Ik heb soms het gevoel dat het RIVM de ziekte letterlijk een halt wil doen toe roepen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:56 schreef Tris het volgende:
Hoe kan het dat men er zo stellig van is overtuigd dat niemand van die Vindicatlui besmet is?
Je moet ergens een grens trekken natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:09 schreef Momo het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 09:38:18Wedstrijd van mijn zoon, onder 13, zojuist afgezegd. De tegenstander wil niet tegen ‘Brabantse teams’ spelen vanwege Corona.Leve de voorzorg hoor, maar dit begint op hysterie te kijken. Komisch ook wel: ze voetballen zelf ongeveer 500 meter boven de grens met Noord-Brabant. reageer retweet
Dit is gewoon racismequote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet ergens een grens trekken natuurlijk.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik las afgelopen week dat de Belgische regering aan hun textielindustrie hadden gevraagd om te onderzoeken of ze zelf mondkapjes kunnen maken, maar blijkbaar hadden ze daar het materiaal en de machines niet voor.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee normaal meer filters voor gebouwen en hepafilters.
Maar de overheid is niet achterlijk, die weten dat ook wel of hebben wel een enorme voorraad al lang ingekocht.
Common sense.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:56 schreef Tris het volgende:
Hoe kan het dat men er zo stellig van is overtuigd dat niemand van die Vindicatlui besmet is?
Ik vind het ook wel terecht. Moet papa zelf iets met zijn kind gaan doen ... lastig ....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:09 schreef Momo het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 09:38:18Wedstrijd van mijn zoon, onder 13, zojuist afgezegd. De tegenstander wil niet tegen ‘Brabantse teams’ spelen vanwege Corona.Leve de voorzorg hoor, maar dit begint op hysterie te kijken. Komisch ook wel: ze voetballen zelf ongeveer 500 meter boven de grens met Noord-Brabant. reageer retweet
Brabanders zijn geen ras volgens mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit is gewoon racisme
Dan is het minstens corona discriminatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Brabanders zijn geen ras volgens mij.
Wel aparte lui verder.
Mja, wil niet zeggen dat ze geschikt zijn voor mondkapjes, het materiaal moet flexibel genoeg zijn (voor chirurgische maskers), of in 3-d vorm geperst kunnen worden (voor "stijve" maskers).quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee normaal meer filters voor gebouwen en hepafilters.
Maar de overheid is niet achterlijk, die weten dat ook wel of hebben wel een enorme voorraad al lang ingekocht.
Zonder GSM was iedereen vandaag buiten om elkaar te spreken en wat te doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:14 schreef asco het volgende:
Je zult nu maar jong zijn,
Je mag nix meer.
Toekomstperspectief over het algemeen bagger.
Huis kopen? Hahaha.
Vast contract. Wat?
Pensioen.....proest.![]()
Tomorrowland. Nope.
Zo meteen elk ander concert/feest wat niet doorgaat.
Gelukkig vinden ze zelf over het algemeen wel dat ze in een FAN-TAS-TISCHE tijd leven en ben ik maar een oude lul die niet eens een GSM had (!!!1!!!)
Boomers be like..quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:14 schreef asco het volgende:
Je mag nix meer.
Huis kopen? Hahaha.
Vast contract. Wat?
Tomorrowland. Nope.
Gelukkig vinden ze zelf over het algemeen wel dat ze in een FAN-TAS-TISCHE tijd leven en ben ik maar een oude lul die niet eens een GSM had (!!!1!!!)
Ik denk creatief met statistieken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Blijf mij verbazen over de duitsers. Bijna 700 cases en geen doden. Ongekend
Bij mij op werk gelooft de 50-pluscategorie heilig in het idee dat er een groot complot is om de bejaarden uit te moorden om de pensioenkosten te verlagen. Dat is in hun optiek de reden dat de overheid zo labbekakkerig reageert op het virus. Ze vinden ook dat de jeugd van tegenwoordig alles zomaar cadeau krijgt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:14 schreef asco het volgende:
Je mag nix meer.
Huis kopen? Hahaha.
Vast contract. Wat?
Tomorrowland. Nope.
De hysterie gaat nu al tot op de parking toe! Hoewel het wss de shortcut door de gangen van het ziekenhuis zal zijn dat hen stoort.quote:Bij de ingang van de parkeergarage wordt iedereen gevraagd wat hij of zij komt doen. Als de Tefaf de bestemming blijkt, worden mensen verwezen naar de garage van het nagenoeg naastliggende MECC, waar de kunstbeurs plaatsvindt.
„Bezoekers van deze kunstbeurs komen van over de hele wereld”, zegt een woordvoerder van het MUMC+. „Als ze niet hier moeten zijn, hebben we liever niet dat ze hier parkeren en ook niet dat ze door het ziekenhuis naar het MECC lopen. Het is één van onze preventieve coronamaatregelen.”
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:14 schreef asco het volgende:
Je mag nix meer.
Huis kopen? Hahaha.
Vast contract. Wat?
Tomorrowland. Nope.
Deutsche Gründlichkeit.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Blijf mij verbazen over de duitsers. Bijna 700 cases en geen doden. Ongekend
WT actual F.twitter:charles_haig01 twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 01:43:41Hahahahahaha I’m dying. People are morons #COVID19 https://t.co/Y5dVbEZ6c7 reageer retweet
Ja, oke dat dan misschien wel. Al gaan we nu ook niet meer naar China of Italië. En landen sluiten de grenzen weer met andere landen. Dus er is wereldwijd heel veel corona discriminatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan is het minstens corona discriminatie.
Je gunt de mensheid toch een flinke pandemiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:23 schreef Salina het volgende:
Was al van plan dit te posten in het USA topic, maar blijkt Australie te zijn.WT actual F.twitter:charles_haig01 twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 01:43:41Hahahahahaha I’m dying. People are morons #COVID19 https://t.co/Y5dVbEZ6c7 reageer retweet
"Black friday" taferelenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:23 schreef Salina het volgende:
Was al van plan dit te posten in het USA topic, maar blijkt Australie te zijn.WT actual F.twitter:charles_haig01 twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 01:43:41Hahahahahaha I’m dying. People are morons #COVID19 https://t.co/Y5dVbEZ6c7 reageer retweet
Ah ja, als de feiten je niet bevallen, kloppen de statistieken nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:19 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik denk creatief met statistieken.
Je kunt ook gewoon noteren "overleden aan longontsteking".
De minister van gezondheid Jens Spahn zei eerst dat er niets aan de hand is en dat er ook 20.000 mensen aan de griep zijn overleden.
Het Duitse zorgstelsel kan het nu al niet aan vanwege ernstig personeelstekort (men probeert buitenlanders binnen te halen voor zorgbanen).
Ontkennen, niets doen etc. is het waarmerk van de huidige Duitse regering. Men heeft het alleen maar over de AfD (die hun baantjes bedreigt) en rechts radicalen.
Als de epidemie uitbreidt, dan stort het zorgstelsel ineen
Tja, daar had de overheid gezegd dat ze rekening hielden met een scenario waarin binnen enkele weken een miljoen mensen besmet zouden zijn..quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:23 schreef Salina het volgende:
Zoiets kun je beter niet zeggen inderdaad als regering. Nu heeft iedereen de gelegenheid om in alle rust iets extra's te kopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Tja, daar had de overheid gezegd dat ze rekening hielden met een scenario waarin binnen enkele weken een miljoen mensen besmet zouden zijn..
Ik zou een leven zonder toiletpapier toch best lastig vinden. Stel, de boel gaat op slot zoals in Italië, dan is het toch lekker als dat binnen is.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is hamsteren van toiletpapier zinvol? Het probleem zit m in de luchtwegen. Niet in de darmen.
Of is het een eerste levensbehoefte?
Dacht dat bananen juist diarree-remmend zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:23 schreef Salina het volgende:
Mensen denken binnen te moeten blijven (quarantaine), daarom hamsteren ze massaal WC-papier EN water. WC-papier kan dan nog handig zijn, maar water?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is hamsteren van toiletpapier zinvol? Het probleem zit m in de luchtwegen. Niet in de darmen.
Zolang de waterleiding nog gewoon werkt zou ik me niet druk maken om toiletpapier.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou een leven zonder toiletpapier toch best lastig vinden. Stel, de boel gaat op slot zoals in Italië, dan is het toch lekker als dat binnen is.
Precies... lekker frisquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang de waterleiding nog gewoon werkt zou ik me niet druk maken om toiletpapier.
Een klein noodvoorraadje water in huis hebben is geen slecht idee, ik ben ook wel eens 's avonds thuisgekomen toen er een leiding in de straat was gebarsten. Dan is het toch wel fijn om wat water te hebben. Hele voorraden aanleggen is dan weer een beetje overdreven natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:32 schreef Salina het volgende:
[..]
Mensen denken binnen te moeten blijven (quarantaine), daarom hamsteren ze massaal WC-papier EN water. WC-papier kan dan nog handig zijn, maar water?
Een beetje paniek, voorzichtigheid en voorbereiding is alleen maar prima, maar die hysterie?
Koekkoek.
Sheeple![]()
Het blijft niet alleen in de luchtwegen; het valt ook andere organen aan en het virus wordt ook in uitwerpselen aangetroffen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ja oke maar op een gegeven moment wordt de douche dan ook een beetje viesquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang de waterleiding nog gewoon werkt zou ik me niet druk maken om toiletpapier.
Klopt. De vezels in bananen nemen vocht op zodat de ontlasting minder spettert.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dacht dat bananen juist diarree-remmend zijn.
Ik heb weinig vertrouwen in de experts...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:01 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nouja, als je op vakantie bent wil je niet de hele tijd negatief in het nieuws zijn omdat je op vakantie bent. Voor veel mensen leek het vooral weer even een mooi moment om Vindicat te bashen, terwijl de hele vakantie in goed overleg is gegaan met experts.
Maar dan is alle lol erafquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt. De vezels in bananen nemen vocht op zodat de ontlasting minder spettert.
Je hoeft niet in de douche te gaan schijten, gewoon normaal op de wc en dan met samen geknepen billetjes naar de douche om het schoon te wassen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja oke maar op een gegeven moment wordt de douche dan ook een beetje vies
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:32 schreef Salina het volgende:
[..]
Mensen denken binnen te moeten blijven (quarantaine), daarom hamsteren ze massaal WC-papier EN water. WC-papier kan dan nog handig zijn, maar water?
Een beetje paniek, voorzichtigheid en voorbereiding is alleen maar prima, maar die hysterie?
Koekkoek.
Sheeple![]()
Ik heb niets in mijn mailbox van United. Blijkbaar hoor ik niet bij de familie. Zal er volgende keer aan denken als ik moet kiezen met wie ik vlieg.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:17 schreef asco het volgende:
Mail van United:
Dear X,
I consider you part of our United family and your safety remains our highest priority.
bepaal jij nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een klein noodvoorraadje water in huis hebben is geen slecht idee, ik ben ook wel eens 's avonds thuisgekomen toen er een leiding in de straat was gebarsten. Dan is het toch wel fijn om wat water te hebben. Hele voorraden aanleggen is dan weer een beetje overdreven natuurlijk.
Zou de overheid al een landelijk corona-discriminatie meldpunt ingesteld hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, oke dat dan misschien wel. Al gaan we nu ook niet meer naar China of Italië. En landen sluiten de grenzen weer met andere landen. Dus er is wereldwijd heel veel corona discriminatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |