Heb 3 prima avonden gehad daar, lekker manquote:
Omg kom je er weleens? Ik ben er ook weleens geweesr maar dat lekker lekker... dan krijg ik bepaalde beelden en dan nachtmerriesquote:
Hey sexyquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Omg kom je er weleens? Ik ben er ook weleens geweesr maar dat lekker lekker... dan krijg ik bepaalde beelden en dan nachtmerries
Zal ik ook maar weer eens meedoen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jup tot half 7 weer. Half 4 NL tijd dus ga weer een poging wagen voor de downtime
baasquote:
Drie keer geweest dus, voor het uitgaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Omg kom je er weleens? Ik ben er ook weleens geweesr maar dat lekker lekker... dan krijg ik bepaalde beelden en dan nachtmerries
hoiquote:
Ja absoluut! Maar zijn verschijning krijg ik de rillingen van.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Drie keer geweest dus, voor het uitgaan.
Dood goeie gozer joh
Oh je bent er echt geweestquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb 3 prima avonden gehad daar, lekker man
Wil je niet wakker houden maar altijd gezelligquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:51 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zal ik ook maar weer eens meedoen?
neequote:
Geen last vanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja absoluut! Maar zijn verschijning krijg ik de rillingen van.
Ja zit een half uurtje rijden hier vandaanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Oh je bent er echt geweest
[..]
Wil je niet wakker houden maar altijd gezellig![]()
Jij oo niet toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee maar jij valt ook niet op mannen neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |