Niks mis mee idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Jeugdjournaal Blijft een mooi nieuws bulletin
Vind het niet zo fijn. Laptop en FOK! Is fijner.quote:
Vind ik ook ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet zo fijn. Laptop en FOK! Is fijner.
@haags_kwartiertjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben echt e enige die mobiel fok het fijnst vindt volgens mij
Huh? Jij was toch meer van de telefoon, of ben je daar van teruggekomen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:09 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Vind ik ook ja.
Handiger dan telefoon.
Kinderen zijn altijd schattig..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:07 schreef dud0r het volgende:
Ik zit op de bank met een kind half tegen me aan liggend.![]()
Hij kan zo schattig zijn als hij moe is.
Ik ook. Ik ben echt tering snel met mobielquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee hoor, vind ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja update is nog tragerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:09 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Vind ik ook ja.
Handiger dan telefoon.
Super fijn is hetquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben echt tering snel met mobiel
Ik zit liever achter de laptop.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Huh? Jij was toch meer van de telefoon, of ben je daar van teruggekomen?
Fok is blij met ONZ en COR denk ik?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zijn wat topics door gejaagd vandaag
Klopt, type gaat dan ook snellerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet zo fijn. Laptop en FOK! Is fijner.
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:11 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik zit liever achter de laptop.
Toen in MEN ging het sneller met de telefoon![]()
Yep. Al weet ik de actuele cijfers niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |