Moet dat wat uitmaken dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee maar jij valt ook niet op mannen neem ik aan.
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:58 schreef 00wildchild het volgende:
Meer mensen last van echt vrijwel niets van de stof onthouden hebben die je tijdens school/ studie hebt geleerd maar wel de meest vreselijke lyrics uit die tijd achterstevoren uit je hoofd kennen?
Nou ja als er een oude vrouw met hangtieten zonder bh en een snor achter de bar zou staan en de hele tijd lekker lekker met een bepaalde blik richting jou ... zo voelt het voor mij ongeveer.quote:
Nee, ik ben namelijk geen 14quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:58 schreef 00wildchild het volgende:
Meer mensen last van echt vrijwel niets van de stof onthouden hebben die je tijdens school/ studie hebt geleerd maar wel de meest vreselijke lyrics uit die tijd achterstevoren uit je hoofd kennen?
Nee, maar wel bijzonderquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:58 schreef 00wildchild het volgende:
Dat kan ook! Dikke primaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ben lesbisch, ik val alleen op vrouwen
Nee daar kan ik alleen maar om lachenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou ja als er een oude vrouw met hangtieten zonder bh en een snor achter de bar zou staan en de hele tijd lekker lekker met een bepaalde blik richting jou ... zo voelt het voor mij ongeveer.
Maarre gokje Dr88?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |