelijk is dat CE geen foksters date?
Dat zei hij tochquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk date ik niet met mensen van FOK!, maar er zijn altijd uitzonderingen.
Omdat ze het te druk heeft met de hoer uithangen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Allures weg is?
Je bent met Allures aan het daten?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest iets te hard lachenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ze het te druk heeft met de hoer uithangen?
Ja nu kan ik ook wel weggaanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ehmmm... okquote:
Als je geen Fokker bent maak je wel een kansquote:
Ik schat CE toch wel hoger in dan bijmannetje.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Je bent met Allures aan het daten?![]()
Oke. Duidelijk
[..]
Moest iets te hard lachen
Bedankt voor deze mooie woorden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik schat CE toch wel hoger in dan bijmannetje.
Geen idee....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik schat CE toch wel hoger in dan bijmannetje.
Of was Allures degene die maar niet op gaf?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mooie woorden.
Klinkt jaloersmakend.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pizza aan het eten in mn badjas. Dus wel goed ja
En je knie?
Anders loka laten rijden en haar mentaal bijstaanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt jaloersmakend.
Redelijk. Even naar de stad geweest vandaag, had toen was last. Snel weer gaan liggen terwijl Loka aan het schilderen was.
Moeten morgen naar de andere kant van het land, even kijken of ik kan rijden.
Ja, maar Loka wil niet in het donker rijden. Dus zal terug moeten rijden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Anders loka laten rijden en haar mentaal bijstaan
Links... Links!!!! LINKSSSSSS!!!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Anders loka laten rijden en haar mentaal bijstaan
Pffquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar Loka wil niet in het donker rijden. Dus zal terug moeten rijden.
Of ik met de trein terug en zij maandagochtend met de auto.
Wel een stapel spellen verkocht vandaag. Geeft wat meer ruimte.quote:
Ik vind het heerlijk, zeker in de regenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
In het donker rijden vind ik ook echt niets aan, zeker als het regent is dat zo vermoeiend.
Ik ben m'n transformershoekje aan het upgradenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel een stapel spellen verkocht vandaag. Geeft wat meer ruimte.
Volgende week eens kijken waar ik mijn dvd's kan dumpen.
Wat doe je er allemaal mee?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben m'n transformershoekje aan het upgraden
De 4 Detolfs gaan eruit, en die hele hoek gaat Billy wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doe je er allemaal mee?
Wanneer was je nou ook alweer jarig trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 19 april![]()
Dating life spelen op de hoogste moeilijkheidsgraadquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was het toch alquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dating life spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad
Zullen we 'Man bijt hond' bellen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zullen we 'Man bijt hond' bellen?
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
De 4 Detolfs gaan eruit, en die hele hoek gaat Billy worden
Hoeveel jaar verzamel je al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 19 april![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
De 4 Detolfs gaan eruit, en die hele hoek gaat Billy worden
Lekker scherp man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 19 april![]()
Heb je even op de kalender gezet zodat ik je niet vergeet
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Uh.....quote:
Ja was even een matige snelle, zo rol ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker scherp man.
Heb je even op de kalender gezet zodat ik je niet vergeet
Beste verzameling wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh.....
Ik denk 2005-6
Overigens is dit niet alles... heb nog een stuk of 20 in de doos zitten![]()
Mwaquote:
Moet nog steeds ooit eens al mijn cd's digitaliseren, maar heb daar geen zin in.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:37 schreef Faxie het volgende:
Ik ga zo mijn Shazam lijst eens uitpluizen
Heb ik wel eens gedaan. Luister ze zo goed als amper.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet nog steeds ooit eens al mijn cd's digitaliseren, maar heb daar geen zin in.
Valt op zich wel mee met de stof hierquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben blij dat ik niets spaar, je zou het maar allemaal moeten afstoffen steeds.
quote:
Je raadt het aan? Ik ga er mijn film niet voor uitzetten nu.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zojuist uitgezonden op NPO2, dus online terug te kijken
Gewoon een compilatie en als het goed is nog de hele week terug te kijken via uitzending gemist.nl oid, dus kan ook gewoon na de film.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je raadt het aan? Ik ga er mijn film niet voor uitzetten nu.
Die duurt nog bijna twee uur en daarna is het bedtijd voor deze oude man.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gewoon een compilatie en als het goed is nog de hele week terug te kijken via uitzending gemist.nl oid, dus kan ook gewoon na de film.
Vond het leuk om weer eens te zien
Daarom keek mijn oude man het livequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die duurt nog bijna twee uur en daarna is het bedtijd voor deze oude man.
Mission Impossible, precies het vermaak dat ik nu nog kan handelen.quote:
Kon je maar denken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 girls one dick of shaving Ryan's privates denk ik bij Air.
Ah Tom Cruise, ik zie 'm gelijk weer al springend op Oprah's bankquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mission Impossible, precies het vermaak dat ik nu nog kan handelen.
Dank voor deze mental imagequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah Tom Cruise, ik zie 'm gelijk weer al springend op Oprah's bank
Jaja, te mainstream voor jou.quote:
Ik weet een kakkerlak die zo heette.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:52 schreef aeque het volgende:
Mensen moeten echt betere namen voor hun kinderen gaan verzinnen. Wie de neuk noemt zijn kind 'Zaza'...
Diehardfans van de Fabeltjeskrant!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:52 schreef aeque het volgende:
Mensen moeten echt betere namen voor hun kinderen gaan verzinnen. Wie de neuk noemt zijn kind 'Zaza'...
Dan zou je verwachten dat het broertje Bor of Zoef zou heten, maar nee die heet Floyd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Diehardfans van de Fabeltjeskrant!
Keith of Pink, even culturele breedte laten zien!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat het broertje Bor of Zoef zou heten, maar nee die heet Floyd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |