abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191878588
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:52 schreef the_actraiser het volgende:

[..]

Precies de reden dat patiënten met al bestaande cardiologische problemen een hogere mortaliteit hebben.
Dat, maar als blijkt dat een groot gedeelte van de "genezen" personen chronische hartklachten of diabetes er aan overhoudt, gaat dit nog jarenlang effect hebben op de gezondheidszorg.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:00:03 #77
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_191878609
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dit is echt 1 vab de kutste landen ooit als er een keer collectiviteit, pro actief handelen en daadkracht nodig is.
Dat kansloze eindeloze overleg ook om alles. Recipe for disaster tijdens een pandemie.
Nog niet zo lang geleden kon defensie nog een shitload aan noodziekenhuizen uit de grond stampen en bestond het korps Mobiele Colonnes nog... Maar ja...
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:00:12 #78
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191878611
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Als china binnen 3 dagen een ziekenhuis uit de grond kan stampen kunnen wij best binnen een paar weken een fabriek omtoveren in massaproductie van mondkapjes. Beter zoiets proberen dan zeggen dat ze niet werk en mensen in hun mouw moeten hoesten
Als het niet meer zou zijn dan doekjes op maat snijden en dan elastiekjes aan bevestigen, ja, maar wanneer je die doekjes ook zelf moet produceren moet je eerst machines ontwerpen...
are we infinite or am I alone
pi_191878612
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:56 schreef Tris het volgende:
Hoe kan het dat men er zo stellig van is overtuigd dat niemand van die Vindicatlui besmet is?
Er is een stappenplan _O_
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:01:05 #80
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_191878622
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:55 schreef the_actraiser het volgende:
Wel een 'leuk' feit is dat bijna ieder mini-landje 1 of meerdere gevallen heeft:

Andorra
Luxemburg
San-Marino
Monaco
Vaticaanstad
Liechtenstein
(Gibraltar)

Hebben we er meer?
IJsland.
pi_191878628
NL heeft een grote filterfabriek die het kan maken. (Leverancier van me).
Moeten ze wel de opdracht krijgen. ;)
Vakman pur sang
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:01:51 #82
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_191878630
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:36 schreef Markesh het volgende:

[..]

Hmm, ze geven om precies te zijn 1 dag op en ik denk niet dat dat alleen vanwege het feit is dat heel Nederland een mening over hun heeft.
Die mening heeft een groot deel toch wel.

Er schijnt niemand besmet te zijn maar we gaan het zien...
Nouja, als je op vakantie bent wil je niet de hele tijd negatief in het nieuws zijn omdat je op vakantie bent. Voor veel mensen leek het vooral weer even een mooi moment om Vindicat te bashen, terwijl de hele vakantie in goed overleg is gegaan met experts.
AZ
ALKMAAR
pi_191878638
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:57 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ link | afbeelding ]

koddig
De studenten en chauffeurs opsluiten schijnt inhumaan te zijn.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:02:37 #84
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191878639
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:01 schreef Tijn het volgende:

[..]

IJsland.
Faeröer-eilanden
Malta
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_191878643
quote:
Hoe kan het dat men er zo stellig van is overtuigd dat niemand van die Vindicatlui besmet is?
Waarschijnlijk heeft er niemand koorts. Ik geloof best dat de studentenvereniging goed op de studenten heeft gelet. Er zullen vast ook studenten geneeskunde in de groep hebben gezeten, dus die zullen de mede-studenten extra gemonitord hebben. Wil niet zeggen dat ze niet na afloop van de reis ziekteverschijnselen kunnen krijgen :|W
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:02:51 #86
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_191878644
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:01 schreef Durmada het volgende:

[..]

Nouja, als je op vakantie bent wil je niet de hele tijd negatief in het nieuws zijn omdat je op vakantie bent. Voor veel mensen leek het vooral weer even een mooi moment om Vindicat te bashen, terwijl de hele vakantie in goed overleg is gegaan met experts.
Dat bedoel ik, Vindicat bashen is in principe altijd goed, maar ik zie niet in waarom zij nu echt iets verkeerd gedaan hebben.
Don't let my username fool you...
pi_191878659
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Er is een stappenplan _O_
Sprakeloos.....
pi_191878662
quote:

[..]

quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Het schoonvegen van straatjes is in volle gang

28-02-2020
[ link | ]

04-03-2020
[ link |
Mooi man :)

spin spin spin

Voor bron klik op het plaatje

pi_191878663
Foto van de studentes?
pi_191878669
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:02 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft er niemand koorts. Ik geloof best dat de studentenvereniging goed op de studenten heeft gelet. Er zullen vast ook studenten geneeskunde in de groep hebben gezeten, dus die zullen de mede-studenten extra gemonitord hebben. Wil niet zeggen dat ze niet na afloop van de reis ziekteverschijnselen kunnen krijgen :|W
Er zaten 5-10 geneeskundestudenten, waarvan enkele coschappers, welke thuisblijven van coschappen bij eerste tekenen van klachten.
pi_191878675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:03 schreef Tris het volgende:

[..]

Sprakeloos.....
Knap dat ze op zo'n korte termijn zo'n leuke infographic uit de grond hebben weten te stampen _O_
pi_191878680
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:
NL heeft een grote filterfabriek die het kan maken. (Leverancier van me).
Moeten ze wel de opdracht krijgen. ;)
Weet de overheid daarvan? Als de filterfabriek gewoonlijk geen mondkapjes maakt, dan komt het waarschijnlijk niet eens bij de overheid op dat zo'n fabriek dat ook kan maken.
  Spellchecker zaterdag 7 maart 2020 @ 11:06:27 #93
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191878690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:04 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Er zaten 5-10 geneeskundestudenten, waarvan enkele coschappers, welke thuisblijven van coschappen bij eerste tekenen van klachten.
Die zouden sowieso een paar weken thuis moeten blijven ..... eigenlijk heel die club studenten.
pi_191878694
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:05 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Weet de overheid daarvan? Als de filterfabriek gewoonlijk geen mondkapjes maakt, dan komt het waarschijnlijk niet eens bij de overheid op dat zo'n fabriek dat ook kan maken.
Nee normaal meer filters voor gebouwen en hepafilters.
Maar de overheid is niet achterlijk, die weten dat ook wel of hebben wel een enorme voorraad al lang ingekocht.
Vakman pur sang
pi_191878696
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:04 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Oh, gelukkig maar. Ik had even de indruk dat de studenten wat onvoorzichtig zouden kunnen handelen.
pi_191878707
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:07 schreef Tris het volgende:

[..]

Oh, gelukkig maar. Ik had even de indruk dat de studenten wat onvoorzichtig zouden kunnen handelen.
De gedeelde keuken in mijn studentenhuis was destijds een potentieel bioterroristisch lab

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2020 11:09:38 ]
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:09:36 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191878718
sjoerdmossou twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 09:38:18 Wedstrijd van mijn zoon, onder 13, zojuist afgezegd. De tegenstander wil niet tegen ‘Brabantse teams’ spelen vanwege Corona.Leve de voorzorg hoor, maar dit begint op hysterie te kijken. Komisch ook wel: ze voetballen zelf ongeveer 500 meter boven de grens met Noord-Brabant. reageer retweet
pi_191878722
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

De gedeelde keuken in mijn studentenhuis was destijds een potentieel bioterroristisch lab
Normaal word je er hard van.
Vakman pur sang
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:10:06 #99
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191878727
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:09 schreef Momo het volgende:
sjoerdmossou twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 09:38:18 Wedstrijd van mijn zoon, onder 13, zojuist afgezegd. De tegenstander wil niet tegen ‘Brabantse teams’ spelen vanwege Corona.Leve de voorzorg hoor, maar dit begint op hysterie te kijken. Komisch ook wel: ze voetballen zelf ongeveer 500 meter boven de grens met Noord-Brabant. reageer retweet
Terecht
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:10:10 #100
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_191878728
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:42 schreef Eviljane het volgende:
Dus Friesland en Groningen zijn voorlopig nog coronavirus vrij.
Dat weet je maar nooit met die Vindicat corpsballetjes. Die vinden het belangrijker om elk jaar met hun idiote streken het nieuws te halen.
pi_191878729
Blijf mij verbazen over de duitsers. Bijna 700 cases en geen doden. Ongekend
pi_191878731
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Normaal word je er hard van.
Jij misschien, ik heb dat met mooie vrouwen, maar ieder zijn ding
pi_191878732
quote:
Ik heb soms het gevoel dat het RIVM de ziekte letterlijk een halt wil doen toe roepen.

Zoals die andere boude stellingen "Coronavirus is tijdens carnaval is niet besmettelijk" en "carnaval vier je in kleine groepjes". Of "de kans dat het virus naar NL komt is vrijwel nihil". Het lijkt soms een moppentrommel van hilarisch ongeloofwaardige uitspraken.
pi_191878740
quote:
Je moet ergens een grens trekken natuurlijk.
pi_191878745
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Je moet ergens een grens trekken natuurlijk.
Dit is gewoon racisme
pi_191878746
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Maar de overheid is niet achterlijk, die weten dat ook wel of hebben wel een enorme voorraad al lang ingekocht.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik las afgelopen week dat de Belgische regering aan hun textielindustrie hadden gevraagd om te onderzoeken of ze zelf mondkapjes kunnen maken, maar blijkbaar hadden ze daar het materiaal en de machines niet voor.
pi_191878748
quote:
Common sense. ^O^

Als je terug komt van Noord-Italie en je hebt meteen na thuiskomst geen klachten, ben je niet ziek en wordt je ook niet ziek is er niets aan de hand.

Incubatietijd is zo overrated.

Dat je geen klachten hebt maar toch besmet kunt zijn, is ook al zo irrelevant.

En dat je nu nog geen klachten hebt maar die wel kunt ontwikkelen, oei, daar spreken we niet over, want dat kan toch niet?

#freeincubationperiod
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Spellchecker zaterdag 7 maart 2020 @ 11:12:04 #108
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191878755
quote:
Ik vind het ook wel terecht. Moet papa zelf iets met zijn kind gaan doen ... lastig ....
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:14:33 #109
22565 asco
Los in deze tent
pi_191878788
Je zult nu maar jong zijn,

Je mag nix meer.
Toekomstperspectief over het algemeen bagger.
Huis kopen? Hahaha.
Vast contract. Wat?
Pensioen.....proest. _O-
Tomorrowland. Nope.
Zo meteen elk ander concert/feest wat niet doorgaat.

Gelukkig vinden ze zelf over het algemeen wel dat ze in een FAN-TAS-TISCHE tijd leven en ben ik maar een oude lul die niet eens een GSM had (!!!1!!!)
pi_191878803
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dit is gewoon racisme
Brabanders zijn geen ras volgens mij.

Wel aparte lui verder.
pi_191878814
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:15 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Brabanders zijn geen ras volgens mij.

Wel aparte lui verder.
Dan is het minstens corona discriminatie. :D
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:17:49 #112
22565 asco
Los in deze tent
pi_191878826
Mail van United:

Dear X,

I consider you part of our United family and your safety remains our highest priority.

We are in the business of serving people and in the midst of this coronavirus outbreak it's important that we give you as much flexibility as possible when planning your next trip. But it's also important that we give you as much information as possible about the procedures we follow to clean our aircraft and maintain a sanitary environment once we're in the air.

Our teams are in daily contact with the Centers for Disease Control and Prevention (CDC), the World Health Organization (WHO), federal agencies and other global health organizations to share the most up-to-the-minute information to ensure the actions we're taking are comprehensive and appropriate.

So today, I wanted to personally reach out and share a few of the steps we are taking for you, our customer:

Before you fly
To give you the greatest flexibility, when you book any flight with us now through March 31, you can change it for free over the next 12 months – any ticket, any fare type, any destination.

On the ground
Our team of in-house medical experts and industrial hygienists oversee our aircraft cleaning procedures to ensure they meet or exceed all CDC guidelines. Hard surfaces such as lavatories, tray tables, window shades and armrests are thoroughly wiped down with a high-grade disinfectant and multi-purpose cleaner. And when we are advised by the CDC of a person who has traveled on board and is potentially exhibiting coronavirus symptoms, that aircraft is taken out of service and sent through a full decontamination process that includes our standard cleaning procedures plus washing ceilings and overhead bins and scrubbing the interior.

In the air
Our aircraft are equipped with state-of-the-art circulation systems, similar to those found in hospitals, which use a high-efficiency (HEPA) filter to circulate the air and remove more than 99% of airborne particles. We're also adjusting our inflight service to limit person-to-person contamination. This includes handing beverages directly to customers instead of allowing customers to touch a tray and ensuring all flight attendants wear gloves during service.

More information on each of these efforts can be found on the United Hub.

I know I speak for every member of our United family when I say that we take the greatest pride in the role we play in the lives of our customers, personally and professionally.

I want you to know that you can continue to rely on us. So, the next time we have the privilege of welcoming you aboard our aircraft, you can know our commitment to you remains as steadfast as ever.

Kind regards,

Oscar Munoz
CEO
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:18:33 #113
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191878831
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mja, wil niet zeggen dat ze geschikt zijn voor mondkapjes, het materiaal moet flexibel genoeg zijn (voor chirurgische maskers), of in 3-d vorm geperst kunnen worden (voor "stijve" maskers).
pi_191878833
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:14 schreef asco het volgende:

Je mag nix meer.
Huis kopen? Hahaha.
Vast contract. Wat?
Pensioen.....proest. _O-
Tomorrowland. Nope.

Gelukkig vinden ze zelf over het algemeen wel dat ze in een FAN-TAS-TISCHE tijd leven en ben ik maar een oude lul die niet eens een GSM had (!!!1!!!)
Zonder GSM was iedereen vandaag buiten om elkaar te spreken en wat te doen.
Een kort woord was gevallen over "een of ander virus".
En er werd weer gevoetbald en een beetje meisjes versieren.

Mijn jeugd _O_
Vakman pur sang
pi_191878837
quote:

Je mag nix meer.
Huis kopen? Hahaha.
Vast contract. Wat?
Pensioen.....proest. _O-
Tomorrowland. Nope.

Boomers be like..
pi_191878839
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ik denk creatief met statistieken.
Je kunt ook gewoon noteren "overleden aan longontsteking".
De minister van gezondheid Jens Spahn zei eerst dat er niets aan de hand is en dat er ook 20.000 mensen aan de griep zijn overleden.
Het Duitse zorgstelsel kan het nu al niet aan vanwege ernstig personeelstekort (men probeert buitenlanders binnen te halen voor zorgbanen).

Ontkennen, niets doen etc. is het waarmerk van de huidige Duitse regering. Men heeft het alleen maar over de AfD (die hun baantjes bedreigt) en rechts radicalen.

Als de epidemie uitbreidt, dan stort het zorgstelsel ineen
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_191878850
Verstandig van die voetbalclub, dat virus is zich namelijk ook bewust van Nederlandse administratieve indelingen en stopt bij de Moerdijk.

quote:

Je mag nix meer.
Huis kopen? Hahaha.
Vast contract. Wat?
Pensioen.....proest. _O-
Tomorrowland. Nope.

Bij mij op werk gelooft de 50-pluscategorie heilig in het idee dat er een groot complot is om de bejaarden uit te moorden om de pensioenkosten te verlagen. Dat is in hun optiek de reden dat de overheid zo labbekakkerig reageert op het virus. Ze vinden ook dat de jeugd van tegenwoordig alles zomaar cadeau krijgt.
pi_191878852
De Limburger - MUMC+ in Maastricht weert Tefaf-bezoekers
quote:
Bij de ingang van de parkeergarage wordt iedereen gevraagd wat hij of zij komt doen. Als de Tefaf de bestemming blijkt, worden mensen verwezen naar de garage van het nagenoeg naastliggende MECC, waar de kunstbeurs plaatsvindt.

„Bezoekers van deze kunstbeurs komen van over de hele wereld”, zegt een woordvoerder van het MUMC+. „Als ze niet hier moeten zijn, hebben we liever niet dat ze hier parkeren en ook niet dat ze door het ziekenhuis naar het MECC lopen. Het is één van onze preventieve coronamaatregelen.”
De hysterie gaat nu al tot op de parking toe! Hoewel het wss de shortcut door de gangen van het ziekenhuis zal zijn dat hen stoort.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:20:07 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191878855
quote:

Je mag nix meer.
Huis kopen? Hahaha.
Vast contract. Wat?
Pensioen.....proest. _O-
Tomorrowland. Nope.

Is dit serieus?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:21:54 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191878880
Vannacht wel naar een technofeestje in Brabant

RIP AAN DE NABESTAANDEN
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:21:55 #121
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191878881
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Deutsche Gründlichkeit.
pi_191878895
Was al van plan dit te posten in het USA topic, maar blijkt Australie te zijn.

charles_haig01 twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 01:43:41 Hahahahahaha I’m dying. People are morons #COVID19 https://t.co/Y5dVbEZ6c7 reageer retweet
WT actual F.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191878905
Om 14:00 weer een nieuwe update. GENOT.
pi_191878912
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan is het minstens corona discriminatie. :D
Ja, oke dat dan misschien wel. Al gaan we nu ook niet meer naar China of Italië. En landen sluiten de grenzen weer met andere landen. Dus er is wereldwijd heel veel corona discriminatie.
pi_191878916
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:23 schreef Salina het volgende:

charles_haig01 twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 01:43:41 Hahahahahaha I’m dying. People are morons #COVID19 https://t.co/Y5dVbEZ6c7 reageer retweet
WT actual F.
Je gunt de mensheid toch een flinke pandemie
pi_191878918
Oja, vertrouwen in zogenaamde Coronavrije vakantielanden zoals Indonesie, Turkije, Thailand etc. begint ook wel te dalen eigenlijk (nah, grapje, had al geen vertrouwen).

https://www.thejakartapos(...)-we-know-so-far.html

At least five suspected COVID-19 patients have died in Indonesia: What we know so far

Indonesia has confirmed four cases of the 2019 novel coronavirus disease (COVID-19), but concerns remain as to whether tests run by the Health Ministry's laboratory are accurate.

At least five people suspected of having COVID-19 have died since late February before authorities eventually announced two confirmed cases on Monday. Some of the suspected patients died while waiting for their test results, although all of their tests eventually came back negative.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:26:56 #127
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_191878926
quote:

WT actual F.
"Black friday" taferelen _O-
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:26:58 #128
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_191878927
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:19 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik denk creatief met statistieken.
Je kunt ook gewoon noteren "overleden aan longontsteking".
De minister van gezondheid Jens Spahn zei eerst dat er niets aan de hand is en dat er ook 20.000 mensen aan de griep zijn overleden.
Het Duitse zorgstelsel kan het nu al niet aan vanwege ernstig personeelstekort (men probeert buitenlanders binnen te halen voor zorgbanen).

Ontkennen, niets doen etc. is het waarmerk van de huidige Duitse regering. Men heeft het alleen maar over de AfD (die hun baantjes bedreigt) en rechts radicalen.

Als de epidemie uitbreidt, dan stort het zorgstelsel ineen
Ah ja, als de feiten je niet bevallen, kloppen de statistieken niet :')
Don't let my username fool you...
pi_191878933
Toilet papier was hier gister ook op
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:28:34 #130
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191878945
quote:

WT actual F.
Tja, daar had de overheid gezegd dat ze rekening hielden met een scenario waarin binnen enkele weken een miljoen mensen besmet zouden zijn..
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:29:56 #131
22565 asco
Los in deze tent
pi_191878960
Lol, eerst een coronamail van United Airlines waar ik vaak mee naar Vegas vlieg en 5 minuten later een mail van Norwegian Cruise Line.

Paniek. _O-
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:30:23 #132
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_191878964
Is hamsteren van toiletpapier zinvol? Het probleem zit m in de luchtwegen. Niet in de darmen.
Of is het een eerste levensbehoefte?
Wie dit leest is gek
pi_191878969
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:28 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Tja, daar had de overheid gezegd dat ze rekening hielden met een scenario waarin binnen enkele weken een miljoen mensen besmet zouden zijn..
Zoiets kun je beter niet zeggen inderdaad als regering. Nu heeft iedereen de gelegenheid om in alle rust iets extra's te kopen.
pi_191878983
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is hamsteren van toiletpapier zinvol? Het probleem zit m in de luchtwegen. Niet in de darmen.
Ik zou een leven zonder toiletpapier toch best lastig vinden. Stel, de boel gaat op slot zoals in Italië, dan is het toch lekker als dat binnen is.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:32:10 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191878984
quote:

WT actual F.
Dacht dat bananen juist diarree-remmend zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191878987
quote:
Mensen denken binnen te moeten blijven (quarantaine), daarom hamsteren ze massaal WC-papier EN water. WC-papier kan dan nog handig zijn, maar water?

Een beetje paniek, voorzichtigheid en voorbereiding is alleen maar prima, maar die hysterie?
Koekkoek.

Sheeple 8)7 o|O
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2020 @ 11:32:38 #137
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_191878991
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:31 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik zou een leven zonder toiletpapier toch best lastig vinden. Stel, de boel gaat op slot zoals in Italië, dan is het toch lekker als dat binnen is.
Zolang de waterleiding nog gewoon werkt zou ik me niet druk maken om toiletpapier.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_191878995
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Zolang de waterleiding nog gewoon werkt zou ik me niet druk maken om toiletpapier.
Precies... lekker fris O+
pi_191879004
Plus, als de waterleiding het niet meer doet boeit plee papier ook niet echt meer
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2020 @ 11:34:38 #140
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_191879017
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:32 schreef Salina het volgende:

[..]

Mensen denken binnen te moeten blijven (quarantaine), daarom hamsteren ze massaal WC-papier EN water. WC-papier kan dan nog handig zijn, maar water?

Een beetje paniek, voorzichtigheid en voorbereiding is alleen maar prima, maar die hysterie?
Koekkoek.

Sheeple 8)7 o|O
Een klein noodvoorraadje water in huis hebben is geen slecht idee, ik ben ook wel eens 's avonds thuisgekomen toen er een leiding in de straat was gebarsten. Dan is het toch wel fijn om wat water te hebben. Hele voorraden aanleggen is dan weer een beetje overdreven natuurlijk.
_____
pi_191879018
quote:
Het blijft niet alleen in de luchtwegen; het valt ook andere organen aan en het virus wordt ook in uitwerpselen aangetroffen.

Maar het is vooral idd omdat het een behoefte is die misschien op raakt bij een lockdown.
pi_191879020
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja oke maar op een gegeven moment wordt de douche dan ook een beetje vies
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:35:05 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191879022
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Dacht dat bananen juist diarree-remmend zijn.
Klopt. De vezels in bananen nemen vocht op zodat de ontlasting minder spettert.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:35:56 #144
489693 Markesh
Antispecisist
pi_191879034
quote:

[..]

Ik heb weinig vertrouwen in de experts...
pi_191879035
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klopt. De vezels in bananen nemen vocht op zodat de ontlasting minder spettert.
Maar dan is alle lol eraf ;(
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2020 @ 11:36:29 #146
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_191879040
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:35 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja oke maar op een gegeven moment wordt de douche dan ook een beetje vies
Je hoeft niet in de douche te gaan schijten, gewoon normaal op de wc en dan met samen geknepen billetjes naar de douche om het schoon te wassen.
_____
pi_191879041
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:32 schreef Salina het volgende:

[..]

Koekkoek.

Sheeple 8)7 o|O
:')
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:36:48 #148
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_191879043
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:17 schreef asco het volgende:
Mail van United:

Dear X,

I consider you part of our United family and your safety remains our highest priority.
Ik heb niets in mijn mailbox van United. Blijkbaar hoor ik niet bij de familie. Zal er volgende keer aan denken als ik moet kiezen met wie ik vlieg.
pi_191879044
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:34 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Een klein noodvoorraadje water in huis hebben is geen slecht idee, ik ben ook wel eens 's avonds thuisgekomen toen er een leiding in de straat was gebarsten. Dan is het toch wel fijn om wat water te hebben. Hele voorraden aanleggen is dan weer een beetje overdreven natuurlijk.
bepaal jij niet
pi_191879048
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, oke dat dan misschien wel. Al gaan we nu ook niet meer naar China of Italië. En landen sluiten de grenzen weer met andere landen. Dus er is wereldwijd heel veel corona discriminatie.
Zou de overheid al een landelijk corona-discriminatie meldpunt ingesteld hebben. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')