Je kent haar?quote:
Goedemorgenquote:
Zeer zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Genoeg tijd om van winkelwagentje te wisselen en aan je neus te zitten
Juistquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar komen de virussen gelukkig niet op
Waar gaat deze over?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paradise PD is wel leuk.Die was Nizno ook aan het kijken.
Sara Corona,de slet von Bleiburg.Iedereen kent haar.Mario is ontmaagd door unsere Sara terwijl de hele buurt toekeek toen zij zijn maagdenzaad tot zich nam.quote:
Laat ik dit nu niet geloven.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sara Corona,de slet von Bleiburg.Iedereen kent haar.Mario is ontmaagd door unsere Sara terwijl de hele buurt toekeek toen zij zijn maagdenzaad tot zich nam.
Dat er een Sara is klopt wel.quote:
Viese taktikquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sara Corona,de slet von Bleiburg.Iedereen kent haar.Mario is ontmaagd door unsere Sara terwijl de hele buurt toekeek toen zij zijn maagdenzaad tot zich nam.
Ja, dat weet ik die heeft Coronaquote:
Hey Sky, en al ontbeten?quote:
Flauwquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:29 schreef FreshFruit het volgende:
Nicht sprechen uber mir wann ich nicht bin Ja
Waar is hij nou dan? Nu krijg je punten.quote:
Jee wat een afstanden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee ben nog in de bus helaas. Nog wel een uur ben ik bang
Ja, geen idee en met punten krijgen nu valt ook wel mee volgens mijquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar is hij nou dan? Nu krijg je punten.
Een klasgenoot van me zat dagelijks 4 uur in de bus om naar school te komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee wat een afstanden.
Maar dan zijn de winkels wel open als je aankomt
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Politie serie met een drugsverslaafde drugshond.quote:
Ben je wel op tijd op werk dan poepiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee ben nog in de bus helaas. Nog wel een uur ben ik bang
Keiharde puntjesquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar is hij nou dan? Nu krijg je punten.
quote:
O, ik moet er niet aan denken zeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een klasgenoot van me zat dagelijks 4 uur in de bus om naar school te komen.
Hij deed het;van Wieringerwerf naar L`warden.Elke dag.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik moet er niet aan denken zeg.
En dan ook nog een keer 4 uur terug. Dat is toch niet te doen 8 uur reizen
Ja, dacht ook al, wat komt er nu weer uit zijn vingers geroldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |