Ik verwacht eerder, N-B gaat exploderen... dat Carnaval was echt slim, geen symptomen, geen probleemquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wanneer zat Italië op 120 besmettingen? Dan weet je ongeveer wanneer het bij ons zo er uit gaat zien. Waarschijnlijk ergens eind volgende week.
En dan komt er na 3 weken iemand uit Italië/ China whatever alsnog ons land binnen, of op vakantie geweest . Begint het feestje weer van voor af aan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:14 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Een verplichte vakantie misschien, het land verplicht drie weken plat
op vakantie
thuis
echt kut
volgend jaar beter
22-2-2020 79 besmettingen, 2 doden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wanneer zat Italië op 120 besmettingen? Dan weet je ongeveer wanneer het bij ons zo er uit gaat zien. Waarschijnlijk ergens eind volgende week.
Ik vind het ook wel slim eigenlijk jaquote:
Gut, nu je het zegt...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:10 schreef Zorro het volgende:
Dan hoop ik dat je niet bij een tandarts werkt of zo. Dan zie ik die proef geen succes worden.
Meer kans op vaccin ofzo... je hebt ook wel gelijk, maar het zo uit de hand laten lopen zoals de afgelopen weken... verbijsterendquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:19 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan komt er na 3 weken iemand uit Italië/ China whatever alsnog ons land binnen, of op vakantie geweest . Begint het feestje weer van voor af aan.
Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:19 schreef AchJa het volgende:
'Cardioloog' 'Jacco Schreuder' blijkt voetbalfantast
https://www.geenstijl.nl/(...)voetbalfantast/#more
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:08 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hier
Hou er alleen rekening mee dat ik van heel veel gevallen geen cijfers heb. Zo gooit Italie het vaak op 1 hoop. Waar ik wel leeftijden van heb staat de bron er grotendeels achter.
Yup. Pas als veel mensen immuniteit hebben opgebouwd wordt de kans op dat soort nieuwe clusters kleiner.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:19 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan komt er na 3 weken iemand uit Italië/ China whatever alsnog ons land binnen, of op vakantie geweest . Begint het feestje weer van voor af aan.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd alleen kan het niet zo snel meer vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Hopen heeft geen zin, gaat gewoon gebeuren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:16 schreef capricia het volgende:
Kijkje in de Intensive Care in Italie (video):
https://www.la7.it/piazza(...)QHNBOKKTqq5eZOMOMgq0
[..]
Ik hoop zo dat dit ons bespaard gaat blijven.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:46 schreef PippenScottie het volgende:
Het is een paar uur bekend dat FvD gaat meeregeren in Noord-Brabant en direct moet de hele provincie in quarantaine.
#complot #deepstate
Gelukkig speelt het niet zo in de provincie Utrecht.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Over festivals gesproken... Das Coen und Sander Fest van 538 is vanavond in de Jaarbeurs in Utrecht. Lekker veel mensen bij elkaar daar.
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 20:20:06UPDATE: Switzerland has reported 123 new cases of coronavirus over the past day, raising the total to 210 cases and 1 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Nog ff paar nachtjes goed slapenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:21 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Je zal verpleegkundige (heet dat) zijn en dit op je af zien komen....
Heuy!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Brabanders zijn de Italianen van de Chinezen
Ben ik blij dat ik nu medisch wetenschappelijk onderzoek doe ipv routine ziekenhuis analistquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:21 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Je zal verpleegkundige (heet dat) zijn en dit op je af zien komen....
Mwa we hebben qua inwoners in Europa ongeveer de helft tov China, maar aan de andere kant hier gaan geen steden op lockdown. Misschien dat het nog gaat gebeuren ookquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:24 schreef asco het volgende:
Iemand al uitgerekend wanneer we (Europa) China inhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |