Hou op schei uitquote:
Zag net video van max zijn rondje over Zandvoort. Kicke!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Hrt is pas toen over half acht....
F1 café duurt nog een jaar voor 't begint
Dit deed fucking echt pijn,dacht serieus dat ik dood ging.quote:
Ik heb 3 keer nierstenen gehad.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hou op schei uitAlhoewel 4 dagen met een acute galblaas ontsteking rondlopen ook wel hoog op mijn lijst van meest pijnlijke gebeurtenissen staat..
Ja was mooi!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag net video van max zijn rondje over Zandvoort. Kicke!
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit deed fucking echt pijn,dacht serieus dat ik dood ging.
Note to myself:quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel een geluk bij een ongeluk.. Maar een gekneusde rib is ook heel kut..
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja was mooi!
Als iemand op scheivlak in gaat willen halen gaan we echt mooie saltos zien.
ja klopt ook wel heb op werk eb bij thuiskomt even wat deuren in elkaar gebeukt en een vriendin gebeld nu gaat het wel redelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je ex. Laat het dan gaan Mikey. Als ze niet wil dan doe je daar niets aan. Je hebt je best gedaan hè.
Was er van de week toch al op?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag net video van max zijn rondje over Zandvoort. Kicke!
Ik heb er zin inquote:
Lijkt me ook geen pretjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hou op schei uitAlhoewel 4 dagen met een acute galblaas ontsteking rondlopen ook wel hoog op mijn lijst van meest pijnlijke gebeurtenissen staat..
Vandaag even mijn lijstje jah.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Koliekpijnen zijn vreselijk!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer nierstenen gehad.
Man man man...
Wie heeft die pijn verzonnen..
Ook acute aanvallen..
En dat in 1 jaar tijd.
Ja het beneemt je de adem. Heb een rib gebroken gehad. Hopelijk ga je niet hoesten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben jij een paard?quote:
Dat is ook echt gruwelijk ja..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer nierstenen gehad.
Man man man...
Wie heeft die pijn verzonnen..
Ook acute aanvallen..
En dat in 1 jaar tijd.
Die deuren kunnen er niets aan doen 😃quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja klopt ook wel heb op werk eb bij thuiskomt even wat deuren in elkaar gebeukt en een vriendin gebeld nu gaat het wel redelijk.
Of lachen,dus geen grapjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het beneemt je de adem. Heb een rib gebroken gehad. Hopelijk ga je niet hoesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |