verdwaald ?quote:
Qua leeftijd kan er nog een leuk setje kleinkinderen uit voortkomenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed plan. Neem ik de mijne mee. Gaan we samen.
Ja denk niet dat je nu veel punten kan pakken Mikeyquote:
Kun je de aanwas van nieuwe users ook zien?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel users op anoniem gegaan ook.
Nopequote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kun je de aanwas van nieuwe users ook zien?
En snetje heeft met haar Fukjou forum ook veel users weggetrokkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar werd in uto echt heel veel gepost.
Scheelt inderdaad veel typ werk, vooral lange woorden etcquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja toen ik daar nog zat kwam ik hier ook amper..
[..]
Ik vind het wel heel makkelijk ondertussen
Ja kloptquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scheelt inderdaad veel typ werk, vooral lange woorden etc
klopt kan me ook beter even rustig houden ben gefrustreerdquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja denk niet dat je nu veel punten kan pakken Mikey
Ach, ieder zijn plezierquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En snetje heeft met haar Fukjou forum ook veel users weggetrokken
Lol Fukjou forum?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
O echt. Waarom dan. Je moet maar zo denken als jij ze niet kan pakken dan e en ander ook niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klopt kan me ook beter even rustig houden ben gefrustreerd
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoor het ook voor het eerst.
Bestaat dat nog steeds.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
wil er graag zijn voor iemand die nu iets heel naars doormaakt maar ze laat het niet echt toe.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Waarom dan. Je moet maar zo denken als jij ze niet kan pakken dan e en ander ook niet.
Ik hoop dat jij wintquote:
Ja, er zijn verschillende plaatsen op Internet waar je eenvoudig zelf een 'forum' kunt starten. Snetje was het niet eens met het beleid op UTO dus richtte ze een eigen Fukjou forum op waar je alleen op uitnodiging mocht komen. Geloof niet dat het erg druk is geworden daar.quote:
O je ex. Laat het dan gaan Mikey. Als ze niet wil dan doe je daar niets aan. Je hebt je best gedaan hè.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wil er graag zijn voor iemand die nu iets heel naars doormaakt maar ze laat het niet echt toe.
Aah okquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, er zijn verschillende plaatsen op Internet waar je eenvoudig zelf een 'forum' kunt starten. Snetje was het niet eens met het beleid op UTO dus richtte ze een eigen Fukjou forum op waar je alleen op uitnodiging mocht komen. Geloof niet dat het erg druk is geworden daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |