je stopt nog niet,ben je echt dom??quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:53 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wat zijn dan de domme vragen @:mario390
Ik lok wel uit maar dan wel tot participatie in het gesprek.
Als jij daar boos om wordt lijkt mij dat DTS geen goede plek voor jou is.
Ik zie hier niets te lachen. En jij moet ook helemaal niet lachen nuquote:
Jammer man.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:38 schreef Filosoofert het volgende:
De bomenbaan gaat toch niet door. Er kwam nog een hele adder onder het gras uit.
Ik moest mijn koetjes grotendeels opgeven ivm verschoven diensten (die willen ze gaan invoeren)
Dat gaan we dus mooi niet doen!
Hahaha nee is zonde van het spelletjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Een bolk abbonement zou ook wel handig zijn
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie hier niets te lachen. En jij moet ook helemaal niet lachen nu
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Neen een abonnement op FOK en blokeer iedereen die je wil blokkeren.
Zo heb ik jippie gebloktBlok jij mij maar een eind heen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laten we het gewoon weer over films of muziek hebbenquote:
DTS is ook niet jou ding Freund,Jij gunt nicht maar eist.Dat is niet wie et gehtsquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vind dit niet meer grappig, ik will normal spelen maar is met dit honks niet möglich
Jij bent hier @mario390quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vind dit niet meer grappig, ik will normal spelen maar is met dit honks niet möglich
nee ben weg, heb geen zinn in dat ,hij stopt er niet met dome vragenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Laten we het gewoon weer over films of muziek hebben
Jij kunt ook gewoon een keer ophouden hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:56 schreef aKboR het volgende:
[..]
Jij bent hier @:mario390.
Je speelt mee (tenminste dat denk ik)
en daarop praat ik tegen jou net als ik tegen anderen praat.
Alleen iets uitgebreider omdat ikweet dat jij dingen minder snel begrijpt..
Dat is ook primaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ben weg, heb geen zinn in dat ,hij stopt er niet met dome vragen
Leg dan eens uit wat een domme en wat een goede vraag is volgens jou @mario390quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat heb je ook al 800 keer gezegd in de afgelopen maand maar je blijft terug komen. Hoe kan je jezelf überhaupt serieus nemen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
Een bepaald persoon.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nu ben ik wel benieuwd naar jouw voorkeur
Dat is een puntje coke toch?quote:
Lotr heeft een goede vind ik. Vooral two towers. Matrix ook wel. Pirates ook. Eigenlijk alles wel wat Hans Zimmer en John Williams gedaan hebben is wel.goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:58 schreef Jippie68 het volgende:
Films en muziek!
Welke film heeft de mooiste soundtrack /titelsong?
Heeft hans nog een zimmer freiquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een puntje coke toch?
[..]
Lotr heeft een goede vind ik. Vooral two towers. Matrix ook wel. Pirates ook. Eigenlijk alles wel wat Hans Zimmer en John Williams gedaan hebben is wel.goed.
Hij is niet de enige hoor (zie #1), maar doet het wel het vaakst.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:56 schreef dud0r het volgende:
Nee jij wil alleen maar punten voor jezelf en gaat huilen als anderen die je niet geven.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:58 schreef Jippie68 het volgende:
Films en muziek!
WEEKENDquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:02 schreef devzero het volgende:
7 uur conference calls, op 1 moment zelfs 2 tegelijkertijd![]()
Tijd voor weekend
Koffie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:02 schreef devzero het volgende:
Tijd voor weekend
De hoogste tijdquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:02 schreef devzero het volgende:
Tijd voor weekend
quote:
Jij staat eerste toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is niet de enige hoor (zie #1), maar doet het wel het vaakst.
Dat is ook niks voor jou op jouw leeftijdquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:01 schreef aKboR het volgende:
[..]
Oeps niets voor mij ik dacht dat het een potje Nuecken was..
Gezelligquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:02 schreef devzero het volgende:
Tijd voor weekend
Ja, dat is echt wel meeslepende muziekquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een puntje coke toch?
[..]
Lotr heeft een goede vind ik. Vooral two towers. Matrix ook wel. Pirates ook. Eigenlijk alles wel wat Hans Zimmer en John Williams gedaan hebben is wel.goed.
Ik ken alleen once upon a time in the west van hem. Even dit luisterenquote:
Ik zou al d'r tanden uit d'r mond slaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dan kan je het beter bij een bord houden ja
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:01 schreef aKboR het volgende:
[..]
Oeps niets voor mij ik dacht dat het een potje Nuecken was..
er is nog een mooiere.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken alleen once upon a time in the west van hem. Even dit luisteren
Namen en rugnummers!!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zou al d'r tanden uit d'r mond slaan.
Goedemorge I asume.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
In onze alternatieve wereld welMag ik nog een pizza puntje van je?
quote:
Wil graag in dit gesprek deelnemen maar weet niks van filmsquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:58 schreef Jippie68 het volgende:
Films en muziek!
Niet zo gewelddadig doen. Zo ben je helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zou al d'r tanden uit d'r mond slaan.
Oke okequote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
In onze alternatieve wereld welMag ik nog een pizza puntje van je?
Ik word er 'nerveus' van, maar past wel goed onder de film, want toen had ik daar geen last van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |