quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een dikke zeug.
Ach, dat vind ik wel meevallen. Als iemand een bijzonder lelijke foto heeft en je zegt daarover 'die lijkt wel omgebouwd', is dat dan zo verschrikkelijk?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Rene slaat de spijker op z’n kop met de inhoud van Ladies Night. Maar om een vrouw zonder enige reden neer te zetten als omgebouwd, zonder enige spot in je stem, dan ben je wel echt echt een klootzak.
Kloptquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
Gijp is weer in zijn 'het doet me niks, maar ik ga ze toch even terugpakken' modus.
Gijp is binnenkort weer overspannen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
Gijp is weer in zijn 'het doet me niks, maar ik ga ze toch even terugpakken' modus.
Nouja, echt netjes is het niet om dat op tv te doen he. Zeker niet als je zelf al begint te zweten wanneer iemand aan tafel een opmerking over je overhemdje maakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik wel meevallen. Als iemand een bijzonder lelijke foto heeft en je zegt daarover 'die lijkt wel omgebouwd', is dat dan zo verschrikkelijk?
Heeft ie eens in de 2 maanden. Daarna even pilletje en dan gaat t wel weer.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
Die is de wereld weer helemaal beu. Net als na die rel na zijn Renate grap. Zat hij ook zwaar depressief aan tafel.quote:
Ja om dat uit t niks te doen en dan even los te gaan op iemand z’n uiterlijk vind ik niet kunnen. Die vrouw heeft toch niks verkeerds gedaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik wel meevallen. Als iemand een bijzonder lelijke foto heeft en je zegt daarover 'die lijkt wel omgebouwd', is dat dan zo verschrikkelijk?
Nounounouquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:58 schreef timmmmm het volgende:
Het viel me al op dat ze bij Ajax al een tijdje niemand dood hebben laten gaan, de medische staf zit dus thuis
Plastische (cosmetische) chirurgie/behandelingen mogen ten alle tijden belachelijk gemaakt worden. (muv medische indicaties)quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja om dat uit t niks te doen en dan even los te gaan op iemand z’n uiterlijk vind ik niet kunnen. Die vrouw heeft toch niks verkeerds gedaan.
Bommelgodquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Valentijn verwacht dus dat een trainer als een debiel aan die lijn tekeer gaat.
Want dat is zeer effectief natuurlijk
Ja, dan kan je zo'n beetje iedereen die een beugel heeft gehad daar onder gaan scharenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Plastische (cosmetische) chirurgie/behandelingen mogen ten alle tijden belachelijk gemaakt worden. (muv medische indicaties)
Heeft die dame iets laten doen dan? Zo goed heb ik ook weer niet naar de foto gekeken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Plastische (cosmetische) chirurgie/behandelingen mogen ten alle tijden belachelijk gemaakt worden. (muv medische indicaties)
Mwah dat is ook nog functioneel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, dan kan je zo'n beetje iedereen die een beugel heeft gehad daar onder gaan scharen
Aan die foto te zien heeft ze een schaamlipcorrectie gehad.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heeft die dame iets laten doen dan? Zo goed heb ik ook weer niet naar de foto gekeken.
Dat zie je toch meteen man.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heeft die dame iets laten doen dan? Zo goed heb ik ook weer niet naar de foto gekeken.
Ik zie dat bij haar niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat zie je toch meteen man.
Jij denkt zeker ook dat Yolanthe niks gedaan heeft.
modewoordquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:03 schreef fetX het volgende:
Als journalist nooit van ‘restverdediging’ gehoord hebben
Lekker manquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:05 schreef Scorpie het volgende:
Ajax gaat er dus gewoon weer keihard vanaf tegen Heerenveen door eigenwijze Ten Hag.
En gelukkig kunnen ze het niet uitstellen wegen coronasmoejes want Friesland is coronavrijquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:05 schreef Scorpie het volgende:
Ajax gaat er dus gewoon weer keihard vanaf tegen Heerenveen door eigenwijze Ten Hag.
Klankborden met de spiegel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:06 schreef Machielovic het volgende:
ten hag praat met zichzelf over voetbal
Leuk je hier vaker te zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh. Nou ja, zo ervaar ik het hier wel hoor.
Sliding inzetten op de achterlijn van de tegenstander terwijl je 2-0 voor staat. Maggewoonniegebeure.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vooral meer klungelig, beetje overdreven geel.
die vent heeft 30 min nadien lopen jankenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En als je iets doms doet met gigantische consequenties mag je daar niet van balen?
Hij kan dat toch weten omdat hij dat altijd bestelt in de horeca?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:17 schreef De_Kraam het volgende:
Ik snap die Douwe Egbers reclames niet. Die lul weet wel wat een "lungootje" is maar kan geen koffiezetten.
Dan heb je nog die moeke die de wifi platlegt en dan gaat de hele familie gezellig koffiedrinken.
Dit kan niet. Ik vraag @:zipportal om dit te duiden.
Gaat er meer om dat ze zitten te zwammen dat Kuipers hem niet moet geven en begrip moet hebben voor die jongen bla bla bla. Ze kunnen Kuipers wel overal de schuld van geven maar Klaiber moet zelf slimmer zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En als je iets doms doet met gigantische consequenties mag je daar niet van balen?
Snelle jongens in pakken die dit verzinnen allen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:17 schreef De_Kraam het volgende:
Ik snap die Douwe Egbers reclames niet. Die lul weet wel wat een "lungootje" is maar kan geen koffiezetten.
Dan heb je nog die moeke die de wifi platlegt en dan gaat de hele familie gezellig koffiedrinken.
@KingRoland marketingexpertquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:17 schreef De_Kraam het volgende:
Nee dat is. Kuipers is niet fout hier, dat is Klaiber zelf. Maar dat hij gigantisch baalt snap ik wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat ze zitten te zwammen dat Kuipers hem niet moet geven en begrip moet hebben voor die jongen bla bla bla. Ze kunnen Kuipers wel overal de schuld van geven maar Klaiber moet zelf slimmer zijn.
Geen idee hoe hij nu is tijdens wedstrijdenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:27 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
Krul is de beste keeper die we hebben.
@Bolasiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij nu is tijdens wedstrijden
Idiootquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:38 schreef PzKpfw het volgende:
Mooi dat NAC niet meer in de Eredivisie zit, hoe minder Brabant hoe beter.
Ze doen hun best met coronaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:38 schreef PzKpfw het volgende:
Mooi dat NAC niet meer in de Eredivisie zit, hoe minder Brabant hoe beter.
quote:
Hahahahaquote:Het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu adviseert inwoners van de provincie Noord-Brabant bij verkoudheid, hoesten of koorts hun sociale contacten te beperken. Dit betekent: blijf thuis. Om de mogelijke verspreiding in deze provincie in kaart te brengen, start het RIVM morgen een steekproef naar COVID-19.
Wie of wat de fuck mag 'Snelle' dan weer zijn? Snelle Jelle?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Danny Vera verovert ook Vlaanderen met Roller Coaster![]()
![]()
Danny Vera krijgt langzamerhand ook voet aan de grond in Vlaanderen met zijn megahit Roller Coaster. Het nummer komt deze week binnen op 46 in de Vlaamse Ultratop 50.
Roller Coaster is inmiddels bijna een jaar oud en staat in Nederland nog altijd genoteerd. Het nummer deed er recordlang over om de top 10 te halen. Pas na 38 weken mengde de single zich tussen de populairste tien singles van Nederland. Dat kwam mede dankzij de enorme aandacht rondom de Top 2000 waarin Roller Coaster afgelopen december de hoogste binnenkomer was.
Overigens is Danny Vera niet het enige Nederlandse succes in de Vlaamse hitlijst. Zo staat Snelle deze week op 2 met Smoorverliefd en staan ook onder anderen Martin Garrix, Suzan & Freek en Marco Borsato genoteerd
https://www.shownieuws.nl(...)-met-roller-coaster/
Lekker bezig![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:59 schreef Zorro het volgende:
En iedere keer weer heel nochalant "ajax" alsof het vanzelfsprekend is, en keer op keer is ajax de verliezer
Nee nog niet, denk morgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
De film die je wilde zien Coco.
Midsommar al gekeken?
Snelle heeft een hazenlip dus dan doe je mee in België zie Jan Jaap v/d Wal.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wie of wat de fuck mag 'Snelle' dan weer zijn? Snelle Jelle?
Onder een steen en zoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vlugge Japiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als marketingstudent ben ik van mening dat het juist hun doel is om jou zo te laten denken vanwege de brand awarenessquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:17 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2020 11:24 schreef Zipportal het volgende:
Johan had winst voor Ajax en de 1-3 goed.
@:Ikweethetookniet wilde dit graag weten heb ik gehoord.
Er is iedere uitzending wel zo'n grapjas die de aandacht loopt te trekken achter de mannen aan tafel. Begrijp niet dat de crew niet ingrijpt tijdens een commercial break.quote:
Frank en Rogierquote:Op maandag 9 maart 2020 12:14 schreef Casual-T het volgende:
Wat vonden jullie van het optreden van Hans Kraay Jr. bij Dit Was Het Nieuws?
Die is wel oprecht grappig en goed bezig met zijn show. Dat soort shows doen ze in België trouwens sowieso veel beter. Daar maken ze nog grappen waar mensen eventueel aanstoot aan kunnen nemen. En de humor is een stuk creatiever.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Snelle heeft een hazenlip dus dan doe je mee in België zie Jan Jaap v/d Wal.
Wat een acteurs.quote:
Smakelijk gelachen om 'show me Dicky!!'quote:
Beste kabouters...quote:
twitter:Rene51945738641 twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 14:01:58@Bozenicky Waarom zou ik mezelf blokkeren (lol) reageer retweet
Oh sorryquote:Op maandag 9 maart 2020 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
@:GGMM doe eens rustig tegen zoontje Gijpgodtwitter:Rene51945738641 twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 14:01:58@:Bozenicky Waarom zou ik mezelf blokkeren (lol) reageer retweet
Zo dan.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry
Als hij net zo goed met kritiek om kan gaan als zijn vader heeft hij gehuild.
Emma zal nooit een vriendin van een show zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:03 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.instagram.com/p/B9hVO8tH2-s/?igshid=eu8jgd92hkv1
Vriendin van de show met Nieuwkerkje in jurk.
bedankt spuit11.quote:
Wat een goalquote:Op maandag 9 maart 2020 20:26 schreef Zipportal het volgende:
Cambuur staat ook 0-1 voor. Genot.
Einde bericht.
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Diego aan de corona zal ook geen gemis zijn.
Kijkersvraag incomingquote:Op maandag 9 maart 2020 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit Gijp zijn tweelingbroer achter hem
Doodsverwensing, banquote:Op maandag 9 maart 2020 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil je graag een handje geven.
Hallo maat. Lekker gegeten?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker toch maat. Straks 14 daagjes lekker netflixen thuis.
[..]
Makker
poah zin inquote:Op maandag 9 maart 2020 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker toch maat. Straks 14 daagjes lekker netflixen thuis.
[..]
Makker
Dat verwijt maak Wilfred altijd aan Johan.quote:
wie?????quote:Op maandag 9 maart 2020 20:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Leuk dat Tahith Chong met hem op de foto mocht
Je bedoelt Nathan Akéquote:Op maandag 9 maart 2020 20:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Leuk dat Tahith Chong met hem op de foto mocht
Verdient met z'n nieuwe contract 1.5 jaar miljoen pond per jaar zonder voor het eerste elftal uit te komen. Lekker man.quote:
nooit van gehoordquote:Op maandag 9 maart 2020 20:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verdient met z'n nieuwe contract 1.5 jaar miljoen pond per jaar zonder voor het eerste elftal uit te komen. Lekker man.
Heb jij de nieuwe ElSierd al gezien?quote:
Natuurlijk, als de nieuwe elsierd uit is word ik altijd ge@ door ZiggoSport Youtube.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb jij de nieuwe ElSierd al gezien?
https://twitter.com/ZS_Voetbal/status/1236770967495507969
En @Heubachquote:Op maandag 9 maart 2020 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
HASJ COKE EN PILLUHHHH
ZO GAAT @:drizzt_dourden OP PAAADDD
Als hij die belofte niet waar maakt weet ik niet of ik die klap wel te boven kom. @GGMMquote:Op maandag 9 maart 2020 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
René heeft tegen mij gezegd dat hij samen met jou Parasite zou kijken.
René is een man van zijn woord.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij die belofte niet waar maakt weet ik niet of ik die klap wel te boven kom. @:GGMM
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Hansie moet blijven tot 22.30 dus Sophie dieals hij thuiskomt
rot op Pascalus, jij hebt zeker 1 aflevering gekeken van paleis voor een prikkie tenzij je haat op hun nieuwe programma'squote:Op maandag 9 maart 2020 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af bij 95% van alle programma's op tv.
LadiesNightquote:Op maandag 9 maart 2020 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af bij 95% van alle programma's op tv.
Wow.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
rot op Pascalus, jij hebt zeker 1 aflevering gekeken van paleis voor een prikkie tenzij je haat op hun nieuwe programma's
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
rot op Pascalus, jij hebt zeker 1 aflevering gekeken van paleis voor een prikkie tenzij je haat op hun nieuwe programma's
Dat heb ik nou nog nooit gezien he.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:52 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr @:karina hebben jullie gekeken naar Paleis voor een prikkie toen het er nog was?
Je moeder krijgt ook geregeld een wit schermquote:Op maandag 9 maart 2020 20:56 schreef RipCity het volgende:
Ik krijg wit scherm na het invullen van kijkersvraag?
Servers van @:danny daar?
Jouw Moeder krijgt een rood scherm van Rik vd Westelaken.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je moeder krijgt ook geregeld een wit scherm
Dquote:Op maandag 9 maart 2020 20:56 schreef RipCity het volgende:
Ik krijg wit scherm na het invullen van kijkersvraag?
Servers van @:danny daar?
naam en rugnummerquote:Op maandag 9 maart 2020 20:57 schreef fetX het volgende:
Een bepaalde user in dit topic mag van mij corona krijgen
quote:Op maandag 9 maart 2020 20:57 schreef fetX het volgende:
Een bepaalde user in dit topic mag van mij corona krijgen
In elkaar slaanquote:Op maandag 9 maart 2020 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:rensajacied deze mag geroyeerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |