SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende: Terug van Bij Robèrt. Het was weer leuk en exact hetzelfde als vorige keer. Er stond te veel van al het eten op onze tafel en we zaten met veel te nette mensen aan tafel die niets extra namen. Wij hebben dus samen met twee meiden van alles 1,5 portie op
![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:06 schreef Myraela het volgende:
Hahaha, wij hebben een kastje besteld bij kinderbeddenwinkel of zoiets. Dus nu staat er een busje met dat enorm groot op de bus voor de deur. Waarschijnlijk denken de buren nu dat we zwanger zijn.![]()
Wat danquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er gaan ingrediënten in die er, traditioneel gezien, niet inhoren
'Het traditionele recept' bevat gember(poeder), ui en/of sjalot, knoflook en ketjap.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:14 schreef Aure het volgende:
En wat is eigenlijk het traditionele recept? Iedereen in mijn vaders familie, en zelfs binnen ons gezin, doet het namelijk sowieso al anders
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:06 schreef Myraela het volgende:
Hahaha, wij hebben een kastje besteld bij kinderbeddenwinkel of zoiets. Dus nu staat er een busje met dat enorm groot op de bus voor de deur. Waarschijnlijk denken de buren nu dat we zwanger zijn.![]()
Ik heb de chatbot en de app en we willen niet wandelen met met de Ebike of Estepquote:Met street art de wereld (en Oostende) veranderen
The Crystal Ship heeft als motto dat kunst de mogelijkheid heeft om de wereld écht te veranderen en ik snap wel waarom ze dat zeggen. De tour kun je geheel zelfstandig wandelen, via deze site kun je een overzicht van alle locaties krijgen. Ze zijn ook echt helemaal van nu trouwens: je kunt de tour zelfs met een chatbot via Facebook doen
En het smaakt nog beter dan dat het eruit ziet!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:58 schreef Blues het volgende:
https://iamafoodblog.com/vietnamese-caramelized-pork-belly-pasta/
Dit ziet er wel errug lekker uit zeg/wijst g op het recept
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:02 schreef minilot het volgende:
Oei @:Bloes - dat klinkt een beetje alsof je matig eten verwacht. Succes!
Ook wel benieuwd naar Parasite
Ohja dat zit er bij ons allemaal sowieso wel in inderdaad. Ik gebruik nog kruidnagel en nootmuskaat en soms een beetje palmsuiker. En sambal als ik het toch ook wel pittig wil.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Het traditionele recept' bevat gember(poeder), ui en/of sjalot, knoflook en ketjap.
Is pas vlg week zondag en maandag ga ik weer werken, dus primaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:07 schreef minilot het volgende:
Ah zo Bloes! Ik snap je.![]()
En: kom je nóg niet helemaal los van je werk, verdorie!
Oké, maak ik vanavond.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:58 schreef Blues het volgende:
https://iamafoodblog.com/vietnamese-caramelized-pork-belly-pasta/
Dit ziet er wel errug lekker uit zeg/wijst g op het recept
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |