I FOK horses.quote:
Godver 🤬🤬🤬🤬🤬quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is ook echt gruwelijk ja..![]()
Ik had al een aantal keer galkolieken gehad dus ik kende de pijn wel. Maar het ging maar niet over, dus ik na 2 dagen naar de huisarts, werd eerst weer naar huis gestuurd. Toen is mijn vader woedend geworden en toen hebben ze me toch doorgestuurd voor een echo. Die echoscopiste zei dat ik geen galstenen had en mijn galblaas niet vergroot was. Dus weer naar huis gestuurd. De volgende dag vond mijn vader het genoeg geweest en heeft me meegenomen naar de eerste hulp van een ander ziekenhuis. Bleek ik enorme galstenen te hebben en mijn galblaas stond op knappen. Als ik een halve dag later naar het ziekenhuis was gegaan, was mijn galblaas geknapt.
Gapen. Diep zuchten. Liggen, omdraaien. Tijd zat nu om punten te verdienenquote:
Nee, heb er wel van geleerd dat je je nooit moeten laten wegsturen als je het gevoel hebt dat er echt iets mis is..quote:
lucht wel opquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die deuren kunnen er niets aan doen 😃
Geen zere handen.quote:
Vandaag even niet.De meest succesvolle in the family is deze.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook kolieken krijgen
Rij jij nog steeds paard?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow jeetje wat schattig. Iemand die denkt dat als je een relatie hebt het niet uitmaakt of je chagrijnig bent...
First dates.quote:
Nee dat je nu even niet rijdt snap ikquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag even niet.De meest succesvolle in the family is deze.
[ afbeelding ]
NEIN.quote:
Was toch afgelopenquote:
Klopt, ik denk dat je vader ook zijn instinct gevolgd heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, heb er wel van geleerd dat je je nooit moeten laten wegsturen als je het gevoel hebt dat er echt iets mis is..
Ik ga hem aanzetten, kijk dat eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, er zit weer een kasthomo bij first dates jongens.
Arm beest!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:58 schreef dud0r het volgende:
Paardrijden zou leuker zijn als ze truukjes konden. Backflip, frontflip, flipwhip. Dat soort dingen met een paard![]()
Paard in de halfpipe, paard op de straat, slopestyle met je paard.
Zodra jij op een paard zit denkt iedereen; Die lul onder het paard zit er nu bovenop.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:58 schreef dud0r het volgende:
Paardrijden zou leuker zijn als ze truukjes konden. Backflip, frontflip, flipwhip. Dat soort dingen met een paard![]()
Paard in de halfpipe, paard op de straat, slopestyle met je paard.
Ja ik kon helemaal niks meer van de pijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat je vader ook zijn instinct gevolgd heeft
Is die dochter ook knap?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb heel lang op een dochter van Wolfgang gereden, echt een heerlijk paard was dat
Natuurtalentje,ik ben heel fier op haar.De dochter van mijn broer zijn vriendin.quote:
Met die nierstenen kon ik 1 keer niet eens m'n mobiel pakken om m'n moeder een SMS te sturen dat ik nirt kon bewegenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ik kon helemaal niks meer van de pijn.
Tofquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Natuurtalentje,ik ben heel fier op haar.De dochter van mijn broer zijn vriendin.
En. Wat heb je besteld aKquote:
Paarden rookvleesquote:
Niet normaal hoor!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ik kon helemaal niks meer van de pijn.
Dat is een bekende lijn.Ik heb een paar Jaguars beleerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb heel lang op een dochter van Wolfgang gereden, echt een heerlijk paard was dat
Heftig...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Niet normaal hoor!
Mijn vriendin had zoiets toen met haar dochtertje van 4, ziek hoge koorts, huisartsenpost geweest - >geef maar paracetamol. Zij weer naar huis, vertrouwde het toch niet en zag bij haar dochtertje dezelfde blik in de ogen als bij haar vader die een half jaar terug was overleden. Zij met haar dochtertje gelijk naar de eerste hulp, bleek haar dochtertje hersenvliesontsteking te hebben. Echt ongelooflijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |