abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191877708

SPOILER: Sigme-kampeermeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191877957
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende: Terug van Bij Robèrt. Het was weer leuk en exact hetzelfde als vorige keer. Er stond te veel van al het eten op onze tafel en we zaten met veel te nette mensen aan tafel die niets extra namen. Wij hebben dus samen met twee meiden van alles 1,5 portie op :9
Leuk!

Hier stond van alles precies genoeg dus toen iemand per se naast haar maatje wilde zitten en dus een stoel aanschoof hadden we telkens eentje te weinig }:| Moesten we in het begin telkens aan de andere helft van de tafel vragen of zij over hadden (gelukkig wel) en konden doorgeven. Maar soms miste je daardoor het momentum (mensen die zijn geweest snappen wat ik bedoel).
Daarna de aanvoer van de andere kant geregeld (met hulp van andere gasten die de situatie doorhadden O+ ) zodat die extra zitter iets voor zichzelf moest regelen >:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191877978
Hahaha, wij hebben een kastje besteld bij kinderbeddenwinkel of zoiets. Dus nu staat er een busje met dat enorm groot op de bus voor de deur. Waarschijnlijk denken de buren nu dat we zwanger zijn. :D :D
pi_191877989
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:06 schreef Myraela het volgende:
Hahaha, wij hebben een kastje besteld bij kinderbeddenwinkel of zoiets. Dus nu staat er een busje met dat enorm groot op de bus voor de deur. Waarschijnlijk denken de buren nu dat we zwanger zijn. :D :D
_O-

Hoe lang laat je ze in de waan?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191877993
Beterschap Anne!
*meldt* voor babi ketjap battle :9

En vanavond ga ik naar Eindhoven :D Mondkapje mee gaat lastig worden, ik ga uit eten _O-
pi_191878034
Ach hier gaat 't normale leven gewoon door hoor, was niks rustiger op station. Wij hebben nu wel opeens allemaal thuiswerk inlogcodes gekregen voor het geval dat :'). Vandaag gewoon op het werk.
pi_191878053
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 09:36 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Er gaan ingrediënten in die er, traditioneel gezien, niet inhoren :s)
Wat dan :P
pi_191878061
En wat is eigenlijk het traditionele recept? Iedereen in mijn vaders familie, en zelfs binnen ons gezin, doet het namelijk sowieso al anders :D
pi_191878207
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:14 schreef Aure het volgende:

Wat dan :P
Erwtjes en aardappel
pi_191878244
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:14 schreef Aure het volgende:
En wat is eigenlijk het traditionele recept? Iedereen in mijn vaders familie, en zelfs binnen ons gezin, doet het namelijk sowieso al anders :D
'Het traditionele recept' bevat gember(poeder), ui en/of sjalot, knoflook en ketjap.
pi_191878273
Even nazoekend heb ik liefst 4 verschillende recepten, zelfs één met kemiri-noten en prei _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Leintjeuh op 07-03-2020 10:37:16 ]
pi_191878525
Ja potver. Ik dacht in de loop van de ochtend: wat voel ik me toch meh. Thermometer in de bips: 38,2°. Vandaar. Efteling morgen maar even definitief afgezegd. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_191878537
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:06 schreef Myraela het volgende:
:D!
pi_191878586
Mèh Mini en AX beterschap!

We hebben wel wat leuke plannetjes voor komende week:
Morgenmiddag Parasite in de filmschuur Haarlem + hapje eten daarna
Di t/m Do naar Oostende voor : https://www.wearetravellers.nl/europa/belgie/oostende-street-art/
quote:
Met street art de wereld (en Oostende) veranderen

The Crystal Ship heeft als motto dat kunst de mogelijkheid heeft om de wereld écht te veranderen en ik snap wel waarom ze dat zeggen. De tour kun je geheel zelfstandig wandelen, via deze site kun je een overzicht van alle locaties krijgen. Ze zijn ook echt helemaal van nu trouwens: je kunt de tour zelfs met een chatbot via Facebook doen
Ik heb de chatbot en de app en we willen niet wandelen met met de Ebike of Estep

Zondag eten bij collega, die ooit bij ons uitgebreid asperges had gegeten en ons nu terugvroeg.. dat had niet gehoeven maar ik kom er niet onderuit :D

[ Bericht 24% gewijzigd door Blues op 07-03-2020 11:02:59 ]
pi_191878595
https://iamafoodblog.com/vietnamese-caramelized-pork-belly-pasta/
Dit ziet er wel errug lekker uit zeg :9 /wijst g op het recept *) :9
pi_191878640
Oei @Bloes - dat klinkt een beetje alsof je matig eten verwacht. Succes! ;)

Ook wel benieuwd naar Parasite *O*
pi_191878647
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:58 schreef Blues het volgende:
En het smaakt nog beter dan dat het eruit ziet! O+
pi_191878670
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:02 schreef minilot het volgende:
Oei @:Bloes - dat klinkt een beetje alsof je matig eten verwacht. Succes! ;)

Ook wel benieuwd naar Parasite *O*
Ik ook *O*

Nou eh, ik zit er gewoon niet echt op te wachten. Ik zie haar al al mijn werkdagen en voor mij zou dat genoeg zijn, maar het is natuurlijk heel lief. Ze is geboren Siciliaanse, dus hopelijk zien we dat ook terug op het bord! Zij kijkt er erg naar uit, dat wel ;)
pi_191878695
Ah zo Bloes! Ik snap je. :)
En: kom je nóg niet helemaal los van je werk, verdorie! ;)
pi_191879076
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

'Het traditionele recept' bevat gember(poeder), ui en/of sjalot, knoflook en ketjap.
Ohja dat zit er bij ons allemaal sowieso wel in inderdaad. Ik gebruik nog kruidnagel en nootmuskaat en soms een beetje palmsuiker. En sambal als ik het toch ook wel pittig wil.
pi_191879081
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:07 schreef minilot het volgende:
Ah zo Bloes! Ik snap je. :)
En: kom je nóg niet helemaal los van je werk, verdorie! ;)
Is pas vlg week zondag en maandag ga ik weer werken, dus prima :+ ik ben er al 'overheen' :D
pi_191879085
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:25 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Erwtjes en aardappel
Oeh dat klinkt wel interessant :D
  zaterdag 7 maart 2020 @ 11:55:31 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191879273
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:58 schreef Blues het volgende:
Oké, maak ik vanavond. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191880057
Op pad met een veganist die ook geen zout, suiker en vet eet.

Dat is best een uitdaging als je 1000km moet autorijden en degene nam geen eten mee :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')