haags_kwartiertje telt niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah kut FIPoOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Jij held.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De bomenbaan gaat toch niet door. Er kwam nog een hele adder onder het gras uit.
Ik moest mijn koetjes grotendeels opgeven ivm verschoven diensten (die willen ze gaan invoeren)
Dat gaan we dus mooi niet doen!Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
😳quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb geen probleem met verschoven diensten, maar deze kwamen zo uit dat het echt net kut valtOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Deze moest ik even 2 keer lezen.Maar ik wist het.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:38 schreef Filosoofert het volgende:
De bomenbaan gaat toch niet door. Er kwam nog een hele adder onder het gras uit.
Ik moest mijn koetjes grotendeels opgeven ivm verschoven diensten (die willen ze gaan invoeren)
Dat gaan we dus mooi niet doen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dat is dan weer fff minderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had je een voorgevoelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze moest ik even 2 keer lezen.Maar ik wist het.
Baal er wel echt van, maja, komt wel weer goedOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Oh dat is jammer!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:38 schreef Filosoofert het volgende:
Dat gaan we dus mooi niet doen!![]()
To good to be true.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Had je een voorgevoel
Baal er wel echt van, maja, komt wel weer goed“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kutcake i.p.v. cupcakequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je bent echt en selten komische voglquote:
je vraagt mi waarom ik boos ben ,daarbij ben je me altijd an het uitlokken je bent schuld dat ik altijd vakantie kreg![]()
vraag me niks meer,absolut niks, entweder ben je echt dom en als ik niet antwort vraag je weer en weer
of je snapt het niet![]()
aKboR zijn meisje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is je eigen schuld dat je vakantie kreeg..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent echt en selten komische vogl
je vraagt mi waarom ik boos ben ,daarbij ben je me altijd an het uitlokken je bent schuld dat ik altijd vakantie kreg![]()
vraag me niks meer,absolut niks, entweder ben je echt dom en als ik niet antwort vraag je weer en weer
Ik zou haar doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:44 schreef aKboR het volgende:
Lekker hoor zo'n gebakje.
Langzaam oplikken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom ben ik de schuld van jouw vakantie??quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
of je snapt het niet
Lijkt mij een beetje vreemd @mario390 .
Vakantie krijg je alleen "op eigen verzoek" of gedrag..
Ik snap dus niet dat ik de schuld zou zijn..![]()
Kutquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
hör aufquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is je eigen schuld dat je vakantie kreeg..![]()
Tuurlijk.terwijl je haar doet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oooh ik ga het tegen Soul zeggen hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Vooral op dit moment of niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ik iets kapot makenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waarom zou madam-april op moeten houden. zij geeft toch aan waar het probleem ligt @mario390 ?quote:
Om jouw probleem bij een ander neer te leggen is echt kleutergedrag, dat moet je niet doen.
Ik probeer je juist met respect te behandelen maar dat is denkelijk niet iets wat jij wilt..![]()
Daar was ik al bang voor, goed dat je dit boven tafel hebt weten te krijgen. En misschien eens verder om je heen kijken als je het plannen zat bent?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:38 schreef Filosoofert het volgende:
Dat gaan we dus mooi niet doen!![]()
waarom zijn me jullie altijd an het uitlokken hier, je vraagt en vraagt en dann werd ik boos
gaa stoppen met dome vraagen stellen![]()
![]()
![]()
Daarom ik zie welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, goed dat je dit boven tafel hebt weten te krijgen. En misschien eens verder om je heen kijken als je het plannen zat bent?
Enneh als iedereen ff kapt met reageren is zen tirade zo over.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Neen een abonnement op FOK en blokeer iedereen die je wil blokkeren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik heb pijn,en lach als een malle.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neen een abonnement op FOK en blokeer iedereen die je wil blokkeren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:51 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn me jullie altijd an het uitlokken hier, je vraagt en vraagt en dann werd ik boos
Zo heb ik jippie gebloktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik heb zo mijn voorkeur..quote:
Maar laat ik het bij een bord of zo houden.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat zijn dan de domme vragen @mario390quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:51 schreef mario390 het volgende:
Ik lok wel uit maar dan wel tot participatie in het gesprek.
Als jij daar boos om wordt lijkt mij dat DTS geen goede plek voor jou is.![]()
Dat is wel een hele goeie tip iddquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Neen een abonnement op FOK en blokeer iedereen die je wil blokkeren.![]()
![]()
Haha nu ben ik wel benieuwd naar jouw voorkeurquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn voorkeur..
Maar laat ik het bij een bord of zo houden.![]()
![]()
KAPPEOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Met welke honks @mario390 ???quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vind dit niet meer grappig, ik will normal spelen maar is met dit honks niet möglich![]()
![]()
Een bolk abbonement zou ook wel handig zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is wel een hele goeie tip idd![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: