Als ze het zelf mee beredeneerd hebben niet hequote:
Ik maak het altijd met prei.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Even nazoekend heb ik liefst 4 verschillende recepten, zelfs één met kemiri-noten en prei
Ik doelde meer op de omvang van de prijsstijging. Maar qua prijs vind ik het ook niet gek hoor, hier in het dorp staat ook geen enkel appartement van >75m2 te koop onder de 2 ton. En dan ook nog een tuin. (Ik ga er voor het gemak vanuit dat die 83m2 klopt, de meeteisen zijn streng tegenwoordig, je komt echt niet meer weg met tuinen of schuren meetellen. )quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor een flat van 83m2? Heeft wel een tuin, en ik denk dat die in het woonoppervlak is meegeteld want dit app is 72m2.
De meeste appartementen (die hoger liggen) gaan voor ca 175.000 weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog zonder vis & mossels:
Eindresultaat:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:01 schreef sigme het volgende:
Zwaar, ellendig leven....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog zonder vis & mossels:
[ afbeelding ]
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
NOM!
Eetsmakelijk
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:01 schreef sigme het volgende:
HeerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog zonder vis & mossels:
[ afbeelding ]
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Eet smakelijk!
Da’s klote. Bed is denk ik een beter idee?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:11 schreef Lonaa het volgende:
Massieve hoofdpijn met misselijkheid gooit een beetje roet in mijn avondplannen
Luie hond.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:22 schreef Barreltje het volgende:
Hier toch geen zin om te koken en thais besteld![]()
En dan laten bezorgen terwijl de Thai 50 m verderop zit..
Ja, avsoluut. En ook omdat ik nog steeds bang ben voor padden. Niet meer zo bang als vroeger maar wel bang genoeg dat ik niet in mijn eentje in de volle grond durf met mijn handen. Als J in de buurt is om me te redden, doe ik het wel als het moet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ziet er netjes uit! Heb je voor hoge bakken gekozen om niet zoveel te hoeven bukken? Wael handig zo
Zo begrijpelijk, die padden wil je niet dichtbij tegenkomen. Kwam op het balkon ook zoveel pissebedden tegen en andere creepy crawlers. Brrrquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, avsoluut. En ook omdat ik nog steeds bang ben voor padden. Niet meer zo bang als vroeger maar wel bang genoeg dat ik niet in mijn eentje in de volle grond durf met mijn handen. Als J in de buurt is om me te redden, doe ik het wel als het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |