sterktequote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
Hersenvliesontsteking over het hoofd zien.
F1 genotquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Hrt is pas toen over half acht....
F1 café duurt nog een jaar voor 't begint
Gelukkig is haar dochtertje weer helemaal hersteld.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
Hersenvliesontsteking over het hoofd zien.
Heer R woud.quote:
Als het met een geit kan in geitensimulator moet het ook wel met een paard kunnen.quote:
Ik heb een vriendinnetje gehad die paard reed. Ik wel eens mee gegaan, op dat paard klimmen, andere kant er weer af vallenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zodra jij op een paard zit denkt iedereen; Die lul onder het paard zit er nu bovenop.
Ik kan niet wachtenquote:
quote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het met een geit kan in geitensimulator moet het ook wel met een paard kunnen.
[..]
Ik heb een vriendinnetje gehad die paard reed. Ik wel eens mee gegaan, op dat paard klimmen, andere kant er weer af vallen
Lekker manquote:
Gebeurde veel vriendjes,op het eind van het verhaal mochten ze de stal uitmesten.quote:
Met een simulator kan veelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het met een geit kan in geitensimulator moet het ook wel met een paard kunnen.
[..]
Hopelijk niet in een hoop paardenmestquote:Ik heb een vriendinnetje gehad die paard reed. Ik wel eens mee gegaan, op dat paard klimmen, andere kant er weer af vallen
Lolquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gebeurde veel vriendjes,op het eind van het verhaal mochten ze de stal uitmesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |